Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Μια απίθανη ψαροτουφεκο...ποντικοεμπειρία στη νησίδα Παξιμάδι

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, φύση και νερό

Νησίδα ανατολικό Παξιμάδι 15 χιλιόμετρα νότια της Αγιάς Γαλήνης Ρεθύμνου. 
Ανακάλυψα σήμερα στο διαδίκτυο αυτή την φωτογραφία. Τι μου θύμισε! 
...Μεγάλη 😏λαχτάρα τότε, 😝γέλιο τώρα κάθε που το θυμάμαι:
Σ΄αυτήν ακριβώς την κόγχη του βράχου έζησα μια ...συγκλονιστική εμπειρία Ιούνιο του 1999. 
Είχα πάει στα Παξιμάδια μόνος μου, από Αγιά Γαλήνη με ένα παλιό φουσκωτό συμβατικό 3,60 μέτρα με 25άρα δίχρονη εξωλέμβια που είχα. 
Μετά από ολοήμερο ψαροτούφεκο και στα δυο νησάκια, σαν άρχισε να νυχτώνει, άραξα εκεί, βγήκα από την βάρκα σε αυτό ακριβώς το σημείο, το μόνο βολικό για ύπνο αφού είχε λίγη άμμο, τηγάνισα δυο ψαράκια, ήπια το κρασάκι μου, έφαγα μερικά από τα βερύκοκα που κρατούσα, κρέμασα τα υπόλοιπα με την τσαντούλα που τα είχα βάλει στον βράχο από πάνω μου και, κατάκοπος, τυλίχτηκα σ΄ ένα σεντόνι και ξάπλωσα στην άμμο. Πολύ γρήγορα αποκοιμήθηκα, νανουριζόμενος από τον φλοίσβο της θάλασσας και το παιχνίδισμα του φεγγαριού στο πέλαγος...
Ξαφνικά, με ξυπνά ένα δυνατό χτύπημα σαν από πέτρα, στον μηρό μου! Αμέσως πετάγομαι όρθιος,ανάβω τον φακό, και τι να δω!!!
Δεκάδες μεγάλα ποντίκια γύρω μου, ψηλά στον βράχο πάνω από δώδεκα μέτρα ύψος,παντού! Το πιο εκπληκτικό ήταν πως, αφού προφανώς έφαγαν τα λίγα ψαροκόκαλα που πέταξα παραπέρα, είχαν κάνει στόχο τα βερύκοκα, αλλά πώς;...
Επειδή ο βράχος σε μια μικρή εξοχή του οποίου τα είχα κρεμάσει με την σακκούλα ήταν κάθετος και λείος και δεν μπορούσαν να αναρριχηθούν από κάτω ή από πλάι, έκαναν ...ελεύθερη πτώση, βουτιές στην σακκούλα, από την κορυφή του βράχου πολύ πιο πάνω!!! Την είχαν ξεσκίσει ήδη με τις βουτιές σ΄αυτήν, άλλα ποντίκια εύρισκαν τον στόχο,άλλα έπεφταν δίπλα και χτυπούσαν κάτω μετά!
Προφανώς ένα από αυτά είχε πέσει έτσι, ...από σπόντα, πάνω στο πόδι μου!
Κατέβασα την σακκούλα, πέταξα όσα βερύκοκα είχαν μείνει πολύ μακριά και πού να με πάρει ύπνος μετά!
Η παρέλαση των τρωκτικών συνεχιζόταν αμείωτα....
Μετά από πολλή ώρα, κουκουλώθηκα ολόκληρος με το σεντόνι μπας και πάει να με δαγκάσει κανένας αποθρασυμένος ποντικός σε αυτιά όπως είχα ακούσει πως μπορεί να συμβεί σε ανάλογες περιπτώσεις και ..λαγοκοιμήθηκα ως το χάραμα...
😏Απίστευτο ε;...

Κ. Ντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: