Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Το εμβόλιο της πασχαλιάς - γαλλικό σατιρικό τραγούδι Le vaccinateur des Lilas



Μετάφραση Google από τα Γαλλικά:

Είμαι ο εμβολιαστής της Πασχαλιάς

 

Τι πρόκειται να δείτε για το AstraZeneca σας.

 

Ή αν δεν απαιτείται,

 

Θα ήταν βάρβαρο

 

Αλλά αν δεν εμβολιαστείτε

 

Καλό θα είναι μόνο να μείνεις σπίτι.

 

Ωστόσο, μας είπαν:

 

«Δεν τρώμε αυτό το ψωμί στη χώρα μας».

 

Αλλά μη νομίζετε ότι κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας

 

Σε αυτόν τον πλανήτη,

 

Και μη μου πείτε για παρενέργειες

 

Ή θα σου δώσω μια δόση Pfizer!

Κάνω τρύπες, τρυπούλες,

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Στα μπράτσα, κάνω τρύπες,

 

Μικρές τρύπες, πάντα μικρές τρύπες.

 

Τρύπες για πέρασμα,

 

Για ένα ποτό στη βεράντα.

 

Κάνω τρύπες, τρυπούλες,

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Μικρές τρύπες, πάντα μικρές τρύπες.

 

Μικρές τρύπες, μικρές τρύπες, μικρές τρύπες...

 

Είμαι ο εμβολιαστής της πασχαλιάς,

 

Ελάτε να με δείτε αν θέλετε να επιστρέψετε στον κινηματογράφο.

 

Πυροβολώ όλη μέρα

 

Αστεία κομμένα.

 

Και αν παίζεις μεγάλα

 

Θα σε κολλήσω με τη Moderna!

 

Έτσι μπορείτε να πάτε ένα ταξίδι

 

Και κάντε πλήθος μπάνια στην παραλία.

 

Και αν πας στο νοσοκομείο,

 

αστείο σκάνδαλο,

 

Αλλά μην πείτε ότι σας εκβιάζουν,

 

Είναι το πικέ ή η ανεργία.

 

Κάνω τρύπες, τρυπούλες,

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Μικρές τρύπες, πάντα μικρές τρύπες.

 

Μια τρύπα για έναν κωδικό,

 

Δεν θα υπήρχε άλλη μέθοδος.

 

Έλα λοιπόν να κάνεις μια τρύπα, μια ωραία μικρή τρύπα.

 

Κάνω τρύπες, τρυπούλες,

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Μικρές τρύπες, μικρές τρύπες, μικρές τρύπες...

 

Είμαι ο εμβολιαστής της πασχαλιάς,

 

Προτιμάτε το αριστερό ή το δεξί χέρι;

 

προσμένω

 

Να κάνω διακοπές

 

Αλλά για να πάω στην Καραϊβική,

 

Υπάρχει μία από αυτές τις ουρές στο Doctolib.

 

Αλλά με όλα μου τα λεφτά, σας διαβεβαιώνω

 

Ότι μια μέρα θα δραπετεύσω στη φύση.

 

Όταν έχω βαρεθεί, όταν τελειώσω

 

αυτής της απάτης,

 

Θα μπορούσα να παίξω τα κορίτσια του αέρα,

 

Θα αφήσω την μπλούζα μου στο βεστιάριο.

 

Αλλά προς το παρόν, κάνω τρύπες,

 

Μικρές ακόμα τρύπες.

 

Μικρές τρύπες, πάντα μικρές τρύπες.

 

Έλα μην τρελαίνεσαι

 

Αν θέλεις να περιπλανηθείς.

 

Απλώς πήγαινε μια τρύπα, μια ωραία μικρή τρύπα.

 

Μια μικρή τρύπα, μια μικρή τρύπα,

 

Για να βγεις από την τρύπα σου.

 

Μετά από αυτή την τρύπα, αυτό θα είναι.

 

Υπόσχομαι, δεν θα ξανακούσεις για τρύπες!

 

Τέλος αυτή η τρύπα, η δεύτερη τρύπα

 

Και τότε ίσως μια τρίτη τρύπα

 

Κάθε έξι μήνες, μια μικρή τρύπα

 

Μια μικρή τρύπα, μια μικρή τρύπα, μια μικρή τρύπα...

 

Οι γαλλικοί στίχοι:

Je suis le vaccinateur des Lilas

Que tu vas voir pour ton AstraZeneca.

Ou bien si ce n'est pas obligatoire,

Ce serait barbare

Mais si tu ne te vaccines pas

Tu ne seras bon qu'à rester chez toi.

Pourtant, on nous avait dit :

« On ne mange pas de ce pain-là dans notre pays ».

Mais n'allez pas croire qu'on se paye notre tête

Sur cette planète,

Et ne me parlez pas d'effets secondaires

Ou je vous remets une dose de Pfizer !

Je fais des trous, des petits trous,

Encore des petits trous.

Dans les bras, je fais des trous,

Des petits trous, toujours des petits trous.

Des trous pour un passe,

Pour un verre en terrasse.

Je fais des trous, des petits trous,

Encore des petits trous.

Des petits trous, toujours des petits trous.

Des petits trous, des petits trous, des petits trous...

Je suis le vaccinateur des Lilas,

Viens me voir si tu veux retourner au cinéma.

Je fais des shoots toute la journée,

Drôles de camés.

Et si tu joues les gros bras,

Je vais t'en coller du Moderna !

Pour que tu puisses partir en voyage

Et prendre des bains de foule sur la plage.

Et si tu passes à l'hôpital,

Drôle de scandale,

Mais ne va pas dire qu'on te fait du chantage,

C'est la piquouse ou le chômage.

Je fais des trous, des petits trous,

Encore des petits trous.

Des petits trous, toujours des petits trous.

Un trou pour un code,

Il n'y aurait pas d'autre méthode.

Alors viens te faire un trou, un joli petit trou.

Je fais des trous, des petits trous,

Encore des petits trous.

Des petits trous, des petits trous, des petits trous...

Je suis le vaccinateur des Lilas,

Vous préférez le bras gauche ou bien le bras droit ?

J'attends avec impatience

De prendre des vacances

Mais pour partir aux Caraïbes,

Il y a une de ces queues sur Doctolib.

Mais avec tout mon fric, je t'assure

Qu'un jour je m'évaderai dans la nature.

Quand j'en aurai marre, quand j'en aurai ma claque

De cette arnaque,

Je pourrai jouer les filles de l'air,

Je laisserai ma blouse au vestiaire.

Mais pour l'instant, je fais des trous,

Toujours des petits trous.

Des petits trous, toujours des petits trous.

Allez fais pas le dingue

Si tu veux faire la bringue.

Allez juste un trou, un joli petit trou.

Un petit trou, un petit trou,

Pour sortir de ton trou.

Après ce trou, ce sera tout.

Promis, tu n'entendras plus parler de trous !

Enfin ce trou, le deuxième trou

Et puis peut-être un troisième trou

Tous les six mois, un petit trou

Un petit trou, un petit trou, un petit trou...


© Marie Reno, 2021

 Βασισμένο στο «Le Poinçonneur des Lilas» του Serge Gainsbourg.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: