Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Τρεις ιεράρχες: Διώκτες της ελληνικής Φιλοσοφίας και Παιδείας

"Άστοχα πράγματα και κινδυνώδη, οι έπαινοι για των Ελλήνων τα ιδεώδη».
Καβάφη «Ιουλιανός εν Νικομηδεία»

Γράμμα από το ΛηξούριΑναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
Ο επίσκοπος Πορφύριος της Γάζας, όπως εξιστορεί ο βιογράφος του Μάρκος ο Διάκονος, έφτασε νύχτα στην έδρα του όπου κυριαρχούσε το εθνικό στοιχείο. Σε λίγα χρόνια έκλεισε τους ναούς τους, και πολιόρκησε με στρατό το ναό του Μαρνά (Δία), που το υπεράσπιζαν οι ιερείς του και τον ξεθεμελίωσε. Άλλοθι για την πράξη αυτή ήταν ο σχετικός χρησμός που έδωσε ένα παιδάκι. Οι περιγραφές του Διακόνου για τις προηγηθείσες συναντήσεις του Πορφύριου στα ανάκτορα με τον πατριάρχη Ιωάννη Χρυσόστομο, τους ευνούχους και την παραλυμένη αυτοκράτειρα Ευδοξία στην οποία προμάντεψε για να κερδίσει την έγκρισή της στους βανδαλισμούς του πως θα γεννήσει αγόρι, είναι απολαυστικές μέσα στην ωμή αφέλειά τους. 
Ο Χρυσόστομος είχε αναρριχηθεί στο θρόνο με τη βοήθεια του άθλιου Αρμένη ευνούχου Ύπατου Ευτρόπιου, που επιτρόπευε αρχικά τον μισοπάλαβο αυτοκράτορα Αρκάδιο, παντρεύοντάς τον με την έκφυλη Ευδοξία. Όταν ο ευνούχος έπεσε στη δυσμένεια του αυτοκράτορα και ο όχλος τον πολιόρκησε μέσα στο ναό ο Χρυσόστομος προσπάθησε να τον σώσει, αλλά δεν τα κατάφερε. Η Ιωάννα Τσάτσου, γραμματεύς του αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού επί Κατοχής, και σύζυγος του Προέδρου Κ.Τσάτσου, στο βιβλίο της της «Αθηναϊς» (Εστία-1970), στηλιτεύει την «ασύδοτη κοσμική εξουσία» του Βυζαντίου. «Εγκληματίες, άνθρωποι αισχροί, σαν τον ευνούχο Ευτρόπιο, περιστοιχίζουν τους αυτοκράτορες (εννοεί τους Αρκάδιο και Ευδοξία) και τους παρωθούν σε όργια και κακουργίες…Τα εγκλήματα είναι ανατριχιαστικά. Μα μέσ’από την άβυσσο…προβάλλουν οι ξεχωριστοί…Εκείνοι που διψούν δικαιοσύνη. Εκείνοι που ανεβάζουν στον πατριαρχικό θρόνο έναν άγιο, τον Ιωάννη Χρυσόστομο». Η Ι.Τσάτσου ξεχνά πως τον Χρυσόστομο ανέβασε στον θρόνο ο «αισχρός Ευτρόπιος». Έτσι γράφεται η Ιστορία στην εθνικόφρονα Ελλάδα.
Ο Χρυσόστομος ήταν μια κλασσική περίπτωση φανατικού θρησκόληπτου αλλά με την εξαίρεση της μεγάλη παιδείας του, την οποία όμως μπλόκαρε η θρησκευτική πίστη. Ήταν αυτό που θα λέγαμε αδιάφθορος-όχι και τόσο βέβαια όταν χρειάστηκε να γίνει πατριάρχης-και συγκρούστηκε με το αμαρτωλό κατεστημένο που τον ανέβασε, με τον Ευτρόπιο, με την αυλή και με την Ευδοξία. Ήταν το ίδιο κατεστημένο που τον στήριξε στους βανδαλισμούς του, αυτό που τον έστειλε στην εξορία, επειδή ο Χρυσόστομος εξελίχτηκε σε δεινό ελεγκτή της αμαρτίας των Ισχυρών. Αυτό το σχήμα δεν είναι άγνωστο στη Χριστιανοσύνη. Φιλόδοξοι άνθρωποι γίνονται από σκληρούς μονάρχες αρχιεπίσκοποι και στο τέλος εξοντώνονται από τα αφεντικά τους, όταν σηκώνουν κεφάλι. Αυτή ήταν η μοίρα του αρχιεπίσκοπου Θωμά Μπέκετ που συγκρούστηκε με τον Ερρίκο 2ο, αυτή και του μητροπολίτη Φίλιππου που δολοφονήθηκε από τον Ιβάν τον τρομερό.
Ο Χρυσόστομος, πίστευε πως είχε την αποστολή να εξαφανίσει τις αρχαίες θρησκείες. Σήκωσε λοιπόν πόλεμο «κατά αγαλμάτων» και ανθρώπων. «Ανέσπασεν εκ βάθρων» τους αρχαίους ναούς της Παλαιστίνης, χρηματοδοτούμενους από πλούσια θρησκόληπτα χηρευάμενα γύναια της Πόλης και χρησιμοποιώντας «ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού», εξοπλισμένους με αυτοκρατορική διαταγή (Θεοδώρητος, 5, 29). Φρόντισε να τους αφιονίσει γράφοντας για τους εθνικούς, πως είναι στιγματισμένοι, χειρότεροι κι από τα γουρούνια που πασαλείφονται με περιττώματα και πως τους αξίζει λιθοβολισμός. Το 401 διέταξε την ολοκλήρωση της καταστροφής του περίφημου ναού της Αρτέμιδος στην Έφεσο (Θεοδώρητος, Εκκλ. Ιστορία, P.G., τ.83), ενός από τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου, συνεχίζοντας το έργο που είχαν ξεκινήσει το 263 μ.Χ. οι Γότθοι. Δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα χωρίς τη βοήθεια της αμαρτωλής κοσμικής Εξουσίας, την οποία αργότερα έλεγξε σαν κλασσικός παπάς κυρίως ως προς την σεξουαλική συμπεριφορά της και για τις σπατάλες της.

