Κυριακή 24 Απριλίου 2016

KINHMATA ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ: Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΘΕ...

KINHMATA ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ: Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΘΕ...:

"...Το Ε.ΠΑ.Μ της ιδρυτικής, το Ε.ΠΑ.Μ στο οποίο εντάχτηκα με πάθος και
αγωνιστικότητα, δεν υπάρχει πιά. Αντί αυτού, έχει μεταλλαχτεί σε ένα
κόμμα όπως όλα τα άλλα. Χρησιμοποιεί τα ίδια μέσα και συμβιβασμούς για
να προσελκύσει «200 μέλη, 5.000 φίλους και 10.000 επιρροές» με τα οποία
θα «πάρουμε τις εκλογές» (δια στόματος Δ. Κυπριώτη σε συνάντηση της ΟΓ
και στον πυρήνα μου με διαθέσιμο ηχητικό).

Σε αυτό το Ε.ΠΑ.Μ δεν έχω καμία απολύτως θέση και αποχωρώ παίρνοντας
μαζί μου τα προτάγματα για τα οποία δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι, την
δημοκρατία που δεν χρειάζεται επεξηγηματικούς ορισμούς και ερμηνείες,
την ελευθερία που μου στέρησαν κόβοντας τα σχόλια από τον πολιτικό
διάλογο και φιμώνοντας τους πυρήνες και τα μέλη και τις πολύτιμες
σχέσεις αδιάρρηκτης εμπιστοσύνης και συναγωνιστικότητας με τους σπάνιους
ανθρώπους που γνώρισα.

Το Ε.ΠΑ.Μ το παίρνω μαζί μου και αφήνω πίσω μου το Ε.ΠΑ.Κ (στο Κ δώστε
εσείς ερμηνεία) της ανάθεσης, της αρχομανίας και του άκρατου
συγκεντρωτισμού, ένα κόμμα που επιδιώκει την παρουσία του στην Βουλή
χωρίς την κοινωνία δίπλα του. Άλλο ένα ΣΥΡΙΖΑ ! Καλή συνέχεια στους
δρόμους! Ο αγώνας συνεχίζεται και εκτός Ε.ΠΑ.Κ !..."



Επιστολή αποχώρησης της Ντίνας Κοέδρου από το Ε.ΠΑ.Μ Αγαπητοί συναγωνιστές και συναγωνίστριες, Με πόνο ψυχής αναγκάζομαι να ανακ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: