Ιουστινιανός και Νικ.Β.Τωμαδάκης (καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών 1956).
- Η αληθινή Ιστορία που αποσιωπάται αποπνικτικά από όλων των ειδών τους σύγχρονους "γραμματείς και φαρισαίους"...
- Η αληθινή Ιστορία που αποσιωπάται αποπνικτικά από όλων των ειδών τους σύγχρονους "γραμματείς και φαρισαίους"...
"Εθελοντικά", με "θεία φώτιση " ή δια του κατακτητικού ρωμαϊκού-"βυζαντινού" αυτοκρατορικού πυρός και σιδήρου εγκατέλειψαν οι Έλληνες την επί χιλιετηρίδες ελευθερόφρνη και κριτικής σκέψης κοσμοαντίληψή τους; Πώς επιβλήθηκε η εβραϊκή θρησκεία;
1. ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ* ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10:
«Να κλείσουν όλοι οι ελληνικοί ναοί σε όλες τις πόλεις και σε όλους τους τόπους της οικουμένης... Αν κάποιος με οποιαδήποτε δύναμη παραβεί (αυτό τον νόμο) θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό»...
1. ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ* ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10:
«Να κλείσουν όλοι οι ελληνικοί ναοί σε όλες τις πόλεις και σε όλους τους τόπους της οικουμένης... Αν κάποιος με οποιαδήποτε δύναμη παραβεί (αυτό τον νόμο) θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό»...
2. Νικ.Β.Τωμαδάκης
(καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών 1956) στο έργο του ''Εισαγωγή εις την Βυζαντινή Φιλολογίαν '' τόμος Α', τεύχος Α', εκδ.2η. σελ.23-24, Αθηναι 1956:
''Κατά τα τελευταία έτη συνηθίσαντες υπό τα ανθρωπιστικά συνθήματα να ενώνωμεν τους δύο αυτούς διαφορωτάτους αλλήλων κόσμους, τον Ελληνικόν και τον Χριστιανικόν, συγχέομεν εις την σφαίραν του πνευματος δύο διακρινομένας αλλήλων και πολλάκις αντιμαχόμενας καταστάσεις, ων εκάστη είχε και την ιδίαν (δική της) θεώρησιν... Ο Χριστιανισμός υπήρξε πολέμιος κατά κύριον λόγον του Ελληνισμού ως Ζωής και ως Σκέψεως. Εβλεπε εις αυτόν... το φιλέρευνον πνεύμα το οποίον ήγεν εις την φιλοσοφίαν. Το ότι δια τους Ελληνας η Αλήθεια δεν ήτο σταθερά και εξ αποκαλύψεως αλλ' εύρημα της ανθρώπινης διάνοιας, τούτο δεν συνεχώρει ο Χριστιανισμός. Κατά του κλασσικού κόσμου είναι η εμφάνισης αυτού ως ειδωλολατρικού.... το όνομα Ελλην ταχύτατα συνέπεσε με την έννοιαν του ειδωλολάτρης, μη χριστιανός.... Αυτό το πνεύμα της εχθρότητας προς τον πνευματικόν Ελληνισμόν διετηρήθη έως ότου η νέα θρησκεία κατωχυρώθη, επροστατεύθει ως επίσημος κρατική και απέκτησε τον αδιαπέραστον δογματικόν κλοιόν εις δακτύλιον προστασίας."
(καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών 1956) στο έργο του ''Εισαγωγή εις την Βυζαντινή Φιλολογίαν '' τόμος Α', τεύχος Α', εκδ.2η. σελ.23-24, Αθηναι 1956:
''Κατά τα τελευταία έτη συνηθίσαντες υπό τα ανθρωπιστικά συνθήματα να ενώνωμεν τους δύο αυτούς διαφορωτάτους αλλήλων κόσμους, τον Ελληνικόν και τον Χριστιανικόν, συγχέομεν εις την σφαίραν του πνευματος δύο διακρινομένας αλλήλων και πολλάκις αντιμαχόμενας καταστάσεις, ων εκάστη είχε και την ιδίαν (δική της) θεώρησιν... Ο Χριστιανισμός υπήρξε πολέμιος κατά κύριον λόγον του Ελληνισμού ως Ζωής και ως Σκέψεως. Εβλεπε εις αυτόν... το φιλέρευνον πνεύμα το οποίον ήγεν εις την φιλοσοφίαν. Το ότι δια τους Ελληνας η Αλήθεια δεν ήτο σταθερά και εξ αποκαλύψεως αλλ' εύρημα της ανθρώπινης διάνοιας, τούτο δεν συνεχώρει ο Χριστιανισμός. Κατά του κλασσικού κόσμου είναι η εμφάνισης αυτού ως ειδωλολατρικού.... το όνομα Ελλην ταχύτατα συνέπεσε με την έννοιαν του ειδωλολάτρης, μη χριστιανός.... Αυτό το πνεύμα της εχθρότητας προς τον πνευματικόν Ελληνισμόν διετηρήθη έως ότου η νέα θρησκεία κατωχυρώθη, επροστατεύθει ως επίσημος κρατική και απέκτησε τον αδιαπέραστον δογματικόν κλοιόν εις δακτύλιον προστασίας."
