Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Λίγα λόγια για το βιβλίο «Πώς επινοήθηκαν οι Εβραίοι» του Shlomo Sand

(Από "Το κουτί της Πανδώρας")

Από τις εκδόσεις Pandora Books κυκλοφορεί στα ελληνικά το βιβλίο του ισραηλινού ιστορικού Shlomo Sand «Πως επινοήθηκαν οι Εβραίοι».
O Shlomo Sand, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ είναι μια εξέχουσα πνευματική προσωπικότητα με πολλούς όμως επικριτές εντός του Ισραήλ που τον κατηγορούν για την αντισιωνιστική του στάση ενώ δέχτηκε και απειλές κατά της ζωής του μετά την έκδοση του βιβλίου στο Ισραήλ.
Το βιβλίο κυκλοφορεί σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία (από τις 18 Δεκεμβρίου) και μπορείτε να το προμηθευτείτε άμεσα καλώντας στα γραφεία των εκδόσεων στο 211-7008014. Βρείτε αναλυτικές οδηγίες στο τέλος του κειμένου.
Λίγα λόγια για το βιβλίο
Τι είναι φυλή, τι είναι έθνος, τι είναι λαός; Οι λέξεις χάνονται στα βάθη της αρχαιότητας και αποκτούν διαφορετικό νόημα σε διαφορετικές εποχές. Αυτό είναι το πρώτο ζήτημα που απασχολεί το σπάνιας αξίας ιστορικό βιβλίο του Σλόμο Σαντ. Ο Ισραηλινός καθηγητής επιλέγει τον όρο «εβραϊκός λαός» για να ορίσει μια από τις μεγαλύτερες παραχαράξεις της ιστορίας που έγιναν κυρίως τον 20ο αι.
Ο Σιωνισμός ήταν κίνημα παρόμοιο με τον ελληνικό μεγαλοϊδεατισμό. Μέσα από μύθους και ιστορικές ανακρίβειες οι Σιωνιστές προσπάθησαν και προσπαθούν να επιβάλλουν μια εδαφική επεκτατική πολιτική στη Μέση Ανατολή σε βάρος πραγματικών ανθρώπων, της ιστορίας τους και της ύπαρξης τους. Όπως κάποτε ο ελληνικός μεγαλοϊδεατισμός οδήγησε στην τραγική ανταλλαγή πληθυσμών.
Η πρώτη ανακρίβεια είναι η «εξορία» του Εβραϊκού λαού. Ο μύθος ξεκίνησε από τους Χριστιανούς ζηλωτές που υποστήριξαν ότι οι Εβραίοι καταράστηκαν από τον Θεό να τριγυρνούν ανά τον κόσμο ως πλανόδιοι και απάτριδες γιατί σταύρωσαν τον Χριστό. Τον μύθο αυτό άρχισαν να τον πιστεύουν και όσοι είχαν προσηλυτιστεί στον Εβραϊσμό τους αιώνες της επέκτασής του, δηλαδή στην ελληνιστική εποχή. Ήταν βολικό για τον Χριστιανό να κατηγορεί τον Εβραίο ως απόκληρο και για τον Εβραίο να δικαιολογεί τη συμπάθεια των Χριστιανών ως τέτοιος.
Αν λοιπόν οι Εβραίοι σήμερα δεν είναι απόγονοι του Αβραάμ και του Ισαάκ και του Ιακώβ, του Δαβίδ και του Σολομώντα, τίνος απόγονοι είναι; Οι απαντήσεις βρίσκονται καλά κρυμμένες στις πηγές. Οι Εβραίοι της Δύσης, οι σκουρόχρωμοι Σεφαραδίτες, προσηλυτίστηκαν μάλλον στη Βόρεια Αφρική και ήταν Βερβερικής καταγωγής. Ακολούθησαν τους Άραβες κατακτητές, με τους οποίους κάποτε τα πήγαιναν εξαιρετικά καλά, και έφτασαν στην Ισπανία περνώντας από το Γιβραλτάρ. Ήταν πολιτικοί και οικονομικοί αρωγοί της Αραβικής κατάκτησης της Ιβηρικής. Αυτούς, και τους προστάτες τους Άραβες μουσουλμάνους σταμάτησε στο Πουατιέ ο Κάρολος Μαρτέλος το 732 μ.Χ.
Οι Εβραίοι της Ανατολής, οι ανοιχτόχρωμοι Ασκενάζι, το 90% των σημερινών Εβραίων, έχουν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα ιστορία. Η μεγάλη τους μάζα ταυτίζεται με την ξεχασμένη ιστορία του βασιλείου της Χαζαρίας. Οι Χάζαροι ένας λαός τουρανικής καταγωγής βασίλεψε στα εδάφη που περνούσαν οι ποταμοί Βόλγας και Δνείπερος, ανάμεσα στους Ρως και στους Άραβες που είχαν επικρατήσει στην αρχαία Περσία. Απέφυγαν να προσηλυτιστούν στον Χριστιανισμό ή στον Ισλαμισμό για να μην αφομοιωθούν από τους ισχυρούς γείτονές τους. Προσηλυτίστηκαν λοιπόν στον ακέφαλο πολιτικά Ιουδαϊσμό.
Η διάλυση της αυτοκρατορίας τους και η επικράτηση των Ρως στα εδάφη βόρεια του Καυκάσου και τους Εύξεινου Πόντου τους διασκόρπισαν στην αχανή νέα αυτοκρατορία και ανάμεσα στους σλαβικούς και γερμανικούς πληθυσμούς. Με διακριτό χαρακτηριστικό τους τη θρησκεία επέζησαν μέχρι την εποχή του Χίτλερ και το ολοκαύτωμα. Στα κρεματόρια των στρατοπέδων συγκέντρωσης πολλοί από αυτούς χάθηκαν. Όσοι επιβίωσαν κατέφυγαν στην ελεύθερη Ευρώπη και κυρίως στις Η.Π.Α. Όταν οι τελευταίες μείωσαν την ροή των μεταναστών προέκυψε πιο δυνατό από ποτέ το αίτημα της δημιουργίας ενός κράτους των Εβραίων.
Χωρίς να μπαίνει στις λεπτομέρειες της επιλογής της «γης του Ισραήλ», ο Σλόμο Σαντ, εξιστορεί με απόλυτη σαφήνεια πώς το κίνημα του Σιωνισμού, με καταβολές από τους εθνικισμούς της κεντρικής και της ανατολικής Ευρώπης, προσπάθησε να δημιουργήσει έναν λαό, από ένα θρήσκευμα. Βασίστηκε πάνω στο χριστιανικό παραμύθι της εκδίωξης των Εβραίων και επινόησε τον λαό που εκτός από τις βλέψεις στην ιστορία των αρχαίων Εβραίων απαίτησε και τη γη που κατοίκησαν αυτοί.
Το γεγονός ότι η «Γη του Ισραήλ» κατοικείται από αλλόθρησκους πληθυσμούς, αδιάφορους για την κληρονομιά των Εβραίων, παρότι θα μπορούσαν να έχουν πολύ μεγαλύτερη συγγένεια με αυτούς, από ότι οι Ασκενάζι και οι Σεφαραδίτες, είναι ένα πρόβλημα για την οπτική του Σιωνισμού. Η επιλογή του είναι ο εκπατρισμός των γηγενών κατοίκων, η κατάσχεση των εδαφών, ο εποικισμός και μια πολιτική πυγμής που γεμίζει τον ουρανό της Παλαιστίνης με το φόβο των αεροπορικών επιδρομών. Επίσης επιλογή είναι η δημιουργία ενός ρατσιστικού κράτους στο οποίο δικαιώματα έχουν μόνο οι Εβραίοι και κυρίως οι Ασκενάζι Εβραίοι. Το 25% του πληθυσμού του Ισραήλ δεν έχει δικαιώματα εντός του κράτους στο οποίο ζει. Το Ισραήλ λοιπόν, σήμερα, καταλήγει ο Σαντ, δεν είναι μια σύγχρονη δημοκρατία, αλλά μια εθνοκρατία.
Πώς θα αποκτήσετε το βιβλίο
Αποκτήστε το βιβλίο από τις εκδόσεις «Πανδώρα Books», στην τιμή των 16,90 ευρώ.
H τιμή των 16,90 ευρώ περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής.
Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Για αποστολή του βιβλίου με αντικαταβολή η τιμή ανέρχεται στα 19,60 ευρώ.
Από τις 18 Δεκεμβρίου θα κυκλοφορήσει και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία.
Στείλτε μας στο hotdocum@gmail.com ή τηλεφωνήστε στο 211 7008014.
Για κατάθεση σε τράπεζα:
Γράψτε το Ον/μο σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και ως αιτιολογία τον τίτλο του βιβλίου.
Αριθμός λογαριασμού Πειραιώς: 5080-057747-384
IBAN: GR 36 0172 08000050 8005 7747 384
Αριθμός λογαριασμού Εθνικής: 153/440660-53
IBAN: GR 56 01101530 0000 1534 4066 053

