Η σημασία και η επιρροή της ελληνικής γλώσσας
Ένα κείμενο με τίτλο «THE SIGNIFICANCE AND INFLUENCE OF THE HELLENIC LANGUAGE» που συντάχθηκε το 1998 στο Σικάγο από τον Καθηγητή Γιάννη Καλαρά, είναι από εκείνα που δείχνουν τη σημαντικότητα και την επίδραση της ελληνικής γλώσσας. Αναφέρεται στις τέχνες και τις επιστήμες όπως το ΘΕΑΤΡΟ, τη ΜΟΥΣΙΚΗ τη ΘΕΟΛΟΓΙΑ, την ΙΑΤΡΙΚΗ, την ΠΟΛΙΤΙΚΗ, κλπ.
" The genesis of classical drama was not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies.
The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere.
The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama.
Eventhrough the theaters were physically gigantic, there was noneed for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal - clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today.
The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama.
Eventhrough the theaters were physically gigantic, there was noneed for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal - clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today.
There were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes.
Some theatric episodes were characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled.
It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism" .....John Kalaras
Η γένεση του κλασσικού δράματος δεν ήταν συμπτωματική. Η ανυπαρξία χαρισματικών και ταλαντούχων πρωταγωνιστών έδειξε φανταστικές σκηνές ιστορικών επεισοδίων. Ο πρόλογος, το θέμα και ο επίλογος, αποτελούσαν την τριλογία του δράματος ενώ η σύνθεση, ανάλυση και σύνοψη χαρακτήριζαν τη φρασεολογία του κειμένου. Η σύνταξη και η φρασεολογία που χρησιμοποίησαν οι λόγιοι, ακαδημαϊκοί και φιλόσοφοι στη ρητορική τους, είχαν πολλά γραμματικά ιδιώματα και ιδιοσυγκρασίες.
Οι πρωταγωνιστές χρησιμοποίησαν περιοδικά ψευδώνυμα. Η ανωνυμία ήταν ένα σύνδρομο που χαρακτήριζε τη θεατρική ατμόσφαιρα.
Η πανοραμική φαντασία, η μυστικιστική, η μελωδία, η αισθητική, η χρήση των καλλυντικών επιθημάτων είναι χαρακτηριστικά του δράματος.
Οταν τα θέατρα ήταν γιγαντιαία, δεν υπήρχε τίποτα για τα μικρόφωνα, επειδή η αρχιτεκτονική και η ακουστική θα αντέχουν ισομετρικά και κρυστάλλινα. Πολλοί επιστημολόγοι φυσικής, αεροδυναμικής, ακουστικής, ηλεκτρονικής, ηλεκτρομαγνητικής δεν μπορούν να αναλύσουν - να εξηγήσουν την ιδανική και ισομετρική ακουστική των ελληνικών θεάτρων ακόμα και σήμερα.
Η πανοραμική φαντασία, η μυστικιστική, η μελωδία, η αισθητική, η χρήση των καλλυντικών επιθημάτων είναι χαρακτηριστικά του δράματος.
Οταν τα θέατρα ήταν γιγαντιαία, δεν υπήρχε τίποτα για τα μικρόφωνα, επειδή η αρχιτεκτονική και η ακουστική θα αντέχουν ισομετρικά και κρυστάλλινα. Πολλοί επιστημολόγοι φυσικής, αεροδυναμικής, ακουστικής, ηλεκτρονικής, ηλεκτρομαγνητικής δεν μπορούν να αναλύσουν - να εξηγήσουν την ιδανική και ισομετρική ακουστική των ελληνικών θεάτρων ακόμα και σήμερα.
Υπήρχαν πολλές κατηγορίες δράματος: το κλασσικό δράμα, το μελόδραμα, το σατίριο, το έπος, η κωμωδία κλπ. Το σύνδρομο ξενοφοβίας ή δυσλεξίας ξεπεράστηκε από την παθολογία των ηθοποιών που ασκούσαν μεθοδικά και εμφατικά. Τα ακροβατικά ήταν επίσης ευφορικά. Υπήρξε μια πληθώρα ανέκδοτων θεμάτων, με τα οποία οι ακροβάτες θα ηλεκτρίζουν το εκστασιακό ακροατήριο με σκηνές από μυθικά και ιστορικά επεισόδια.
Ορισμένα θεατρικά επεισόδια χαρακτηρίστηκαν ως σκανδαλώδη και βλάσφημα. Η πορνογραφία, η μεγαμία, η αιμοφιλία, η νυμφωμανία, η πολυανδρία, η πολυγαμία και η ετεροφυλοφιλία δραματοποιήθηκαν με έναν παιδαγωγικό τρόπο, οπότε ο μυστικισμός γι 'αυτούς δεν θα προκαλούσε φοβία ή αναθέμα ή δεν θεωρήθηκε ως ανωμαλία αλλά με λογική, διάλογο και ανιχνευτικό σκεπτικισμό και το αξιολύπητο ή κρυπτικό μυστήριο πίσω από αυτά θα διαλυόταν.
Είναι ιστορικά και χρονολογικά αποδεδειγμένο ότι το θέατρο τόνισε την παιδαγωγική, τον ιδεαλισμό και την αρμονία. Παραδόξως, ενεργοποίησε επίσης τον πατριωτισμό ένα φαινόμενο που συμβολίζει τον εθνοτικό χαρακτήρα και τον φαινομενικό ηρωισμό.
Ο λόγος του Ζολώτα στα αγγλικά με ελληνικές λέξεις
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.