* Στις εικόνες βλέπουμε την κλασσική μέθοδο ορθόδοξης Ιεραποστολής. Η πρώτη δείχνει εκτελέσεις και βασανιστήρια κατά των Παυλικανών. Η εικ. του αγ.Νικόλαου, είναι παρμένη από το περιοδικό   «Δαυλός». 
Ο αποκαλούμενος από την εφημερίδα «ογκόλιθος της θεολογίας» κ. Μεταλληνός με επιστολή του στους «Νέους Ανθρώπους.» (22-6-2001-Θ.Χατζηγώγος), του καταδικασμένου για εκβιασμούς Μεγάλου Οφφικιάλιου της Ορθοδοξίας Γ. Μιχαλόπουλου εξηγεί: «Οι Έλληνες Χριστιανοί, κυρίως στην μητροπολιτική Ελλάδα, δεν κατέστρεφαν τους αρχαίους Ναούς, αλλά τους καθαγίαζαν και τους μετέτρεπαν σε χριστιανικούς«.
 Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν ο Πορθητής "καθαγίασε" την αγ. Σοφία, μετατρέποντάς την από άντρο του αμαρτωλού επισκοπάτου σε ισλαμικό τέμενος...
Αλλά αυτά ωχριούν μπροστά στις διαπιστώσεις των Μ. Αθανάσιου, Μ. Βασιλείου, και Χρυσοστόμου που γνωμάτευσαν για να ενθαρρύνουν τον καταστροφικό ζήλο των βανδάλων πως μέσα στα αγάλματα ζούσαν δαίμονες (Κ. Μπαρούτας, «Βυζαντιναί Μελέται»,τ.Ζ΄). 
Ο άγ. Γρ.Ναζιανζηνός, είχε κι αυτός αρπάξει το θρόνο από τον πατριάρχη Δημόφιλο, διοριζόμενος με το έτσι θέλω από τον χασάπη αυτοκράτορα Θεοδόσιο Α΄. Λίγο μετά αναγκάστηκε να παραιτηθεί, κάτω από την κατακραυγή των επισκόπων των οποίων δεν είχε ζητηθεί η γνώμη. Πρόλαβε όμως να ζητήσει από τον χασάπη Μέγα και Άγιο Θεοδόσιο να κυνηγήσει τους αιρετικούς με ειδικές τιμωρίες (Κ. Σιμόπουλου «Ο μύθος των Μεγάλων.»).
Ο Θεοδοσιανός Κώδικας περιελάμβανε 66 άρθρα κατά των αιρετικών, που ξεκινούσαν από κάψιμο των βιβλίων τους και έφταναν μέχρι την θανατική ποινή
Σε άρθρο που αργότερα μπήκε στην αρχή του Ιουστινιάνειου Κώδικα, έγραφε: «Επιθυμούμε όλοι οι λαοί που κυβερνά το κράτος της γαληνότητάς μας……να πιστεύουμε τη μια θεότητα του Πατρός και Υιού και Αγίου Πνεύματος…οι άλλοι όμως τους οποίους θεωρούμε ανόητους και μανιώδεις, αυτοί να υπομένουν την ατιμία του αιρετικού δόγματος…και να τιμωρούνται…από την τιμωρία της δικής μας ισχύος, την οποία λάβαμε από θεία ευδοκία». 
Ο άγ.Ι.Χρυσόστομος τον αποκάλεσε «ευσεβή μονάρχη» που πολεμούσε με δάκρυα και προσευχές!!!  (P.G. r.63 σ.49).
inRead Advertisement by VIDADS since 2011

