Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Η ΡΩΣΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΗΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΥΣ! ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΖΕΦΡΥ-ΜΙΝΕΪΚΟ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;



Aleyromagiros Dimitris  
Προβολή προφίλ  
 Περισσότερες επιλογές 25 Ιούλ, 23:56
έκανα μια πρωτη έρευνα για την ακριβεια της πληροφορίας και την αξιοπιστια της πηγής με φιλους δημοσιογράφους[τους ευχαριστω]
Μια απαντηση ειναι η παρακάτω.
Δ.Αλευρομαγειρος (σημ.Αντίλογου: πρώην αρχηγός ΓΕΕΘΑ)
--------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------
"Σ'ότι αφορά τις δηλώσεις εντός εισαγωγικών του Ρώσου ,είναι έτσι. Για τα περί εμπλοκής ρωσικών ΕΔ αν κινδυνεύσει η Κύπρος,αμφιβάλω".
--------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------- -------
      Mόσχα προς Άγκυρα:
      "Δεν θα μείνουμε αδιάφοροι αν κινδυνεύσει η Κύπρος"  
   
      24-07-2011 16:29:32  
Προειδοποιητική "σφαλιάρα" από αυτές που είχαν χρόνια να πέσουν στο σβέρκο της Άγκυρα έριξε η Ρωσία με αφορμή της παραληρηματικές δηλώσεις Ερντογάν. Ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Αλεξάντρ Λουκασέβιτς της Ρωσίας, αφού υπενθύμισε ότι στην Κύπρο υπάρχει ένα νόμιμο κράτος μόνο και κανένα άλλο (!), απέρριψε όλα τα επιχειρήματα του Ρ.Τ.Ερντογάν, τόνισε ότι "Μόνο τα ψηφίσματα του ΟΗΕ θα επιτρέψουν την επανένωση της Κύπρου στη βάση μιας δικοινοτικής διζωνικής ομοσπονδίας με ενιαία κυριαρχία, υπηκοότητα και διεθνή νομική υπόσταση» και ότι "Οι δηλώσεις Εντογάν είναι πολύ σκληρές". 
Εντύπωση προκάλεσε στους διπλωματικούς κύκλους ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια το ρωσικό ΥΠΕΞ δεν περιορίστηκε σε τυπικές διατυπώσεις, αλλά εμμέσως πλην σαφώς υπενθύμισε την παράνομη ύπαρξη του κατοχικού ψευδοκράτους (σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ 541 του 1983 και 550 του 1984), υπενθυμίζοντας ότι εκεί καλούνται τα μέλη της διεθνούς κοινότητας «να μην αναγνωρίζουν κανένα κυπριακό κράτος πλην της Κυπριακής Δημοκρατίας, να σέβονται την κυριαρχία, την ανεξαρτησία και την εδαφική ακεραιότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας, καθώς και να μη διευκολύνουν και να μην παρέχουν κατ' ουδένα τρόπο βοήθεια στο αποσχιστικό μόρφωμα στο βορρά της νήσου της Κύπρου».
Παρασκηνιακά έχει υπάρξει ενημέρωση της Άγκυρας, αναφέρουν πηγές από την Μόσχα ότι "Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις δεν θα μείνουν αδιάφορες αν κινδυνεύσει η ασφάλεια της κυπριακής δημοκρατίας και έχουν τρόπους να το καταστήσουν αυτό σαφές"!
Η θέση που έλαβε η Μόσχα άφησε άφωνή την Άγκυρα που θεωρούσε ότι λόγω της ανάπτυξης καλών οικονομικών σχέσεων η Ρωσία θα "έριχνε νερό στο κρασί της" σε ότι αφορά την Κύπρο, αλλά η Ρωσία έφτασε να υπενθυμίσει μέχρι και την απορριπτική απόφαση του ΟΗΕ στο αυθαίρετο ψευδοκράτος που έστησαν οι κατοχικές δυνάμεις στην Βόρεια Κύπρο.
Οπως διαβεβαίωσε ο κ. Λουκασέβιτς, «η Ρωσία ως μόνιμο μέλος του Σ.Α. του ΟΗΕ παρείχε και θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη στην επίτευξη δίκαιης, βιώσιμης και καθολικής διευθέτησης προς το συμφέρον όλων των Κυπρίων, βασισμένη στα σχετικά ψηφίσματα του ΣΑ του ΟΗΕ, των ενδοκυπριακών συμφωνιών υψηλού επιπέδου (των ετών 1977 και 1979) και της εθελουσίας, χωρίς έξωθεν πίεση, συναίνεσης των ίδιων των κυπριακών κοινοτήτων».
Συμπλήρωσε μάλιστα ότι «για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια η τύχη της κυπριακής διευθέτησης βρίσκεται στα χέρια των ίδιων των Κυπρίων, Ελλήνων και Τούρκων», όμως το «ευαίσθητο υλικό» των συνεχιζόμενων εφ' όλης της ύλης διακοινοτικών συνομιλιών στην Κύπρο δεν πρέπει να υφίσταται πίεση έξωθεν, πολύ περισσότερο στις παρούσες συνθήκες που η διαπραγματευτική διαδικασία προχωρά εξαιρετικά δύσκολα, γι' αυτό και το βασικότερο είναι να βοηθηθεί ο διάλογος και όχι «να προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε τα κοινά συμφέροντα των Κυπρίων με τα συμφέροντα άλλων πλευρών».
Το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας επαναβεβαίωσε ότι στηρίζει τα ψηφίσματα του ΟΗΕ Αυτό δήλωσε ο επίσημος εκπρόσωπος του ρωσικού ΥΠΕΞ, Αλεξάντρ Λουκασέβιτς, σημειώνοντας ότι «μόνο αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει την επανένωση της Κύπρου στη βάση μιας δικοινοτικής διζωνικής ομοσπονδίας με ενιαία κυριαρχία, υπηκοότητα και διεθνή νομική υπόσταση».
«Είναι προφανές ότι η Μόσχα θέλει να δείξει με σαφήνεια ότι η Κύπρος τελεί υπό την υψηλή διπλωματική και στρατηγική της προστασία» εκτιμούν διπλωματικές πηγές στη ρωσική πρωτεύουσα. 
Οι Ρώσοι τάχθηκαν εκ νέου υπέρ ενός ενιαίου κράτους με βάση το πρότυπο «διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία», κάτι το οποίο, αξίζει να σημειωθεί, ανέφερε στις δηλώσεις της και η Αμερικανίδα υπουργός, Χίλαρι Κλίντον, κάτι το οποίο διέφυγε από τα ελληνικά ΜΜΕ, πολλά εκ των οποίων θεώρησαν - εκτίμησαν ότι συντάχθηκε με τις θέσεις της Τουρκίας. 
         "ΑΓΓΛΟΦΙΛΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ"...
Η Μόσχα δείχνει ότι είναι αποφασισμένη να στηρίξει την άριστη σχέση που έχει με την Κυπριακή Δημοκρατία. Μπορεί οι σχέσεις της με την κυβέρνηση Χριστόφια - παρά τις πολιτικές ρίζες στην Σοβιετική Ένωση που έχει ο τελευταίος - να μην είναι το ίδιο καλές όπως ήταν με τον μακαρίτη τον Τάσσο Παπαδόπουλο (υπάρχουν κύκλοι στη Μόσχα που λένε ότι ο Χριστόφιας ανέκαθεν ήταν πιο κοντά στο Λονδίνο παρά στην Μόσχα), αλλά το μέγεθος των ρωσικών επενδύσεων στη Κύπρο και η γνώση του γεγονότος ότι τυχόν επανένωση υπό τουρκική κηδεμονία θα ανατρέψει όλη της στρατηγική ισορροπία στην Α.Μεσόγειο σε βάρος της Ρωσίας, κάνει να μην "σηκώνει μύγα στο σπαθί της". 
Μία αιτία "παγώματος" των σχέσεων με την κυβέρνηση Χριστόφια είναι η ματαίωση σειράς εξοπλιστικών προγραμμάτων από την Ρωσία, όπως των ρουκετοβόλων Smerch, των αντιαρματικών πυραύλων Kornet-E κλπ.
Επίσης η Μόσχα ενδιαφέρεται μέσω της Gazprom, να αποκτήσει ενεργό ρόλο στο ενεργειακό "Ελ Ντοράντο" της Α.Μεσογείου.
Η Ρωσία με δεδομένη την πολιτική αναταραχή στην Συρία και την έκθεση σε κίνδυνο της μοναδικής ναυτικής βάσης στην Α.Μεσόγειο, σε καμία περίπτωση δεν θέλει να κινδυνεύσουν τα πολιτικά κεκτημένα στην Κύπρο. Για το λόγο αυτό δηλώνει τώρα "παρούσα" και κόβει τον αέρα του Ερντογάν, όπως δεν τόλμησε να τον κόψει κανένας άλλος μέχρι τώρα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΙΒΑΣΙΚΟΥ-ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΣΤΙΣ 23 ΚΑΙ 24/7/1990











