Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

Η ταξική πάλη για το έθνος και η σύγχρονη μαζική μετανάστευση κατά τις θέσεις των Μαρξ-Λένιν

Μαρξιστική Συσπείρωση: Έθνος και Τάξη - Εθνικό και Ταξικό (Η ταξική πάλη ...:   Η ταξική πάλη είναι ο αγώνας για την εθνική κυριαρχία, για το ποια κοινωνική τάξη θα είναι η άρχουσα και κυρίαρχη τάξη του έθνους. Η κοινω...


Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

Έθνος και Τάξη - Εθνικό και Ταξικό (Η ταξική πάλη για το έθνος και η σύγχρονη μαζική μετανάστευση)

 

Η ταξική πάλη είναι ο αγώνας για την εθνική κυριαρχία, για το ποια κοινωνική τάξη θα είναι η άρχουσα και κυρίαρχη τάξη του έθνους. Η κοινωνική ( προλεταριακή ) επανάσταση είναι κατεξοχήν μια εθνική επανάσταση που με την νίκη της επιβάλει διά της ισχύος την θέληση της εκμεταλευόμενης πλειονότητας του έθνους στην εκμεταλευτική και καταπιεστική μειοψηφία.
«Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Δεν μπορείς να τους πάρεις αυτό που δεν έχουν. Μα μιας και το προλεταριάτο πρέπει πρώτα να κατακτήσει την πολιτική εξουσία, να ανυψωθεί σε εθνική τάξη, να συγκροτηθεί το ίδιο ως έθνος, είναι και το ίδιο επίσης εθνικό, αν και σε καμιά περίπτωση με την έννοια της αστικής τάξης»
Κ. Μαρξ - Φ. Ένγκελς : «Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος» Διαλεχτά Έργα, σελ. 40-41
«Στο "Κομμουνιστικό Μανιφέστο" λέγεται ότι οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα.
Όμως, εκεί δεν λέγεται μόνο αυτό. Εκεί λέγεται ακόμη ότι με τη διαμόρφωση των εθνικών κρατών, ο ρόλος του προλεταριάτου γίνεται κάπως ιδιόμορφος. Αν πάρουμε την πρώτη θέση (οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα) και ξεχάσουμε τη σ ύ ν δ ε σ ή της με το δεύτερο (οι εργάτες διαμορφώνονται ως τάξη εθνικά, όχι όμως με την ίδια έννοια που διαμορφώνεται η αστική τάξη), θα κάνουμε πολύ μεγάλο λάθος.
Πού βρίσκεται η σύνδεση αυτή;
Κατά τη γνώμη μου, ακριβώς στο γεγονός ότι, όταν έχουμε δημοκρατικό κίνημα (σε μια τέτοια στιγμή, σε μια τέτοια συγκεκριμένη κατάσταση), το προλεταριάτο δεν μπορεί να μην το υποστηρίξει (συνεπώς δεν μπορεί να μην υπερασπίσει και την πατρίδα σε ένα εθνικό πόλεμο)».
Λένιν: «Γράμμα προς την Ι. Φ. Αρμάντ»
Άπαντα, τομ. 49, σελ. 329
Η επαναστατική σημασία της πάλης ενάντια στη μετανάστευση βρίσκεται πρωταρχικά στην απομόνωση της δικής μας αρχουσας τάξης από την δυνατότητα χρήσης εφεδρειών, με την πιο γενική εννοια που μπορεί να εχει αυπό.
Γιατί με την σύγχρονη ανεξέλεγκτη μαζική μετανάστευση δεν εξασφαλίζονται μόνο τα απαραίτητα πλεονάσματα δυνητικά προσφερόμενης εργατικής δύναμης - εργασίας που χρειάζονται οι αρχουσες τάξεις για να διαμορφώνουν κατά το δοκούν τα μεροκάματα και τους μισθούς, αλλά επιπλέον δημιουργούνται ισχυροί εμφανείς αλλά και αδιαφανείς δεσμοί συμφερόντων και συνεπώς και αλληλεγγύης μεταξύ των παγκοσμιοποιητικών τμημάτων των αρχουσών τάξεων που συμμετέχουν από κοινού στο σύγχρονο παγκόσμιο διακρατικό "δημοκρατικό"
"αντί"- ρατσιστικό δουλεμπόριο έτσι που καθιστούν την ισχύ της καθεμιάς αντεπαναστατική εφεδρεία όλων των άλλων. Η πολιτική ταξική σύγκρουση με την αστική πολιτική της μαζικής μετανάστευσης τόσο από το εσωτερικό μιάς χώρας όσο και από το εξωτερικό δυσχεραίνει την προσπάθεια των αρχουσών τάξεων να εξάγουν και να απαλλάσονται από την εν δυνάμει και προοπτικά επαναστατική κοινωνική δυσαρέσκεια και περιορίζει τις δυνατότητές τους να αποπροσανατολίζουν και διεξάγουν την ταξική πάλη εκτός του εθνικού πεδίου διεκδίκησης της εξουσίας, αποδυναμώνοντας και αποκόπτοντας το ντόπιο προλεταριάτο από τις άμεσα διαθέσιμες εφεδρείες του.
«Η πάλη του προλεταριάτου ενάντια στην αστική τάξη, αν όχι στο περιεχόμενο, στη μορφή είναι στην αρχή εθνική. Φυσικά, το προλεταριάτο κάθε χώρας πρέπει να ξεμπερδέψει, πριν απ' όλα, με τη δική του αστική τάξη».
Κ. Μαρξ - Φ. Ένγκελς : «Μανιφέστο
του Κομμουνιστικού Κόμματος»
Διαλεχτά Έργα, σελ. 33
Όσο η ταξική αντίθεση μέσα στα εθνικά πλαίσιο μεταμορφώνεται σε γενική αντίθεση ανάμεσα στο έθνος και στο κράτος της άρχουσας τάξης, τόσο περισσότερο ανοίγει ο δρόμος της κοινωνικής επανάστασης και διευκολύνεται το έργο της. Αυτό, με επικρατούσες τις κλασσικές καπιταλιστικές συνθήκες οπως διαμορφώνονταν πριν την νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση ηταν σχετικά δύσκολο στις αναπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες και ευκολότερο στις εξαρτημένες, όπου οι τοπικές άρχουσες τάξεις γίνονταν και γίνονται οργανικό εξάρτημα του ιμπεριαλισμού, για την εκμετάλλευση των ίδιων των εθνών τους. Στη σύγχρονη εποχή του άεθνου πολυεθνικού - υπερεθνικού κεφαλαίου, που αποικιοποιεί ακόμα και τον πρώην αποικιοκρατικό χώρο, μέχρι και στις πιο αναπτυγμένες χώρες, το έργο της κοινωνικής επανάστασης καθίσταται ευκολότερο. Γι’ αυτό η αντίσταση ενάντια στην αποεθνοποιητική μαζική μετανάστευση γίνεται καθοριστικός παράγοντας συσπείρωσης του έθνους ενάντια στις άρχουσες τάξεις.
« .... τόσο το παράδειγμα όλης της προοδευμένης και πολιτισμένης ανθρωπότητας, και το παράδειγμα των Βαλκανίων, όσο και το παράδειγμα της Ασίας, αποδείχνουν, αντίθετα απ' ό,τι λέει η Ρόζα Λούξεμπουργκ, ότι η θέση του Κάουτσκι είναι απόλυτα σωστή: το εθνικό κράτος είναι κανόνας και "νόρμα" του καπιταλισμού, το παρδαλό από εθνική άποψη κράτος είναι καθυστέρηση ή εξαίρεση. Από την άποψη των εθνικών σχέσεων, τους καλύτερους όρους για την ανάπτυξη του καπιταλισμού τους παρουσιάζει χωρίς αμφιβολία το εθνικό κράτος. Αυτό, εννοείται, δεν σημαίνει ότι ένα τέτοιο κράτος, πάνω στο έδαφος των αστικών σχέσεων, θα μπορούσε ν' αποκλείσει την εκμετάλλευση και την καταπίεση των εθνών. Σημαίνει απλώς ότι οι μαρξιστές δεν μπορούν να παραβλέπουν τους ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες που γεννούν τις τάσεις για δημιουργία εθνικών κρατών. Σημαίνει ότι η "αυτοδιάθεση των εθνών" δεν μπορεί να έχει στο πρόγραμμα των μαρξιστών, από ιστορικο-οικονομική άποψη, άλλη σημασία εκτός από την πολιτική αυτοδιάθεση, την κρατική αυτοτέλεια, το σχηματισμό εθνικού κράτους».
Λένιν: «Για το δικαίωμα Αυτοδιάθεσης των Εθνών»,
σελ. 48-49
Η ορθή επαναστατική πολιτική, καθόσον ωριμάζουν οι συνθήκες συνίσταται στο να πάρεις τον απλό λαό μαζί σου με τις θέσεις σου, που τον αγγίζουν και σιγά αλλά σταθερά να τον αφυπνίσεις καθολικά. Συνάρμοσε το εθνικό και το ταξικό πολιτικά, φροντίζοντας να ρίχνεις την τσξική βαρύτητα αυτής της σύγκλισης προς το μέρος σου στον μέγιστο βαθμό που το επιτρέπουν οι αντικειμενικές κοινωνικές συνθήκες. Έτσι ανοίγεις δρόμο για την εργατική εξουσία, για να αναδειχτεί η εργατική τάξη σε ηγεμονική δύναμη της ( εθνικής ) κοινωνίας. Παράλληλα, βοηθάς την εργατική τάξη να αυτό-οργανωθεί και συσπειρώνεις γύρω της το έθνος.Το Κόμμα είναι η καθοδηγητική κοινωνική δύναμη που ακριβώς γι αυτό εργάζεται και αυτό ακριβώς επιδιώκει ενεργά να επιτευχθεί. Το κόμμα είναι το καθοδηγητικό επιτελείο της κοινωνικής επανάστασης.
Μόνο αφού πάρεις την εξουσία μπορείς να περάσεις έμπρακτα σε ολοκληρωμένη διεθνιστική πολιτική, που σημαίνει να εκπαιδεύσεις στελέχη για την δημιουργία και ανάπτυξη Κομμουνιστικών Κομμάτων σε αλλα εθνικά κράτη και εθνη και να βοηθήσεις στο επαναστατικό έργο τους.
Οταν το έθνος θεωρεί ότι απειλείται πολιτικά από την παρουσία σου θα σε πολεμήσει. Ακριβώς αυτό θα συμβεί με την συνειδητοποίηση του έθνους για την απειλή ενάντια στην ύπαρξή του από το Καπιταλιστικό σύστημα. Πρωταρχικό πολιτικο - ιδεοσλογικό καθήκον λοιπόν είναι να δώσουμε στο εθνος να καταλάβει οττι η αυτοτελής υπαρξή απειλείται αναπόδραστα απο τον Ιμπεριαλιστικό Καπιταλισμό και η μόνη διέξοδος από αυτήν την απειλή είναι η αλλαγή πορείας προς τον σοσιαλισμό που δεν μπορεί να βρίσκει την εναρξή της παρά μόνο στον κοινωνικό αγώνα που κατευθύνεται προς την νικηφόρα διεξαγωγή της κοινωνικής επανάστασης. Αυτό που πρέπει να κάνουν οι κομμουνιστές σήμερα είναι να πείσουν με την πολίτικη τους έμπρακτα το έθνος ότι η μόνη πραγματική απειλή για την εθνική ύπαρξη είναι η κεφαλαιοκρατική νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση - παγκοσμιομοίωση και πως η μονή εγγύηση για την προστασία της εθνικής ζωής και πολιτισμού είναι ο κομμουνισμός καθώς σε συνθήκες αναπτυγμενου Καπιταλισμού είναι νομοτελειακή η διεθνοποίηση της οικονομίας, γεγονός που καθιστά αδύνατη την υπαρξη και διατήρηση είτε την επιστροφή στο εθνικό κράτος. Αυτό είναι σχετικά πολύ ευκολότερο σήμερα απ ότι πριν την καπιταλιστική διεθνοποίηση των ανοιχτών συνόρων και καθόλου δεν αποκλείει τον επαναστατικό διεθνισμό, αλλά αντίθετα αποτελεί την απαραίτητη βάση για την ανάπτυξη του γιατί αποκλείει την εθνική καταπίεση που γιγαντώνεται με το ανακάτεμα εθνικών πληθυσμών που ο καθένας διεκδικεί την αυτοτελή ύπαρξη του στα πλαίσια ενός και μονό μηχανισμού αστικής κρατικής εξουσίας, οπού το δικαίωμα του ενός καταπιέζει και συχνά αποκλείει τα καθεαυτό αντιθετικά δικαιώματα των άλλων.
Ακριβώς η προστασία της εθνικής ζωής και του εθνικού πολιτισμού είναι και το θεμέλιο για την ανάπτυξη του διεθνισμού. Η απαρχή της επαναστατικής προλεταριακής παγκοσμιοποίησης δεν έρχεται σαν φυσική συνέπεια της κεφαλαιοκρατικής άλλα αντίθετα συνίσταται στο διαδοχικό σπάσιμο των ξεχωριστών κρίκων της αλυσίδας της Καπιταλιστικής - Ιμπεριαλιστικής παγκοσμιοποίησης που αλυσοδένει τα έθνη.
«Σ' όλο τον κόσμο η εποχή της οριστικής νίκης του καπιταλισμού ενάντια στη φεουδαρχία ήταν συνδεμένη με εθνικά κινήματα . Η οικονομική βάση αυτών των κινημάτων συνίσταται στο ότι, για την πλήρη νίκη της εμπορευματικής παραγωγής, είναι ανάγκη να κατακτήσει η αστική τάξη την εσωτερική αγορά, είναι ανάγκη να ενωθούν σε κράτος τα εδάφη που ο πληθυσμός τους μιλάει την ίδια γλώσσα, παραμερίζοντας κάθε εμπόδιο για την ανάπτυξη αυτής της γλώσσας και την καθιέρωσή της στη φιλολογία.
Η γλώσσα είναι σπουδαιότατο μέσο επικοινωνίας των ανθρώπων. Η ενότητα της γλώσσας και η ανεμπόδιστη ανάπτυξή της είναι ένας από τους σπουδαιότερους όρους της πραγματικά ελεύθερης και πλατιάς, ανάλογης με το σύγχρονο καπιταλισμό, εμπορικής κυκλοφορίας, της ελεύθερης και πλατιάς συγκρότησης του πληθυσμού σε κάθε μια τάξη χωριστά, τέλος είναι ο όρος της στενής σύνδεσης της αγοράς με τον κάθε νοικοκύρη ή μικρονοικοκύρη, πωλητή ή αγοραστή.
Γι' αυτό, η τάση (η επιδίωξη) κάθε εθνικού κινήματος είναι ο σχηματισμός εθνικών κρατών, που ικανοποιούν καλύτερα αυτές τις απαιτήσεις του σύγχρονου καπιταλισμού. Προς το σχηματισμό αυτό σπρώχνουν οι πιο βαθιοί οικονομικοί παράγοντες και, για το λόγο αυτό, για όλη τη Δυτική Ευρώπη -κάτι παραπάνω: για όλο τον πολιτισμένο κόσμο- χαρακτηριστικό φυσιολογικό φαινόμενο για την κεφαλαιοκρατική περίοδο είναι τα εθνικά κράτη.