Η σκοπιμότητα έχει ανακηρύξει τους «Τρεις Ιεράρχες» σε προστάτες των ελληνικών Γραμμάτων
Πρόκειται για το φαινόμενο ενός λαού που ενώ διεκδικεί με υπερβολικό τρόπο φυλετική ελληνική κληρονομιά και πιστεύει ανιστόρητα στα καθαρά «ελληνικά γονίδια» του, τιμά τους υβριστές του ελληνικού πολιτισμού. 
Οι «Τρεις», άνθρωποι που πήραν ελληνική παιδεία αλλά απέρριψαν την Φιλοσοφία της, δεν παύουν να είναι αντιφατικές προσωπικότητες που έστρωσαν τον δρόμο προς την Κόλαση με καλές προθέσεις, θύματα θρησκευτικού φανατισμού που τους επιβλήθηκε και τον επέβαλαν.  Μεγάλωσαν και οι 3 κάτω από τη βλαβερή επίδραση των θρησκόληπτων μανάδων τους που τους κατάντησαν συμπλεγματικούς.
Παρουσιάζονται ως οι ενσαρκωτές του περιβόητου ελληνοχριστιανισμού. Ως ένα βαθμό υπάρχει σ’ αυτό κάποια αλήθεια. 
Η ελληνική τους παιδεία, πέρα από την γλώσσα τους, μπόλιασε και κόσμησε ως ένα βαθμό το ύφος τους, τις διατυπώσεις τους, τα επιχειρήματά τους. Αυτό δεν αφορά μόνον αυτούς αλλά και ένα πλήθος Βυζαντινών λογίων και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό όσο πλησίαζε το τέλος της Αυτοκρατορίας. 
Δεν μετρίασε όμως το μίσος των «Τριών» ή τον φανατισμό τους, αλλά μάλλον τους εξόπλισε με τα όπλα των αντιπάλων τους. Σύνθεση και συγχώνευση δημιουργική Ελληνισμού και Ορθοδοξίας δεν έγινε μέχρι σήμερα παρά τους ακόμη και καλοπροαίρετους ευσεβείς πόθους πολλών λογίων πιστών, κι ούτε μπορούσε να γίνει. «Η μόνη παραχώρηση που κάνει» ο Βασίλειος «στο καλύτερο μέρος της αρχαίας παιδείας στο σύνολό της είναι ότι δέχεται πως μπορεί κανείς να βρει εκεί, κάνοντας αυστηρή επιλογή, ‘σκιαγραφίαν τινά της αρετής’…» (P. Lemerle, “Ό πρώτος βυζαντινός ουμανισμός” μτφρ. Μ. Νυσταζοπούλου-Πελεκίδου, 1985). 
Στα γεράματα μαλάκωσε και έγραψε το: «Προς τους νέους, όπως αν εξ ελληνικών ωφελοίντο λόγων», όπου η ελληνική παιδεία, θεραπαινίς της εξ αποκαλύψεως αλήθειας, με την επιλεκτική χρήση της μπορεί να υπηρετήσει την υπέρτατη σκοπιμότητα της χριστιανικής τελείωσης.
Κατά τα λοιπά, ο Χρυσόστομος μιλάει γι’ αυτούς που «νοσούν» «τα της Ελληνικής μωρίας», για τους Έλληνες που συνευρίσκονται με πόρνους και μοιχούς παραβιάζοντας την φύση και επινοώντας παράνομες μίξεις κλπ (Ομιλία στην Α΄ προς Κορινθίους). 
Στην «Κατά Ελλήνων» ομιλία του αποφαίνεται πως «Πλάτων σεσίγηκεν» και ερωτά χαιρέκακα «που νυν της Ελλάδος ο τύφος; που των Αθηνών το όνομα, που των φιλοσόφων ο λύρος;». Στον λόγο του «Εις τους Ανδριάντας» (ΙΖ΄), αποφαίνεται πως οι φιλόσοφοι είναι «κυνικά καθάρματα, οι των επιτραπεζίων κυνών αθλιώτερον διακείμενοι και γαστρός ένεκεν πάντα ποιούντες». 
«Εάν κοιτάξει κανείς στα ενδότερα των Ελλήνων, θα δει στάχτη και κουρνιαχτό, τίποτα το υγιές, το λαρύγγι τους είναι σαν ανοιχτός τάφος, γεμάτο ακαθαρσίες και αίμα και η πίστη τους γεμάτη σκουλήκια» (Στον Ευαγγελιστή Ιωάννη, 59, 370, 7-11).
Μια από τις ομιλίες του τιτλοφορείται: «Προς τους καταλείψαντες την εκκλησίαν και αυτομολήσαντες προς τας ιπποδρομίας και τα θέατρα» (Δ. Ναλπάντη «Το Βυζαντινό θέατρο»). Τι βλέπει ο άγιος; «Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές τίποτα, αλλά τάφος ανοιχτός ο λάρυγγάς τους, (των Ελλήνων φιλοσόφων) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (πύον) και πάντα τα δόγματά τους βρίθουν σκωλήκων… Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες… Ημείς δε, ου παραιτούμεθα της κατ΄αυτών μάχης» (Εις αγ. Ιωάννην Ευαγγελιστήν. Ομιλία ΞΣ΄).
 «Όσο πιό βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και τη Ελληνικής απέχει Παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα… Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε… και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του βάρβαρου) καθ΄εκάστην λαμπρότερα γίνονται» (Ιωάνν. 59.31.33). 
«Όλα αυτά προέρχονται από την ανοησία της φιλοσοφίας των Ελλήνων και αυτή είναι η μητέρα όλων των κακών» (Α΄ Ομιλία προς Κορινθίους , 18.16).
Ο άγ. Γρηγόριος Ναζιανζηνός, μιλά υποτιμητικά για τους Έλληνες δημιουργούς: «Ποιοι Φειδίαι και Ζεύξιδες και Πολύγνωτοι, Παράσσιοι τε τινές και Αγλαοφώντες...» (Λόγος ΚΗ΄, & 25), ενώ θαυμάζει την αρχιτεκτονική των χριστιανικών ναών. Ο ίδιος κατηγορούσε «την κίβδηλον ποίησιν» των Ελλήνων. [...] Ο ανορθολογισμός της θρησκείας διδάσκεται μαζί με τον ορθολογισμό της Επιστήμης. Κι όποιον πάρει ο Χάρος [...].  
Είναι απορίας άξιο γιατί απονέμεται αυτή η τιμή στους 3 φανατικούς βυζαντινούς καλόγερους; Σε τι ωφέλησαν την ανθρωπότητα; Ούτε την Παιδεία, ούτε τη Φιλοσοφία, ούτε την Τέχνη, ούτε την Επιστήμη προήγαγαν. Μήπως ίδρυσαν σχολεία ή δίδαξαν οι ίδιοι κάπου τα Γράμματα; Ποια είναι τέλος πάντων η παρακαταθήκη τους και πως επέδρασαν στην προόδο των ανθρώπων;
Η σχολική γιορτή των Τριών Ιεραρχών, είναι μια καθαρή ανοησία, που αφορά τους πιστούς αλλά με κανένα τρόπο την εκπαιδευτική κοινότητα. Είναι καιρός να μπει άμεσα ζήτημα κατάργησής της.
(* Το αρχικό άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο blog Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές  στις 30 Ιανουαρίου του 2009, έχοντας και κάποιες αναφορές σε γεγονότα εκείνης της περιόδου. Αναδημοσιεύεται - έχοντας επικαιροποιηθεί - με αφορμή την απόφαση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως να μετατρέψει τη σχολική αργία της ημέρα των τριών ιεραρχών σε ημέρα κατήχησης)


Οι τρεις ιεράρχες ήταν οι πιο μεγάλοι ανθέλληνες και διώκτες της ελληνικής παιδείας

Οι τρεις ιεράρχες ήταν οι πιο μεγάλοι ανθέλληνες και διώκτες της ελληνικής παιδείας 
- Ξυπνήστε και ψάξτε επιτέλους ωστε να βγαλετε τη μεμβρανη από τα μάτια που σας εχουν κολλήσει εδω και 2000 χρονια ! 
Ξυπνηστε και γίνετε ξανά ΄'Ελληνες !!!!

"Είναι εχθροί οι Ελληνες ,διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ" ;;;;
"Κανένας δεν πρέπει να δίνει στα παιδιά του ονόματα Ελλήνων" !!! 
Γι αυτό γεμίσαμε ιουδαϊκά...



Μισογύνηδες, εχθροί της ελληνικής Φιλοσοφίας, αντιερωτικά νευρωτικά πλάσματα, γιοί των αγίων θρησκόληπτων μανάδων τους, που τους ανέθρεψαν κυριαρχικά, τους «ευνούχισαν» και τους έστρεψαν στη διαστροφή του μονήρους βίου, αναρριχημένοι οι δυο από αυτούς στον πατριαρχικό θρόνο με την ωμή παρέμβαση των αιμοβόρων αυτοκρατόρων, οι Τρεις Ιεράρχες αποκαλύπτονται μέσα από τα γραπτά τους, όχι μόνο ως κήρυκες μίσους αλλά και ως γελοίες καρικατούρες που πήραν πολύ κόσμο στο λαιμό τους με τις μωρολογίες τους που απευθύνονται σε θεόκουτες γυναικούλες.
Μωρολογίες που σήμερα ειδικά φαίνονται τόσο ανόητες όσο και επικίνδυνες.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "Ιωάννης Χρυσόστομος: μπορεί ν' απλώθηκε σ' όλη τη γη και κατέκτησε τις 50 ανθρώπων, καταλύθηκε όμως με δύναμη του κήρυγμά φυτεύτηκε στις ψυχές ανθρώπων... όσοι ήταν άπιστοι εντυπωσιάστηκαν διδασκαλία και περιφρόνησαν ανελευθερία ποταπότητα Ελλήνων. διέκριναν την ευγένεια μέσων χρησιμοποιούν οι χριστιανοί, σε αντίθεση με την αισχρότητα μακάριον Βαβύλαν και κατά παρ. δεν πρέπει δίνει παιδιά του ονόματα (Ελλήνων) προγόνων πατέρα, της μητέρας, παππού προπάππου, αλλά να δίνει ονόματα δικαίων (δηλ. εβραϊκά, Παλαιάς Διαθήκης), μαρτύρων, των επισκόπων και κενοδοξίας και όπως δει τους ανατρέφειν τα"



 
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "Μέγας Βασίλειος

Από: Μύρτις Κυδωνιάτου   28/1/2020

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Το αρχείο του Ι. Καποδίστρια σε e-book

Ολόκληρο το αρχείο του Ι. Καποδίστρια σε e-book εντελώς δωρεάν 

Στην εν λόγω ενότητα θα βρείτε ψηφιοποιημένη την εξαντλημένη πλέον έκδοση «Αρχείον Ιωάννου Καποδίστρια», σε επιμέλεια Κ. Δαφνή (Κέρκυρα, 1976-1985). 
Στην έκδοση περιέχονται σχολιασμένα, ως ένα βαθμό, ποικίλα έγγραφα της περιόδου 1804-1831, σχετίζονται με τον Ι. Καποδίστρια και αφορούν τη δράση του στην Επτάνησο Πολιτεία, την αλληλογραφία με τον πατέρα του (1809-1820), τη διπλωματική του σταδιοδρομία, τη συμβολή του στα ευρωπαϊκά ζητήματα και την περίοδο της διοίκησης της ελληνικού κράτους. Μπορείτε να ξεφυλλίσετε τους τόμους είτε με τη μορφή του βιβλίου, είτε με τη μορφή κειμένου, να αναζητήσετε υλικό που σας ενδιαφέρει, να αποθηκεύσετε τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας, να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ή/και να τα τυπώσετε επιλεγμένες σελίδες ή και όλο το έργο σε μορφή 
pdf. http://kapodistrias.digitalarchive.gr/aik.php Πηγή: https://cognoscoteam.gr/

Πηγή: www.corfuland.gr

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

Το αλφάβητο είναι ελληνικό όχι φοινικικό: PHOENICIAN SCRIPT & THE FALSIES FOR PHOENICIAN GENERATION OF GREEK ALPHABET By A. Krassanakis

PHOENICIAN SCRIPT
& THE FALSIES FOR PHOENICIAN
GENERATION OF GREEK ALPHABET

By A. Krassanakis


1. The mechanism of Egyptian and Phoenician script

Mechanisms of Phoenician and Egyptian (hieroglyphics) writing system are same, but entirely different from Greek. In Phoenician and Egypt writing system (script):
1)  We write from right to left (in Greek from left to right)
2) There are letters only for the consonants: p, v, f…., for long vowels (the case of two: aa, oo, ii…) and for groups: x, b, d, g = ks, mp, nt, γκ.
Long vowels are the case of two aa, uu, ii… after from a consonant, e.g.: Abr-aa-m, Dan-ii-l, m-uu-merΑαρώνδιίσταμαιπλέετε   
Sort vowels are the case of 5 vowels: αεοιου. In script there is small signs for each vowel, that putted on or down of consonant that have vowel, but usually omitted.