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ" ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΙΑΣ

(Του Κώστα Ντουντουλάκη)

 ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ" ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΙΑΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ "ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ (ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ,ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ": 
Αυτό που επιβάλλεται να γίνεται σε κάθε μικρό ή μεγάλο αγώνα κάθε μορφής, είναι αφενός να συμμετέχουμε ενεργά, αφετέρου να προπαγανδίζουμε την ανάγκη κορύφωσης των αγώνων σε Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας,που θα είναι η ΚΟ
ΡΥΦΑΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΟ!... Και βέβαια, ως τότε,δείχνοντας απέραντο σεβασμό και αγωνιστική εκτίμηση προς τους εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών,όλους όσους συμμετέχουν ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΧΗΣ ΣΕ ΟΛΕΣ Ή ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ, ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΩΝΑ, ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ!!! ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΛΟΙΩΔΕΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΥΣ,ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ,ΠΟΥ ΔΥΝΑΜΙΤΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ,ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ "ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ" ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!! ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΟΣΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΙΑ!!! Αν δεν αγωνίζεται κανείς (ατομικά και προπαντός συλλογικά) μέσα στις Συνελεύσεις των εργαζομένων, των αγροτών,των ανέργων, να γίνει η κατά την γνώμη του "σωστή άποψη" (η οποία επίσης υπόκειται στην δοκιμασία της κάθε είδους κριτικής και προπαντός, της επιδοκιμασίας,υιοθέτησης,από την πλειοψηφία στις Συνελεύσεις του Λαού) τότε ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΛΛΟΘΙ ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΗΣ,ΔΙΑΛΥΣΗΣ, ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΟΠΛΟΥ ΤΩΝ "ΑΠΟ ΚΑΤΩ": ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ! ΑΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΩΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΑ (ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ) ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ,ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ,ΤΟΝ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ "ΑΛΛΟΘΙ" ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΡΑΓΙΑΔΙΚΑ ΕΙΤΕ ΚΑΛΥΜΜΕΝΑ ΜΕ "ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ". ΚΑΙ, ΦΥΣΙΚΑ, ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ,ΗΘΙΚΑ, ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΩΝΑ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ, ΑΠΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ, ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ... ΚΑΜΜΙΑ ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ, ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ!!! ΠΟΤΕ!!! ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΙΣΧΥΕΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ Ο ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΖΗΤΙΤΙ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο (ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ Ή ΜΕΓΙΣΤΟΣ) ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟΣ,ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ...

Επτά Τροφές Που Οι Ειδικοί Δεν Θα Έτρωγαν Ποτέ




3

Στην καθημερινότητά μας όμως, σε ορισμένες περιπτώσεις οι μέθοδοι που ακολουθούνται από τους παραγωγούς τροφίμων δεν είναι ούτε καθαρές, ούτε βιώσιμες για το περιβάλλον. Το αποτέλεσμα είναι να βλάπτεται η υγεία μας, το περιβάλλον ή και τα δύο. Διάβασε και μάθε Πεινασμένος Πλανήτης: Τι τρώει ο κόσμος. και “Μονοκαλλιέργεια” Τα ολέθρια αποτελέσματα από την χρήση της.

Αποφασίσαμε έτσι, να ρίξουμε μια διαφορετική ματιά στη διατροφή μας, μέσα από τα μάτια των ανθρώπων που σκοπό της ζωής τους έχουν να μελετούν και να ανακαλύπτουν τι είναι ασφαλές — και τι όχι — για κατανάλωση. Τους θέσαμε ένα απλό και ξεκάθαρο ερώτημα: «Ποιες τροφές αποφεύγετε;» Δεν υποστηρίζουμε ότι, οι απαντήσεις τους, συνθέτουν μια λίστα «απαγορευμένων τροφών». Πιθανότατα όμως, το να επιλέξετε την εναλλακτική που προτείνουν, θα σας εξασφαλίσει καλύτερη υγεία — και ηρεμία.

* Ο ενδοκρινολόγος δεν θα φάει: Ντομάτα σε μεταλλική κονσέρβα !!! Ο Fredrick Vom Saal είναι ενδοκρινολόγος στο Πανεπιστήμιο του Μιζούρι και ασχολείται με τη μελέτη της Βισφαινόλης-Α (bisphenol-A, BPA). Το πρόβλημα: Η συνθετική ρητίνη με την οποία είναι επενδυμένο το εσωτερικό των μεταλλικών κονσερβών, περιέχει τη χημική ένωση BPA. Η έρευνα έχει δείξει ότι η BPA, πέρα από τις ιδιότητες που την κάνουν χρήσιμη στη βιομηχανία πλαστικών, δρα μέσα στον ανθρώπινο οργανισμό και ως συνθετικό οιστρογόνο, το οποίο έχει συνδεθεί με ένα φάσμα ασθενειών που πιάνει από αναπαραγωγικές δυσλειτουργίες, μέχρι καρδιοπάθειες, διαβήτη και παχυσαρκία. Δυστυχώς, η οξύτητα του ζωμού της ντομάτας, προκαλεί έκπλυση της BPA, μεταφέροντάς την  από τη ρητίνη μέσα στο ζωμό και, στη συνέχεια, μέσα στο φαγητό σας.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η BPA στο σώμα των περισσότερων ανθρώπων υπερβαίνει το κρίσιμο εκείνο μέγεθος, πέρα από το αντίστοιχο όπου αρχίζει να επηρεάζεται η παραγωγή σπέρματος και να προκαλείται χρωμοσωμική βλάβη στα ωάρια των πειραματόζωων. «Είναι δυνατό να ληφθούν 50 mcg BPA ανά λίτρο, από μια κονσέρβα ντομάτας και αυτή είναι μια ποσότητα που θα έχει αντίκτυπο στους ανθρώπους, ιδιαίτερα τους νεότερους», λέει ο vom Saal· «εγώ ούτε που πλησιάζω κονσέρβα ντομάτας». Η λύση: Επιλέξτε ντομάτες σε γυάλινα μπουκάλια (τα οποία δεν περιέχουν εσωτερική επίστρωση ρητίνης). Μπορείτε επιπλέον, να επιλέξετε μεταξύ διαφόρων τύπων συσκευασιών Tetra Pak.

Συμβουλή εξοικονόμησης: Εάν η συνταγή σας το επιτρέπει, αντί για κονσέρβα ντομάτας, χρησιμοποιήστε εμφιαλωμένη σάλτσα ζυμαρικών (σε γυάλινο μπουκάλι). Για να είναι η γεύση της σάλτσας όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική γεύση της ντομάτας, ψάξτε για σάλτσες με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο (αλάτι) και όσο το δυνατό λιγότερα επιπρόσθετα μυρωδικά και άλλα υλικά, αλλιώς ίσως χρειαστεί να προσαρμόσετε τη συνταγή σας. Διάβασε Βότανα για θεραπεία ή Φάρμακα-Φαρμάκια

* Ο κτηνοτρόφος δεν θα φάει: Βοδινό που έχει ανατραφεί με καλαμπόκι: Ο Joel Salatin είναι συνιδιοκτήτης των Polyface Farms, καθώς και συγγραφέας πολλών βιβλίων επί του θέματος της αειφόρου γεωργίας (σ.μτφ.: αρχές της αειφόρου γεωργίας). Το πρόβλημα: Μέσω της εξέλιξης των ειδών στη Φύση, τα βοοειδή αναπτύχθηκαν έτσι ώστε να τρέφονται με χορτάρια, όχι με σιτηρά. Στην εποχή μας όμως, οι κτηνοτρόφοι ταΐζουν τα ζώα τους με καλαμπόκι και σόγια, έτσι ώστε τα ζώα να κερδίζουν πιο γρήγορα βάρος, για να μπορούν να τα στείλουν πιο σύντομα προς σφαγή.

