Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΜΕ ΚΑΖΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (Τα συμπεράσματα δικά σας...)

Η άποψη του "Αντίλογου Χανίων":
Προβληματίζουν έντονα εδώ ορισμένες  απόψεις για το λαθρομεταναστευτικό πρόβλημα ΣΗΜΕΡΑ στην πατρίδα μας! Υπάρχει ζήτημα! Σοβαρότατο! Καθοριστικό όσον αφορά στο αν θα μιλάμε για "ελληνικό λαό" ή γενικά για "λαό"-πολυπολιτισμικό συνονθύλευμα με (εκτός από τις ταξικές) και εθνοφυλετικές,θρησκευτικές κ.α. εκρηκτικές αντιθέσεις στο εσωτερικό του, τις οποίες όποτε θελήσει χειραγωγεί κατά τις γεωπολιτικές, εθνοαποδομητικές επιδιώξεις της η "νέα τάξη" του παγκοσμιοποιητικού καπιταλισμού!!! 
Μόνο όποιος είναι ηλίθιος (ή πράκτορας) δεν το βλέπει (ή κάνει πως δεν το βλέπει) αυτό!...


Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013


Ακόμη μια φορά για το μεταναστευτικό και τους κήνσορές του...


Όποιος θεωρεί ότι στις μέρες μας οι μετανάστες αποτελούν το «κακό σπυρί» της συνολικής κατάστασης μας, τότε ανήκει σ’ εκείνη την ιδιόρρυθμη κατηγορία που έχει συνθηκολογήσει ολοκληρωτικά με το καθεστώς κατοχής και ψάχνει στους πιο αδύναμους τα εξιλαστήρια θύμα για την δική του προσωπική εκτόνωση. Πρόκειται για μια εντελώς άνανδρη και πρόστυχη στάση όλων εκείνων που τρέμουν να θέσουν θέμα ανατροπής του καθεστώτος κατοχής κι έτσι ψάχνουν να εκτονώσουν τον άρρωστο και θρασύδειλο ψυχισμό τους πάνω στους πιο αδύναμους και ανυπεράσπιστους. Και δεν υπάρχει πιο αδύναμο και ανυπεράσπιστο θύμα σε μια χώρα από τον μετανάστη. Ιδίως όταν είναι λαθραίος. Όποιος έχει βρεθεί εξ ανάγκης να δουλεύει στο εξωτερικό ως μετανάστης, ή έχει συναναστραφεί με Έλληνες μετανάστες, το ξέρει πολύ καλά αυτό.

Γι’ αυτό λοιπόν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά τα εξής απλά γεγονότα:

Πρώτο, ο μετανάστης, λαθραίος ή μη, δεν έρχεται μόνος του στην Ελλάδα. Δεν ξυπνά μια ωραία μέρα για να πει, α, τι έχω να κάνω σήμερα; Δεν πάω να καταστρέψω τις εργασιακές σχέσεις στην Ελλάδα! Τον οδηγεί η ανάγκη επιβίωσης. Όταν οι μεγάλες δυνάμεις - με συμμετοχή και της επίσημης Ελλάδας - ισοπεδώνουν και καταστρέφουν την χώρα του και έτσι δημιουργείται ένα τεράστιο μεταναστευτικό κύμα, τότε είναι απολύτως λογικό να δέχεται και η Ελλάδα τις συνέπειες. Μάλιστα, η διόγκωση της μετανάστευσης σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί σήμερα σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, τον βασικό μοχλό αντιμετώπισης της μαζικής ανεργίας και της εξαθλίωσης σε χώρες όχι μόνο της Ασίας και της Αφρικής, αλλά και της Ευρώπης. Γι’ αυτό και ζητούν το μεγαλύτερο άνοιγμα των οικονομιών στους μετανάστες.

Δεύτερο, οι θεωρίες που θέλουν τον μετανάστη και δη τον μουσουλμάνο μετανάστη ως «έποικο» κι άλλες τέτοιες ανοησίες, εκπορεύονται καθαρά από τις μυστικές υπηρεσίες και έχουν σαν στόχο να συγκαλύψουν την τεράστια βιομηχανία εμπορίας ανθρώπινων ζωών όπου συμμετέχει ενεργά το κράτος, η ΕΕ, τα κυβερνώντα κόμματα και τα πιο μεγάλα επιχειρηματικά κυκλώματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η δράση τζιχαδιστών απανταχού γης, υπάρχει και αναπτύσσεται χάρις πρωτίστως στις μυστικές υπηρεσίες της Δύσης, οι οποίες τους χρησιμοποιούν τόσο στο εσωτερικό μέτωπο των χωρών τους, όσο και στο εξωτερικό ως μισθοφόρους. Όπως π.χ. συμβαίνει στη Συρία. Ο μετανάστης δεν αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο από οποιονδήποτε άλλο εξαθλιωμένο, ειδικά σε συνθήκες όπου βασιλεύει η μαζική ανεργία και κυριαρχεί στην κοινωνία η ιδιαίτερη τάξη των απόρων.

Τρίτο, ο μετανάστης είναι απολύτως ευάλωτος όχι μόνο από την εργοδοσία, αλλά και από κάθε λογής κυκλώματα που φροντίζουν για την μετακίνησή του από χώρα σε χώρα. Ο μετανάστης είναι διπλά υποχείριο. Τόσο του κράτους που τον υποδέχεται και τον κρατά όμηρο, χωρίς χαρτιά προς όφελος των πιο αδίστακτων κυκλωμάτων εκμετάλλευσης. Όσο και του κυκλώματος «προστασίας» των μεταναστών που φροντίζουν να τον εκμεταλλεύονται για πολιτικά και άλλα ακόμη πιο σκοτεινά οφέλη. Ο λόγος είναι απλός. Ο μετανάστης σήμερα είναι ένα από τα πιο προσοδοφόρα εμπορεύματα στην παγκόσμια αγορά. Κι ο βασικός μοχλός για το ξερίζωμα της εργατικής δύναμης. Χωρίς ιθαγένεια και ρίζες ο εργάτης γίνεται δούλος, έρμαιο της προσφοράς και της ζήτησης στην αγορά. Αυτό σημαίνει μετανάστης. Το κύκλωμα της μετανάστευσης σήμερα είναι μια τεράστια βιομηχανία που ανθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και παγκόσμια χωρίς να την ενοχλεί κανείς. Είναι τυχαίο που στο αποκαλούμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο δεν υπάρχει κανενός είδους πρόβλεψη για ποινικοποίηση της εκμετάλλευσης του μετανάστη ως έμπρακτη εκδήλωση ρατσισμού και διακρίσεων; Ενώ ταυτόχρονα εξαιρείται το κράτος και οι υπηρεσίες του από κάθε πιθανή καταγγελία για ρατσισμό και διακρίσεις.