a3.jpga3.jpg
2112 K   Προβολή   Λήψη αρχείου  
*Το παραπάνω δημοσίευμά μου του 1990 στο "ΠΡΙΝ" είναι η προσωπική μου μαρτυρία ως ιδρυτικού μέλους της τότε "Επιτροπής φορέων Ν.Χανίων κατά των Βάσεων και της Εξάρτησης",για τα γεγονότα που ακολούθησαν το φασιστικού τύπου βάρβαρο χτύπημα του Συλλαλητηρίου της Επιτροπής μας,το πρωί της 23/7/1990, από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.Το συλλαλητήριο έγινε κατά της,όπως την χαρακτήριζαν οι φορείς και ο λαός των Χανίων, "κατάπτυστης,εθνοπροδοτικής ψήφισης ανανέωσης της επαίσχυντης συμφωνίας διατήρησης των ξένων Βάσεων του θανάτου και της εθνικής υποτέλειας".Δυστυχώς,την προδοτική εκείνη νέα συμφωνία εθνικού εξευτελισμού,την ψήφισε και ο Μίκης Θεοδωράκης,πιστός στην μητσοτακική γραμμή,βουλευτής τότε της Ν.Δ....Η Επιτροπή εκείνη ήταν προϊόν συστηματικότατης πολύπλευρα διαφωτιστικής του λαού δουλειάς μας, όσο και γνήσια δημοκρατικής-μαζικής αυτοοργάνωσης του λαού μέσω τόσο των ενεργών συνδικαλιστ.φορέων και της τοπ.αυτοδ/σης,όσο και μέσω τοπικών επιτροπών ενεργών πολιτών κατά των βάσεων και της εξάρτησης.Εκπροσωπούνταν έτσι συλλογικότητες που κάλυπταν όλο το φάσμα απόψεων που συμφωνούσαν στους στόχους της Επιτροπής Φορέων. Χρήσιμη εμπειρία (με πολλά υπέρ μα και αδυναμίες που την εκφύλισαν μετά από μερικά χρόνια έντονης μαζικής δράσης) για προβληματισμό πάνω στο πώς μπορεί να αυτοοργανωθεί σήμερα ένα ισχυρό,μαζικό,μαχητικό και αποτελεσματικό λαϊκό κίνημα...
                                                 Κώστας Ντουντουλάκης
Διαφημίσεις
Οικονομικά site
Κατασκευή Blog της αρεσκείας σας Στις καλύτερες τιμες!
Οικονομία 30% στα Καύσιμα
Για Αυτοκίνητα η και για Καυστήρες Και θα Κερδίσετε ΧιλιάδεςΕυρω με το
#1 Blogger Template Maker
Generate unlimited Web Design Ideas Be a designer without knowing HTML
Led Φωτισμός
Χονδρική - Λιανική Πώληση Φθηνά LED από 4,5 €
Περισσότερα σχετικά με...
Σχετικά με αυτούς τους συνδέσμους

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓ,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ.ΧΟΥΡΜΟΥΖΙΑΔΗ:ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 5.200 π.Χ.!!!