Ωστόσο, περισσότερα χρήματα για τους κτηνοτρόφους (και χαμηλότερες τιμές στα καταστήματα), σημαίνει δυστυχώς πολύ λιγότερη θρεπτική αξία για εμάς. (Γενικά το κρέας έχει ελάχιστη αξία διατροφική για τον άνθρωπο, καθόλου έως ελάχιστη, άρα μπορεί αν αποφεύγεται η να καταναλώνετε ελάχιστα και με επίγνωση διάβασε Ποσότητα φαγητού …και το μέγεθος μετράει)

Σε μια πρόσφατη αναλυτική έρευνα που συντονίστηκε από τον Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) και με ερευνητές του Clemson University, βρέθηκε ότι, σε σύγκριση με βοδινό που έχει εκτραφεί με καλαμπόκι, το κρέας από βοοειδή που έχουν εκτραφεί με χορτάρι, είναι πλουσιότερο σε βήτα-καροτίνη, βιταμίνη Ε, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (CLA), ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο, ενώ ταυτόχρονα έχει λιγότερο από τα φλεγμονώδη ω-6 λιπαρά οξέα και επίσης έχει χαμηλότερα επίπεδα σε κορεσμένα λίπη, τα οποία έχουν συνδεθεί με καρδιακές παθήσεις. «Οφείλουμε να σεβαστούμε το γεγονός ότι οι αγελάδες είναι φυτοφάγα ζώα, και αυτό δεν σημαίνει να τα ταΐζουμε με καλαμπόκι και κοπριά από κοτόπουλο», λέει ο Salatin.

Η λύση: Αγοράστε βοδινό που έχει εκτραφεί με χορτάρι, το οποίο μπορείτε να βρείτε σε εξειδικευμένα κρεοπωλεία, και συνεταιρισμούς αγροτών. Συνήθως έχει ειδική ένδειξη, καθώς είναι λίγο ακριβότερο. Εάν δεν το βλέπετε εκεί, ζητήστε το από τον κρεοπώλη σας. Συμβουλή εξοικονόμησης: Τα κομμάτια με κόκκαλο είναι φτηνότερα, καθώς ο τελικός καταναλωτής χρεώνεται επιπλέον για να πάρει το κρέας ξεκοκαλισμένο. Επίσης, εάν έχετε πρόσβαση σε κάποιον κτηνοτρόφο, μπορείτε να αγοράσετε απευθείας από εκείνον.

* Ο τοξικολόγος δεν θα φάει: Popcorn στον φούρνο μικροκυμάτων: Η Olga Naidenko είναι υψηλόβαθμη ερευνήτρια στο Environmental Working Group. Το πρόβλημα: Οι χημικές ουσίες από τις οποίες αποτελείται η εσωτερική επένδυση της σακούλας (μεταξύ των οποίων είναι και το υπερφθορο-οκτανοϊκό οξύ – PFOA), ανήκουν σε μια κατηγορία χημικών στοιχείων τα οποία δύνανται να προκαλέσουν στειρότητα στον άνθρωπο, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το UCLA. Επιπλέον, σε δοκιμές σε ζώα, αυτές οι χημικές ουσίες προκάλεσαν καρκίνο του ήπατος, των όρχεων και του παγκρέατος.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η ενέργεια των μικροκυμάτων κάνει τις ουσίες αυτές να εξατμίζονται από την εσωτερική συσκευασία – και να μεταναστεύουν μέσα στο ποπ κορν σας. «Μένουν στο σώμα σας για χρόνια και η συσσώρευση είναι αθροιστική», λέει η Naidenko και αυτός είναι ο λόγος που οι ερευνητές ανησυχούν, ότι τα επίπεδα στον άνθρωπο θα μπορούσαν να αυξάνονται σταδιακά και να προσεγγίσουν τα αντίστοιχα εκείνα, πέρα από τα οποία προκαλούνται καρκίνοι στα πειραματόζωα. Η DuPont και άλλες κατασκευάστριες εταιρείες στις ΗΠΑ, έχουν υποσχεθεί να καταργήσουν σταδιακά τη χρήση του PFOA έως το 2015, ανταποκρινόμενες σε ένα σχέδιο εθελοντικής συμμετοχής της Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (US Environmental Protection Agency), αλλά εκατομμύρια σακούλες των ποπ κορν θα έχουν πωληθεί μέχρι τότε.

Διάβασε Ο Άγνωστος Χημικός Πόλεμος Η λύση: Φτιάξτε το ποπ κορν σας με τον παραδοσιακό τρόπο: σε μια κατσαρόλα. Για γεύση, μπορείτε να προσθέσετε πραγματικό βούτυρο ή αποξηραμένα αρτύματα. Συμβουλή εξοικονόμησης: Το να φτιάχνετε το δικό σας ποπ κορν, έρχεται σχεδόν τσάμπα!

* Ο διευθυντής αγροκτήματος δεν θα φάει: Συμβατικές (μη βιολογικές) πατάτες, καρότα, κρεμμύδια:Ο Jeffrey Moyer είναι ο Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Τυποποίησης Βιολογικών Προϊόντων των ΗΠΑ (National Organic Standards Board). Το πρόβλημα: Τα ριζωματώδη ή βολβοειδή λαχανικά (αυτά που ο καρπός τους γίνεται κάτω από το χώμα) απορροφούν ζιζανιοκτόνα, εντομοκτόνα και μυκητοκτόνα, τα οποία, μετά τον ψεκασμό του φυτού, πάντα καταλήγουν στο χώμα. Ειδικά οι πατάτες (το δημοφιλέστερο λαχανικό) ψεκάζονται με μυκητοκτόνα κατά την ανάπτυξή τους και, στη συνέχεια, με ζιζανιοκτόνα πριν τη συγκομιδή.

Αφού τις βγάλουν από το χώμα, οι πατάτες ψεκάζονται πάλι, με ειδικά χημικά, για να μη βλαστήσουν. «Δοκιμάστε αυτό το πείραμα: Αγοράστε μια συμβατική πατάτα από ένα οπωροπωλείο, φυτέψτε την και προσπαθήστε να την κάνετε να βγάλει βλαστούς. Δεν θα το καταφέρετε», λέει ο Moyer, ο οποίος είναι επίσης Διευθυντής Αγροκτήματος για το Rodale Institute (το οποίο ανήκει στην Rodale Inc. την εταιρεία που εκδίδει το Prevention). «Έχω μιλήσει με παραγωγούς πατάτας και αυτό που μου λένε, κατάμουτρα, είναι ότι, οι ίδιοι, δεν θα έτρωγαν ποτέ τις πατάτες που πουλάνε. Πάντα έχουν ξεχωριστά παρτέρια, στα οποία καλλιεργούν πατάτες για δική τους κατανάλωση, χωρίς όλα αυτά τα χημικά». (σκεφτείτε ότι τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο τις πατάτες που τρώμε στο σπίτι, αλλά και στα εστιατόρια, ταβέρνες, fast food, κτλ)

Η λύση: Να αγοράζετε πατάτες βιολογικής καλλιέργειας. Το εξωτερικό πλύσιμο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα, καθώς όλα αυτά τα χημικά απορροφώνται εσωτερικά, στην ψίχα της πατάτας. Συμβουλή εξοικονόμησης: Οι βιολογικές πατάτες είναι σχετικά φτηνές και λίγο μόνο ακριβότερες από τις συμβατικές.

234τ78* Ο εμπειρογνώμονας αλιείας δεν θα φάει: Σολομό ιχθυοτροφείου: Ο Δρ David Carpenter, διευθυντής του Ινστιτούτου για την Υγεία και το Περιβάλλον στο Πανεπιστήμιο στο Albany, δημοσίευσε μια σημαντική μελέτη στο περιοδικό Science, σχετικά με τη μόλυνση στα ψάρια. Το πρόβλημα: Δεν είναι η φυσική κατάσταση του σολομού, να στριμώχνεται μέσα σε σιλό και να τρέφεται με σόγια, με απόβλητα πτηνοτροφείων και υδρολυμμένα φτερά κοτόπουλου. Ως αποτέλεσμα, η σάρκα του σολομού είναι φτωχότερη σε βιταμίνη D και περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες από μολυσματικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων  καρκινογόνων ουσιών PCBs, βρωμιούχων επιβραδυντικών φλόγας και φυτοφαρμάκων, όπως η διοξίνη και το DDT.

Σύμφωνα με τον Carpenter, τα πιο μολυσμένα ψάρια προέρχονται από τη Βόρεια Ευρώπη. «Για να καταναλώνετε τέτοιο είδος σολομού και ταυτόχρονα να μην αυξήσετε τον κίνδυνο καρκίνου, θα έπρεπε να τρώτε ένα δείπνο τέτοιου σολομού κάθε 5 μήνες», λέει ο Carpenter, του οποίου η μελέτη του 2004 για τη μόλυνση των ψαριών είχε λάβει μεγάλης έκτασης δημοσιότητα από τα μέσα ενημέρωσης, «…τόσο άσχημη είναι η κατάσταση».