Τέταρτο, η λειτουργία του μετανάστη στην οικονομία είναι ίδια με εκείνη της ανεργίας. Η διάλυση των εργασιακών σχέσεων και η υποτίμηση της ζωντανής εργασίας σε βαθμό δουλοποίησης. Η μετανάστευση και η ανεργία είναι δυο παράλληλες και αλληλοτροφοδοτούμενες συγγενείς διαδικασίες του αποκαλούμενου «εφεδρικού στρατού εργασίας». Αυτός ο «εφεδρικός στρατός εργασίας» που συγκροτείται από ανέργους και μετανάστες απασχολεί τους οικονομολόγους και το εργατικό κίνημα από τον 19ο αιώνα. Όμως το να λέει κάποιος ότι η μετανάστευση φταίει κυρίως ή αποκλειστικά για την ανεργία, τότε δεν ξέρει τι του γίνεται, ή υπηρετεί άλλες πολύ σκοτεινές αντιλήψεις και σκοπιμότητες. Πότε είχαμε εκτίναξη της ανεργίας στην Ελλάδα; Αν κοιτάξει κανείς τα στοιχεία θα διαπιστώσει ότι τα χρόνια έξαρσης της μεταναστευτικής εισόδου η ανεργία ήταν μεν υψηλή, αλλά δεν παρουσίασε μεγάλες εξάρσεις. Αντίθετα, η ανεργία τριπλασιάστηκε τα τελευταία τρία χρόνια με μνημόνια και κατοχή, σε μια περίοδο που λόγω ακριβώς της ύφεσης υπήρξε ταυτόχρονα και σχετική ύφεση στο μεταναστευτικό κύμα προς την Ελλάδα. Το αποτέλεσμα είναι να σημειώνεται σήμερα μεγαλύτερο μεταναστευτικό κύμα προς το εξωτερικό - κυρίως Ελλήνων - παρά προς το εσωτερικό της χώρας. Ήρθε η ώρα των Ελλήνων και μάλιστα του ανθού της ελληνικής κοινωνίας να γίνουν ξανά μετανάστες υπό καθεστώς μαζικής εξαθλίωσης και έλλειψης ακόμη και στοιχειωδών προοπτικών. Και μην πει κανείς ότι οι Έλληνες μεταναστεύουν νόμιμα, γιατί δεν έχει ιδέα του τι συμβαίνει. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων Ελλήνων μεταναστών δοκιμάζει κυριολεκτικά την τύχης της πηγαίνοντας χωρίς χαρτιά, χωρίς τίποτε σε χώρες που υποθέτουν ότι μπορούν να βρουν δουλειά. Και το αποτέλεσμα είναι η μεγάλη πλειοψηφία να καταλήγει να ζει σε παγκάκια χωρίς να διαθέτει ούτε καν τα ναύλα της για να γυρίσει πίσω. Κι έτσι πέφτει θύμα κυκλωμάτων και νεοναζί που τους κατατρέχουν.

Πέμπτο, είναι τελείως ανυπόστατος ο ισχυρισμός ότι οι μετανάστες αφαιρούν πόρους από την χώρα μέσω των μεταναστευτικών εμβασμάτων. Κανείς εργαζόμενος δεν αφαιρεί πόρους από μια οικονομία. Αντίθετα προσθέτει πόρους με την δουλειά του. Έτσι κι ο μετανάστης. Τα μεταναστευτικά εμβάσματα είναι ένα πολύ μικρό μέρος του προϊόντος που μπόρεσε να παραχθεί με την δουλειά του μετανάστη. Η προστιθέμενη αξία που δημιουργεί ο εργαζόμενος μετανάστης στην εγχώρια οικονομία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αμοιβή κι επομένως από το μεταναστευτικό έμβασμα που βγάζει έξω. Γι’ αυτό άλλωστε τον προτιμά και η εργοδοσία. Γιατί από αυτόν μπορεί να καρπωθεί πολύ περισσότερα σε σύγκριση με έναν Έλληνα εργαζόμενο. Η μεγάλη αιμορραγία από την οποία πάσχει η ελληνική οικονομία είναι η τεράστια εξαγωγή κερδών και κεφαλαίου και όχι τα μεταναστευτικά εμβάσματα. Με άλλα λόγια το πρόβλημα δεν είναι η πενιχρή αμοιβή του μετανάστη, έστω κι αν την βγάζει έξω από την χώρα, όπως δεν είναι και το μεροκάματο του εργαζόμενου που συνθλίβεται τα τελευταία ιδίως χρόνια, αλλά η ιδιωτική ιδιοποίηση των καρπών της ζωντανής εργασίας, η ασυδοσία της εργοδοσίας και η μετατροπή των κόπων της δουλειάς του εργαζόμενου, μετανάστη και μη, σε ιδιωτική περιουσία που στο μεγαλύτερο μέρος της μέσω του τραπεζικού καρτέλ και της κρατικοδίαιτης ολιγαρχίας μεταναστεύει στο εξωτερικό.

Έκτο, το αίτημα ίσης αμοιβής και ίδιων δικαιωμάτων εργασίας ανάμεσα σε ντόπιους και αλλοδαπούς εργάτες ήταν από τις αρχές του 19ου αιώνα ένα κλασικό αίτημα του εργατικού κινήματος. Ήταν και παραμένει ένα καθαρά αμυντικό αίτημα, γιατί δεν απαντά στο συνολικό πρόβλημα της μετανάστευσης. Ειδικά σε μια εποχή βίαιου ξεριζωμού μεγάλων πληθυσμιακών μαζών λόγω της παγκόσμιας κατάστασης και της πολιτικής των μεγάλων δυνάμεων της Δύσης. Η μόνη απάντηση που μπορεί να υπάρξει είναι η ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας με όρους εθνικής κυριαρχίας και οικονομικής αυτοτέλειας. Κι αυτό προϋποθέτει αναγκαστικά την έξοδο από το ευρώ και την ΕΕ, όχι για να προσδεθούμε στο δολάριο, ή όπου αλλού, αλλά για να εθνικοποιηθούν οι κορυφές και οι βασικοί μοχλοί της οικονομίας με στόχο την εξασφάλιση των συμφερόντων της μεγάλης πλειοψηφίας των εργαζομένων, δηλαδή του λαού. Με τον τρόπο αυτό θα καταλυθεί το καθεστώς ελεύθερης διακίνησης κεφαλαίου, εμπορευμάτων, υπηρεσιών και εργατικής δύναμης, που έχει ως αναγκαστική συνέπεια το άνοιγμα της Ελλάδας και στα κυκλώματα, λαθραίας ή μη, μαζικής μετανάστευσης με όρους ανοιχτών συνόρων και παγκόσμιας αγοράς.