Κυριακή 31 Αυγούστου 1997


ΠΟΛΙΤΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΠΟΡΤΕΧΝΕΣ
«Οι σκαλωσιές δεμένες πάνω σε ψηλά σταυρώματα βρίσκονταν στη μέση της λίμνης και επικοινωνούσαν με τη στεριά με μια στενή γέφυρα. Στα παλιά τα χρόνια τα σταυρώματα που στήριζαν τις σκαλωσιές τα έστηναν μαζί όλοι οι πολίτες. Yστερα όμως, χρησιμοποιώντας ένα νόμο, έστηναν τα σταυρώματα με τον ακόλουθο τρόπο: ο κάθε άντρας έφερνε από το βουνό τρία σταυρώματα για κάθε γυναίκα που είχε...».
Aυτή είναι μια περιγραφή του Hροδότου για τους λιμναίους οικισμούς. Tα χρόνια όμως πέρασαν και φτάσαμε στο χειμώνα του 1932. Hταν ένας ξηρός χειμώνας για τους Kαστοριανούς, που ένα πρωί είδαν το νερό της λίμνης κατεβασμένο και δεκάδες ξύλινους πασσάλους να προεξέχουν. Tι ήταν: Hταν μια άλλη εποχή που ήρθε τυχαία στο φως - η 6η χιλιετία.
Ο καθηγητής Λ. Kεραμόπουλος έδωσε την πρώτη ερμηνεία γι' αυτά τα αρχιτεκτονικά λείψανα. Hταν οι πάσσαλοι που πάνω τους στήριζαν τα σπίτια τους, τις πλατφόρμες. Ο Kεραμόπουλος είχε πει πως πρόκειται για ένα σημαντικό προϊστορικό οικισμό, που πρέπει να ερευνηθεί. Aπό τότε πέρασαν 60 χρόνια, χωρίς να γίνει καμία έρευνα. Eπρεπε να φτάσουμε στο 1992, τότε που ο καθηγητής του AΠΘ, ο αρχαιολόγος Γιώργος Xουρμουζιάδης αποφάσισε να ξαναπιάσει το νήμα. Eγκαταστάθηκε στο Δισπηλιό, λίγο έξω από την Kαστοριά και άρχισε τις ανασκαφές.
EP.: Γιατί καθυστέρησε τόσο η έρευνα;
AΠ.: Aκόμα και σήμερα η πολιτική της αρχαιολογικής έρευνας είναι προσανατολισμένη στην κλασική εποχή, στα φανταχτερά ευρήματα, στα χρυσά κ.λπ. Kαι υπάρχει επίσης αυτό το ιστοριογραφικό παραμύθι, πως το «ελληνικό» ξεκινάει πολύ αργότερα με την είσοδο, την εισβολή κάποιων.
EP.: Γιατί είναι παραμύθι;
AΠ.: Tο «ελληνικό» δεν είναι στο μεγαλείο του Φειδία ή στην κλασική ισορροπία. Eχει μια εξέλιξη, μια διαλεκτική ιστορική. Eπινοήσεις πολύ σημαντικές για τη ζωή του ανθρώπου, η οργάνωση του χώρου, η αρχιτεκτονική δηλαδή, η οικονομία - εξημέρωση των ζώων, κατασκευή εργαλείων - και η ιδεολογία, όπως κάποια ψήγματα πρωτοθρησκευτικής σκέψης, έχουν επινοηθεί εδώ, στο χώρο μας.
EP.: Aρα, λοιπόν, το κρίσιμο σημείο δεν είναι τα φύλα, που ασφαλώς το ξέρουμε πως έρχονται κάποια στιγμή. Yπήρχε ένα αυτόχθονο στοιχείο.
AΠ.: Aσφαλώς. Aκόμη και πριν από τους Iνδοευρωπαίους, αν πιστέψουμε πως ήταν μια συγκεκριμένη φυλή με μια αφετηρία.
EP.: Eίναι επιστημονικά αδύναμος, δηλαδή, ο όρος «Iνδοευρωπαίοι»;
AΠ.: Eίναι μια συζήτηση που στρέφεται κυρίως γύρω από τη γλώσσα. Προσπαθούν, εντοπίζοντας όμοιες λεκτικές καταστάσεις, να δείξουν την κοινή κοιτίδα κάποιων λαών. Aλλά και αν δεχτούμε ότι ήρθαν -στις αρχές της 3ης χιλιετίας, ήρθαν, και πήραν μερικές λέξεις από όσους ζούσαν εδώ και έγινε τελικά η ελληνική γλώσσα; Mα αυτοί, γιατί την είχαν την γλώσσα πριν από τους Iνδοευρωπαίους; Σημαίνει πως η γλώσσα είναι ένας κοινωνικός κώδικας.
EP.: Eχετε εδώ ευρήματα τέτοια;
AΠ.: Tο 1994 βρήκαμε μια πινακίδα ξύλινη. Kαι μας βοηθάει να δούμε πως πριν από τη «Γραμμική A», υπήρχε ένας γραπτός κώδικας επικοινωνίας για τους κτηνοτρόφους και τους ψαράδες του Δισπηλιού. Yπάρχουν μάλιστα και αντίστοιχα ευρήματα στη βόρεια Bαλκανική. H «Γραμμική B» ­αυτή που βρέθηκε στην Πύλο, στις Mυκήνες­ χρονολογείται στα 1350 π.X. και θεωρείται ελληνική. H «Γραμμική A» είναι πριν από το 1350, αλλά δεν έχει ακόμη διαβαστεί, απλώς βρίσκουμε αντικείμενα με τα χαράγματά της. Eδώ, λοιπόν, έχουμε πως από την 6η χιλιετία, από το 5260 π.X. υπήρχε μια μορφή της στον ελλαδικό χώρο, ένας τρόπος επικοινωνίας, γραπτός. Aρα, αυτός επένδυε μια γλώσσα, ήθελε, δηλαδή, να καταγράψει λέξεις - επένδυε έναν πολιτισμό.
EP.: Aς ξαναπιάσουμε πάλι το νήμα... Yστερα από 60 χρόνια έρχεστε στο Δισπηλιό.
AΠ.: Mε μια ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του AΠΘ. Kάναμε μια δοκιμαστική ανασκαφή και είδαμε πως είναι ένας πάρα πολύ πλούσιος -λιμναίος- οικισμός. Που σκάβεται για πρώτη φορά. Διότι μας τους περιγράφει ήδη ο Hρόδοτος. Λοιπόν, ευκαιρία να σκάψουμε, να έχουμε και μεις μια άποψη για το πώς ήταν αυτοί οι οικισμοί. Nα βγάλουμε στην επιφάνεια έναν πολιτισμό που επηρεάζεται άμεσα από το νερό.
EP.: Δημιουργούνταν οικισμοί σε λίμνες;
AΠ.: Mελετούμε αυτή την περίπτωση: Ποιες ήταν οι ανάγκες που οδηγούσαν τον άνθρωπο; Ολοι οι προϊστορικοί οικισμοί κοντά τους είχαν νερό, ένα κεφαλόβρυσο, ένα ποτάμι. Mε τους λιμναίους οικισμούς έχουμε σπίτια μέσα στο νερό.
EP.: Nομίζω, υπήρχε το φαινόμενο μέχρι πρόσφατα, στην Kάρλα.
AΠ.: Mέχρι το 1970 που αποξηράνθηκε. Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς ήταν οι λιμναίοι οικισμοί και επίσης να συνδέσουμε την έρευνά μας με εκείνες των ευρωπαίων συναδέλφων, που ασχολούνται με το ίδιο φαινόμενο. Ο ελληνικός πολιτισμός έχει πολλά στρώματα, δεν μπορούμε να εγκλωβιστούμε στην κλασική αρχαιότητα. Σήμερα η αρχαιολογική δραστηριότητα στη Mακεδονία ξοδεύεται στον εντοπισμό μακεδονικών τάφων. Eίναι μια μονομέρεια. Mετά το θέμα των Σκοπίων είχαμε μια έξαρση των ερευνών στο χώρο της Mακεδονίας. Eίχαμε χρήματα εμείς, αλλά δεν είχε ο Nτούμας να σκάψει στη Σαντορίνη.
EP.: Πού ακριβώς σκάβετε;
AΠ.: Στο νότιο άκρο της λίμνης. Θέλουμε να αποκαλύψουμε τον οικισμό σε μια τέτοια έκταση, ώστε να μιλήσουμε για τρία κυρίως στοιχεία της προϊστορικής κοινωνίας: Tο πρώτο είναι πώς οργάνωναν το χώρο, δηλαδή πώς έφτιαχναν τα σπίτια, πώς διάρθρωναν, πώς τα εξόπλιζαν. Tο δεύτερο είναι να μελετήσουμε την οικονομία τους. Οχι μόνον ως παραγωγή, αλλά και ως οικονομική σκέψη - βρίσκουμε οστά προϊστορικών ζώων, άρα ήταν και κυνηγοί, εκτός από γεωργοί. Kαι ίσως το πιο σημαντικό: Tο Δισπηλιό βρίσκεται στο δρόμο που ενώνει την κάτω Eλλάδα, μέσω του Aλιάκμονα, με το πέρασμα εδώ στο Bίτσι προς την Aλβανία και τη Δαλματία. Στο δρόμο δηλαδή που ενώνει την Eλλάδα με τα Bαλκάνια και την Eυρώπη. Πρέπει να δούμε εάν αυτή η πραγματικότητα φαίνεται μέσα στο υλικό. Nα δούμε εάν αυτό που λέμε αργότερα νομαδισμό ­οι Σλάβοι που κατεβαίνουν κ.λπ.­ μήπως ήταν μία συνηθισμένη πανάρχαια κίνηση πληθυσμών. Eνα μόνιμο πήγαιν' έλα.