...με την έννοια αυτοδιάθεση των εθνών εννοούμε τον κρατικό χωρισμό τους από ξένα εθνικά σύνολα, εννοούμε το σχηματισμό αυτοτελούς εθνικού κράτους».
Λένιν: «Για το Δικαίωμα Αυτοδιάθεσης των Εθνών»
Γράφτηκε Φλεβάρη-Μάη του 1914
Ελληνική Έκδοση: Σύγχρονη Εποχή, 1992, σελ. 45-46
Η εποχή των καταρχήν νικηφόρων επαναστάσεων σε τριτοκοσμικές χώρες, με την κατάληψη της εξουσίας σε δοσμένους "αδύνατους κρίκους" της ιμπεριαλιστικής αλυσίδας έχει πλέον παρέλθει οριστικά όπως μας έδειξε και η μέχρι τα τώρα πορεία
επαναστάσεων όπως του Βιετνάμ, της Κούβας και πολλών άλλων χωρών που ήταν εθνικοαπελευθερωτικές και διεξήχθησαν με κομμουνιστικές ηγεσίες και εγκαθίδρυσαν καθεστώτα που ήθελαν πράγματι να οικοδομήσουν σοσιαλισμό.
Σε αυτές τις χώρες οι επαναστάσεις πέτυχαν, αρχικά διότι κατά τον χρόνο διεξαγωγής τους οι συγκεκριμένες χώρες υπήρξαν αδύνατοι κρίκοι της παγκόσμιας ιμπεριαλιστικής αλυσίδας.
Όμως η ιστορία έδειξε ότι αποκεί και πέρα έφτασαν μέχρις ενός σημείου και κατόπιν βάλτωσαν.
Είναι απείρως ευκολότερο να κατακτιέται η εξουσία σ’ έναν καθυστερημένο αδύνατο κρίκο, απ’ ό,τι σε μια αναπτυγμένη καπιταλιστικά χώρα.
Αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί η τελική νίκη στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού σε αυτές τις χώρες, αν δεν συνεπικουρείται από πιο ανεπτυγμένες χώρες, που πέρασαν στον σοσιαλισμό.
Έτσι και τα ρομαντικά μαοϊκά όνειρα, για μεγάλα άλματα και άλλες βολονταριστικές αερολογίες, ναυάγησαν μέσα στη σκληρή πραγματικότητα.
Στην εποχή μας δεν ισχύουν οι μοναχικοί αδύνατοι κρίκοι αλλά οι ενιαίοι κρίκοι που βρίσκονται σε θέσεις αλληλεξάρτησης μεταξύ τους στα πλαίσια της παγκόσμιας αγοράς και ειδικά ακόμα περισσότερο όταν πρόκειται για την αλληλεξάρτηση μεταξύ αναπτυγμένων και εξαρτημένων χωρών.
Σε τέτοιες περιπτώσεις το σπάσιμο ενός και μόνο κρικου είναι ικανό να συμπαρασύρει ολόκληρα κομμάτια της αλυσίδας.
Και για να σπάσει κανείς αυτήν την παγκόσμια κεφαλαιοκρατική - ιμπεριαλιστική αγορα πρέπει η πολιτική του να προσανατολιστεί στην ενίσχυση της εθνικής αγοράς και κατά συνέπειαν της εθνικής αγοράς εργασίας γιατί διαφορετικά οδηγείται σε εθνική αποπρολεταριοποίηση.
«Είναι φανερό ότι ο αρθρογράφος δεν κατάλαβε σε τι συνίσταται η απονέκρωση του κράτους ύστερα από τη νίκη του σοσιαλισμού και ποιοι είναι οι όροι αυτού του προτσές. Το κύριο όμως είναι οι «αντιρρήσεις» του που αφορούν την εποχή της κοινωνικής επανάστασης. Αφού μας έβρισε με τη φοβερά τρομακτική φράση «ταλμουδιστές της αυτοδιάθεσης», ο αρθρογράφος λέει: «Το προτσές αυτό (κοινωνική ανατροπή) εμείς το εννοούμε σαν μια ενοποιημένη δράση των προλετάριων όλων (!!) των χωρών που καταργούν τα σύνορα του αστικού (!!) κράτους, που σαρώνουν τις πυραμίδες των συνόρων» (ανεξάρτητα από την «κατάργηση των συνόρων»;), «που τινάζουν στον αέρα (!!) την εθνική κοινότητα και εγκαθιδρύουν την ταξική κοινότητα». Ας μην κακοφανεί στον αυστηρό κριτή των «ταλμουδιστών», αν του πούμε ότι εδώ υπάρχουν πολλά λόγια, μα δεν βλέπουμε καθόλου «σκέψη». Η κοινωνική ανατροπή δεν μπορεί να είναι η ενοποιημένη δράση των προλετάριων όλων των χωρών, για τον απλούστατο λόγο ότι ως τώρα η πλειοψηφία των χωρών και η πλειοψηφία του πληθυσμού της γης δεν βρίσκεται ακόμη ούτε καν στην καπιταλιστική ή βρίσκεται μόνο στην αρχή της καπιταλιστικής βαθμίδας ανάπτυξης. Αυτό το έχουμε πει στην 6η παράγραφο των θέσεών μας και ο Π. Κίεβσκι απλώς από απροσεξία ή από ανικανότητα να σκεφτεί «δεν αντιλήφθηκε» ότι την παράγραφο αυτή εμείς δεν τη βάλαμε εκεί στα χαμένα, αλλά ακριβώς για αναίρεση των γελοιογραφικών διαστρεβλώσεων του μαρξισμού. Μόνο οι προηγμένες χώρες της Δύσης και της Βόρειας Αμερικής έχουν ωριμάσει για το σοσιαλισμό και στο γράμμα του Ένγκελς προς τον Κάουτσκι («Σμπόρνικ Σοτσιάλ-Ντεμοκράτα») ο Π. Κίεβσκι μπορεί να βρει μια συγκεκριμένη απεικόνιση της – πραγματικής και όχι μόνο της υποσχόμενης – «σκέψης» ότι «το να ονειρεύεται κανείς μια ενοποιημένη δράση των προλετάριων όλων των χωρών» σημαίνει να αναβάλλει το σοσιαλισμό για τις ελληνικές καλένδες, δηλ. για «ποτέ». Το σοσιαλισμό θα τον πραγματοποιήσουν με την κοινή τους δράση οι προλετάριοι όχι όλων των χωρών, αλλά μιας μειοψηφίαςχωρών, που έχουν φτάσει στη βαθμίδα ανάπτυξης του προηγμένου καπιταλισμού.».
Λένιν, «Σχετικά με την γελοιογραφία του Μαρξισμού από τον "Ιμπεριαλιστικό Οικονομισμό"», σελίδα 38 -39.
Αν λοιπόν κάποιος λειτουργεί με τη μικροαστο-λούμπεν ηθικιστική λογική του «εκδικητή» ενάντια στις ιμπεριαλιστικές χώρες του αναπτυγμένου καπιταλισμού και θέλει να τις εκδικηθεί εισάγοντας καθυστερημένα στοιχεία από καθυστερημένες κοινωνίες στην αγορά εργασίας, θα έπρεπε προηγουμένως να σκεφτεί ότι μόνο το ανεπτυγμένο προλεταριάτο αυτών των χωρών μπορεί να φέρει το έργο της σοσιαλιστικής επανάστασης σε αίσιο πέρας. Η στρατηγική του μικροαστο-λούμπεν «εκδικητή» δεν μπορεί να έχει καμιά σχέση με την κοινωνική επανάσταση και τον επιστημονικό σοσιαλισμό. (Απεναντίας, όπως μπορούμε να δούμε σε πλείστα αποσπάσματα των Μαρξ και Ένγκελς, η αθρόα μετανάστευση απομακρύνει τη δυνατότητα διεξαγωγής επανάστασης στις καπιταλιστικές μητροπόλεις, επομένως αποτελεί ένα από τα κυριότερα όπλα των καπιταλιστών ενάντια στην εργατική τάξη).