Προκαταρκτικές επιστημονικές μελέτες έχουν συνδέσει επίσης το DDT με τον διαβήτη και την παχυσαρκία, αλλά μερικοί διατροφολόγοι πιστεύουν ότι τα οφέλη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων αντισταθμίζουν τους κινδύνους. Υπάρχει επίσης ανησυχία για τις μεγάλες ποσότητες αντιβιοτικών και φυτοφαρμάκων που χρησιμοποιούνται στην εκτροφή αυτών των ψαριών. Όταν τρώτε σολομό ιχθυοτροφείου, παίρνετε μια καλή δόση από αυτά τα φυτοφάρμακα και τα αντιβιοτικά. Η λύση: Προτιμήστε άγριο σολομό Αλάσκας. Αν στη συσκευασία γράφει «Ατλαντικού», τότε οπωσδήποτε είναι ιχθυοτροφείου. Δεν έχουν απομείνει εμπορικά αλιεύματα άγριου σολωμού στον Ατλαντικό. Συμβουλή εξοικονόμησης: Ο άγριος σολωμός Αλάσκας, σε κονσέρβα, είναι σχετικά οικονομικότερος. (Διάβασε ΕΔΩ και ΕΔΩ)

* Ο ερευνητής του καρκίνου, δεν θα πιει: Γάλα που παράγεται με τεχνητές ορμόνες: Ο Rick North είναι ο συντονιστής της δράσης «Εκστρατεία για την Ασφάλεια των Τροφίμων», της οργάνωσης «Γιατροί του Όρεγκον για την Κοινωνική Ευθύνη» και πρώην Δ/νων Σύμβουλος του παραρτήματος της Αμερικανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (American Cancer Society), στο Όρεγκον.

Το πρόβλημα: Οι γαλακτοπαραγωγοί χορηγούν στις αγελάδες τους τεχνητή αυξητική ορμόνη των βοοειδών (rBGH ή rBST, όπως είναι επίσης γνωστή), προκειμένου να αυξήσουν την παραγωγή γάλακτος. Ωστόσο, έχει βρεθεί ότι η rBGH αυξάνει επίσης λοιμώξεις του μαστού στις αγελάδες, προκαλώντας ακόμα και την εμφάνιση πύον στο γάλα. Οδηγεί επίσης στην εμφάνιση, στο γάλα, υψηλών επιπέδων μιας ορμόνης που ονομάζεται «ινσουλίνη αυξητικού παράγοντα» (Insulin-like Growth Factor ή IGF-1). Στους ανθρώπους, αντίστοιχα, τα υψηλά επίπεδα του IGF-1 μπορεί να συμβάλλουν στην εμφάνιση καρκίνου του μαστού, του προστάτη και του παχέος εντέρου.ΔιάβασεΓάλα ή Δηλητήριο

«Όταν η κυβέρνηση  ( στις ΗΠΑ ενέκρινε την rBGH, θεωρήθηκε ότι η IGF-1 στο γάλα θα εξουδετερώνονταν μέσα στο ανθρώπινο πεπτικό σύστημα», λέει ο North. Όπως αποδείχτηκε όμως, η καζεΐνη στο γάλα προστατεύει το μεγαλύτερο μέρος της IGF-1, σύμφωνα με πολλές ανεξάρτητες μελέτες. «Δεν είναι 100% αποδεδειγμένο ότι υπάρχει αύξηση κρουσμάτων καρκίνου στους ανθρώπους, από αυτό», παραδέχεται North. «Ωστόσο, η ορμόνη αυτή έχει απαγορευτεί στις περισσότερες βιομηχανικές χώρες». ( η rBGH είναι απαγορευμένη στην Ευρωπαϊκή Ένωση)

Η λύση: Μελετήστε τις ετικέτες και βεβαιωθείτε ότι γράφουν «rBGH-free», «rBST-free», «χωρίς τεχνητές ορμόνες» ή «βιολογικό γάλα». Οι ετικέτες αυτές δηλώνουν προϊόν χωρίς  rBGH.  Συμβουλή εξοικονόμησης: ( δεν χρειάζεται, ήδη στην Ελλάδα απαγορεύεται η χρήση αυτής της ορμόνης στην παραγωγή γάλακτος και πιείτε γάλα από καρπούς ή ρύζι).

* Ο εμπειρογνώμονας βιολογικών τροφίμων, δεν θα φάει ποτέ: Συμβατικά (μη βιολογικά) μήλα: Ο Mark Kastel, πρώην εκτελεστικό στέλεχος της αγροτικής βιομηχανίας, είναι συν-διευθυντής στο Cornucopia Institute, έναν οργανισμό που αντικείμενό του έχει την έρευνα και διαμόρφωση της αγροτικής πολιτικής και ο οποίος προωθεί την ιδέα των βιολογικών προϊόντων.

Το πρόβλημα: Εάν υπήρχε διαγωνισμός για τα «περισσότερο ποτισμένα με ζιζανιοκτόνα» φθινοπωρινά φρούτα, ο νικητής θα ήταν τα μήλα. Αναρωτιέστε ποιος είναι ο λόγος; Τα μήλα μπολιάζονται μεμονωμένα (κατάγονται από ένα δέντρο), έτσι ώστε κάθε ποικιλία να διατηρεί την ξεχωριστή γεύση της. Ως εκ τούτου, τα μήλα δεν αναπτύσσουν ανθεκτικότητα στα παράσιτα και γι’ αυτό χρειάζεται να ψεκάζονται συχνά. Η βιομηχανία υποστηρίζει ότι τα κατάλοιπα αυτά δεν είναι επιβλαβή.

Αλλά ο Kastel ανταπαντά ότι είναι κοινή λογική να προσπαθεί κανείς να περιορίζει την έκθεσή του στα χημικά αυτά, περιορίζοντας τα πιο ραντισμένα φρούτα, τα οποία είναι τα μήλα. «Οι εργάτες στα αγροκτήματα εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά εμφάνισης πολλών μορφών καρκίνου», λέει. Και, επιπλέον, ολοένα και περισσότερες μελέτες έχουν αρχίσει να συνδέουν την υψηλή επιβάρυνση του σώματος με φυτοφάρμακα (ανεξαρτήτως πηγής προέλευσης) με τη Νόσο του Πάρκινσον.

Η λύση: Αγοράστε βιολογικά μήλα. Συμβουλή εξοικονόμησης: Εάν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσετε βιολογικά, φροντίστε να πλένετε καλά και να ξεφλουδίζετε τα συμβατικά μήλα. Ωστόσο, ο Kastel προσωπικά αρνείται να συμβιβαστεί. «Θα προτιμούσα να συμβιβαστώ, περιορίζοντας άλλα πράγματα, όπως τις αγορές διάφορων ακριβών ηλεκτρονικών gadget», λέει. «Κάνοντας κάνα δύο τέτοιους μικρούς συμβιβασμούς, εξοικονομούν στην οικογένειά μου μια βιολογική και υγιεινή διατροφή». Διάβασε Σημαντικά λάθη στην κουζίνα κι όχι μονάχα των αρχάριων

Διασκευή και ελεύθερη απόδοση στα Ελληνικά, άρθρο περί διατροφής, που παρουσιάστηκε στο Fox News

5

Αν παρατηρήσετε λίγο προσεκτικά τους ανθρώπους μπορείτε να καταλάβετε σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια –από τη μορφή του σώματός, από το χρώμα του δέρματος, από την οσμή που έχουν, ακόμη και από τον τρόπο με τον οποίο μιλάνε– με τι τρέφονται. Για παράδειγμα κάποιος που η δίαιτά του βασίζεται στο κρέας έχει ένα κοκκινωπό δέρμα, είναι ανυπόμονος και επιθετικός στην έκφραση, συνήθως έχει περιττά κιλά, ειδικά αν συνδυάζει το κρέας με τηγανιτές πατάτες, ξινές λαδερές σαλάτες και γλυκά στη συνέχεια. Αν καταναλώνει και αλκοόλ τότε θα είναι σίγουρα υπέρβαρός μετά τα τριάντα του.

Κάποιος που βασίζει τη διατροφή του σε junk food, δηλαδή «πνίγεται» ευτυχισμένος μέσα σε ένα διπλό χάμπουργκερ, λατρεύει πίτσες και γύρους, συνήθως έχει περιττά κιλά γιατί τρώει γρήγορα, μασάει ελάχιστα όταν τρώει και δεν χορταίνει ποτέ πραγματικά γιατί ο οργανισμός του δεν παίρνει τις θρεπτικές ουσίες που τις χρειάζεται. Κάποιος που προσέχει τι τρώει υπολογίζοντας τις ουσίες που βάζει μέσα του, συνήθως έχει καλές αναλογίες, αλλά και μία ήρεμη φωνή, είναι συναισθηματικά πιο ισορροπημένος και πιο χαλαρός.