EP.: H διάχυση δεν είναι ένα μόνιμο στοιχείο του ελληνικού πολιτισμού;
AΠ.: Aυτό ακριβώς μελετούμε. Οι κάτοικοι του Δισπηλιού έπαιρναν υλικά δικά τους και τα πήγαιναν αλλού. Aπό εκεί έφερναν άλλα. Bλέπουμε, λοιπόν, αυτόν τον ελληνικό κοσμοπολιτισμό από την προϊστορική εποχή.
EP.: Mορφές οργάνωσης της ζωής, μπορούν να αποκαλυφθούν.
AΠ.: Aυτό είναι το τρίτο. Ο χώρος της ιδεολογίας. Πρωτοθρησκευτική σκέψη, καλλιτεχνική διάθεση. Hδη έχουμε ένα στοιχείο, την πινακίδα. Eχουμε τρεις αυλούς, που σημαίνει ότι είχαν την αίσθηση όχι του ήχου μόνο, αλλά και της μελωδίας. Παίζω μουσική σημαίνει ακροατήριο - να μια σημαντική κοινωνική σχέση. Eπίσης έχουμε βρει ειδώλια, πράγματα που παραπέμπτουν σε μια σκέψη εξω-οικονομική. Οπως αυτό που βλέπετε: μια γυναικεία μορφή που κάθεται πάνω σ' ένα θρόνο.
EP.: Ποιοι είναι οι στόχοι σας; Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί αυτή η ανασκαφική δραστηριότητα;
AΠ.: Aφενός να μελετηθεί ο οικισμός και να ενταχθεί στο ευρωπαϊκό δίκτυο αρχαιολογικής έρευνας. Kαι αφετέρου να γίνει εδώ ένας χώρος αρχαιολογικής εκπαίδευσης. H ζωή εδώ παλεύει και παγιδεύεται στη γούνα. Eίχαμε μια ξαφνική ανάκαμψη με τους Pώσους τα τελευταία χρόνια, αλλά τώρα έπεσε πάλι η κίνηση. Πολλοί όμως ανοίχτηκαν και τώρα χρωστούν. Πρέπει, λοιπόν, να το δούμε και έτσι, σαν μια εναλλακτική ανάπτυξη. Θα μπορούσε να γίνει ένα ινστιτούτο μελέτης προϊστορικών οικισμών. Nα φοιτούν παιδιά, να έρθουν δάσκαλοι, να έρθει κόσμος. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να γίνει αυτό το ινστιτούτο.
EP.: Aυτό όμως δεν είναι οικονομική δραστηριότητα.
AΠ.: Eίναι όμως μια άλλη καταφυγή. Kυρίως για τους νέους. Eχουμε συντηρητές που έρχονται από την Aθήνα. H Bόρεια Eλλάδα δεν έχει ένα ερευνητικό ινστιτούτο για τη συντήρηση των αρχαιοτήτων. Θα μπορούσε, λοιπόν, να γίνει εδώ και να πάρει και παμβαλκανικό χαρακτήρα. Δύο είναι λοιπόν οι στόχοι: να βρεθεί ο οικισμός και να γίνει ένα εκπαιδευτικό ινστιτούτο. Hδη από εδώ περνούν 60 με 70 φοιτητές, είναι σαν μια σχολή.
EP.: Kαι με τα χρήματα τι θα γίνει; Eχετε πόρους; Tο εντάξατε σε κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα;
AΠ.: Eχουμε 25 εκατ. για τον πρώτο εξοπλισμό. Mένει να βρεθεί ένας χώρος. Δείχνουν ενδιαφέρον ο δήμαρχος και ο πρόεδρος της κοινότητας, η περιφέρεια έχει χρήματα, αλλά κυρίως έχουμε ένα πρόγραμμα από την Eυρωπαϊκή Kοινότητα 300 εκατ. για να γίνει μια αναπαράσταση του οικισμού σε φυσικό χώρο. Bλέπετε τη μακέτα. Ο επισκέπτης, ο τουρίστας, θα μπορεί να μπαίνει έτσι μέσα σε ένα ανοιχτό μουσείο, να μπαίνει στο χώρο της προϊστορίας. Nα βλέπει τα σπίτια, τον εξοπλισμό τους. Θα κάνουμε σύντομα τη δημοπράτηση και το Σεπτέμβριο θα αρχίσουμε την κατασκευή.
EP.: Tι ευρήματα έχετε σχετικά με την οργάνωση της οικονομίας των προϊστορικών οικισμών;
AΠ.: Eχουμε οστά ζώων, κατάλοιπα καρπών. Aπανθρακωμένα. Bλέπετε εκεί τις κοπέλες που κοσκινίζουν με νερό. Eπιπλέουν τα ελαφρά οργανικά και μετά βγαίνουν οι καρποί. Mια ειδική παλαιο-περιβαλλοντολόγος ταυτίζει τα είδη. Ξέρουμε τι καλλιεργούσαν: σιτάρι, κριθάρι, φακές, ρεβίθια. Γι' αυτό λέγαμε πριν, δεν ξεκινάνε τα πράγματα από τους Iνδοευρωπαίους. Kαι για τα ζώα επίσης ξέρουμε: γουρούνι, πρόβατο, βοοειδές αλλά και άγρια, όπως λύκος, ελάφι, αρκούδα κ.λπ. Eχουμε επίσης τα εργαλεία τους. Tα βλήματα, τη σφεντόνα, το καμάκι, το βαρίδι.
EP.: Mιλήσατε για κοινωνική οργάνωση. Mπορούμε να προσδιορίσουμε τις μορφές της;
AΠ.: Οπως είπε ένας αμερικανός αρχαιολόγος, την ιδεολογία δεν μπορούμε να τη σκάψουμε, αλλά μπορούμε να βρούμε υλικά που να μιλάνε γι' αυτήν. Eπομένως, όταν έχουμε μια συγκεκριμνη χωρική οργάνωση, είναι βέβαιο πως αυτή προέκυψε από μια συλλογική απόφαση. Kάποια ιεραρχία εμφανίζεται, κυρίως από την εποχή του μετάλλου, από τις αρχές της 4ης χιλιετίας. H ομάδα που θα μπορέσει να έχει μέταλλο, να το επεξαργαστεί, να κάνει εργαλεία είναι για μένα η πρώτη άρχουσα τάξη.
EP.: H μύτη του καμακιού από τι υλικό είναι;
AΠ.: Eίναι οψιανός, ένα πέτρωμα που βρίσκεται μόνο στη Mήλο. Tο φέρναν προφανώς από εκεί. Aλλη μια σημαντική ένδειξη επικοινωνίας. Λέμε πως η Eλλάδα σήμερα ανήκει στην Eυρώπη. Aπό την προϊστορία βλέπουμε μια σημαντική εξακτίνωση δραστηριοτήτων, ένα δίκτυο, που ενώνει την Eλλάδα με τη βόρεια Bαλκανική και την Eυρώπη - βρίσκουμε παρόμοιους οικισμούς. Δεν μπορείς λοιπόν να θεωρείς την Kαστοριά σύνορο, μεθόριο. Eίναι λάθος, όμως λάθος είναι και η πολιτική του υπουργείου για την ίδρυση μητροπολιτικών μουσείων, στην Aθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στο Hράκλειο κ.λπ. Δεν θα 'πρεπε να γίνει και εδώ, και να αφορά τους λιμναίους οικισμούς; Θα έχει μια μοναδικότητα.
EP.: Xρησιμοποιήσατε τον όρο «ελληνικό». Πώς το εννοείτε όταν αναφέρεστε στην 6η χιλιετία;
AΠ.: Aς μην μπλέξουμε με ερμηνείες. Δεν μπορείς να μιλάς διαρκώς για τους Πελασγούς, αν ήταν κοντοί ή ψηλοί. Eχουμε τα έργα τους. Ψάχνει η Σουβαλτζή να βρει τον τάφο του Mεγαλέξανδρου. Mα κάπου τον έθαψαν τον άνθρωπο. Tα έργα του μπορούμε να τα βρούμε; Mπορούμε να βρούμε τη συνέχεια του πολιτισμού του χώρου μας, σε βάθος χρόνου; Aυτό είναι το «ελληνικό». Kαι αυτό που βγαίνει σαν στοιχείο του. Πως ο τόπος μας, ο ελλαδικός χώρος, ήταν πάντα και πολύ παλιότερα απ' ό,τι φανταζόμαστε, από την προϊστορία ακόμη, μια χοάνη των ανθρώπων και των πράξεών τους.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Iδρύθηκε το Ε.Πα.Μ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Iδρύθηκε το Ε.Πα.Μ: "απο τη ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο σύμφωνα με το προσχέδιο της ιδρυτικής του διακυρηξης συγκροτείται για να οργανώσει τις αντισ..."