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Σύγκριση συνόλου εμβολιασμών και θυμάτων κόβιντ 2020 με 2021 στην Ελλάδα

1) 31 Δεκ. 2020:

" Έκθεση ΕΟΔΥ επιδημιολογικής επιτήρησης λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό (COVID-19) Δεδομένα έως 31 Δεκεμβρίου 2020, ώρα 15:00 

Τα στοιχεία που παρουσιάζονται αφορούν περιστατικά από την επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου από το νέο κορωνοϊό (COVID19), με βάση τα δεδομένα που έχουν δηλωθεί στον ΕΟΔΥ και καταγραφεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020 (ώρα 15:00). Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου είναι 932, εκ των οποίων 3 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. 

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 138850 (ημερήσια μεταβολή +0.7%), εκ των οποίων 52.3% άνδρες.

 Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 50, 

ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 4.838 θάνατοι το 2020.

* Εμβολιασμένοι 0% ως τα τέλη του 2020...


2) 11Δεκ. 2021 

"Ενημέρωση ελληνικής κυβέρνησης για τον Κορωνιό: 11/12/21 Ενημέρωση για τον κορωνοϊό: Ανακοινώνουμε 4.761 νέα κρούσματα και 72 θανάτους. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 999.652 και των θυμάτων σε 19.157. Παραμένουν διασωληνωμένοι 705 συμπολίτες μας, ενώ 3.609 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ. Έχουν ελεγχθεί συνολικά 7.723.758 κλινικά δείγματα PCR και 32.673.303 δείγματα Rapid Ag. Δείτε περισσότερα στοιχεία για την πορεία της νόσου στην Ελλάδα εδώ: https://covid19.gov.gr/covid19-live-analytics: 

Ανακοινώνουμε 4.761 νέα κρούσματα και 72 θανάτους. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 999.652 και 

ο  αριθμός των θανάτων  σε 19.157 το 2021" !!! 

 *10/12/21 Στατιστικά δεδομένα εμβολιασμού 

Συνολικοί εμβολιασμοί: 15.344.030

Έχουν εμβολιαστεί με τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου: 7.215.835 άτομα

Έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους: 6.740.943

άτομα 

Έχουν εμβολιαστεί με αναμνηστική δόση: 2.113.266 άτομα 





8Δεκεμβρίου 2021 2η ΥΠΕ (Υγειον. Περιφ.) Πειραιώς και Αιγαίου:
ΜΕΘ 33 ανεμβ/11εμβ/νοι. ΘΑΝΑΤΟΙ 12 ανεμβ./15 εμβ/νοι! Άλλα λένε όμως τα δελτία στα ΜΜΕ...


Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

Επικήδειος καθηγητή Συντ. Δικαίου Γιώργου Κασιμάτη στον Μίκη Θεοδωράκη

 

ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

                                                                                                                         Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

[Είχα την τύχη και την τιμή να είμαι ο τελευταίος συνεργάτης του Μίκη Θεοδωράκη στον τελευταίο μεγάλο Αγώνα της Ζωής του κατά της σημερινής υποδούλωσης της Πατρίδας μας. Οι συνθήκες που έπληξαν τον  τελευταίο αποχαιρετισμό του δεν μου επέτρεψαν να εκπληρώσω την επιθυμία του Μεγάλου Έλληνα -και τη δική μου, φυσικά- να τον αποχαιρετήσω δια ζώσης. Την επιθυμία μας αυτή δεν μπορώ παρά να εκπληρώσω, παραδίδοντας το κείμενο του επικηδείου (με την προσθήκη ενός τελευταίας στιγμής «Υστερογράφου») στην αγαπητή μου φίλη και πιστή Γραμματέα και αφοσιωμένη φύλακα άγγελο του Μίκη Θεοδωράκη κυρία Ρένα Παρμενίδου και στον κοινό φίλο και υπεύθυνο της οργάνωσης της εξοδίου ακολουθίας  κύριο Γιώργο Αγοραστάκη] 

Ο  ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ

Η σημερινή Κηδεία δεν είναι τελετή Θανάτου. Είναι τελετή Ανάστασης και Αναγέννησης Ανθρώπου. Το φέρετρο αυτό δεν φέρει νεκρό‧ είναι Κιβωτός Ζωής, η οποία φέρει ορθόστηθες  την Τόλμη  και την Αρετή της Ελευθερίας. Φέρει την (Επ)Ανάσταση του Καλού κατά του Κακού που έκαμε πράξη Δημιουργίας και Αγώνα ολόκληρου βίου ο Μεγάλος   Έλληνας.

Δεν σίγησε σήμερα η στεντόρεια φωνή του Μίκη Θεοδωράκη. Ούτε εμείς οι επιλοιπόμενοι σιγούμε. Η φωνή του Ήρωα, αφήνοντας το νεκρό σώμα του, έγινε πιο δυνατή. Έγινε εγερτήριο σάλπισμα του «Γεννήτορα Πολέμου» του Ηράκλειτου για Δημιουργία και για Αγώνα κατά της Δουλείας και της Βαρβαρότητας. 

Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι Αυτός που συνέλαβε, άντλησε και εξέφρασε τη «Συμπαντική Αρμονία»  από τη μυθική αρχαιότητα του Ελληνισμού μέχρι σήμερα‧ την άντλησε μέσα από το Ελληνικό Κάλος και την Ελληνική Τέχνη του Ωραίου και μέσα από τον Ελληνικό Λόγο και την Ελληνική Σκέψη και την έκαμε μια και μοναδική σύνθεση Δημιουργίας και Ζωής. 

Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι Αυτός που εξέφρασε με το Έργο του και με την ίδια του τη Ζωή το κοσμικό βάθος: του Απόλλωνα, του Διόνυσου και του ανθρώπινου Δωδεκαθέου, του Ορφέα και του Αρίωνα, του ηρακλείτειου «Πολέμου» μέσα στην Ροή του Κόσμου,  του Ρυθμού και της Αρμονίας του  Πυθαγόρα και των Ιώνων, του Λόγου, της Τέχνης, της Σκέψης  και του Νου της Κλασικής και της Ελληνιστικής Αρχαιότητας. 

Είναι Αυτός που δίδαξε το νόημα της Πατρίδας ως κοινωνικής ταυτότητας με συνείδηση κοινού πολιτισμού και κοινής ιστορίας, είναι Αυτός που έδειξε τί είναι το «αμύνεσθαι περί Πάτρης». Είναι Αυτός που μας δίδαξε το ήθος και την ευγένεια, ακόμη και απέναντι στον εχθρό του, του Έλληνα Ήρωα, που στολιζόταν για τον θάνατο υπέρ της Πατρίδας. Είναι Αυτός που έδειξε το Μέγιστο Μάθημα του Μεγάλου Αλεξάνδρου της διάδοσης του πολιτισμού στους Λαούς και όχι της κατάκτησής τους. 

 Είναι Αυτός που ερμήνευσε, αναγέννησε και εφάρμοσε το σωκρατικό πολιτικό ήθος, το πλατωνικό ύψος ποιότητας της Πολιτικής και τις αριστοτελικές έννοιες: της Πολιτικής ως πολιτικής του «ευ ζην», δηλαδή, της πολιτικής ως αγώνα για την ποιότητα ζωής και όχι για την εξουσία, του Ανθρώπου ως γήινης πολιτικής οντότητας και της ανθρώπινης κοινωνίας ως Πολιτικής Κοινωνίας.   

 Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι Αυτός που συνέλαβε, εξέφρασε και ανέδειξε το βαθύτερο ανθρώπινο και κοινωνικό νόημα της Διδασκαλίας και της Αυτοθυσίας του  Ιδρυτή του Χριστιανισμού και το Βυζαντινό Αισθητικό Ύψος της μέσα από την Βυζαντινή Υμνολογία, που σφραγίσε με τη μουσική δημιουργία του Μεγάλου Μουσουργού.

 

Είναι Αυτός που αισθάνθηκε τόσο βαθιά και ανέδειξε, με το μουσικό και το στιχουργικό του έργο και με τον Αγώνα του, το μουσικό και ποιητικό ύψος, τον κοινωνικό  πόνο  και το κοινωνικό νόημα  των λαϊκών τραγουδιών μας. Ανέδειξε το αισθητικό ύψος και το ηρωικό ήθος των δημοτικών τραγουδιών του Λαού μας, τα οποία ο κορυφαίος ποιητής φιλόσοφος Γκαίτε αξιολόγησε ως τα καλύτερα του κόσμου. 

Ο Μίκης Θεοδωράκης ήταν και είναι η ενσάρκωση και η προσωποποίηση της αδιάκοπης συνέχειας του Ελληνικού Λόγου και του Ελληνικού Πολιτισμού. 

Ο Μίκης Θεοδωράκης δεν ήταν μόνο ένας  παγκοσμίως κορυφαίος Μουσικοσυνθέτης, τον οποίο οι δύσκολοι και με την ηγετική στην συμφωνική μουσική υπεροψία Γερμανοί αξιολόγησαν πρόσφατα ως τον μεγαλύτερο ζώντα Μουσικοσυνθέτη του Κόσμου και τον μεγαλύτερο Έλληνα Μουσουργό. Ήταν, επιπλέον, πολυγραφότατος και υψηλότατου επιπέδου στοχαστής και χειριστής του Ελληνικού Λόγου, ως στιχουργός, ως πολιτικός και φιλοσοφικός δοκιμιογράφος και ως αφηγητής και ομιλητής. Το συγγραφικό έργο του, πολλών χιλιάδων σελίδων, αποτελεί πλούσιο θησαυρό  Γνώσης του Κόσμου, του Ανθρώπου και της Ανθρώπινης Κοινωνίας και  μέγιστο μάθημα στάσης ζωής.