Η ζωή είναι ενέργεια που διατηρείται από την ζωτική ενέργεια ή Οργόνη, στα σανσκριτικά ονομάζεται και Πράνα υπάρχει παντού γύρω μας –στο νερό, στον αέρα, στα τρόφιμα. Όμως περισσότερη Οργόνη θα βρούμε εκεί που ο αέρας είναι καθαρός: σε ένα βουνό ή σε ένα δάσος, κοντά σε μια πηγή νερού, μακριά από το νέφος της πόλης. Ένα φρέσκο μήλο, που μόλις το κόψαμε από τη μηλιά στην οποία μεγάλωσε χωρίς φυτοφάρμακα, θα είναι πολύ πιο πλούσιο σε ζωτική ενέργεια από ένα μήλο που έχει σχεδόν μισό σαπίσει σε ράφι του σούπερ μάρκετ. Αν πιούμε νερό από ένα πηγάδι στο βουνό θα καταλάβουμε τι σημαίνει «ζωντανό νερό», που δεν έχει καμία σχέση με το εμφιαλωμένο του περιπτέρου.

Αυτή τη ζωτική ενέργεια μπορούμε να τη νιώσουμε ως φυσική, συναισθηματική και πνευματική ανανέωση. Οι σύγχρονοι Φυσικοί πλέον έχουν για δεδομένο ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι από Ενέργεια. (Κάτι που οι φιλόσοφοι όλων των εποχών και όλων των θεωρήσεων αυτό το λένε)

Το σώμα μας δεν είναι ουσιαστικά κάτι στερεό και σταθερό, απλά τα μόρια μας κινούνται πολύ γρήγορα και αυτή η κίνηση δεν φαίνεται με γυμνό μάτι. Και όμως μπορούμε να δούμε την αλλαγή αυτή στην έκφραση του προσώπου μας, η οποία δείχνει τη διάθεση μας, την κατάσταση της σωματικής αλλά και ψυχολογικής υγείας, το επίπεδο «ζωντάνιας», δηλαδή ζωτικής ενέργειας που έχουμε ή δεν έχουμε Αιθέρας vs Σχετικότητα και orgonites και Οργονίτες, Η Ενεργειακή Δύναμη

Ένα ώριμο κόκκινο μήλο, πάνω στη μηλιά όπως είπαμε, είναι γεμάτο με ζωτική ενέργεια. Για κάποιο χρονικό διάστημα αυτή η ενέργεια θα παραμείνει στη κορυφή της, το μήλο θα είναι γεμάτο Οργόνη και αν το φάμε αργά μασώντας την κάθε μπουκιά μας πολλές φορές –μέχρι και 30!–, τότε θα αφομοιώσουμε όλη τη Οργόνη από μέσα του.

Ο χρόνος όμως θα παίξει αναπόφευκτα το ρόλο του: Όσο περισσότερο είναι εκτός μηλιάς, τόσο λιγότερη Οργόνη περιέχει. Το φρέσκο φρούτο και λαχανικό, όπως και το φρέσκο μαγειρεμένο φαγητό, έχουν πολύ περισσότερη Οργόνη από τα κατεψυγμένα, συσκευασμένα, επεξεργασμένα, ζεσταμένα φαγητά. Ειδικά βλαβερά και χωρίς Οργόνη θεωρούνται τα φαγητά και ποτά ζεσταμένα στο φούρνο μικροκυμάτων. Έτσι λοιπόν, επειδή η ζωτική ενέργεια ενός τροφίμου σβήνει με το πέρασμα του χρόνου, τότε το τρόφιμο μαραίνεται και χάνει το άρωμά του και τη γεύση του.

Ας πάρουμε ένα οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό για παράδειγμα: το σώμα του δεν διαφέρει και παρά πολύ από το δικό μας το σώμα, με την έννοια ότι, όταν το ζεστάνουμε ή καταψύχουμε, αυτό δεν επιβιώνει. Η τροφή χάνει την ζωτική της ενέργεια με πολύ βράσιμο και κατάψυξη. Αν κόψουμε ένα μήλο σε κομμάτια και δεν το φάμε, αμέσως μετά θα παρατηρήσουμε ότι θα κιτρινίσει και θα μαραθεί πολύ γρήγορά γιατί θα χάσει τη ζωτική του ενέργεια. Όταν κάνουμε φρέσκο χυμό από ένα φρούτο, η ζωτική ενέργεια παραμένει στο χυμό μόνο 20 λεπτά!

Τι να πούμε για τη συσκευασία; Οι επεξεργασμένες τροφές συνήθως είναι συσκευασμένες σε κονσέρβες, κουτιά ή είναι καταψυγμένες. Όλες αυτές οι τροφές έχουν χάσει την Οργόνη τους, τη ζωτική τους ενέργεια, και καλά είναι να τις αποφεύγουμε όσο γίνεται. Άλλωστε οι ειδικοί και αυτοί που τις ετοιμάζουν για να μας τις προσφέρουν, ακριβοπληρώνοντας τες, ΔΕΝ ΤΙΣ ΤΡΩΝΕ οι ίδιοι, ούτε τις δίνουν στην οικογένεια τους. !!
Πηγή: http://www.terrapapers.com/?p=20967


Η ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

Η ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: Από τον Φόβο του «Θανατηφόρου» Καρκίνου και τον Μύθο της Χημειο- «θεραπείας» στην Πραγματικότητα της Εναλλακτικής Αντιμετώπισης

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Τώρα είναι πιο εύκολο να διαγράψει μονομερώς η Ελλ...

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Τώρα είναι πιο εύκολο να διαγράψει μονομερώς η Ελλ...: του Δημήτρη Καζάκη Τώρα που ο κύριος όγκος του δημόσιου χρέους της Ελλάδας είναι προς οργανισμούς και κράτη της ευρωζώνης, γίνεται μ...

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Πόλεμος ΗΠΑ - Γερμανίας στην Ε.Ε.

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Πόλεμος ΗΠΑ - Γερμανίας στην Ε.Ε.: του Γ. Δελαστίκ Σε πλήρη ανάπτυξη πλέον βαίνουν οι εχθροπραξίες ΗΠΑ – Γερμανίας γύρω από το μέλλον του ευρώ. Χρησιμοποιώντας η Ουάσι...

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Ποια Ανάπτυξη φέρνει 1.000.000 Θέσεις Εργασίας;

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Ποια Ανάπτυξη φέρνει 1.000.000 Θέσεις Εργασίας;: του Γιώργου Δελαστίκ Ανεπανόρθωτες είναι οι ζημιές που έχει υποστεί η ελληνική οικονομία αλλά και η εικόνα της Ελλάδας στα μάτια των...

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Η τιμή της χαράς

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - Ε.ΠΑ.Μ.: Η τιμή της χαράς: Χριστούγεννα πλησιάζουν. Οι βιτρίνες, πιο πολύ στις ακριβές περιοχές της Αθήνας, λιγότερο στις πιο φτωχές, στολισμένες με λαμπερά στολί...

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

          



         "Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο,

            
              ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου 

          
         φαίνεται απ’ αυτό που θεωρεί αστείο."
    
                                

                                                                Γκαίτε

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Πόσο αντισημίτης ήταν ο Μαρξ;

                                         (Μαλούχος Γιώργος   1/5/2010  στον ιστότοπο ΤΟ ΒΗΜΑ)

Επανέκδοση του ιστορικού δοκιμίου για το «εβραϊκό ζήτημα», που είχε κυκλοφορήσει το 1932 με πρόλογο του Αβραάμ Μπεναρόγια, του εβραίου ιδρυτή της Σοσιαλιστικής Εργατικής Ομοσπονδίας Θεσσαλονίκης και ιδρυτικού μέλους του ΚΚΕ, και μετάφραση του Θεοφύλακτου Παπακωνσταντίνου, τότε μαρξιστή και αριστερού, κατόπιν θεωρητικού της απριλιανής χούντας.
                                                      Πόσο αντισημίτης ήταν ο Μαρξ


Κατάστημα στη Βιέννη με αντιεβραϊκά συνθήματα
Για τους μαρξιστές όλου του κόσμου, ιδίως τους εβραίους, αυτό το κείμενο ήταν ένα «δηλητηριασμένο δώρο». Μια δοκιμασία για πολύ γερά νεύρα. Κι αυτό επειδή έπρεπε - κι ίσως ακόμη πρέπει- να αποδείξουν ότι δεν πρόκειται για ένα έξαλλο αντισημιτικό έργο, που όποιος άλλος και αν ήταν ο συγγραφέας του θα είχε κατακεραυνωθεί καθολικά, αλλά για κάτι διαφορετικό από εκείνο που σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται. Η υπογραφή του Καρλ Μαρξ σε τοποθετήσεις σαν αυτή που ακολουθεί υπήρξε και παραμένει πραγματικός εφιάλτης για τους «αποστόλους» του:

«Οταν η κοινωνία θα επιτύχει να καταργήσει την εμπειρική φύση του ιουδαϊσμού, την εμπορική δηλαδή συναλλαγή και τις προϋποθέσεις της, ο εβραίος δε θα μπορεί να υπάρχει, γιατί η συνείδησή του δεν θα έχει πια αντικείμενο, γιατί η υποκειμενική βάση του ιουδαϊσμού, η πρακτική ανάγκη θα έχει πάρει ανθρώπινη κατεύθυνση, γιατί θα έχει εξαλειφθεί η σύγκρουση ανάμεσα στην ατομική και αισθητή ύπαρξη του ανθρώπου και στην ύπαρξή του ως γένος. Η κοινωνική χειραφέτηση του εβραίου είναι η χειραφέτηση της κοινωνίας απ΄ τον ιουδαϊσμό».