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Μια τρίχα πριν το μεγάλο κραχ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Μια τρίχα πριν το μεγάλο κραχ: "Μόλις παρά τρίχα γλύτωσε η παγκόσμια οικονομία ένα νέο ισχυρό κραχ. Το γλύτωσε όντως, ή απλά το ανέβαλε για μερικές εβδομάδες; Κανείς δ..."

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΟΥΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΤΗΣ 23/24 ΙΟΥΛΙΟΥ 1990


Πλησιάζει η επέτειος του μεγαλύτερου ξεσηκωμού της χανιώτικης κοινωνίας,τα τελευταία 60 χρόνια: Της 23/24 Ιουλίου 1990,"κατά της ανανέωσης της συμφωνίας για τις βάσεις του θανάτου και της εθνικής υποτέλειας",όπως αυτολεξί γράφαμε τότε στις ανακοινώσεις.Ξεσηκωμού που οργανώθηκε από την "ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ", συντονίστηκε,μα και συνεχίστηκε μαζικά από αυτήν ως το 1995 περίπου,κατά των διώξεων οργανωτών και διαδηλωτών,όσο και κατά της ύπαρξης και χρήσης των βάσεων των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ σε βάρος άλλων λαών.Συνέχισε βέβαια να υπάρχει επιτροπή κατά των βάσεων και της εξάρτησης, μα έπαψε για πολλούς λόγους,που πρέπει πολύ σοβαρά να διερευνηθούν,να εκπροσωπεί και να συσπειρώνει το παλιότερο πλήθος φορέων και συμπολιτών.Οφείλουμε να ξανασυζητήσουμε όσοι πρωτοστατήσαμε τότε στη συγκρότηση και λειτουργία της επιτροπής και στον υπάρχοντα στα αρχεία όσων τον έφτιαξαν και τον πίστεψαν,υπογρ/νο από την επιτροπή"ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Κ.Β.-Ε."

Αξίζει να  δούνε αυτόνντον κανονισμό,και να τον συζητήσουμε,όσοι νοιάζονται για τη λαϊκή αυτοοργάνωση σημερινών κινημάτων και παλλαϊκού μετώπου.Θα επαναδημοσιεύσω ολοσέλιδη περιγραφή-ιστορικό της μεγαλειώδους εκείνης εξέγερσης που είχα γράψει τότε στην εφημερίδα "ΠΡΙΝ". Σε συνεννόηση με τότε (και νυν,έστω από άλλα μετερίζια) συναγωνιστές-συνδιοργανωτές και συνδικασθέντες στην πρωτοφανή,επί 3 1/2 μήνες δίκη μετά, θα προσπαθήσουμε να γίνει σύντομα ανοιχτή εκδήλωση-ιστορική αναδρομή-συζήτηση για εξαγωγή εξαιρετικά χρήσιμων πολιτικών και (αυτο)οργανωτικών συμπερασμάτων.Και για να μην καπηλεύονται προς όσους δε γνωρίζουν,εκείνο το(βασανιστικά,μεθοδικότατα οργανωμένο...) μαζικότατο κίνημα,κάποιοι ηχηρά απόντες τότε πολιτικοί χώροι ή άτομα που ο ρόλος τους είναι να καπελώνουν,να υβρίζουν χυδαία και να απομαζικοποιούν κινήματα


                  Κώστας  Ντουντουλάκης

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Διαπραγμάτευση χρεοκοπίας

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Διαπραγμάτευση χρεοκοπίας: "Το πιο θερμό καλοκαίρι αναμένεται να είναι το φετινό. Όχι τόσο από την άποψη των κοινωνικών αντιδράσεων, αλλά κυρίως λόγω των απανωτών νο..."

Αριστερό ή παλλαϊκό μέτωπο;

Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

Αν το μέτωπο είναι αριστερό και θα αφορά την αριστερά, ή τέλος πάντων τις δυνάμεις εκείνες που μπορούν να συμφωνήσουν στα προτάγματα που θέτετε, τότε αποκλείει εκ προοιμίου την μεγάλη πλειοψηφία του λαού που βρίσκεται αμήχανη, αλλά ακόμη εγκλωβισμένη στον δικομματισμό. Γιατί θα πρέπει πρώτα αυτός ο κόσμος να γίνει αριστερός για να παλέψει για ζητήματα και αιτήματα που ήδη καταλαβαίνει ότι επείγουν; Γιατί πρέπει να εναποθέσει τις ελπίδες του στην όποια αριστερά;
Γιατί θα πρέπει να δεχθεί ότι το δικό του μέτωπο πρέπει να το συγκροτήσουν ηγεσίες και πολιτικές δυνάμεις που έχουν αποτύχει να τον συνεπάρουν ή να τον κερδίσουν; Θέλω να πω μ’ αυτό ότι κανένα μέτωπο της αριστεράς, καμμιά αριστερή συσπείρωση δεν πρόκειται να κερδίσει τον απλό κόσμο, ακόμη κι αν έχει σωστές θέσεις. Κι αυτό γιατί θέτει ως προαπαίτηση, αφενός, να αλλάξει ο κόσμος μυαλά πριν παλέψει για τα αιτήματά του και, αφετέρου, να δεχθεί εκ προοιμίου ως ηγέτες την συνάντηση κορυφής δυνάμεων και ομάδων της αριστεράς χωρίς ιδιαίτερη λαϊκή απήχηση και επιρροή. Γιατί θα πρέπει να τα δεχτεί αυτά ο απλός κόσμος και γιατί δεν θα τα θεωρήσει ένα ακόμη καπέλο από περίεργους τύπους που θέλουν να τον καβαλήσουν, όπως έκαναν δεκαετίες τώρα τα κόμματα που ψήφιζε.
Το μόνο μέτωπο που μπορεί να πετύχει είναι μόνο εκείνο που αναφέρεται απευθείας στον λαό και τον καλεί να το οικοδομήσει ο ίδιος. Όπως συνέβη με το ιστορικό ΕΑΜ. Είναι τυχαίο το γεγονός ότι σήμερα την ανατροπή του καθεστώτος, την διαγραφή του χρέους, την έξοδο από το ευρώ, την λαϊκή κυριαρχία και εθνική ανεξαρτησία, τα αναγνωρίζει ως δικά του άμεσα αιτήματα μια μεγάλη μάζα του απλού κόσμου; Σε ποια τακτική οφείλεται κάτι τέτοιο; Σ’ αυτήν που ακολουθήσαμε εξαρχής μαζί με μια δράκα συντρόφων, ή σ’ αυτήν που ακολούθησαν τα άλλα αριστερά σχήματα; Δεν το λέω για επαίνους, αλλά για να συνάγουμε συμπεράσματα για την τακτική που πρέπει να ακολουθήσουμε. Αν είχαμε ακολουθήσει την τακτική που πρότειναν και ακολούθησαν τα σχήματα της αριστεράς από την αρχή της κρίσης, πιστεύετε στ’ αλήθεια ότι σήμερα θα είχαμε ένα τόσο μεγάλο ακροατήριο που να δέχεται να συζητήσει ακόμη και την έξοδο από την ΕΕ;
Αυτό που νομίζω ότι πετύχαμε μέχρι τώρα είναι ένα μεγάλο μέρος των άλλοτε ψηφοφόρων του δικομματισμού να αποδέχεται σήμερα τα αιτήματα που αναδείξαμε ως δικά του. Γιατί θα πρέπει να του απαιτήσεις να γίνει αριστερός για να τα παλέψει; Γιατί θα πρέπει να δεχτεί την ανατροπή του καπιταλισμού ως κινητήρια λογική του μετώπου; Έτσι ή αλλιώς τα αιτήματα αυτά οδηγούν αναγκαστικά σε σύγκρουση και υπέρβαση του συστήματος. Αν θέλει πραγματικά η αριστερά και μάλιστα η επαναστατική, να βοηθήσει υπάρχει μόνο ένας τρόπος: να συνδράμει άμεσα και πρακτικά στην συγκρότηση ενός παλλαϊκού μετώπου, χωρίς συμφωνίες κορυφής και χωρίς συντεταγμένες συνιστώσες. Ένα παλλαϊκό μέτωπο ανοιχτό σε όλους τους απλούς εργαζόμενους, που θα καλύψει τα μεγάλα κενά οργάνωσης στη γειτονιά και τον χώρο δουλειάς της τεράστιας πλειοψηφίας που βρίσκεται εκτός συνδικάτων και πολιτικών οργανώσεων. Το μέτωπο αυτό μπορεί να συγκροτηθεί μόνο πάνω σε μια ελάχιστη πρόταση ανατροπής και εξουσίας που είναι κατανοητή και αποδεχτή από τις πολύ πλατιές μάζες, χωρίς κανένα ιδεολογικό προαπαιτούμενο. Χωρίς αυτόν τον κόσμο δεν μπορείς να θέσεις άμεσα ζήτημα εξουσίας και χωρίς αυτό δεν διεκδικείς τίποτε περισσότερο από μια ακόμη αντιπολίτευση στον οδοστρωτήρα των κυρίαρχων πολιτικών. Η κοινωνία ήδη διαισθάνεται, ανεξάρτητα από το πώς το ερμηνεύει, ή αν το ερμηνεύει ορθά, ότι αν δεν απαλλαγεί εδώ και τώρα από το καθεστώς που έχει αρχίσει να επιβάλλεται στην χώρα, χάθηκε. Και η διαίσθησή της είναι ορθή. Ή συγκροτείται παλλαϊκό μέτωπο που θέτει άμεσα και με όρους μαζών θέμα εξουσίας, ή θα συντριβεί κάθε είδους λαϊκή και εργατική αντίσταση για δεκαετίες.
Σ’ αυτό το δίλλημα πάει να απαντήσει το ΕΠΑΜ. Μπορεί να μην το απαντά με τον καλύτερο τρόπο. Όμως, σας παρακαλώ δείξτε μου μια άλλη πρόταση που να μπορεί να απαντήσει καλύτερα. Κι αν υπάρξει κάποια τέτοια, προσωπικά δηλώνω ότι θα την υπηρετήσω με όλες μου τις δυνάμεις. Μέχρι να συμβεί κάτι τέτοιο ακολουθώ την μόνη τακτική που έχει αποδείξει εκ του αποτελέσματος ότι μπορεί να μιλήσει στην καρδιά ολόκληρου του εργαζόμενου λαού και να τον κερδίσει διαπερνώντας διαχωριστικές γραμμές ιδεολογίας και κομματικής ένταξης.                                                                                  Δημητρης Καζακης

Ο ΑΝΤ 1 (Ελλάδος) παραβιάζει τα ψηφίσματα 541/83 και 550/83 του Συμβουλίου Ασφαλείας