 

Πέρα και πάνω από όλα αυτά, η ιδιότητα, η οποία προίκισε την προσωπικότητα του Μίκη Θεοδωράκη με τη μοναδικότητα μεγάλου Δημιουργού στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πολιτισμού, είναι η διαρκής και αδιάσπαστη αλληλενέργεια προσωπικής Αυτοθυσίας και  Πνευματικής Δημιουργίας σε ένα και Ενιαίο Έργο Ζωής. Όσο μπορώ να γνωρίζω, υπήρξαν πολλές μεγαλοφυίες και ιδιοφυίες, με σαφή εκδήλωση αντίθεσης προς τα εγκλήματα κατά του Ανθρώπου. Καμιά, όμως, δεν έφτασε τη βιολογική αυτοθυσία ολόκληρης ζωής, με την σωματική προσφορά στο θυσιαστήριο του βιολογικού θανάτου και των πιο ειδεχθών σωματικών και ψυχικών, βασανιστηρίων, συνοδευόμενη  με δημιουργία Τέχνης και Λόγου, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης. 

Μίκης Θεοδωράκης ήταν η ενσάρκωση  του Ενός και Αδιαίρετου Σύμπαντος της Ελληνικής Σκέψης και Τέχνης. 

Ήταν και είναι ένας Συμπαντικός Έλληνας. 

Μίκη, ΖΕΙΣ! Το ΄Εργο σου ζει στην Ψυχή των Λαών και στην Αγκαλιά της Πατρίδας! 

 

ΕΠΙΚΗΔΕΙΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 

Η διαλεκτική της Ύπαρξης είναι η αιώνια πάλη των δύο εγγενών ιδιοτήτων του Ανθρώπου: της ιδιότητας του Ζώου (που ενέχει και το «Κακό») και της ιδιότητας του Λόγου και της Συνείδησης (που ενέχει το «Καλό» και τη γνώση του Καλού» και του «Κακού»).

Η διαλεκτική της Ιστορίας έδειξε και πάλι το γλοιώδες πρόσωπο του «Κακού», που δείχνει όταν βαυκαλίζεται ότι νίκησε το «Καλό» με τον βιολογικό θάνατο του Αγωνιστή του «Καλού»: έδειξε την υποκρισία του Πένθους και την προσπάθεια εκμετάλλευσής του.

Στον βιολογικό θάνατο του Μίκη Θεοδωράκη εμφανίστηκε ολόκληρο το γλοιώδες πρόσωπο του «Κακού»,  που πολέμησε με όλο του το Είναι ο Μεγάλος Αγωνιστής. Εμφανίστηκε με το υποκριτικό ένδυμα του επίσημου πένθους, έχοντας, χωρίς αιδώ, απέναντί το τεράστιο και πηγαίο πένθος του Λαού, που εξέφραζε τον θρίαμβο της Ανάστασης του Καλού, το οποίο του άφησε  χρυσή κληρονομιά  ο Συμπαντικός Έλληνας.

 

Κύθηρα, 8 Σεπτεμβρίου 2021

     Γιώργος Κασιμάτης

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Ο πάπας-εκπρόσωπος του επί αιώνες πιο σκοτεινού κι εγκληματικού κέντρου θρησκοληψίας, επαινεί τη νατοϊκή συμφωνία Πρεσπών, προωθεί φανατικά τη νέα τάξη και τον παγκόσμιο υγειονομικό φασισμό της...

 



Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαντασιώθηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πορεύτηκε «στη σωστή πλευρά της ιστορίας»...

Συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο είχε σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος με ανάρτηση του μετά το τέλος της, άφησε αιχμές για όσες χώρες (και της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης) δεν δέχονται πρόσφυγες και μετανάστες «χτίζοντας φράχτες» και στηλίτευσε την άρνηση της άρσης των πατεντών των εμβολίων κατά του κορωνοϊού.

Με αναφορά μάλιστα στην προδοτική και καταστροφική Συμφωνία των Πρεσπών (την οποία είχε ονοματίσει ο Πάπας), ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαντασιώθηκε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πορεύτηκε «στη σωστή πλευρά της ιστορίας».

«…θα ήθελα να ανανεώσω την εκτίμησή μου για τη δύσκολη διαδρομή που οδήγησε στη Συμφωνία των Πρεσπών που υπογράφηκε μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας», είχε πει ο Ποντίφικας στην ομιλία του στο Προεδρικό Μέγαρο και αυτό πήρε ο κ.Τσίπρας για… σημαία.


Η ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα:

«Ευχαρίστησα σήμερα τον Πάπα Φραγκίσκο για τη σκληρή ειλικρίνεια του λόγου του και για την αταλάντευτη υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της κοινωνικής δικαιοσύνης.
Είχα την ευκαιρία να συζητήσω μαζί του για την υποκρισία των κυβερνήσεων της ΕΕ απέναντι στο ανθρώπινο δράμα προσφύγων και μεταναστών, όπου μιλάνε για ανθρώπινα δικαιώματα την ώρα που χτίζουν φράχτες και απορρίπτουν κάθε νόμιμη μεταναστευτική οδό.

Αλλά και για τη διεύρυνση των ανισοτήτων, της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού σε ολόκληρο τον πλανήτη, για την απληστία του ανεπτυγμένου κόσμου απέναντι στον τρίτο κόσμο, με την άρνηση άρσης της πατέντας των εμβολίων που θα έδινε δυνατότητα μαζικού εμβολιασμού σε εκατοντάδες εκατομμύρια πολιτών.

Μια απληστία που σήμερα μας εκδικείται, καθώς με τις διαρκείς μεταλλάξεις του ιού διαπιστώνουμε ότι κανείς δεν μπορεί να είναι ασφαλής πουθενά αν δεν είναι όλοι ασφαλείς παντού.

Τέλος, τον ευχαρίστησα για την αναφορά του στη Συνθήκη των Πρεσπών.
Αν μπορέσαμε να βάλουμε ένα λιθαράκι για την ειρηνική συνύπαρξη και για την πάλη ενάντια στον εθνικισμό που διχάζει τους λαούς και προκαλεί πολέμους και συγκρούσεις, πορευτήκαμε στη σωστή πλευρά της ιστορίας».

(Από News Break 6/12/21)

Ελλάδα-Αγγλία: επίσημες στατιστικές αποδείξεις φονικής πανδημίας "εμβολίων" !