Με αυτές τις φράσεις, που ξεσήκωσαν σάλο στην εποχή τους και όχι μόνον, ο νεαρός διανοητής Καρλ Μαρξ τελείωνε το βιβλίο του Για το εβραϊκό ζήτημα. Ηταν φράσεις που οδήγησαν σε τέτοια κριτική εναντίον του, ώστε τον ακολουθούσε για όλη του τη ζωή. Ο Μαρξ, εβραίος και ο ίδιος, έγραψε αυτό το βιβλίο πολύ νέος, σε ηλικία μόλις 25 ετών. Την ώρα που για πρώτη φορά τυπωνόταν, στα γραπτά του δεν είχε ακόμη καν εμφανισθεί η λέξη προλεταριάτο, ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί ποτέ την απήχηση του μεταγενέστερου έργου του στον κόσμο.

Ομως, πέρα από όλα αυτά, το βιβλίο του Μαρξ Για το εβραϊκό ζήτημα έχει πίσω του μια ούτως ή άλλως ιδιαί

Ο Θεοφύλακτος Παπακωνσταντίνου όταν ήταν υπουργός Παιδείας της χούντας
τερη ιστορία. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για έναν διάλογο με τον γερμανό φιλόσοφο και θρησκειολόγο Μπρούνο Μπάουερ. Ο Μπάουερ ξεκίνησε συντηρητικός, έγινε ακραίος «αριστερός» και ξαναέγινε συντηρητικός στο τέλος της ζωής του. Ηταν εγελιανός, όπως άλλωστε και ο Μαρξ με τον οποίο είχε συνεργαστεί στην «αριστερή» περίοδό του. Το 1843 ο Μπάουερ έγραψε το βιβλίο Το εβραϊκό ζήτημα στο οποίο ο Μαρξ θέλησε να απαντήσει. Κι έτσι, γεννήθηκε το παρόν, πολύ σημαντικό, κείμενό του, όπως και Η Αγία Οικογένεια που έγραψε με τον Ενγκελς το 1844.

Ο Αβραάμ Μπεναρόγια σε φωτογραφία που είχε τυπώσει το ΚΚΕ το 1919 και την πωλούσε αντί μιας δεκάρας
Οι πιστοί οπαδοί του Μαρξ ανά τον κόσμο προσπάθησαν παντοιοτρόπως να τον προστατεύσουν από την κατηγορία ότι είχε γράψει έναν αντιεβραϊκό λίβελλο. Ετσι φαίνεται να συνέβη και στην Ελλάδα, με την πρώτη έκδοση αυτού του βιβλίου το 1932, από τις Εκδόσεις Γκοβόστη, με πρόλογο του Αβραάμ Μπεναρόγια και σε μετάφραση και σχόλια του, εκείνα τα χρόνια μαρξιστή ακόμη, Θεοφύλακτου Παπακωνσταντίνου, του κατοπινού θεωρητικού της χούντας...

Ηταν αναμφίβολα μια ιστορική έκδοση για τις μαρξικές σπουδές στην Ελλάδα, από την οποία όμως... έλειπαν ορισμένα σημεία-κλειδιά του πρωτότυπου κειμένου. Οπως σημειώνει ο Γιώργος Ρούσης, επιμελητής της τωρινής επανέκδοσης και συγγραφέας της ιδιαίτερα εμπεριστατωμένης και εκτενούς εισαγωγικής μελέτης που τη συνοδεύει: «Μεταξύ αυτών, υπάρχει και ένα ιδιαίτερα σημαντικό για την όλη συλλογιστική του Μαρξ απόσπασμα: “Ποια είναι η εγκόσμια λατρεία του εβραίου; Το εμπόριο. Ποιος είναι ο γήινος θεός του; Το χρήμα”». Και ο Ρούσης συνεχίζει: «... η συγκεκριμένη παράλειψη μπορεί και να είχε ως στόχο να “προστατευθεί ο συγγραφέας”»...

Παρά το γεγονός ότι ο Μαρξ, μέσα από αυτό το κείμενο κατηγορήθηκε σκληρά για αντισημιτισμό, είχε κατηγορηθεί και για το ακριβώς αντίθετο, από τον ισχυρό «ανταγωνιστή» του στην πρώιμη φάση της διαμόρφωσης του σοσιαλιστικού κόσμου, τον «πατριάρχη» του αναρχισμού Μιχαήλ Μπακούνιν, ο οποίος υποστήριζε ότι ο σκοπός των αναλύσεων του Μαρξ ήταν «να μετατρέψει τους εργάτες σε Γερμανούς και εβραίους»...

Τελικά, ήταν ο Μαρξ αντισημίτης; Ουδείς μπορεί να απαντήσει με ασφάλεια.

Είναι θέμα ερμηνείας. Πάντως, για τον Μπεναρόγια, τον Ρούση και πολλούς άλλους μελετητές του Μαρξ, οι κατηγορίες αυτές είναι επιδερμικές και εντελώς ανυπόστατες. Είναι όμως χαρακτηριστικό το γεγονός ότι η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εισαγωγική μελέτη του Ρούση που εξηγεί κατά την άποψή του το γιατί, για να το επιχειρήσει, καταλαμβάνει υπερδιπλάσιο αριθμό σελίδων από το ίδιο το κείμενο του Μαρξ που αναλύει και υπερασπίζεται...

ΤΟ ΕΚΑΨΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ 4ΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 

Ο Καρλ Μαρξ
Η ελληνική ιστορία του βιβλίου έχει τη δική της ιδιαίτερη διαδρομή. Ο οίκος Γκοβόστη, από το 1926 που ιδρύθηκε,ειδικεύτηκε στις μαρξιστικές και αριστερές εκδόσεις.Ο εκδότης Κώστας Γκοβόστης φυλακίστηκε από το καθεστώς της 4ης Αυγούστου, η οποία, όπως μας πληροφορεί ο Γιώργος Ρούσης,έκαψε δημόσια το στοκ των βιβλίων του κατά το πρότυπο των SS στην Μπέμπελ πλατζ του Βερολίνου.Αλλά και ο πρόλογος του Αβραάμ Μπεναρόγια στην έκδοση του 1932 είναι κι αυτός ένα πολύ σημαντικό κείμενο για την πορεία των μαρξικών μελετών στην Ελλάδα.Ο Μπεναρόγια ήταν, το 1908, ένας από τους ιδρυτές της Σοσιαλιστικής Εργατικής Ομοσπονδίας Θεσσαλονίκης,που έμεινε γνωστή ως Φεντερασιόν,αλλά και ιδρυτικό μέλος του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδος το 1918, που εξελίχθηκε στο Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος,ΚΚΕ.Σύμφωνα με τον Μπεναρόγια «Για τον Μαρξ λοιπόν το εβραϊκό ζήτημα είναι συνδεδεμένο αδιάρρηκτα με το κοινωνικό ζήτημα,η λύση του οποίου εμπεριέχει και τη λύση του εβραϊκού.Αυτή είναι η γενική ιδέα του έργου».Αποδίδει δε πολύ μεγάλη σημασία στο έργο επειδή «ο Μαρξ τον ιουδαϊσμό εννοεί όχι στο φυλετικό αλλά στο κοινωνικό του περιεχόμενο,δηλαδή στο εμπορομεσιτικό πνεύμα, που έχει επιβληθεί στους εβραίους και στους χριστιανούς και δέχεται ότι μόνο η απελευθέρωση της κοινωνίας από το πνεύμα αυτό θα απελευθερώσει χριστιανούς και εβραίους κοινωνικά. Στη θέση αυτή κρύβεται το έμβρυο του προλεταριακού διεθνισμού». Πρόκειται για μια θέση που,πάντως,δεν δικαιώθηκε στις χώρες του Υπαρκτού Σοσιαλισμού- το αντίθετο μάλιστα.