* Ιουστινιανός- Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus, 527-565. Ιλλυρικής καταγωγής (Ιλλυρία ήταν η σημερινή Αλβανία) Ρωμαίος αυτοκράτορας, ακρότατα φιλόδοξος και μεγαλομανής (γνωστό το εγωπαθές "Νενίκηκά σε Σολομώντα...") όσο και βαθύτατα εχθρός της ελληνικής κοσμοαντίληψης, φιλοσοφίας και θρησκείας. Ο βίος του είναι στενά συνδεδεμένος με το όνομα της συζύγου του Θεοδώρας, μιας από τις πιο πανούργες και αδίστακτες γυναίκες της Βυζαντινής περιόδου.Ήταν η κύρια ηθική αυτουργός (αυτή κράτησε τον πανικοβληθέντα τότε Ιουστ. να μην εγκαταλείψει τον θρόνο) της σφαγής από ξένους βάρβαρους μισθοφόρους 30.000!!! λαού, κυρίως Ελλήνων, που ξεσηκώθηκαν κατά της εξαθλιωτικής φορολογίας στην "Στάση του Νίκα"... Κι όμως η διεφθαρμένη ως το κόκκαλο "Ορθόδοξη" ιεραρχία ανέδειξε τον αρχιδολοφόνο Ιουστ. ως ..."άγιο"!!!!!!!
Τα «Ανέκδοτα», που έγραψε ο Προκόπιος, ιστορικός της εποχής του Ιουστινιανού, παρουσιάζουν μεγαλοποιημένη τη διεστραμμένη ζωή που έζησε, όταν ήταν νέα, η Θεοδώρα, οπότε, ως κόρη ενός «αρκτοτρόφου», ζούσε στη διεφθαρμένη ατμόσφαιρα του θεάτρου αυτής της περιόδου, προσφέροντας ελεύθερα τον έρωτά της σε πολλούς ανθρώπους. Η φύση την είχε προικίσει με ομορφιά, χάρη και ευφυΐα. Όπως αναφέρει ένας ιστορικός, «η Θεοδώρα διασκέδαζε, έθελγε και σκανδάλιζε την Κωνσταντινούπολη». Ο Προκόπιος αναφέρει ότι όσοι συναντούσαν τη Θεοδώρα στο δρόμο, απέφευγαν να την πλησιάσουν, γιατί φοβόντουσαν ότι μια απλή επαφή μαζί της μπορούσε να κηλιδώσει τους χιτώνες τους...
Κώστας Σ. Ντουντουλάκης
Τα «Ανέκδοτα», που έγραψε ο Προκόπιος, ιστορικός της εποχής του Ιουστινιανού, παρουσιάζουν μεγαλοποιημένη τη διεστραμμένη ζωή που έζησε, όταν ήταν νέα, η Θεοδώρα, οπότε, ως κόρη ενός «αρκτοτρόφου», ζούσε στη διεφθαρμένη ατμόσφαιρα του θεάτρου αυτής της περιόδου, προσφέροντας ελεύθερα τον έρωτά της σε πολλούς ανθρώπους. Η φύση την είχε προικίσει με ομορφιά, χάρη και ευφυΐα. Όπως αναφέρει ένας ιστορικός, «η Θεοδώρα διασκέδαζε, έθελγε και σκανδάλιζε την Κωνσταντινούπολη». Ο Προκόπιος αναφέρει ότι όσοι συναντούσαν τη Θεοδώρα στο δρόμο, απέφευγαν να την πλησιάσουν, γιατί φοβόντουσαν ότι μια απλή επαφή μαζί της μπορούσε να κηλιδώσει τους χιτώνες τους...
Κώστας Σ. Ντουντουλάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.