Εθεάθησαν στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης και περιμένουμε να μάθουμε αν και πότε, θα έρθουν και από τα μέρη μας.
Η QJMOTOR είναι μία εταιρεία που έχει μία ευρύτατη γκάμα μοντέλων, ειδικά στην χώρα της, την Κίνα – πολλά από τα οποία εμείς ακόμα δεν έχουμε λάβει. Τέτοιες περιπτώσεις είναι και τα Shan 250 και Shan 400 που δημοσιεύθηκαν σε μέσα ενημέρωσης της χώρας, που συμπληρώνουν την γκάμα των «μοντέρνων» cruiser με δικύλινδρους V κινητήρες.
Στην χώρα μας, προς το παρόν έχουμε μόνο τα SRV 125 και SRV 300 διαθέσιμα, αλλά δεν αποκλείεται ότι αυτό μπορεί να αλλάξει.
Το Shan 250, που βλέπετε στην εικόνα παρακάτω, έχει V2 κινητήρα 250cc εκατοστών, όπως λέει και το όνομα του, με απόδοση 28,2 ίππων να ανακοινώνεται. Σχεδιαστικά το μοντέλο παίρνει σαφώς στοιχεία από τα Fat Bob της Harley-Davidson, ενώ τεχνικά αναφέρεται ότι θα είναι ένα σχετικά απλό μοντέλο, χωρίς υπερβολές σε εξοπλισμό και συστήματα προς όφελος, προφανώς, της οδηγικής αίσθησης.
Από την άλλη, το Shan 400 έχει μια πιο τολμηρή αισθητική, με πιο έντονες τις γραμμές από το τιμόνι αλλά και το καλυμμένο εμπρός πιρούνι. Και πάλι μιλάμε για έναν V2 κινητήρα 385 cc στην περίπτωση αυτή, με μέγιστη ισχύ 35,4 ίππων, με το συνολικό βάρος να ανακοινώνεται στα 173 κιλά.
Δυστυχώς, για τώρα δεν έχουμε άλλες πληροφορίες για τα συγκεκριμένα μοντέλα, τα οποία όμως παρουσιάζουν ενδιαφέρον, ειδικά για την κατηγορία τους.
CF MOTO 450CL-C 5.890€ ύψος σέλας 690mm
Το 450CL-C επιτυγχάνει ισορροπία μεταξύ άνεσης και στυλ.
Με ύψος σέλας 690mm τυλίγει τον αναβάτη με απόλυτη άνεση.
Απόλυτο βάρος 181 κιλών εξασφαλίζει σταθερότητα κατά την οδήγηση.
- Τύπος κινητήραDOHC 2-κύλινδρος,υγρόψυκτος,
- Κυβισμός449 cc
- Ιπποδύναμη41 hp @ 8000rpm
- Ροπή42 Nm @ 6.250rpm
- Μετάδοση6 σχέσεων
- Οθόνη
TFT 5 ιντσών -
Αναρτήσεις & Φρένα
Εξοπλισμένο με προηγμένα εξαρτήματα όπως ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι Φ37mm, μονό μπροστινό δίσκο φρένου Ø320mm με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων και σύστημα ABS και Traction Control (TCS), το 450CL-C εξασφαλίζει εμπιστοσύνη και έλεγχο σε οποιοδήποτε έδαφος. Είτε στον αυτοκινητόδρομο είτε στην πόλη, ο οδηγός μπορεί να βασιστεί στην αξιοπιστία και τις επιδόσεις του 450CL-C.
Εξοπλισμός
Η καινοτομία είναι ξεκάθαρα το επίκεντρο του 450CL-C. Για παράδειγμα, με τη στρογγυλή, κυρτή οθόνη TFT 3,6 ιντσών σε ρετρό στυλ. Το T-Box επιτρέπει την απρόσκοπτη σύνδεση οχήματος-τηλεφώνου και προσφέρει λειτουργίες όπως αναβαθμίσεις OTA, MotoPlay, χαρακτηριστικά ασφαλείας, καταγραφή διαδρομής και προβολή πληροφοριών οχήματος σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής CFMOTO RIDE, η οποία βελτιώνει επίσης την εμπειρία οδήγησης.
- Ανεμοθώρακας 73,31 €
Με μια ολοκαίνουργια σχεδίαση για μοτοσυκλέτα της Voge, εμφανίζεται η CU525 που αποτελεί μάλιστα και το πρώτο μοντέλο custom της. Οι custom απευθύνονται σε αναβάτες που δεν βιάζονται στη μετακίνησή τους, αλλά θέλουν να τη διανθίζουν με έντονο στυλ.