Για τον Μπεναρόγια όλο το ζήτημα είναι πώς θα απελευθερωθούν οι πάντες από τον καπιταλισμό και τίποτε άλλο.Ομως ο ίδιος ο Μαρξ μοιάζει να έχει αρκετά πιο περίπλοκες απόψεις: «Ο ιουδαϊσμός φτάνει στο απόγειό του με την τελειοποίηση της αστικής κοινωνίας. Αλλά η αστική κοινωνία φτάνει στο ανώτατο σημείο της τελειοποίησής της μέσα στον χριστιανικό κόσμο... Ο χριστιανισμός είναι η υπέρτατη πνευματική εκδήλωση του ιουδαϊσμού,ο δε ιουδαϊσμός είναι η χυδαία πρακτικοποίηση του χριστιανισμού»...
Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές;


του Όθωνα Κουμαρέλλα

Απορούν οι τηλεαστέρες των δελτίων των οκτώ, αλλά και των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών, γιατί άραγε με τέτοια μείωση εισοδημάτων και ζήτησης δεν πέφτουν οι τιμές. Αναλύσεις επί αναλύσεων «σοβαροί» οικονομολογούντες πολιτικοί και άλλοι, μιλούν για το «Ελληνικό παράδοξο»
, περίπου σαν να φταίει το DNA και ο «κακός μας ο καιρός» και αναθεματίζουν τους «κερδοσκόπους» και την «αδυναμία» του Κράτους να τους ελέγξει. Κανείς τους όμως δεν τολμάει να πει την αλήθεια. Ή μήπως αυτή βρίσκεται τόσο μακριά, που ούτε καν να τη φανταστούν μπορούν από τη θρησκόληπτη προσήλωσή τους στους «δήθεν» κανόνες της «δήθεν» ελεύθερης αγοράς;

Βεβαίως η Ελληνική αγορά (και όχι μόνο) χαρακτηρίζεται από μονοπωλιακές, ή ολιγοπωλιακές καταστάσεις και κερδοσκοπία. Φαινόμενα που πάντα υπήρχαν και σε συνθήκες κρίσης επιδεινώνονται. Αλλά το πρόβλημα είναι αλλού.

Το πρόβλημα είναι στην ίδια τη λογική της «εσωτερικής υποτίμησης» και απλά τα φαινόμενα αυτά έρχονται προστιθέμενα, να της προσφέρουν τις «καλές τους υπηρεσίες».

Όχι μόνο δεν μπορούν, λόγω της κερδοσκοπίας και των μονοπωλιακών δομών της αγοράς, αλλά δεν πρέπει να πέσουν οι τιμές των προϊόντων ακολουθώντας τη λογική αυτή, αν και δεν πρόκειται αυτό να ομολογηθεί ποτέ!

Έτσι κι αν λόγω της πτώσης της ζήτησης υπάρξει τάση για μείωση κάποιων από τις τιμές, θα υπάρξουν αντισταθμίσεις, π.χ. η επιβολή μιας έκτακτης φορολογίας, προκειμένου αυτές να διατηρηθούν υψηλές. Ο σκοπός της «εσωτερικής υποτίμησης» είναι η πτώση του διαθέσιμου εισοδήματος και των αξιών των περιουσιακών στοιχείων, δημόσιων και ιδιωτικών. Και γιατί αυτό; Μόνο για την «ανταγωνιστικότητα» της οικονομίας, όπως μας λένε; Μα οικονομίες με πολύ υψηλότερα εισοδήματα και αξίες περιουσιακών στοιχείων είναι κατά πολύ πιο ανταγωνιστικές από την Ελληνική. Γιατί λοιπόν, αφού κι αυτό το επιχείρημα «χλωμιάζει» και δεν πείθει πλέον;

Γιατί η λογική της «εσωτερικής υποτίμησης» έχει να κάνει με την ίδια την αξία του (δανειζόμενου αφού δεν παράγεται εντοπίως) χρήματος.

Και πως καθορίζεται η αξία του χρήματος;

Οπωσδήποτε με το σε τι αντιστοιχεί μια νομισματική μονάδα, δηλαδή τι αντίκρισμα έχει. Και ο μόνος τρόπος να καθορίσουμε πρακτικά το αντίκρισμα (αφού το χρήμα είναι στη βάση και την ουσία του μέσο συναλλαγής, ανεξάρτητα αν τελικά κατέληξε να γίνει το ίδιο εμπόρευμα), είναι η αγοραστική δύναμη, δηλαδή σε ποια προϊόντα της ίδιας ποιότητας και ποσότητας αντιστοιχεί μια νομισματική μονάδα. Και είναι τελικά η διαφορά σε αυτή την αγοραστική δύναμη (πέραν των κερδοσκοπικών παιγνίων), που επηρεάζει επίσης τις ισοτιμίες μεταξύ διαφορετικών νομισμάτων.

Αν λοιπόν έχουμε ένα μέσο μισθό 1000 ευρώ που αντιστοιχούσε το 2009 στην εξυπηρέτηση συγκεκριμένων καταναλωτικών αναγκών και ακολουθούσαμε μια πολιτική ταυτόχρονης μείωσης μισθών και τιμών, σήμερα με μέσο μισθό 500 ευρώ αν μπορούσαμε να καλύπτουμε τις ίδιες ακριβώς, ή περίπου, καταναλωτικές ανάγκες, τότε θα είχαμε πετύχει μηδενικό αποτέλεσμα, έχοντας ουσιαστικά διπλασιάσει, ονομαστικά και μόνο, την αξία του χρήματος στην εσωτερική αγορά. Άρα, οποιαδήποτε τέτοια επιλογή είναι περιττή και αναποτελεσματική ως προς τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν, πέραν του ότι είναι αδύνατη, αφού αφορά σε λειτουργία της οικονομίας με υπερεθνικό νόμισμα και οι τιμές των προϊόντων δεν μπορεί να μειωθούν πολύ σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές σε άλλες χώρες με το ίδιο νόμισμα, το πολύ-πολύ να μειωθούν εξισορροπώντας τις υπερβολές της εσωτερικής αγοράς, σε σχέση με τα επίπεδα τιμών σε άλλες χώρες της ευρωζώνης.

Η λογική της «εσωτερικής υποτίμησης» είναι άλλη, απολύτως αναγκαία γι’ αυτούς που την επιλέγουν και εξαιρετικά αποτελεσματική.

Είναι η υπερπληθώριση της εσωτερικής αγοράς μέσω της μείωσης των μισθών και εν γένει των αμοιβών, αλλά ταυτόχρονα η συγκράτηση ή ακόμα και αύξηση των τιμών των προϊόντων, καθώς και της φορολόγησης. Δηλαδή, μέσω της «εσωτερικής» υποτίμησης επιδιώκεται η διάβρωση έως κατακρήμνιση της αγοραστικής δύναμης και της ρευστοποίησης έτσι κάθε περιουσιακού στοιχείου, προκειμένου να απορροφηθεί μέσω της αποπληρωμής του χρέους. Διατηρώντας όμως, ως κόρη οφθαλμού την αξία του χρήματος σταθερή ως προς τις εξωτερικές συναλλαγές, άρα και του Χρέους, το οποίο πρέπει να αποπληρωθεί μέχρι τελευταίου σέντ και σε αξία που οι κάτοχοί του (Τράπεζες και Κυβερνήσεις που ελέγχονται από το χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο), καθορίζουν κάθε φορά. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί η κατάσταση της Ελλάδας να επιτραπεί, να αποτελέσει την απαρχή ενός γενικευμένου πληθωριστικού κύκλου διάβρωσης της αξίας των χρεών.

Η «εσωτερική» υποτίμηση λοιπόν, επιλέχθηκε για να μειωθεί η αγοραστική δύναμη, χωρίς όμως να επηρεάζεται έστω και έμμεσα η αξία του δάνειου χρήματος και υλοποιείται μέσω της μείωσης των εισοδημάτων με ταυτόχρονη συγκράτηση, ή αύξηση έστω και μερική των τιμών των προϊόντων (11% αύξηση τιμών από το 2010 μέχρι σήμερα), οδηγώντας ταυτόχρονα σε εξευτελισμό κάθε περιουσιακού στοιχείου. «Σχιζοφρενική» κατάσταση αποπληθωρισμού αξιών και αμοιβών μέσω υπερπληθωρισμού τιμών με αναλλοίωτη, ή και αυξημένη την αξία του χρέους.