2. The Phoenician alphabet

PHOENICIAN ALPHABET

In Phoenician alphabet there are 22 letters.
The Phoenician and Egyptian letters: Beth, Gimel, Daleth = two sounds of consonants, like Latin letters: mp/b, nk/g, nt/d and different from Greek letters B, ΓΔ  = V, GH (like you), DH  (like those, not as thing) = one sound of consonants.
The Phoenician and Egyptian letters aleph, ayin, yod = two sounds: αα,  oo/ουου, ii, as in words: Abr-aa-m, Dan-ii-l, m-uu-mer, Αα-ρώνδ-ιίσταμαι… and different from Greek a, o, u, i.

Long and sort vowels there are not in Greek script. The Greek letters αοουι = one sound 
The Phoenician and the Egypt script had letters only for the consonants (= b, d, g, p, v, f, t, th, c, h, m, n, l, r, s, z)for long vowels (aleph = aa, ayin = uu, yod = ii) and for groups: X = ks, d = nt, b = mp, g = gk.  Here there are not letters for the simple vowel: αεοιου and for the homophone letters: ω & o, η & υ & ι & οι & ει & υιε & αι...
The Greek script in one hand has letters for all phthongs (for all sound of words, for all consonants and for all vowels) and in other hand has (there are) homophone vowels letters: O & , H & Y & I… by which we suggest (using them by grammatical rules) the etymology (part of speech, gender, number etc) of words or distinguishing the homophone words, e.g.: λίρα & λύρακαλό & καλώ...
καλό (with –o = good, adjective) & καλώ (= I cal, verb)

Phoenician inscriptions










3. The falsies for Phoenician or Egyptian generation of Greek Alphabet

A. Ancient Greek author Plato says that hear in Egypt a myth (legend) and this myth say that the Egyptian discover the letters. Plato says exactly «Επειδή φωνήν απειρον κατενόησεν είτε τις Θεός είτε και Θειος άνθρωπος, ως λόγος εν Αιγύπτω Θευ τινά τούτον γενέσθαι λέγων, ος πρώτος τα φωνήεντα εν τω απείρω κατενόησεν ουχ εν όντα αλλά πλείω, και πάλιν έτερα φωνής μεν ου, φθόγγου δε μετέχοντα τινός, αριθμόν τινά τούτων είναι, τρίτον δε είδος γραμμάτων διεστήσατο τα νυν λεγόμενα άφωνα ημιν, το μετά τούτο διήρει τ`α τε αφθογγα και άφωνα μέχρι ενός εκάστου, και τα φωνήεντα και τα μέσα..... ως ουσαν γραμματικήν τέχνη επεφθέγξατο προσειπών. (ΠλάτωναΦίληβος 18 c)
 Due to it’s (after the text of Plato) to day some people say that the Greeks took his alphabet from Egyptians, something is not correct, because:
a)    The above myth says that the Egyptians discover the Egyptian letters, not the Greek. The Greek letters are another story, a story with same linguistic theme.
b)    The icons of Greek letters, the amount of Greek letters and the mechanism of Greek writing system are entirely different from Egyptian, as we see later.
c)     The amount of Egyptian letters and the mechanism of Egyptian writing system are entirely same with Phoenician, Hebrew, Arabic … writing systems. The different is only at the icons of the letters.

B. Ancient Greek author Herodotus says that according to his opinion (“opinion” not inquiry with evidences) the Greeks took the alphabet from the Phoenicians. He say exactly«Οι δε Γεφυραιοι, των ήσαν οι  φονέες οι  Ιππάρχου, ως μεν αυτοί λέγουσι, εγεγόνεσαν εξ Ερετρίης την αρχήν, ως δε εγώ αναπυνθανόμενος  ευρίσκω, ήσαν Φοίνικες των συν Κάδμω απικομένων Φοινίκων … Οι δε Φοίνικες ούτοι, οι συν Κάδμω απικόμενοι, των ήσαν οι Γεφυραιοι, άλλα τε πολλά οικίσαντες ταύτην την χώρην εσήγαγον διδασκαλία ες τους Έλληνες και δη τα γράμματα ……………>> (Ηρόδοτος, Tερψιχόρη 57 - 59)

In English:
The Gephyraei, to whom the two men who killed Hipparchus belonged, came, by their own account, originally from Eretria; but i suppose, I have myself looked into the matter and find that they were really Phoenicians, descendants of those who came with Cadmus to what is now Boeotia where they were allotted the district of Tanagra to make their homes in. After the expulsion of the Cadmeans by the Argiva, the Gephyraei were expelled by the Boeotians and took refuge in Athens, where they were received into the community on certain stated terms, which excluded them from a few privileges not worth mentioning here…….
The Phoenicians who came with Cadmus  - amongst whom were the Gephyraei - introduced into Greece, after their settlement in the country, a number of accomplishments, of which the most important was writing, an art till then, as i think, unknown to the Greeks. At first they used the same characters as all the other Phoenicians, but as time went on, and they changed their language, they also changed the shape of their letters. At that period most of the Greeks in the neighbourhood were Ionians; they were taught these letters by the Phoenicians and adopted them, with a few alterations, for their own use, continuing to refer to them as the Phoenician characters - as was only right, as the Phoenicians had introduced them. The Ionians also call paper 'skins' - a survival from antiquity when paper was hard to get, and they did actually use goat and sheepskins to write on.
Indeed, even today many foreign peoples use this material. In the temple of Ismenian Apollo at Theba in Boeotia I have myself seen cauldrons with inscriptions cut on them in Cadmean characters - most of them not very different from the Ionian. There were three of these cauldrons; one was inscribed: 'Amphityron dedicated me from the spoils of the Teleboae' and would date from about the time of Laius, son of Labdacus, grandson of Polydorus and great-grandson of Cadmus……(For more see the book of Herodotus E’)