Έβδομο, μόνο σε μια εθνικά κυρίαρχη, ανεξάρτητη και δημοκρατική Ελλάδα μπορεί να αντιμετωπιστεί ο «εφεδρικός στρατός εργασίας» είτε με την μορφή της μαζικής ανεργίας, είτε με την μορφή της μετανάστευσης. Η Ελλάδα θα πάψει να είναι χώρος εγκλωβισμένων μεταναστών επ’ αμοιβή, όπως την θέλει η ΕΕ και οι «επενδυτές» που ονειρεύονται τον τεμαχισμό της χώρας σε Ειδικές Οικονομικές Ζώνες όπου θα χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο δουλική εργασία μεταναστών από το εσωτερικό ή το εξωτερικό. Η Ελλάδα έτσι θα μπορέσει να φέρει πίσω τα παιδιά της που σήμερα φεύγουν κατά δεκάδες χιλιάδες και με τους χειρότερους δυνατούς όρους για μετανάστες στο εξωτερικό. Γιατί σήμερα αυτό είναι το κυρίαρχο πρόβλημα: η μαζική μετανάστευση του ανθού της ελληνικής κοινωνίας με αποτέλεσμα να μένει πίσω ο κατιμάς, ο συμβιβασμένος, ο ηλίθιος και το κομματόσκυλο. Μ’ αυτούς είναι αδύνατο να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας, είναι αδύνατο να διεκδικήσουμε την χώρα μας για τον λαό της.

Όγδοο, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι μια αναγεννημένη Ελλάδα όπου ο λαός της θα είναι κυρίαρχος, αν θέλει να δώσει στην οικονομία της την αρμόζουσα δυναμική για να καλύψει γρήγορα τα τεράστια παραγωγικά ελλείμματα που της έχουν συσσωρεύσει, θα χρειαστεί πολλά επιπλέον εργατικά χέρια απ’ όσα μπορεί να προμηθεύσει το εργατικό δυναμικό της. Με άλλα λόγια, θα χρειαστεί ένα επιπλέον εργατικό δυναμικό αφού απασχοληθεί το σύνολο του εγχώριου δυναμικού. Κι αυτό αν δεν μπορέσει να καλυφθεί από τους παλινοστούντες μετανάστες, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να αναζητηθεί από το εξωτερικό. Μόνο που αυτοί οι ξένοι εργαζόμενοι δεν θα έρθουν με όρους ελεύθερης αγοράς, ούτε υπό καθεστώς ασυδοσίας όπως σήμερα. Θα έρθουν μετά από συγκεκριμένες διακρατικές συμφωνίες, με συμβάσεις ισότιμης απασχόλησης και πλήρη εργασιακά δικαιώματα αντίστοιχα με τους ντόπιους και σε έργα που είναι άμεσης προτεραιότητας για την δυναμική της ελληνικής οικονομίας και την βελτίωση της ζωής στην Ελλάδα για την μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού.

Η ολοκληρωτική διάλυση του ελληνικού έθνους 183 χρόνια μετά την τυπική του απελευθέρωση από τον Οθωμανικό ζυγό, δεν συμβαίνει λόγω μεταναστών, αλλά γιατί οι αγορές απαιτούν την μετεξέλιξη της ΕΕ και της ευρωζώνης σε Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία. Ο Έλληνας δεν έχασε την ψυχή του, το φρόνημά του και την συνείδησή του γιατί υπήρξε μια τεράστια εισροή μεταναστών, αλλά γιατί του διέλυσαν σκόπιμα την παιδεία, τον εκμαύλισαν συστηματικά με δάνεια, επιδόματα και ρουσφέτια από την εξουσία. Μια εξουσία που ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο ξένη με τον ελληνικό λαό, υποχείριο δυνάμεων που ήθελαν εξαρχής την εξάλειψη της μικρής και ασύμφορης Ελλάδας. 

Οι μετανάστες έκαναν τα παιδιά μας λειτουργικά αγράμματα, ανίκανα να σκεφτούν κριτικά και να αφομοιώσουν αληθινές γνώσεις; Οι μετανάστες μας έκαναν να ζούμε για την πάρτη μας, πατώντας επί πτωμάτων και εκμεταλλευόμενοι κάθε δυνατή ευκαιρία αρπαχτής; Οι μετανάστες μας δηλητηρίασαν με την ιδεολογία του λεβαντινοραγιά, την οποία σήμερα είναι τόσο δύσκολο να αποτινάξουμε από πάνω μας; Οι μετανάστες μας δίδαξαν την πολιτική αδιαφορία και την εξάρτηση από το κομματικό κατεστημένο που μας έφερε στην σημερινή κατάντια; Οι μετανάστες επέλεξαν να συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένες περιοχές ώστε να μετατραπούν σε γκέτο όπου ανθεί η πρέζα, η πορνεία, η εγκληματικότητα υπό το άγρυπνο βλέμμα του εγχώριου οργανωμένου εγκλήματος; Όχι βέβαια, αλλά ένα ολόκληρο σύστημα οικονομίας και πολιτικής που υπηρέτησε η δεξιά και η αριστερά εξίσου και είχε σαν βασική αναφορά του την «ευρωπαϊκή ολοκλήρωση».

Είναι τυχαίο που κανένα από τα κόμματα του κοινοβουλίου δεν θέτει ως άμεσο ζήτημα την αποδέσμευση από την ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία ώστε η Ελλάδα να αποκτήσει την ανεξαρτησία της και ο λαός της να γίνει αφεντικό στον τόπο του; Ακόμη και το ΚΚΕ που μιλά για αποδέσμευση, το συνδέει μόνο με την δική του εξουσία – που έχει βαφτίσει «λαϊκή εξουσία» – μόνο και μόνο για να την παραπέμψει στις ελληνικές καλένδες. Όταν δηλαδή με χρόνια και με καιρούς η κοινωνία βρεθεί στην ανάγκη να συρθεί στα πόδια του Περισσού. Και φυσικά ούτε λέξη για εθνική κυριαρχία και ανεξαρτησία που συνιστούν τις μοναδικές βασικές προϋποθέσεις για την αυτοδιάθεση ενός λαού και για την κατάκτηση της δημοκρατίας.

Έτσι φτάσαμε σήμερα να κινδυνεύουμε να χάσουμε για πάντα την πατρώα γη, να χάσουμε ότι πιο ιερό για έναν λαό και οι περισσότεροι από εμάς ακόμη κοιτάμε άναυδοι και ψάχνουμε για εξιλαστήρια θύματα σε ιδεολογίες και εικονικούς αντιπάλους στο θέατρο σκιών που μας έχουν εθίσει να εκλαμβάνουμε ως πολιτική εκείνοι που κινούν τις φιγούρες πίσω από το παραβάν. Κι εμείς ως απλοί θεατές παθιαζόμαστε πάντα με τον «κακό» ή τον «καλό» που μας πλασάρει κάθε φορά το σενάριο μιας χιλιοκακοπαιγμένης παράστασης. Κι όπως έγραφε ο Βάρναλης: Έτσι στη σκότεινη ταβέρνα πίνουμε πάντα μας σκυφτοί. Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα όπου μας εύρει μας πατεί. Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!  