*Υπ΄όψιν: ΑΠΌ ΤΑ ΕΓΚΡΙΘΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΕ "ΕΜΒΟΛΙΑ" ΜΟΝΟ ΤΑ PFIZER και MODERNA ΕΙΝΑΙ  mRNA*- ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ  mRNA ΓΟΝΙΔΙΑΚΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ  TO "ANAΜΝΗΣΤΙΚΟ" ΤΗΣ 3ης ΔΟΣΗΣ (ΚΑΙ) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ... Ο νοών νοείτω... 

 "Με το εμβόλιο mRNA της Pfizer θα γίνει η τρίτη δόση εμβολιασμού στη χώρα μας, όπως ανέφερε, απόψε, η καθηγήτρια και πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου. Χαρακτηριστικά είπε, «είναι το ίδιο εμβόλιο που έχει χρησιμοποιηθεί στον αρχικό εμβολιασμό» καθώς όπως πρόσθεσε έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό και για τις νέες μεταλλάξεις. «Όσοι έχουν κάνει το εμβόλιο της Astra Zeneca στην πρώτη εμβολιαστική φάση, θα κάνουν την τρίτη δόση με το εμβόλιο mRNA της Pfizer», ενώ για αυτούς που έχουν κάνει το εμβόλιο της Johnson & Johnson , μένει να διευκρινιστεί, όπως είπε, εάν θα επαναλάβουν την τρίτη δόση με το ίδιο εμβόλιο, δηλαδή το Johnson & Johnson ή με mRNA εμβόλιο, γεγονός το οποίο θα διευκρινιστεί τις επόμενες ημέρες."... ("Πρώτο Θέμα" 27/09/2021)

*Αν και εξωφρενικά συγκαλυμμένα, άγρια λογοκριμένα όσα γράφονται στο διαδίκτυο για το θέμα εμβολίων mRNA κάποια συμπαράσματα μπορεί να βγάζει καθένας από τα παραπάνω σε συνδυασμό με αυτά από την Βικιπαίδεια: "Μέχρι το 2020, οι εταιρίες που δραστηριοποιούνταν στη χρησιμοποίηση του mRNA είχαν φτωχά αποτελέσματα στην ανάπτυξη φαρμάκων για καρδιαγγειακά, μεταβολικά, νεφρικά νοσήματα, τον καρκίνο και σπάνιες ασθένειες όπως το σύνδρομο Crigler-Najjar, με τα περισσότερα ευρήματα να αποτελούν παρενέργειες των μεθόδων χορήγησης. Πολλές φαρμακευτικές εταιρείες εγκατέλειψαν την τεχνολογία, ενώ ορισμένες εστίασαν στο λιγότερο κερδοφόρο τομέα των εμβολίων, όπου οι δόσεις θα ήταν σε χαμηλότερα επίπεδα και οι παρενέργειες μικρότερες.[29]

Μέχρι την έναρξη της πανδημίας COVID-19, κανένα φάρμακο ή εμβόλιο με την τεχνολογία mRNA δεν είχε λάβει άδεια για χρήση σε ανθρώπους. Το Δεκέμβριο του 2020, δύο mRNA εμβόλια εγκρίθηκαν από τουλάχιστον μία αυστηρή ρυθμιστική αρχή για ευρεία χρήση, με χορήγηση άδειας έκτακτης ανάγκης. Τα εμβόλια που αδειοδοτήθηκαν ήταν των εταιρειών Pfizer-BioNTech με εμπορική ονομασία Comirnaty και το εμβόλιο της Moderna με εμπορική ονομασία Spikevax.[









Κωνσταντίνος Αρβανίτης, διδάκτωρ Καρδιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών:

ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΝΟΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΘΝΗΤΟΤΗΤΑ & ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Τα στοιχεία απο Αγγλία, τα βρίσκουμε στο εβδομαδιαίο δελτίο του κρατικού UK Health Security Agency (θα λέγαμε ο βρετανικός "ΕΟΠΥΥ").
Αν και βγαίνει κάθε εβδομάδα, περιέχει ομαδοποιημένα τα στοιχεία των 4 τελευταίων εβδομάδων, και όχι κάθε εβδομάδας ξεχωριστά.
Ετσι, το δελτίο αριθ. 47, περιέχει ομαδοποιημένα τα στοιχεία των προηγούμενων 4 εβδομάδων του έτους και συγκεκριμένα των εβδομάδων 43-46, που αντιστοιχούν σε 18 Οκτωβρίου ως 14 Νοεμβρίου:





Απόλυτη νομική και ηθική παρανομία του υποχρεωτικού "εμβολιασμού"

 Απαιτούμε την άμεση άρση των απάνθρωπων μέτρων, εργασιακών αναστολών  και φασιστικών εκβιασμών  εξαναγκασμού των Ελλήνων πολιτών σε "εμβολιασμούς" και διαρκείς "επανεμβολιασμούς" τους οποίους όλο και περισσότεροι, κορυφαίοι ειδικοί και μη, αμφισβητούν λόγω  των εμφανών και προκλητικά  αποσιωπούμενων παρενεργειών σε συνδυασμό με την εξόφθαλμη (και δημιουργούσα μεταλλάξεις του ιού) αναποτελεσματικότητά τους.

Τα μέτρα και οι παντοειδείς εκβιασμοί αυτοί, παραβιάζουν όχι μόνο κάθε έννοια ελευθερίας, λογικής και θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων, αλλά, όπως τεκμηριώνουν  επιστημονικά κορυφαίοι καθηγητές Συνταγματικού Δικαίου όπως ο Γιώργος Κασιμάτης,  όσο κι αν αποφαίνονται με σαθρά επιχειρήματα περί του αντιθέτου επίορκοι ελεγχόμενοι από τις κυβερνήσεις δικαστικοί κύκλοι, 

παραβιάζουν, ανατρέπουν,  και το ίδιο το Σύνταγμα της Ελλάδας μα  και τις διεθνείς συμβάσεις οι οποίες έχουν υπερσυνταγματικό χαρακτήρα.

Πιο συγκεκριμένα:

Α)Για να διενεργηθεί ιατρική πράξη οιουδήποτε είδους (διαγνωστική, προληπτική ή θεραπευτική), το ενδιαφερόμενο πρόσωπο θα πρέπει να είναι ελεύθερο να συναινέσει στην επίμαχη ιατρική πράξη ή αντιθέτως να την αρνηθεί, εφόσον προηγηθεί η απαραίτητη ενημέρωσή του. Πρόκειται για την θεμελιώδη αρχή του Διεθνούς Δικαίου και της Ιατρικής Δεοντολογίας «ενημερωμένη συναίνεση του ασθενούς» (informed consent)


Β)Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 12 § 1 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Ν. 3418/2005), ορίζεται ότι:«Ο ιατρός δεν επιτρέπεται να προβεί στην εκτέλεση οποιασδήποτε ιατρικής πράξης χωρίς την προηγούμενη συναίνεση του ασθενούς».