Due to it’s someone’s having said that the letters of Greek alphabet are made up by Phoenicians and the ancient Phoenicia was in oversight of Asia, across from Cyprus.
EGYPTIAN ALPHABET HIEROGLYPHICS

Egyptians letters are from ideograms (have schema of animals, things etc), but have phonetic pronunciation. The above hieroglyphics are phonetic writing, not ideographic.

These alls are wrong, mistake, because:
1) The Phoenician and Egyptian writing systems are entirely different from the Greek.The Greek script in one hand has letters for all phthongs (sound of words), for all consonants and for all vowels and in other hand has (there are) homophone vowels letters: O & , H & Y & I… by which we suggest (using them by grammatical rules) the etymology (part of speech, gender, number etc) of words or distinguishing the homophone words, e.g.: λίρα & λύρακαλό & καλώ...
καλό (with –o = good, adjective) & καλώ (= I cal, verb)
The Phoenician and the Egypt script had letters only for the consonants (= b, d, g, p, v, f, t, th, c, h, m, n, l, r, s, z) and for long vowels (aleph = aa, ayin = uu, yod = ii).  Thereat the Phoenician and Egyptian alphabet does not have letters for the simple vowel: αεοιου and for the homophone letters: ω & o, η & υ & ι & οι & ει & υιε & αι...
The Phoenician and Egyptian letters aleph, ayin, yont = two sounds: αα,  ουου, ii, as in words: Αβραάμ (Abraham), Ισαάκ (Isaac), διίσταμαι
The Phoenician and Egyptian consonant letters: beth, gimel, daleth = two sounds: mp, nk, nt,

Long and sort vowels there are not in Greek script. The Greek letters alpha, ου, Iota (άλφαου, ιώτα) = one sound  αου/u, ι. The letters βήταγάμαδέλτα = one sound: βγδ.
The letters of Phoenician and Egyptian alphabets had shame (are pictures) of animals, men etc (Aleph= the picture; beth = house etc) and the letters of Greek alphabet are pictures of pronunciations organs (lips, mouth, tongue etc) each sound: αβγ..
2) According to the ancient Greek writer Plutarch (see the book «Κακοήθειες Ηροδότου»), GephyraieiCadmus (= the founder of Thebes) and his ascendants (Oedipus, Eteoclees etc) was Greeks and the legends of Herodotus are lies of rage, which he said because:
a) The people of Thebe went by the part of Persians and non by part of the Greeks in Persian – Greek war ,
b) Gephyraei (or the democratic brothers Armodius and Aristogeiton = the killers of tyrannous Ipparchus etc) was by the part of democratic people in Athens and Herodotus was by the part of tyrannous Ipparchus.
<<Τους δε Θηβαίους πρώτον μεν φησι «μετά των Ελλήνων  εόντας μάχεσθαι  υπ’ ανάγκης εχόμενους»… αποσχισθέντες οι Θηβαίοι χείρας τε προέτειναν και ήσον των βαρβάρων, λέγοντες τον αληθέστατον των λόγων, ως μήδισαν και γη και ύδωρ έδοσαν βασιλεί, υπό δ’ ανάγκης εχόμενοι εις Θερμοπύλας… Ειτ΄ ου δηλ`ος εστιν ιδιαν τινά προς Θηβαίους έχων οργήν και δυσμένειαν, υφ’ ης ου μόνο διέβαλε ψευδώς και αδίκως την πόλιν, αλλ ουδέ του πιθανού  της διαβολής εφρόντισεν, ουδ  όπως αυτός εαυτω τα αναντια λέγων παρ’  ολίγους  ανθρώπους ου  φανειται συνειδώς;>> (865, β)
Ειτ΄ ου δηλ`ος εστιν ιδιαν τινά προς Θηβαίους έχων οργήν και δυσμένειαν, υφ’ ης ου μόνο διέβαλε ψευδώς και αδίκως την πόλιν, αλλ ουδέ του πιθανού  της διαβολής εφρόντισεν, ουδ  όπως αυτός εαυτω τα αναντια λέγων παρ’  ολίγους  ανθρώπους ου  φανειται συνειδώς;>> (PlutarchKakoithies by Herodotus 865, β)
3) According to the Aristotle the killers of tyrannous Ipparchus was not Phoenicians (not the Gephyraei), but Greeksthe democratic brothers Armodius and Aristogeitonand for that the Athenians made celebrates on his honor<<…..διατίθησι δαγώνα τον επιτάφιον, και τοις τελευτηκόσιν εν τω πολέμω και Αρμόδιω και Αριστογείτονι εναγίσματα ποιε…>>  (Αθηναίων ΠολιτείαΚεφΚΑ' "Οι  εννέα άρχοντες).
4) According to Andokithes, killers of tyrannous Ipparchus were not Phoenicians (not the Gephyraei), but Greeks, the democratic brothers Armodius and Aristogeiton, and for that the Athenians made celebrates on his honorsee:
Εδοξε τη βουλη καί τω δημω.....
Εάν τις δημοκρατίαν καταλύη τήν Αθήνησιν.....
Εάν δέ τις κτείνων τινά τούτων αποθάνη ή επιχειρών,  ευ ποιήσω αυτόν τε καί τούς παιδας τούς εκείνου καθ άπερ Αρμόδιον τε καί Αριστογείτονα καί τούς απογόνους αυτών...      (Ανδοκίδης, "Περί των μυστηρίων" 96 - 98)
 5) According to the ancient Greek writers Euripides, Aeschylus etc on one hand the Cadmus (= the founder of Thebes) and his ascendants (Eteoclees, Polinicis, Oedipus etc) was not Phoenicians, but Greeks, they spoken Greek etc and on the other hand the ancient land of Phoenicia (where was Master Aginor, from where came from Cadmus and established the town of Thebes, from where came the prince Europe etc) was a island on Europe, in western part of Greece and of Italy, in the Turrinian sea and not a land in Asia