Με μοχλό το χρέος, το ευρώ και την τρόικα ο Έλληνας εθίζεται στην πιο δουλική υποτέλεια, δηλαδή την κατάλυση κάθε έννοιας εθνικής κυριαρχίας. Κι έτσι συνηθίζει στην βήμα το βήμα κατάλυση της ανεξάρτητης υπόστασής του ως έθνους και ως λαού μέσα στην ίδια την πατρίδα του. Με την δεξιά να ασκείται στην πιο χυδαία πατριδοκαπηλία, την πατριδοκαπηλία του δοσίλογου, και την αριστερά σε ρόλο χωροφύλακα της σκέψης και της συνείδησης των μαζών για να μην τολμήσουν να υιοθετήσουν τα συνθήματα του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, τα αιτήματα της λαϊκής ενότητας απέναντι στο σύστημα κατοχής και αποικιοκρατίας που διαλύει την χώρα μας και εξοντώνει μαζικά τον λαό μας.
Ο μετανάστης είναι η διάδοχη κατάσταση του εργαζόμενου, η μετατροπή του εργαζόμενου σε δούλο. Ένας εργαζόμενος χωρίς πατρίδα – παρά μόνο με όρους μιας θολής ανάμνησης – χωρίς ρίζες και δικαιώματα να διεκδικεί, έρμαιο των αγορών και της φιλανθρωπίας των ισχυρών, που ταιριάζει μόνο σε επαίτες, σε ζήτουλες, σε ζητιάνους του κλότσου και του μπάτσου. Αντί λοιπόν να ζητάμε τα ρέστα από την κοτρόνα – δηλαδή τον μετανάστη – που χρησιμοποιούν οι νέοι κατακτητές της χώρας και ο ντόπιος δοσιλογικός συρφετός για να μας τσακίσουν, είναι μάλλον πιο ευφυές να τα βάλουμε με εκείνους που την χρησιμοποιούν. Αρκεί βέβαια να το λέει η καρδιά μας και να διαθέτουμε τα απαραίτητα κότσια. Αρκεί να ανακτήσουμε την χαμένη μας αξιοπρέπεια που δεν συμβιβάζεται με την υποδούλωση και την υποτέλεια απέναντι σε κανέναν.

Μόνο αν η Ελλάδα αποκτήσει την ελευθερία της από τους μηχανισμούς υπερκρατικής και υπερεθνικής κυριαρχίας των αγορών, όπως είναι η ευρωζώνη και η ΕΕ, θα μπορέσει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το μεταναστευτικό κύμα. Τσακίζοντας πρώτα και κύρια όλα εκείνα τα επίσημα και ανεπίσημα κυκλώματα που κρατούν ανοιχτά τα σύνορα της χώρας και νέμονται τους μετανάστες. Με τον λαό αφέντη στον τόπο του θα πάψει η Ελλάδα να είναι σκουπιδοτενεκές ανθρώπινων ψυχών και τόπος κράτησης εγκλωβισμένων μεταναστών κατά πώς ορίζει και θέλει η ΕΕ. Διαφορετικά είναι καταδικασμένη και η ίδια η Ελλάδα να μετατραπεί σε τόπο μεταναστών.

132 σχόλια:

  1. Δημήτρη, πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου για τα οικονομικά αίτια της μετανάστευσης, καθώς και για ορισμένους παραδοσιακούς μύθους που σχετίζονται με αυτήν, όπως για παράδειγμα η σχέση της με την εγχώρια ανεργία, ενώ στην πραγματικότητα απλώς είναι ένα μέσο για τη συμπίεση του κόστους εργασίας. Πολύ σωστή επίσης η άποψη ότι η στοχοποίηση του μετανάστη είναι το ίδιο ηλίθια με τη στοχοποίηση της κοτρώνας που μας ρίχνουν αντί αυτού που μας τη ρίχνει. Πρόσθετα δε, και αυστηρά μιλώντας έχεις δίκιο και στην προσέγγιση του όρου εποικισμός, που καταχρηστικά κι εγώ έχω χρησιμοποιήσει, με την έννοια ότι ουσιαστικά έποικος είναι αυτός που επιλέγει ελεύθερα τη μετεγκατάστασή του σε ένα άλλο τόπο, ενώ το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι σαφώς πιο σύνθετο. Δεν έχω λοιπόν πρόβλημα, αντί του όρου εποικισμός, να χρησιμοποιήσω τον καταλληλότερο “αθρόα μετανάστευση” για λόγους οικονομίας του παρόντος.
    Λιγότερο διαφωτιστική ωστόσο μου φαίνεται η άποψη ότι εάν η Ελλάδα αποκτήσει την ελευθερία της από τους γνωστούς μηχανισμούς επικυριαρχίας, θα μπορέσει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το πρόβλημα. Αυτό είναι μεν αναγκαία, αλλά όχι από μόνη της ικανή συνθήκη. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Προστασίας του πολίτη, το έτος 2010 για παράδειγμα, αιτήθηκαν άσυλο, με τελικό προορισμό στην Ελλάδα περίπου 15.928 άνθρωποι. Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται όσοι παραμένουν στην Ελλάδα λόγω εγκλωβισμού τους (π.χ. Δουβλίνο 2) και φυσικά δεν περιλαμβάνονται όσοι με διάφορους τρόπους εισήλθαν στη χώρα χωρίς να έχουν έλθει σε επαφή με τις ελληνικές αρχές και για τους οποίους τα επίσημα στοιχεία δε λένε τίποτα μπροστά σε αυτό που λέει μια απλή βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Την ίδια χρονιά, στις ΗΠΑ, χώρα κατεξοχήν μεταναστών, αιτήθηκαν άσυλο 64300 άνθρωποι σύμφωνα με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Με άλλα λόγια, η ροή αιτούντων ασύλου με τελικό προορισμό την Ελλάδα, είναι 7+ φορές μεγαλύτερη από όσο στις ΗΠΑ αν λάβει κανείς τον πληθυσμό των χωρών αυτών, τη στιγμή που η Ελλάδα σαρώνεται από την οικονομική κρίση πολύ περισσότερο από τις ΗΠΑ. Συνεπώς, το να λέει κανείς ότι αποτινάσσοντας τους επικυρίαρχους βάζει μια στέρεη βάση για την αντιμετώπιση της εκμετάλλευσης της μαύρης εργασίας, της μετανάστευσης κλπ, μου φαίνεται πολύ σωστό, πλην όμως απέχει από το να παράσχει μια αξιόπιστη συνολική πρόταση για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
    Δεύτερον, η προσέγγιση του ζητήματος της αθρόας μετανάστευσης δε λαμβάνει υπόψη και τις εξής 2 παραμέτρους: 1) ικανότητα πολιτιστικής ενσωμάτωσης - απορρόφησης ενός ή περισσότερων εθνοτήτων που – τι πιο φυσιολογικό – να θέλουν να μεταλλάξουν την κοινωνία στη βάση των μητροπολιτικών τους αξιών 2) δημιουργία δημογραφικού τετελεσμένου. Εάν, όπως δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε σύντομα, ο ελληνικός λαός καταστεί μειοψηφία στην ίδια του τη χώρα, ποιό ακριβώς θα είναι το περιεχόμενο του αγώνα για εθνική κυριαρχία; Και καταρχήν ποίου έθνους;
    Τέλος, και όχι λιγότερο σημαντικό, ένα κίνημα που θέλει να λέγεται εθνικό και παλλαϊκό, με προσδοκία να φέρει τον ίδιο το λαό στην εξουσία και όχι μονάχα τους δικούς του εκπροσώπους, με ποιόν τρόπο μπορεί να αφουγκραστεί και να εκφράσει τη λαϊκή βούληση σχετικά με αυτό το ζήτημα; Έχει νόημα η προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία ή θεωρείς ότι θα έδινε αφορμή για καταπίεση κοινωνικών ομάδων με πρόσχημα τη λαϊκή εντολή;
    Απάντηση