Τολμηρή μπορεί να χαρακτηριστεί η εμφάνιση του νέου Voge CU525, και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη μια μοτοσυκλέτα με στοιχεία Bobber, που δίνει έμφαση στις κλασικές κυριακάτικες (και όχι μόνο) βόλτες, την κίνηση στην πόλη, αλλά και σε χαλαρές διαδρομές έξω από αυτήν.
H νέα μοτοσυκλέτα της κινέζικης εταιρίας παρουσιάστηκε επίσημα στο ευρωπαϊκό κοινό στο σαλόνι του Μιλάνου, τον προηγούμενο Νοέμβριο (του 2023) αλλά ακόμα αναμένεται στην Ελλάδα.
Κύριο χαρακτηριστικό αυτού του μοντέλου cruiser δεν είναι άλλο από την ευκολία οδήγησης, κάνοντας τον αναβάτη να αισθάνεται άνετα και σίγουρα πάνω στη σέλα του ανά πάσα στιγμή.
Ακόμα και αρχάριος να είναι, ή όχι μεγάλου αναστήματος, το μειωμένο ύψος από το έδαφος και το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα τεχνολογικά πλεονεκτήματα της μοτοσυκλέτας, υπόσχονται να του προσφέρουν ευχάριστες στιγμές οδήγησης με απόλυτη ασφάλεια.
Αυτή διασφαλίζεται περαιτέρω από ένα σύγχρονο στιβαρό πλαίσιο και την ύπαρξη δικάναλου ABS, τετραπίστονης ακτινικής δαγκάνας στο δισκόφρενο του εμπρός τροχού, συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (TCS) τελευταίας γενιάς, καθώς και φωτιστικά σώματα που προσφέρουν άριστη ορατότητα.
Το Voge CU525 προτείνει μερικά κλασικά στοιχεία των μεγάλων αμερικανικών cruiser, που χαρακτηρίζονται από τους τροχούς των 16”, το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη γωνία κάστερ, την τελική μετάδοση με ιμάντα, τα δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τις εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ, τους Bar-end καθρέπτες, το οβάλ σχήμα του προβολέα, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τη χαμηλή θέση οδήγησης.
Όλα αυτά έχουν μελετηθεί ώστε να συμβάλλουν σε μια εικόνα με σκληροτράχηλη νότα και να συνδυάζουν ιδανικά μοτοσυκλέτα cruiser με αυθεντικού στυλ αμερικάνικο Bobber.
Οι προστατευτικές σωλήνες εκατέρωθεν του κινητήρα, η βάση της πινακίδας με έδραση στο ψαλίδι, το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής, το διαμήκες πίσω φωτιστικό σώμα, η οβάλ έγχρωμη ψηφιακή οθόνη, η θύρα USB και ο Full led φωτισμός είναι στοιχεία που προσθέτουν ξεχωριστές, χρήσιμες και πρακτικές πινελιές στη μοτοσυκλέτα.
Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 494cc αποδίδει
47,6hp και μια μέγιστη ροπή της τάξης των 44,5Nm
ύψος σέλας 71cm
Η τελική μετάδοση μέσω ιμάντα, σε συνδυασμό με το κιβώτιο των 6 σχέσεων και τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, παρέχει ήσυχη και γραμμική λειτουργία, έτσι όπως επιβάλλεται για μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Επιπλέον, δεν απαιτεί λίπανση όπως η κλασική αλυσίδα, μειώνοντας δραστικά την ανάγκη συντήρησης και το κόστος των service.
Η Loncin, που είναι η κινεζική κατασκευάστρια μητρική εταιρία της Voge και κοντινός συνεργάτης της BMW Motorrad, παρουσίασε το Voge CU 525 με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα των 494 cc, που ονομάζεται “525” και όχι “500” (των 471 cc) όπως πριν για να διαφοροποιείται.
Σε αντίθεση με το ρετρό Voge AC 525 X CU 5 το 25 κινείται πολύ πιο μοντέρνα στο κομμάτι της αισθητικής.
Στην Κίνα, επειδή δεν υπάρχουν διπλώματα Α2, το CU 525 έχει ιπποδύναμη 54 ίππων (39,6 kW) στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 50,5 Nm στις 7.000 rpm, με την τελική ταχύτητα να ανακοινώνεται στα 160 km/h.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.