<<… Κάδμος ηνίκ’ ήλθε γην
τήνδ’ εκλιπών Φοίνισαν εναλία χθόνα…..>> (Ευριπίδη, Φοίνισσαι 1- 10)

 Τύριον οιδμα λιπουσ' εβαν ακροθίνια Λοξία 
Φοινίσσας από νάσου   Φοίβω δούλα μελάθρων,
 ιν' υπό δειράσι νιφοβόλοις  Παρνασσου κατενάσθη,   
Ιόνιον κατά πόντον ελάτα πλεύσασα
περιρρύτω υπέρ ακαρπίστων πεδίων  Σικελίας
Ζεφύρου πνοαις ιππεύσαντος, εν ουρανω κάλλιστον κελάδημα. 
πόλεος εκπροκριθεισ' εμας καλλιστεύματα Λοξία 
Καδμείων εμολον γαν κλεινων Αγηνοριδαν ομογενεις επί Λάϊου 
πεφθεισ' ενθάδε πύργους.... (Ευριπίδης, Φοίνισσαι 210-220)

«Θήβας πυρώσας τάσδε Πολυνείκης Θεοις
 ασπίδας εθηκε; μηδέποτ', ω τέκνον, κλέος
τοιόνδε σοι γένοιθ' υφ' Ελλήνων λαβειν».. (Ευριπίδης, Φοίνισσαι 580)  

«ξέναι γυναίκες, είπατ΄, εκ ποίας πάτρας  
Ελληνικοισι δώμασιν πελάζετε;» (Ευριπίδης, Φοίνισσαι  278 279)

«Κάδμος εμολε τάνδε γαν Τύριος,
ω τετρασκελής μόσχος αδάματον πέσημα... (Ευριπίδης, Φοίνισσαι 640-670)

 « Ω γης Ελλάδος στρατηλάτες
 Δαναω άριστης, οιπερ ηλθατ΄  ενθάδε,
 Κάδμου τε λαός, μήτε Πολυνείκους χάριν.. (Ευριπίδης, Φοίνισσαι 1220 -12230)

« σφυρών σιδηρα κέντρα διαπείρας μέσον΄ 
όθεν νιν Ελλάς ωνόμαζεν Οιδίπους  (Ευριπίδης, Φοίνισσαι 26-29)

«Ω Ζευ τε κα`ι Γη και Πολιουχοι θεοί,
Αρα τ' Εριν`υς πατρός η μεγασθενής,
μή μοι πόλιν γε πρυμνόθεν πανώλεθρον
εκθαμνίσητε    δηάλωτον, Ελλάδος
φθόγγον  χέουσαν,  και δόμους εφεστίους,
ελευθέραν δε γην τε και Κάδμου πόλιν
ζεύλησι  δουλίησι μήποτε σχεθείν»...    (Αισχύλος, Επτά επί Θήβας 69-80)