    Απαντήσεις




    1. Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ μιλά για πάνω από 480 χιλιάδες εγκλωβισμένους μετανάστες στην Ελλάδα. Η Ελλάδα οφείλει να προμηθεύσει με τα κατάλληλα ταξιδιωτικά έγγραφα που προβλέπει ο νόμος και το διεθνές δίκαιο, να αναγνωρίσει το καθεστώς τους ως προσφύγων προκειμένου να ταξιδεύσουν νόμιμα από την χώρα όπου αλλού θέλουν. Και μάλιστα η Ελλάδα οφείλει να τους διευκολύνει ακόμη και με τα ναύλα τους να πάνε όπου αυτοί θέλουν. Απόδοση ασύλου δεν σημαίνει καθόλου ότι οι μετανάστες θα μείνουν στην Ελλάδα. Η συντριπτική πλειοψηφία τους χρησιμοποιεί την Ελλάδα ως πύλη για την ΕΕ. Γιατί λοιπόν η Ελλάδα θα πρέπει να τους κρατά εγκλωβισμένους; Επειδή το απαιτεί το Δουβλίνο ΙΙ και επιδοτείται η κυβέρνηση για να τους κρατά αιχμάλωτους; Η Ελλάδα οφείλει να τους αφήσει ελεύθερους να πάνε όπου θέλουν και μαζί με την Ύπατη Αρμοστεία να φροντίσει για τα νόμιμα. Αν αυτό σημαίνει καταγγελία του Δουβλίνου ΙΙ, τότε ακόμη καλύτερα γιατί η συγκεκριμένη συμφωνία παραβιάζει βασικές αρχές του διεθνούς δικαίου στο ζήτημα αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει αύριο το πρωί και να λύσει το πρόβλημα των εγκλωβισμένων μεταναστών.
      Ανικανότητα πολιτιστικής ενσωμάτωσης έχει μόνο ένας πολιτισμός που είναι σε τέτοια παρακμή που δεν αξίζει τον κόπο καν να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Ο δυναμισμός του ελληνικού πολιτισμού προερχόταν ανέκαθεν - από την αρχαιότητα - από την τρομακτική αφομοιωτική του δύναμη. Αυτή η αφομοιωτική του δύναμη επέτρεψε την επιβίωσή του κάτω από τόσους και τόσους κατακτητές. Αν απειλείται σήμερα από την αθρόα μετανάστευση συμβαίνει είτε γιατί ο ίδιος έχει παντελώς παρακμάσει, είτε γιατί η γκετοποίηση της κοινωνίας που επίσημα αποκαλείται "πολυπολιτισμικότητα" αποτελεί επίσημη πολιτική της εξουσίας. Στην περίπτωσή μας ισχύουν και τα δυο. Ο ισχύον επίσημος ελληνόφωνος πολιτισμός της σημερινής ελληνικής κοινωνίας έχει πέσει σε τέτοια παρακμή που δεν σώζεται με τίποτα. Είτε έχουμε αθρόα μετανάστευση, είτε όχι. Χρειαζόμαστε επειγόντως μια αναγέννηση του ελληνικού πολιτισμού, της γλώσσας, της παιδείας, ώστε να αποκτήσει ξανά τον δυναμισμό και την αφομοιωτική ικανότητα που έχει χάσει. Κι αυτό απαιτεί μια ολόκληρη πολιτιστική επανάσταση, έναν νέο ελληνικό διαφωτισμό.
      Το δημογραφικό τετελεσμένο μην το περιμένεις από την εισροή μεταναστών, αλλά από την μαζική εξόντωση του ελληνικού λαού από τις πολιτικές των μνημονίων και την αθρόα μετανάστευση των Ελλήνων στο εξωτερικό. Όταν ζούμε μια επίθεση γενοκτονίας του ελληνικού λαού, θα ήταν μάλλον αστείο να νοιάζεται κανείς για αν και κατά πόσο θα υπάρξει δημογραφικό τετελεσμένο από τους μετανάστες.
      Αν δεν ξεμπερδέψουμε το ταχύτερο δυνατό με το καθεστώς κατοχής, τότε απλά ονειροβατούμε και πολεμάμε φαντάσματα.
  2. Κύριε Καζάκη με εκπλήσσει αυτό το κείμενο. Για πολλούς λόγους. Κυρίως όμως γιατί είναι φανερό πως αναγνωρίζετε επί μέρους τις πτυχές του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, αλλά το υποβαθμίζετε ως σύνολο, προφανώς γιατί οι πολιτικές σας καταβολές δε σας επιτρέπουν να δείτε το προφανές... Αλλά ας σχολιάσω τα επιχειρήματά σας 1 προς 1...

    1) Ο μετανάστης σαφέστατα και δεν έρχεται μόνος στην Ελλάδα. Τον φέρνει όλη αυτή η αλυσίδα παραγόντων που έχει ΚΕΡΔΟΣ από το να τον φέρει. Οι δουλέμποροι, οι κεφαλαιοκράτες, οι εχθρικές μυστικές υπηρεσίες ίσως. Και φυσικά ο ίδιος επιθυμεί να έρθει εδώ γιατί του τάζουν λαγούς με πετραχίλια. Απο κει και ύστερα όμως, η Ελλάδα δεν έχει ισοπεδώσει και καταστρέψει καμία χώρα τους τελευταίους αιώνες. Η συμμετοχή μας στις εκστρατείες του ΝΑΤΟ είναι συμβολική. Κάτι μηχανικά τμήματα στέλνουμε που χτίζουν σχολεία και νοσοκομεία. Δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα απολύτως.