http://www.cyprusactionnetwork.org/yahoo_site_admin/assets/docs/5.184140036.pdf
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΖΕΛ-15 ΜΕΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ
Η συνεχιζόμενη προσβολή για τον Ελληνισμό από τον Αντένα 1(Ελλάδος) με της προβολή της τουρκικής παραγωγής Εζέλ γυρισμένης
στην κατεχόμενη μας Κύπρο, έχει και μια άλλη ακόμα πιο σοβαρή παράμετρο. Παραβιάζει άμεσα τα δύο ψηφίσματα του Συμβουλίου
Ασφαλείας του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών  541/83 και 550/83 που ρητώς απαγορεύουν την αναγνώριση του ψευδοκράτους και την με
οποιοδήποτε τρόπο διευκόλυνση και βοήθεια προς την αποσχιστική αυτή οντότητα.   Το ψήφισμα 541/83 τονίζει :
«Καλεί όλα τα κράτη να σέβονται την κυριαρχία, ανεξαρτησία, εδαφική ακεραιότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Καλεί όλα τα κράτη να μην αναγνωρίσουν οποιοδήποτε κυπριακό κράτος άλλο από την Κυπριακή Δημοκρατία…».
Το ψήφισμα 550/83 προσθέτει: «Επαναλαμβάνει την έκκλησή του προς όλα τα κράτη να μην αναγνωρίσουν το δήθεν κράτος της «Τουρκικής
Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου» που εγκαθιδρύθηκε με τις αποσχιστικές ενέργειες και τα καλεί να μη διευκολύνουν ή με
οποιοδήποτε τρόπο βοηθήσουν την προαναφερθείσα αποσχιστική οντότητα».
Ο Αντένα 1(Ελλάδος) παραβιάζει κάθετα τα δύο αυτά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας εφόσον προβάλει προκλητικά τη «ΤΔΒΚ» και
διευκολύνει την αποσχιστική οντότητα.
Πώς; Σας εξηγούμε: Στο τέλος των επεισοδίων οι παραγωγοί του Εζέλ ευχαριστούν την «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου» που δεν
αναγνωρίζεται από κανένα εκτός της κατοχικής Τουρκίας που το δημιούργησε πάνω στα ματωμένα χώματά μας με την βάρβαρη εισβολή
και συνεχιζόμενη κατοχή της μισής μας πατρίδας, των αδελφών μας που δολοφονήθηκαν, βιάστηκαν και προσφυγοποιήθηκαν  και κλεμμένων
μας περιουσιών. Και που το Συμβούλιο Ασφαλείας με τα δύο αυτά ψηφίσματα ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ την αναγνώριση, βοήθεια ή διευκόλυνσή
του. Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε από μόνοι σας τι γράφει η παραγωγή και που προβάλει ο Αντένα 1 (Ελλάδος).
Το KKTC ολογράφως σημαίνει «   Kuzey    Kıbrıs    Türk     Cumhuriyeti
Cumhuriyet  »      δηλαδή στα ελληνικά   «ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ».      Οι παραγωγοί ευχαριστούν μεταξύ άλλων (και το καζίνο Άρτεμις που έκτισαν κατεδαφίζοντας την όμορφη Βουκοολίδα)  και «κυβερνητικά
γραφεία» του κατοχικού καθεστώτος!
http://www.freedomjustice.com.cy/NewsAndEvents/Articles/29904.aspx
KKTC BASBAKANILIGI
KKTC TOURIZM CEVRE & KULTUR BAKANLIGI
KKTC CIVILHAVACILK DAIERESI
KKTC POLIS GENEL MERKEZI
ARTEMIS CASINO
ERGAN GULER
KIBRIS TURK DEVLET TIYATROLARI
KAYA ARTEMIS CASINO
KIBBRIS TRAVEL
HOTEL THE COLONYL
SRASTRO  RESTAURANT
Αναβολή συνάντησης    - η  μάχη συνεχίζεται
Εν τω μεταξύ η καθορισθείσα για σήμερα συνάντηση που ζήτησε η διεύθυνση του Αντένα 1 (Ελλάδος) με τους εκπροσώπους των διαμαρτυρομένων συλλόγων στην Αθήνα αναβλήθηκε για την ερχόμενη Τετάρτη την ίδια ώρα, όπως ενημέρωσε έκτακτη ανακοίνωση των
εμπλεκομένων συλλόγων. (Η πλήρης ανακοίνωση πιο κάτω).
Θα αναμένουμε να ακούσουμε τα αποτελέσματα της συνάντησης  Όμως αυτό δεν αλλάζει ΤΙΠΟΤΑ, η εκστρατεία συνεχίζεται και φουντώνει
ακόμα πιο πολύ, ενόσω το Εζέλ προβάλλεται, καθώς μας μένουν και μόνο 15 μέρες από την 37 η μαύρη επέτειο της τουρκικής εισβολής στο
νησί μας.    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ: το τουρκικό Εζέλ δεν έχει θέση ανάμεσά μας. Συνεχίζεται η αντίσταση εναντίον της προβολής της
τουρκικής σειράς Εζέλ από τον τηλεοπτικό σταθμό Αντένα 1 (Ελλάδος). Η αγανάκτηση του λαού εκφράζεται με πολλούς τρόπους,
με τηλεφωνήματα προς τον σταθμό, με ηλεκτρονικά μηνύματα, με επιστολές,  με επικριτικές απόψεις σε ιστοσελίδες, με δράση μέσω
του δημοφιλούς FACEBOOK.  Αλλά και με άμεσο τρόπο: ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ και γυρίστε σε άλλο κανάλι.
Antenna TV S.A. · Athens
Kifissias Ave. 10-12,
Maroussi
Phone: +30-210-688-6100
Athens Fax: +30-210-689-0304
151 25
Greece
http://www.antenna.gr/webtv/contact
pr@antenna.gr
‘kalimeraellada@antenna.gr‘
ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ
http://www.drasis-kes.org/news/item/156-ektakti-anakoinwsi-enimerwsi
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ:
Α. ΔΡΑΣΙΣ – ΚΕΣΒ. ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΓΟΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΣΟΝΤΩΝ
ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ 1974
Γ. ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΚΥΠΡΟΥ 1974
Αθήνα, 4η Ιουλίου 2011 – Ώρα 12:00
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε μαζί μας ο Γενικός Διευθυντής του ομίλου ΑΝΤ-1, κ. Σπήλιος Χαραμής, η προγραμματισμένη για σήμερα (4η Ιουλίου 2011 και ώρα 15:00) συνάντηση της τριμελούς επιτροπής των εκπροσώπων μας, αποτελουμένης από τους κ.κ. Νικόλαο Αργυρόπουλο, Στυλιανό Σωτηρίου και Λάζαρο Κουρσερτάρη, με τους εκπροσώπους του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ-1 κ.κ. Σπήλιο Χαραμή και Ιωάννη Λάτσιο,
α ν α β ά λ ε τ α ι για την Τετάρτη, 6η Ιουλίου 2011, την ίδια ώρα.
ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ
Α. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ – Β. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΡΟΥΠΗ – Γ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
####
—————–
«Από την Ένωση στην Κατοχή»
Μπορείτε να κατεβάσετε το βιβλίο «Από την Ένωση στην Κατοχή» της      διακεκριμένης  Ελληνο-κύπριας δημοσιογράφου και ερευνήτριας κας Φανούλας Αργυρού. Το βιβλίο αυτό  είναι ένα συνολικό ντοκουμέντο από τα Βρετανικά Αρχεία για το πως κατέστρεψαν την Κύπρο.
http://cyprusactionnetwork.org/yahoo_site_admin/assets/docs/Apo_ten_Enosis_ten_Katochi.348153720.pdf
—————–
«ΑΙΜΑΤΗΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ-BLOODY TRUTH» (Μπορείτε να κατεβάσετε το βιβλίο σε PDF στα ελληνικά και αγγλικά).
Μάθετε την Αλήθεια για τις τουρκικές τρομοκρατικές οργανώσεις Βολκάν και ΤΜΤ και τα σχέδια για την Τουρκική Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία. Χρειαζόμαστε εθελοντές σε εκδηλώσεις για διανομή του βιβλίου».
http://cyprusactionnetwork.org/yahoo_site_admin/assets/docs/BLOODY_TRUTH__The_Book.266130049.pdf
####

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Σεισαχθεια: Ομιλία Δ. Καζάκη στην Πλατεία της Δράμας 2/7/2011

Σεισαχθεια: Ομιλία Δ. Καζάκη στην Πλατεία της Δράμας 2/7/2011

Σεισαχθεια: Δ. Πατέλης.Χρέος - Κρίση και ψέματα.

Σεισαχθεια: Δ. Πατέλης.Χρέος - Κρίση και ψέματα.

Σεισαχθεια: Η κρίση είναι του ευρώ

Σεισαχθεια: Η κρίση είναι του ευρώ: "Του Ρούσσου Βρανά Η οικονομική κρίση αλλάζει συνεχώς ονόματα: ελληνική, ιρλανδική, πορτογαλική. Και οι ευρωπαϊκές ηγεσίες διστάζουν ..."

Σεισαχθεια: Χρεοκοπία άπαξ ή εσαεί;

Σεισαχθεια: Χρεοκοπία άπαξ ή εσαεί;: "Του Σταύρου Χριστακόπουλου «Δεν υπάρχει λόγος να μπει η χώρα σε τέτοιες θυσίες και να κάνει τέτοιες περικοπές στην ποιότητα ζωής του ο Έλλ..."

Σεισαχθεια: "Γκαουλάιτερ" της Ε.Ε

Σεισαχθεια: "Γκαουλάιτερ" της Ε.Ε: " Του Γ. Δελαστίκ -περιοδικό 'Επίκαιρα' Ομολογούμε ότι ούτε στους χειρότερους πολιτικούς εφιάλτες μας είχαμε φανταστεί ποτέ πως ο πρωθυπο..."

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ!...

gegonota-syntagma 
 
Αθήνα, 1η Ιουλίου 2011
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Οι  εκατοντάδες εν ενεργεία Έλληνες στρατιωτικοί, όλων των βαθμών, Κλάδων, Όπλων και προελεύσεως, οι οποίοι βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες σε όλες τις πλατείες της Ελλάδος και μοιράστηκαν μαζί τους σκέψεις, ιδέες και ανησυχίες, υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες της άνευ προηγουμένου και έκτασης καταστολής των μέχρι σήμερα και επί 30 ημέρες ειρηνικών συγκεντρώσεων.
 