6) As nowadays we write some Greek words with Greek and Latin characters the same was in ancient times in Theba with the Phoenician and Greek Characters
7) According to Dosiades (ancient writer of inscriptions) the letters are made up from Cretans: "Δοσιάδης δε εν Κρήτη φησίν ευρεθήναι αυτά (τα γράμματα)… (Διόδωρος, ΕΜπέκερ, "ΕλλΑνέκδοταΙΙ 783,14). Something that perhaps is correct if we speak generally for the inventor of letters and not especially for the inventor of to day Greek alphabet.
8) According to Diodoros Siceliotis, Phoenicians are not inventors of letters, but Pelasgians (ancestors of Greeks). Simple Phoenicians transformer (change schema of) the letters: «…φασίν τους Φοίνικας ουκ εξ αρχής ευρείναλλά τους τύπους των γραμμάτων μεταθείναι μόνον…». (ΔιόδωροςΣικελιώτηςβίβλος 5, 74 ). Something that perhaps is correct if we speak generally for the inventor of letters and not especially for the inventor of to day Greek alphabet. Diodoros Siceliotis say exactly (in new Greek):
<<Στους Έλληνες λέγεται ότι πρώτος ανακάλυψε τους ρυθμούς και το τραγούδι ο Λίνος και όταν ο Κάδμος έφερε από τη Φοινίκη τα λεγόμενα γράμματα, πρώτος αυτός μετέφερε στην ελληνική γλώσσα, όρισε την ονομασία του καθενός και χάραξε το σχήμα τους. Γενικώς όλα μαζί τα γράμματα ονομάστηκαν φοινικικά, επειδή μεταφέρθηκαν στους Έλληνες από τους Φοίνικες, ειδικά όμως, επειδή πρώτοι οι Πελασγοί χρησιμοποίησαν τους φερόμενους χαρακτήρες προσαγορεύτηκαν Πελασγικά……. Ο Λίνος, λοιπόν, λένε πως συνέταξε με Πελασγικά γράμματα αφήγημα με τις πράξεις του πρώτου Διόνυσου και τους λοιπούς μύθους και το άφησε στα απομνημονεύματά του. Με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποίησαν τα Πελασγικά γράμματα ο Ορφέας και ο Προναπίδης, που ήταν δάσκαλος του Ομήρου και εμπνευσμένος τραγουδοποιός. Το ίδιο και ο Θυμοίτης…. (Διόδωρος Σικελιώτης, βίβλος 3, 67)
Οι Ηλιάδες ( = οι αρχαίοι κάτοικοι της Ρόδου) αναδείχθηκαν ανώτεροι από όλους στη μόρφωση και κυρίως στην αστρονομική. Εισηγήθηκαν πολλά σχετικά με τη ναυτιλία και όρισαν τον χωρισμό της ημέρας σε ώρες….. Ο (Ρόδιος) Ακτίς βάζοντας πλώρη για την Αίγυπτο ίδρυσε εκεί τη λεγόμενη Ηλιούπολη, δίνοντας το όνομα του πατέρα του (Ήλιου). Από αυτόν έμαθαν αργότερα οι Αιγύπτιοι τα θεωρήματα της αστρονομίας. Όταν, όμως, έγινε ο κατακλυσμός στην Ελλάδα, από τις βροχοπτώσεις χάθηκαν οι περισσότεροι άνθρωποι. Μαζί με εκείνα συνέβηκε να καταστραφούν και τα γραπτά μνημεία και γι αυτή την αιτία, οι Αιγύπτιοι, βρίσκοντας την ευκαιρία, ιδιοποιήθηκαν όλα τα περί αστρονομίας και επειδή, λόγω της άγνοιάς τους, οι Έλληνες δεν μπορούσαν πλέον να επικαλεσθούν τις γραπτές μαρτυρίες, ενισχύθηκε η άποψη ότι πρώτοι οι Αιγύπτιοι ανακάλυψαν τα άστρα. Με τον ίδιο τρόπο, μολονότι οι Αθηναίοι ίδρυσαν πόλη στην Αίγυπτο, που την ονόμαζαν Σαίνς, το γεγονός ξεχάστηκε λόγω του κατακλυσμού. Γι αυτές, λοιπόν, τις αιτίες πολλές γενιές αργότερα ο Κάδμος του Αγήνορα θεωρήθηκε ότι πρώτος αυτός έφερε τα γράμματα από τη Φοινίκη στην Ελλάδα και από τον καιρό του Κάδμου και στο εξής πίστευαν για τους Έλληνες πως έκαναν πάντα συμπληρωματικές ανακαλύψεις στην επιστήμη των γραμμάτων, καθώς ένα είδος καθολικής άγνοιας κατείχε τους Έλληνες…….  ( Διόδωρος Σικελιώτης, βίβλος 5, 57)
Στις Μούσες, δόθηκε από τον πατέρα τους, η ανακάλυψη των γραμμάτων και η σύνθεση των επών, η λεγόμενη ποιητική. Σε εκείνους που λένε πως οι Σύριοι είναι οι εφευρέτες των γραμμάτων, πως οι Φοίνικες  τα έμαθαν από εκείνους  και τα παρέδωσαν στους Έλληνες  και πως αυτοί οι Φοίνικες ήταν εκείνοι που έπλευσαν με τον Κάδμο στην Ευρώπη και πως γι αυτό οι Έλληνες ονομάζουν τα γράμματα φοινικικά, απαντούν πως οι Φοίνικες δεν ήταν οι αρχικοί εφευρέτες και πως το μόνο που έκαναν ήταν να αλλάξουν τη μορφή των γραμμάτων και, καθώς η πλειοψηφία των ανθρώπων τα χρησιμοποίησε αυτό το είδος των γραμμάτων, γι αυτό τους δόθηκε η παραπάνω ονομασία…… >> (Διόδωρος Σικελιώτηςβίβλος 5, 57)


The Phoenician letters of alphabet are different from Greeks


FALSE COMPARE TABLE

Here we see a false compare table, because:
1) The Greek script has many kinds of letters (small, capital, homophones etc) and here we see only one kind.
2) In ancient Greece each town had different alphabet and here we see only one alphabet (the common alphabet, that is made after 4o century b.Cr.).
 In ancient attic alphabet we have the letters M,  L, Λ.. that in Cretan alphabet are different, are ΣΛΓ
3) The Phoenician letters are from ideograms (have schema of animals, things etc), but have phonetic pronunciation. The Greek letters are not from ideograms. In Greek script the letters have two or more schemas (icon), capital: A, E, ΛΔΜ…, small: αελδβ… HomophoneO(o) & Ω(ω), Υ(υ) & Ι(ι) & Η(η) & ΟΙ(οι)…  for technical reasons (distinguish homophone wordse.g.: Νίκη & νίκηλύρα & λίρακαλή & καλοί  Something that there is not in Phoenician script.
 The scheme of Greek letters is from the mouth organs (lips, teeth etc) to suggest his pronunciation, e.g.: Λ(λ) = tongue up and internal, Β(β) = close lips  and full with  air…
The Phoenician and Egyptian alphabets had letters only for consonants sounds. Consonant letters there are and in the Greek alphabet, but it did not mean anything, because in one hand consonant letters are founded and in senior scripts (ancient Cretan script, Cuneiform script etc) and in other hand the letters of Phoenician and Egyptian alphabets had shame (are pictures) of animals, men etc (Aleph= the picture; beth = house etc) and the letters of Greek alphabet are pictures of pronunciations organs (lips, mouth, tongue etc) each sound: αβγ..
If we look at Phoenician inscriptions, we will see that the Phoenicians letters have more one schemes, some of these are from Greek. That’s all.