    2) Εδώ συμφωνούμε. Σαφώς και ανάμεσα στους μετανάστες υπάρχουν και κάποιοι μυστικοί πράκτορες, κυρίως Τούρκοι. Αλλά οι διάφορες θεωρίες που αποκαλούν όλους τους μετανάστες ως τέτοιους είναι γελοίες, και κατά τη γνώμη μου περισσότερο διαδίδονται από "αριστερούς" για να γελοιποιούν την αντίδραση προς τη λαθρομετανάστευση, παρά από σοβαρούς σκεπτόμενους ανθρώπους...

    3) Κι εδώ συμφωνούμε. Αφού αναγνωρίζετε πως το όλο θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι στην ουσία το σύγχρονο δουλεμπόριο, γιατί δεν θέλετε να σταματήσει; Το κράτος μας αν έχει εργατικές ανάγκες μπορεί να δεχτεί μετανάστες ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ. Όπως κάνουν όλες οι σοβαρές χώρες. Αλλά φαντάζομαι, το πρόβλημα είναι πως με 30% ανεργία αν το επίσημο κράτος δώσει άδειες παραμονής σε εργάτες από το εξωτερικό θα γίνει επανάσταση... Για αυτό έρχονται απρόσκλητοι...
    Απάντηση

    Απαντήσεις




    1. Μ' αρέσει που μιλάς για πολιτικές καταβολές και ότι εγώ αγνοώ το προφανές και μετά εσύ παπαγαλίζεις αναπόδεικτα κλισέ με αόριστα κατασκευασμένα "επιχειρήματα" της πλάκας. Π.χ. η συμμετοχή της Ελλάδας στις εκστρατείες του ΝΑΤΟ δεν είναι καθόλου συμβολική. Η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικής σημασίας εφαλτήριο για τις επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ. Κι αυτό δεν έχει σχέση με τι δυνάμεις που αναπτύσσει στο πεδίο της μάχης. Αν ήταν έτσι, τότε θα έπρεπε να πούμε ότι από την στιγμή που σύμμαχοι της ναζιστικής Γερμανίας προμήθευσαν στις εκστρατείες της μόνο βοηθητικές μονάδες, τότε δεν πρέπει να τις θεωρούμε συνένοχες με την δράση των ναζί. Π.χ. η γαλάζια μεραρχία που στάλθηκε από τον φασίστα Φράνκο να πολεμήσει με τους ναζί στη Ρωσία και είχε βοηθητικά καθήκοντα.
    2. Η Ελλάδα είναι προτεκτοράτο, δεν είναι κυρίαρχο κράτος. Πάντα ήταν. Πρώτα υπό την κηδεμονία των Άγγλων κι έπειτα υπό την κηδεμονία των Αμερικάνων, τελευταία των Γερμανών... Αλλά πάντα προτεκτοράτο...

      Υπό αυτές τις συνθήκες, η Ελλάδα δε μπορεί να κάνει κι αλλιώς. Δε μπορείς να κατηγορείς τον Ελληνικό λαό που συμμετέχει στις Νατοϊκές εκστρατείες, έστω και με μη μάχιμα σώματα. Δε μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς. Και η όποια συμμετοχή έχουμε, γίνεται:

      α)Χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του λαού, ο οποίος ποτέ δεν έχει ερωτηθεί για τη συμμετοχή σε κάποια εκστρατεία, βασικά δεν έχει ερωτηθεί ποτέ για τίποτα...

      β) Όσο πιο τυπικά γίνεται, ίσα ίσα για να μη μας πουν πως δεν είμαστε "καλοί σύμμαχοι"

      γ) Η Ελλάδα δεν επωφελείται από τις εκστρατείες και φυσικά δεν συμμετέχει στις αποφάσεις που τις αφορούν

      Αν είναι λοιπόν να μας θεωρούν οι λαοί "συνένοχους" θα πρέπει να το κάνουν στο ποσοστό που μας αναλογεί. Αφού μόνο το 0,1% των εκστρατειών είναι ελληνικό, το 0,1% τον συνεπειών πρέπει να πέφτει στην Ελλάδα. Το να γεμίζει η Ελλάδα λαθρομετανάστες στο 20% του πληθυσμού της, δε νομίζω πως είναι αναλογικά δίκαιο...
    3. Ανώνυμος 25 Μαΐου 2013 - 9:21

      Ραγιαδισμος, κλισε του κερατα και ανοητα ευχολογια. Απορω, πως σε πηρε σοβαρα ο Καζακης, και σου απαντησε στα υπολοιπα.
  3. 4) Στην Ελλάδα, η λαθρομετανάστευση ευθύνεται σε τεράστιο βαθμό για την ανεργία, για τον πολύ απλό λόγο πως οι μετανάστες αποτελούν τεράστιο ποσοστό επί του πληθυσμού. Και είναι η συντριπτική τους πλειοψηφία σε εργασιακή ηλικία... Είναι προφανές πως έχουμε τουλάχιστον 1 εκατομμύριο ξένους εργαζόμενους στη χώρα, κάποιοι μιλούν και για 2, εξάλλου ανθεί η μαύρη εργασία στους μετανάστες και αξιόπιστα επίσημα στοιχεία δε μπορούμε να έχουμε... Πόσα είναι τα εκατομμύρια των ανέργων; Περίπου το ίδιο νούμερο... Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του... Απο κει και ύστερα, ο λόγος που εκτινάχθηκε η ανεργία τα τελευταία χρόνια ενώ πριν δεν υπήρχε παρότι είχαμε πάνω κάτω τους ίδιους μετανάστες, είναι πολύ απλός... Οι εργαζόμενοι που έχασαν τις δουλειές τους απασχολούνταν σε μη παραγωγικές-άχρηστες εργασίες, κάτι που ήταν δυνατόν χάρη στον εύκολο δανεισμό και την κρατικοδίαιτη οικονομία. Όταν κόπηκαν τα δανεικά, κόπηκε και το έξτρα λίπος από τις επιχειρήσεις, και ο κόσμος περιόρισε τα έξοδά του, με συνέπεια τα έξτρα σουβλαντζίδικα-ρουχάδικα-καφετέριες(που είχαμε φτάσει να έχουμε 100 σε κάθε δρομάκι) να κλείσουν ή να περιορίσουν προσωπικό... Αντίθετα οι μετανάστες συνέχισαν να κάνουν τις ίδιες δουλειές που έκαναν και πριν, αφού αυτές δε χάθηκαν, εκτός απο την οικοδομή που είχε κυρίως Αλβανούς, για αυτό άλλωστε και αυτοί εγκατέλειψαν τη χώρα... Επίσης η εκτίναξη της ανεργίας σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στην εκτίναξη της μαύρης εργασίας. Οι "άνεργοι" δε σημαίνει απαραίτητα πως δε δουλεύουν, μπορεί απλά να έπαψαν να δηλώνονται.
    Απάντηση

    Απαντήσεις




    1. Επιμένεις στην αερολογία, σε επινοήσεις, όταν τα στοιχεία λένε άλλα. Αν θέλεις να μιλάς με κλισέ και προκαταλήψεις, πρόβλημα σου, αλλά τα στοιχεία λένε άλλα. Κι όσο εσύ δεν απαντάς στα συγκεκριμένα στοιχεία και επικαλείσαι αερολογίες, τότε αποδεικνύεται ότι δεν ξέρεις το θέμα, απλά λειτουργείς με τυπικές ιδεολογικές προκαταλήψεις. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι ανοησίες και δεν έχουν καμιά σχέση με τα πραγματικά δεδομένα.
    2. Τι λένε τα στοιχεία; 1μιση εκατομμύριο άνεργοι. Πόσοι είναι οι μετανάστες; Μπορεί κανείς να τους μετρήσει όταν στις "Μανωλάδες" έχουν ολόκληρες πολιτείες λαθρομεταναστών κρυμμένες από τα φώτα της δημοσιότητας; Πάντως σίγουρα λιγότεροι από ένα εκατομμύριο ΔΕΝ είναι...