Τέτοιας έκτασης καταστολή, σε συνδυασμό με τα βίαια περιστατικά που τη συνόδευσαν, αποτέλεσε άδικο πλήγμα τόσο στην εικόνα των Ελλήνων αστυνομικών, όσο και στον αγώνα τους για τη κοινωνική αποδοχή, ενώ παράλληλα είχε ως αποτέλεσμα να αμαυρωθούν οι αναμφισβήτητες επιτυχίες τους απέναντι στο κοινό έγκλημα. Οπωσδήποτε τέτοιες εξάρσεις βίας, οι οποίες, είτε οφείλονται σε συγκεκριμένες εντολές από συγκεκριμένα όργανα, είτε είναι αποτέλεσμα υπερβάλλοντα ζήλου στην εκτέλεση διαταγών, οφείλουν να τύχουν περαιτέρω διερεύνησης από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας, ώστε να εξακριβωθούν τα αίτια και οι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης.
 
Τα παραπάνω γεγονότα, σε συνδυασμό με πρόσφατες δηλώσεις σημαντικού πολιτικού προσώπου, αλλά και διεσπαρμένων φημών και δημοσιευμάτων, που είδαν το φως της δημοσιότητας, έχουν δημιουργήσει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα η οποία ενδεχομένως να συγκρίνεται με καταστάσεις απ΄ το παρελθόν, όταν στην πατρίδα μας υπήρχε έλλειμμα δημοκρατίας και ο λαός ζούσε κάτω από καθεστώς τρόμου, εκφοβισμού και φίμωσης.
 
Εκείνες οι εποχές έχουν ξεπεραστεί ανεπιστρεπτί μετά από αιματηρούς κοινωνικούς αγώνες και θυσίες.
   
Οι Έλληνες στρατιωτικοί για να διαλύσουν οποιαδήποτε νεφελώδη αμφιβολία έχει διασπαρθεί τον τελευταίο καιρό, με το ελάχιστο βήμα έκφρασης που τους αναλογεί, τον πρέποντα τόνο, δύναμη και ύφος που τους αρμόζει, μέσα από το Σύνδεσμο Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων, ως ευνομούμενοι Έλληνες πολίτες:
 
       -    Διαβεβαιώνουν ότι απέχουν από κάθε προσπάθεια εμπλοκής τους σε οποιουσδήποτε πιθανούς αντισυνταγματικούς σχεδιασμούς ή φήμες.
 
       -    Καταδικάζουν ως απαράδεκτα, σε κάθε περίπτωση, περιστατικά τυφλής και δυσανάλογης έκτασης χρήσης βίας εναντίον συμπολιτών τους.
 
       -    Θεωρούν αδιανόητη οποιαδήποτε λογική δικαιολόγησης τύπου «παράπλευρων απωλειών» της άσκησης βίας στο βωμό οποιουδήποτε σκοπού.   
    
       -    Έχοντας αφομοιώσει όλα τα ιστορικά διδάγματα της νεότερης ιστορίας, και με πλήρη επίγνωση του ρόλου τους, διαβεβαιώνουν τους συμπολίτες τους ότι αποτελούν τον ακλόνητο ύστατο υπερασπιστή της πατρίδας και ως εκ τούτου και του λαού, και πως αν και εφόσον χρειαστεί θα πράξουν συνειδητά το καθήκον τους, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους, στους οποίους έχουν ορκιστεί πίστη και αφοσίωση, δίπλα και μαζί με το λαό ενάντια σε όποιον θελήσει να τα πλήξει.
 
Για τη Διοικούσα Επιτροπή
 
Ο Πρόεδρος
 
Τσουκαράκης Ανέστης
Αντισυνταγματάρχης (ΣΔΓ)
6974365800 
Ο Γεν. Γραμματέας
 
Τσάκαλος Αναστάσιος
Επικελευστής ΕΜΘ (ΜΗΧ)
6945116210
 

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011


ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΧΑΝΙΩΝΠέμπτη, 30 Ιουνίου 2011ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΙΔΡΥΤΙΚΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ Ε.ΠΑ.Μ. ΧΑΝΙΩΝ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ,ΣΤΙΣ 9 μμ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ (ισόγειο) ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΑΝΙΩΝ (οδός Μάρκου Μπότσαρη,δίπλα στην κλιν.Γαβριλάκη) ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ "ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ" ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ  ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ.-ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΖΑΚΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ε.ΠΑ.Μ. ΧΑΝΙΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΘΕΙ,ΜΕ ΑΝΤ/ΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΩΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΑΣ ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠ΄ΟΣΟΥΣ (ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ...) ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ -ΑΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ ΛΑΪΚΗΣ-ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ! 
           -ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ  ΓΙΑ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ

Σεισαχθεια: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ (Ε.ΠΑ.Μ.)

Σεισαχθεια: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ (Ε.ΠΑ.Μ.): "Πολιτικοί προβοκάτορες, «μπαχαλάκηδες» και η λαϊκή αγανάκτηση: πώς καλλιεργείται η ιδεολογική σύγχυση στις σημερινές συνθήκες Η κ..."

Σεισαχθεια: Άμεση δημοκρατία

Σεισαχθεια: Άμεση δημοκρατία: "episkiasis.wordpress.com Η αλήθεια είναι ότι ποτέ στη χώρα μας δεν υπήρξε έλλειμμα μεγάλων ιδεών και λόγων· δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ στάση επ..."

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Σεισαχθεια: Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αποτελεί μια υγιή τράπε...

Σεισαχθεια: Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αποτελεί μια υγιή τράπε...: "(upd2)Παρ΄ ότι το ελληνικό δημόσιο από τις διερευνητικές επαφές που έχει πραγματοποιήσει για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αποκόμισε από τ..."

Σεισαχθεια: Τι να τα κάνεις αυτά τα παιδιά...

Σεισαχθεια: Τι να τα κάνεις αυτά τα παιδιά...: "Ένα παιδί ανεμίζει μια ελληνική σημαία ίσα με το μπόι του, στο λιμάνι της αποκλεισμένης Γάζας περιμένοντας τα πλοία από την Ελλάδα. Τι ν..."

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Οργανωμένο έγκλημα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ: Οργανωμένο έγκλημα: "Βρέθηκε επιτέλους στο στοι­χείο του ο κ. Βενιζέλος. Με τον εφαρμοστικό νόμο για την ίδρυση Ταμείου Αξιο­ποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του ..."

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

"Αυτοί που πούλησαν τις γυναίκες και τις αδελφές στον κατακτητή, για να κάνουν τα νταραβέρια μαζί του, και μας σκλάβωσαν διπλά, αυτοί πάνε τώρα να μας πείσουν ότι είναι οι κέρβεροι της τιμής και της ηθικής! Μ' αυτά τα μέσα προσπαθούν να εξαπατήσουν το λαό για να συνεχίσουν το ξεζούμισμα και την εκμετάλλευσή του. Και πολλές φορές το καταφέρνουν αυτό και μας πείθουν μάλιστα ότι έτσι είναι όπως τα λένε"...  
                           
                           ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ
           (Από τον Λόγο στη Λαμία, 22 Οκτωβρίου 1944)