Γ)Σύμφωνα με το άρθρο 338 του Ν. 4512/2018, ορίζεται ότι «οποιαδήποτε απόφαση αντίθετη με τις διατάξεις του N. 3418/2005 είναι άκυρη. Αν στη λήψη των αποφάσεων αυτών έχουν συμμετάσχει ιατροί, υπέχουν πειθαρχικές ευθύνες».


Δ)Στον χώρο της ιατρικής επιστήμης κυριαρχεί ως υπέρτατη αρχή το αδιαπραγμάτευτο και πανανθρώπινο αξίωμα σύμφωνα με το οποίο «η βούληση του ασθενούς είναι ο υπέρτατος νόμος» (voluntas aegroti suprema lex) που ως ηθική επιταγή διαχρονικής αξίας και σπουδαιότητας χαρακτηρίζει το σύνολο των ιατρικών πράξεων και καθορίζει τα θεμιτά όρια της ιατρικής παρέμβασης στην ζωή και στην υγεία του ανθρώπου.


Ε)Η Σύμβαση του ΟΒΙΕΔΟ (Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας του ατόμου σε σχέση με τις εφαρμογές της βιολογίας και της ιατρικής: Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοϊατρική), η οποία κυρώθηκε από την Ελληνική Πολιτεία με τον Ν. 2619/1998 (ΦΕΚ Α΄ 132) και έχει την ισχύ που ορίζει το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, στο άρθρο 5 προβλέπει ότι «Επέμβαση σε θέματα υγείας μπορεί να υπάρξει μόνον αφού το ενδιαφερόμενο πρόσωπο δώσει την ελεύθερη συναίνεσή του, κατόπιν προηγούμενης σχετικής ενημέρωσής του».


ΣΤ)Στην διακήρυξη της Λισσαβόνας που εκδόθηκε από την Παγκόσμια Ιατρική Ένωση, ορίζεται ότι ο ασθενής, αφού ενημερωθεί για την κατάσταση της υγείας του, έχει το δικαίωμα να συμφωνήσει με την θεραπεία που του προτείνεται ή να διαφωνήσει με αυτήν και να μην την αποδεχθεί και ως εκ τούτου κατοχυρώνεται ρητώς το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του ασθενούς, ως απόρροια της ανθρώπινης υποστάσεώς του, σύμφωνα με το οποίο μπορεί να αποφασίζει ο ίδιος αποκλειστικά για την υγεία του.


Ζ)Σύμφωνα με τον Κώδικα της Νυρεμβέργης που περιλαμβάνει ένα σύνολο αρχών και κανόνων ηθικής ιατρικής δεοντολογίας (μεταξύ των οποίων την αρχή της ενημερωμένης συναίνεσης του ασθενούς, την απουσία εξαναγκασμού), αναγνωρίζεται ρητά ως πρώτος κανόνας ότι «η εθελοντική ενημερωμένη συναίνεση του ανθρώπινου υποκειμένου είναι απολύτως ουσιώδης» («Τhe voluntary informed consent of the Human Subject is absolutely essential»), που έχει γίνει σήμερα παγκοσμίως αποδεκτός και έχει ενσωματωθεί και στο άρθρο 7 του Διεθνούς Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα και έχει κυρωθεί από την Ελληνική Πολιτεία με τον νόμο 2462/1997, σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 28 παρ. 1 του Συντάγματος και έχει αποκτήσει υπερνομοθετική ισχύ.


Η)Το απόλυτο αυτό δικαίωμα του ανθρώπου, να αποφασίζει τι θα εισαγάγει μέσα στο σώμα του επιβεβαίωσε άλλωστε και πρόσφατα το Συμβούλιο της Ευρώπης, με την απόφαση 2361 (Φεβρουάριος 2021), όπου καλεί τα κράτη μέλη να αναλάβουν δράση ώστε να εξασφαλίσουν: 

1) «ότι οι πολίτες είναι πλήρως ενημερωμένοι για το ότι ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός και ότι κανένας δεν μπορεί να δέχεται κοινωνικές, πολιτικές ή άλλες πιέσεις για να εμβολιαστεί αν δεν το επιθυμεί» (7.3.1)·

 2) κανείς δεν θα υποστεί διακρίσεις εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν επιθυμεί να εμβολιαστεί, είτε εξαιτίας της κατάστασης υγείας του είτε επειδή δεν το επιθυμεί» (7.3.2). 

3) τυχόν χρήση πιστοποιητικών εμβολιασμού μπορεί να υπάρξει μόνο για τον σκοπό της επιτήρησης της αποτελεσματικότητας του εμβολιασμού και για την καταγραφή των παρενεργειών» (7.5.2). 

Για αυτούς τους λόγους, μα και γιατί υπάρχει παγκόσμια αμφισβήτηση και διχασμός επιστημονικών απόψεων κορυφαίων ιολόγων και άλλων ειδικών  για τις παρενέργειες και την αποτελεσματικότητα των επαναλαμβανόμενων ανά μερικούς μήνες ενέσιμων πειραματικών γονιδιακών σκευασμάτων που παρά ταύτα προωθούνται σαν "εμβόλια" κατά του κόβιντ 19 και των παραλλαγών του που αυτά δημιουργούν συνεχώς,

Δεν αποδεχόμαστε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό όχι μόνο για τους πολίτες άνω των 60 χρονών αλλά και για όλους τους πολίτες της Ελλάδας και απαιτούμε την άρση του συγκεκριμένου μέτρου άμεσα.


αρνητές ραγιαδισμού και φασισμού, 8/12/2021


Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

Όργουελ: Ο πειρασμός της ανέμελης άγνοιας


Στο βιβλίο 1984 του George Orwell τα τρία βασικά συνθήματα του Υπουργείου Αλήθειας (υιοθετώντας τη λογική της «Διπλής Σκέψης») είναι: «Ο Πόλεμος είναι Ειρήνη. Η Ελευθερία είναι Σκλαβιά. Η Άγνοια είναι Δύναμη.» Ο Orwell βέβαια, αποδίδει στα συνθήματα αυτά αρνητικό χαρακτήρα και τα χρησιμοποιεί για να συνοψίσει στον αναγνώστη την πεμπτουσία του τρόπου χειραγώγησης των πολιτών από την κατεστημένη εξουσία. Το τρίτο σύνθημα υπονοεί εμμέσως πλην σαφώς ότι η άγνοια των πολιτών είναι δύναμη για τους κρατούντες. Βέβαια η οικειοθελής άγνοια είναι χαρακτηριστικό πολλών Νεοελλήνων που έχουν ενστερνιστεί τον ραγιαδισμό και τον ωχαδερφισμό.