      Απο κει και ύστερα, είναι ή δεν είναι γεγονός πως οι μετανάστες από το 90 και μετά απασχολούνται κυρίως σε παραγωγικές εργασίες οι οποίες δεν επηρρεάζονται από την κρίση; Δε σταματήσαμε να καλλιεργούμε τα χωράφια μέσα στη κρίση πιστεύω... Ούτε να δουλεύουν πχ τα εργοστάσια ανακύκλωσης στον Ασπρόπυργο(τίγκα στους πακιστανούς). Αυτές οι δουλειές συνεχίζουν, γιατί είναι πάγιες ανάγκες. Αντίθετα δουλειές όπως "μανικιούρ-πεντικιούρ" που κάνανε οι Έλληνες χάθηκαν...

      Όπως και να χει, περιμένω να δω ποιά ακριβώς στοιχεία "λένε άλλα". Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ πως έχω άδικο, αλλά δε βλέπω "τα στοιχεία". Μέχρι να τα δω, επιτρέψτε μου να θεωρώ πως άλλος είναι ο ιδεολογικά προκατειλλημένος...
    3. Τι να πει κανείς; Επιμένεις να μην διαβάζεις αυτά που θέλεις να απαντήσεις. Αερολογείς με δικές σου προσωπικές εντυπώσεις, ενώ τα στοιχεία λένε το εξής απλό: Στη δεκαετία του '90 και του 2000 που είχαμε έκρηξη στην αθρόα μετανάστευση εντός Ελλάδας, η ανεργία κυμάνθηκε από 7-10% και μάλιστα με διακυμάνσεις. Την ίδια ώρα δεν είχαμε σοβαρή αύξηση της μερικής απασχόλησης, η οποία παρέμεινε σταθερά γύρω στο 5%, ενώ εκτινάχθηκε η προσωρινή απασχόληση, που έχει κατά κύριο λόγο σχέση με τις εργασιακές σχέσεις. Στα τελευταία τρία χρόνια που λόγω της ύφεσης και των πολιτικών που επιβάλλονται η μετανάστευση βρίσκεται κι αυτή σε ύφεση, η ανεργία εκτινάχθηκε από το 9% στο 28%, ενώ η μερική απασχόληση έφτασε στο 7,5%. Τα στοιχεία λοιπόν λένε ότι η μετανάστευση δεν φταίει για την ανεργία. Τόσο η μετανάστευση από και προς την Ελλάδα μαζί με την ανεργία είναι συγγενή, δίδυμα φαινόμενα που αλληλοτροφοδοτούνται, αλλά με κανένα τρόπο δεν μπορούμε να πούμε ότι η μετανάστευση φταίει για την ανεργία. Πόσο πιο απλά να το πω. Τώρα αν θέλεις να πιστεύεις άλλα, δικαίωμά σου. Εδώ υπάρχουν τύποι που θεωρούν ότι οι Έλληνες μετοίκησαν στην Γη από τον Σείριο...
  4. 5) Ο ισχυρισμός όχι μόνο δεν είναι ανυπόστατος, αλλά με εκπλήσει που ένας οικονομολόγος δε το αναγνωρίζει! Μου κάνει ακόμη περισσότερη εντύπωση να βλέπω έναν ισχυρισμό του Μίλτον Φρίντμαν να εκφράζεται από έναν Κομμουνιστή! Ο εργάτης προσφέρει πόρους στην οικονομία ΜΟΝΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ πως η εργασία του δεν παραμερίζει την εργασία κάποιου ντόπιου. Αν πχ έχουμε έλλειψη σε μια ειδικότητα, και κανείς ντόπιος δε μπορεί να την καλύψει, ο μετανάστης όντως θα προσφέρει περισσότερα από όσα θα αφαιρέσει. Αν όμως ο μετανάστης απλά κοντράρει στον μισθό (και στην παρανομία) τον ντόπιο, και τον στέλνει στην ανεργία, αυτό αφαιρεί πόρους από την οικονομία, γιατί ο ντόπιος που θα έκανε την ίδια δουλειά, δε στέλνει εμβάσματα έξω... Επίσης όντας ντόπιος, είναι πολύ πιο πιθανό να κρατήσει τις δεξιότητες που θα αποκτήσει απο την εμπειρία του μέσα στη χώρα, ενώ ο ξένος μπορεί να φύγει πιο εύκολα. Τέλος, αν ο ξένος στείλει στην ανεργία τον ντόπιο, εισπράττει τον μισθό που θα έπαιρνε ο ντόπιος, έστω και μειωμένο, αλλά ο ντόπιος δε φεύγει από τη χώρα, εξακολουθεί να έχει ανάγκες που αφαιρούν πόρους είτε από άλλα μέλη της οικογένειάς του είτε από τη πολιτεία.

    6)Ο καλύτερος τρόπος να σταματήσουμε τη λαθρομετανάστευση είναι αυτός, και για αυτό δεν εφαρμόζεται... Αν οι ξένοι είχαν ίση αμοιβή και ίσα δικαιώματα, δε θα προσλάμβανε ΚΑΝΕΙΣ ξένο, ούτε καν οι ξένοι εργοδότες... Γιατί οι ξένοι έχουν πολλά μειονεκτήματα σε σχέση με τους ντόπιους εργαζόμενους, και αν δεν ήταν βολικότεροι και φθηνότεροι, δε θα δούλευαν πουθενά...

    7) Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η ΕΕ φταίει για πολλά, αλλά η δική μας πολιτική ελίτ φέρνει και κρατάει εδώ τους μετανάστες. Τα ελληνικά σύνορα είναι αστείο θέμα να κλείσουν αν το θέλει η πολιτεία. Εξάλλου πως κλείνουν τόσο καλά όταν πρόκειται να τους εμποδίσουν να φύγουν προς την ΕΕ, και δεν κλείνουν για να τους εμποδίσουν να μπουν; Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ξέρουμε τι συμβαίνει... Δε βγάζει η ΕΕ φράγκα από τη λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα, η ελληνική ελίτ τα βγάζει. Ακόμα και ΕΟΖ να γίνουν που λέτε, τι όφελος θα έχει η ΕΕ; Αφού ακριβώς το νόημα της ΕΟΖ είναι πως δεν υπάρχει φορολογία ή είναι πολύ χαμηλή, άρα η ΕΕ δε θα δει δεκάρα από αυτά τα λεφτά... Το ντόπιο κεφάλαιο τη κάνει τη δουλειά...

    Απαντήσεις


    1. Όταν απευθύνεσαι σε μένα καλό είναι να μην μου κάνεις μαθήματα οικονομίας. Ιδίως όταν δεν σκαμπάζεις τίποτε από το άθλημα. Κάθε εργαζόμενος συμβάλει στην παραγωγή προϊόντος αξίας πολύ μεγαλύτερης της αξίας της αμοιβής του. Αυτή είναι η χρησιμότητά του για τον εργοδότη του. Η συμβολή του εργατικού κόστους, δηλαδή των αμοιβών εργασίας στην προστιθέμενη αξία που παράγει κάθε χρόνο η οικονομία της Ελλάδας ως σύνολο, κινείται γύρω στο 36%, όταν τα ιδιωτικά κέρδη (δηλαδή το μέρος του προϊόντος που παράγει ο εργαζόμενος, αλλά καρπώνεται ο εργοδότης) κινείται στο 54%. Με τον μετανάστη η συμβολή των εργατικών αμοιβών στην παραγωγή πέφτει ακόμη περισσότερο και έτσι αυξάνεται το μέσο ποσοστό κέρδους για την εργοδοσία. Το μεταναστευτικό έμβασμα είναι μέρος της αμοιβής του μετανάστη. Επομένως συνιστά ένα πολύ μικρό μέρος του προϊόντος της εργασίας του μετανάστη. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις ή τα πλισέ που έχεις στον εγκέφαλο αρνούνται να λειτουργήσουν;
      Τέλος, ξεκόλλα από την ανοησία ότι η ανεργία οφείλεται στους μετανάστες. Σ' όλη την εποχή που η μετανάστευση κορυφώθηκε στην Ελλάδα, η ανεργία δεν ακολούθησε ανάλογη ανοδική καμπύλη. Γιατί άραγε συνέβη αυτό; Κανένα στοιχείο της οικονομίας, καμιά σοβαρή μελέτη που έχει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, δεν επιβεβαιώνει αυτόν τον ισχυρισμό, ο οποίος βασίζεται μόνο σε ηλίθιες δοξασίες και φασιστικά κλισέ.
      Όταν αθωώνεις την ΕΕ για την αθρόα λαθραία μετανάστευση, τότε τι να σου πω; Να σου πω ότι δεν ξέρεις για το Δουβλίνο Ι και ΙΙ που μετέτρεψε την χώρα σε φυλακή για μετανάστες; Να σου πω ότι δεν γνωρίζεις για την FRONTEX η οποία φροντίζει για την ομαλή εισροή λαθραίων μεταναστών προκειμένου να εγκλωβιστούν στην Ελλάδα; Να σου πω ότι δεν ξέρει γρι για το όλο θέμα; Και λίγο είναι!
    2. Ας δούμε ένα παράδειγμα λοιπόν:

      1) Έχουμε μια θέση εργασίας ενός Έλληνα που κοστίζει συνολικά στον εργοδότη 1000 ευρώ. Ο Έλληνας τα χρήματα που παίρνει τα ακουμπάει όλα στην εγχώρια αγορά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του( για λόγους απλούστευσης δεν αναλύουμε εισαγώμενα προϊόντα κλπ). Δεν έχει φτάσει στην χώρα ακόμα ο μετανάστης που θα του φάει τη θέση, άρα δεν έχουμε άλλα στόματα/ανάγκες που στοιχίζουν στην εγχώρια αγορά, ο Έλληνας καλύπτει τις ανάγκες του μόνος του.

      2) Ο επιχειρηματίας αποφασίζει μέσω των πολιτικών μαριονετών/ ΜΚΟ/ δουλεμπόρων κλπ που ταϊζει, να φέρει έναν μετανάστη να τον αντικαταστήσει. Ο μετανάστης κάνει ελαφρώς χειρότερη δουλειά αλλά του στοιχίζει 700 ευρώ. Ο μετανάστης ζει σε τρώγλες με άλλους 20, δεν ξοδεύει παρά ελάχιστα στην τοπική αγορά κλπ και του μένουν 300 ευρώ το μήνα να τα στέλνει έξω. Δηλαδή στην τοπική αγορά αντί για τα 1000 του Έλληνα τοποθετούνται τα 400 του μετανάστη. Αυτό όμως δεν είναι η μόνη απώλεια. Ο Έλληνας μένει άνεργος και δε μπορεί να στηρίξει τον εαυτό του, αλλά εξακολουθεί να έχει ανάγκες όπως φαγητό, στέγη, περίθαλψη. Αυτές οι ανάγκες επιβαρύνουν είτε συγγενικά πρόσωπα που τον δανείζουν, είτε τον κρατικό κορβανά(πχ επίδομα ανεργίας).

      3) Το προϊόν της εργασίας, θα παραγόταν ούτως ή άλλως, είτε με Έλληνα είτε με μετανάστη εργαζόμενο. Ο μετανάστης δεν ανέβασε καμία παραγωγικότητα ούτε αποτέλεσε αφορμή επενδύσεων. Απλά επειδή αμοίβεται λιγότερα ο κεφαλαιοκράτης βάζει στη τσέπη περισσότερα. Χαμένος είναι ο Έλληνας εργάτης που είτε μένει άνεργος είτε συμβιβάζεται με λιγότερα, και η ελληνική αγορά στην οποία τοποθετούνται λιγότερα χρήματα, αφού οι περισσότεροι μετανάστες δεν ενδιαφέρονται να φτιάξουν τις ζωές τους εδώ κλπ.

1 σχόλιο:

  1. Υπάρχει ζήτημα! Σοβαρότατο! Καθοριστικό όσον αφορά στο αν θα μιλάμε για "ελληνικό λαό" ή γενικά για "λαό"-πολυπολιτισμικό συνονθύλευμα με (εκτός από τις ταξικές) και εθνοφυλετικές,θρησκευτικές κ.α. εκρηκτικές αντιθέσεις στο εσωτερικό του, τις οποίες όποτε θελήσει χειραγωγεί κατά τις γεωπολιτικές, εθνοαποδομητικές επιδιώξεις της η "νέα τάξη" του παγκοσμιοποιητικού καπιταλισμού!!! Μόνο όποιος είναι ηλίθιος ή πράκτορας δεν το βλέπει (ή κάνει πως δεν το βλέπει) αυτό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.