Αποδεικνύεται έτσι, ότι οικονομοτεχνικά τα πάντα είναι δυνατά, ακόμα και ο τετραγωνισμός του κύκλου. Αρκεί μέσω του «τετραγωνισμού» να εξυπηρετούνται οι κερδοσκοπικές, αλλά και οι (γεω)πολιτικές σκοπιμότητες που υποκρύπτονται.

Και βεβαίως, ούτε πρόκειται να υπάρξει ποτέ μείωση των τιμών, αφού επιδιώκεται η σταθερότητά τους και αν κάποια στιγμή φανεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο, απλά θα πρόκειται για εναρμόνιση με το μέσο επίπεδο τιμών στην ευρωζώνη, αφού έχουμε ξεφύγει προς τα ‘πάνω και ούτε κατά διάνοια δεν πρόκειται να ακολουθήσει τη πτώση στα εισοδήματα. Ούτε μπορεί να υπάρξει βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας με αυτή τη πολιτική.

Γιατί στόχος της είναι η απομύζηση κάθε ικμάδας αυτού του τόπου μέσω της αποπληρωμής των χρεών, η οποία θα πρέπει να συνεχίζεται στο διηνεκές και μέχρις ότου αυτή η χώρα και ο λαός της δεν θα έχει τίποτα άλλο να δώσει και αυτοί να πάρουν. Έτσι, ακριβώς εξηγείται γιατί το χρέος αυξάνει αντί να μειώνεται παρά τα PSI, τα κουρέματα και τα ξυρίσματά του. Γιατί έτσι έχει σχεδιαστεί, όσο το πληρώνεις αυτό το άτιμο να αυξάνει και αυτό θα γίνονταν τουλάχιστον πιο δύσκολο, αν όχι αδύνατο, χωρίς την «εσωτερική υποτίμηση». Πρόκειται κυριολεκτικά για πολιτική εμπέδωσης δουλοπαροικίας χρέους.

Συμβαίνει δηλαδή, ακριβώς αυτό που μας απειλούν ότι θα συνέβαινε αν οψέποτε προχωρούσαμε στη καθιέρωση Εθνικού νομίσματος και ακολουθούσε «εξωτερική» υποτίμηση.

Αντίθετα με Εθνικό νόμισμα και «εξωτερική» υποτίμηση, που η τελευταία δεν είναι ανάγκη να γίνει με τον τρόπο τουλάχιστον που υπονοείται, θα συνέβαινε αυτό που οι δανειστές και οι ντόπιοι λακέδες τους φοβούνται σαν τον διάβολο το λιβάνι.

Σταθεροποίηση κατ’ αρχή της αγοραστικής δύναμης του μισθού και της αξίας των περιουσιακών στοιχείων στο εσωτερικό και διάβρωση της αξίας του χρέους ως προς το εξωτερικό. Και οι σχεδιασμοί δημιουργίας υποσαχάριου τύπου ειδικής οικονομικής ζώνης στο νότο της Ευρώπης, στο κάλαθο των αχρήστων. Παράδειγμα: με τις επανειλημμένες υποτιμήσεις και διολισθήσεις που ακολουθούσε η δραχμή τις δεκαετίες του ’70, ’80, ’90, το βιοτικό επίπεδο των πολιτών δεν εθίγετο, αντίθετα βελτιώνονταν σταθερά και η αξία των περιουσιακών στοιχείων επίσης, ενώ το χρέος βρισκόταν υπό πλήρη έλεγχο.

Παράλληλα, πέρα από τη διάβρωση του χρέους, αν η χώρα αποκτούσε ξανά εργαλεία άσκησης πολιτικής με τη καθιέρωση Εθνικού νομίσματος και ελέγχου στη κίνηση κεφαλαίων, θα αφαιρούσε ταυτόχρονα εργαλεία πίεσης και εκβιασμών από τους δανειστές, με συνέπεια, αν δεν προχωρούσαμε σε μονομερή διαγραφή του συνόλου του χρέους, όπως εμείς υποστηρίζουμε, θα μπορούσε να γίνει ουσιαστική διαπραγμάτευση με κατοχύρωση των ζωτικών συμφερόντων της χώρας και των πολιτών της.

Σήμερα με την «εσωτερική» υποτίμηση και τη διατήρηση της χώρας υπό καθεστώς επί της ουσίας ξένου νομίσματος, που αναγκαζόμαστε να δανειζόμαστε συνεχώς, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που θα συνέβαινε στη περίπτωση ύπαρξης Εθνικού νομίσματος και μάλιστα με βίαιο τρόπο. Δηλαδή, τα πάντα όλα στους δανειστές, χωρίς κανένα διαπραγματευτικό χαρτί στην ελληνική πλευρά, ρευστοποίηση εσωτερικών αξιών, κατάρρευση μισθών και αμοιβών και εξαΰλωση κάθε ίχνους οργανωμένου Κράτους, με υποκατάσταση των αναγκαίων δομών είσπραξης φόρων και εσωτερικής ασφάλειας από ξένες επιτροπείες, με ένα Κοινοβούλιο και μια Κυβέρνηση εντελώς διακοσμητικού χαρακτήρα.

Τέτοια αντιστροφή της αλήθειας και παραβίαση της Λογικής, μόνο ένας διεστραμμένος εγκέφαλος, ή ο εγκέφαλος επαγγελματιών οικονομικών δολοφόνων θα μπορούσε να συλλάβει και να παρουσιάζει την «εσωτερική» υποτίμηση ως το αναγκαίο «φάρμακο» για τη θεραπεία της κρίσης.

Μη περιμένουμε λοιπόν μείωση τιμών, αλλά τα χειρότερα, αφού «εσωτερική» υποτίμηση και λειτουργία της οικονομίας μέσω ξένου νομίσματος πάνε μαζί. Και επειδή θα πρέπει να υπάρξει κάποια στιγμή εικονική σταθεροποίηση και στην εσωτερική αγορά, με απόλυτο όμως εξευτελισμό της αξίας των πάντων, το περίφημο «διπλό νομισματικό» είναι προ των πυλών! Και η ξένη κατοχή θα γίνει τέλεια και μη ανατρέψιμη, τουλάχιστον ειρηνικά, είτε με καθεστώς ευρώ, είτε με καθεστώς κατοχικού νομίσματος (το πιθανότερο!).

Έτσι υλοποιείται σταδιακά η ρευστοποίηση ολόκληρης της χώρας και η μετατροπή της σε υποσαχάριου τύπου Ειδική Οικονομική Ζώνη, διαχωρισμένη μάλιστα σε υποζώνες ανά γεωγραφική περιφέρεια και πλέγμα συμφερόντων που θα πρέπει να εξυπηρετηθούν.

Και οι κάτοικοι της κατατεμαχισμένης χώρας, όσοι απ’ αυτούς θα έχουν επιζήσει, ή δεν θα έχουν φύγει μετανάστες, κούληδες και δουλοπάροικοι, μαζί με τα εκατομμύρια των εξαθλιωμένων μεταναστών από την Αφρική και την Ασία, που με τέτοια επιτηδειότητα φρόντισαν να φέρουν από νωρίς, αφήνοντας τη χώρα ξέφραγο αμπέλι. Ντόπιοι κούληδες και ξένοι μετανάστες, ένα πράγμα, μια ενιαία άνεργη ανθρωπομάζα εφεδρικής εργατικής δύναμης, να σφάζονται μεταξύ τους για το ποιος εκλιπαρώντας θα γίνει πραγματικός δούλος στην υπηρεσία των επικυρίαρχων, προκειμένου να επιβιώσει στοιχειωδώς.

Αυτή είναι η πραγματική Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας. Και όχι τώρα λόγω «κρίσης», αλλά επειδή έτσι σχεδιάστηκε εξ αρχής να γίνει.

Όσον αφορά στους «οικονομολόγους» και τους παντογνώστες «μπουμπούκους» της πολιτικής και της δημοσιογραφίας, που μας «γανώνουν» το κεφάλι με την επιστημοσύνη τους, προσπαθώντας να πείσουν, ότι φταίμε εμείς που ως περίπου «αγροίκοι» αρνούμαστε να πειθαρχήσουμε στους «κανόνες» της «ελεύθερης» αγοράς για να πέσουν οι τιμές, ας ξανανοίξουν τα βιβλία τους, αν και πολύ φοβούμαστε, ότι θα χρειαστεί να ξεκινήσουν από την αρχή, δηλαδή από το νηπιαγωγείο! Αλλά αυτοί, τουλάχιστον οι περισσότεροι, υπηρετώντας με τέτοια αφοσίωση τα αφεντικά τους, φρόντισαν πλουτίζοντας να μην τους αφορά το θέμα και μόνο αφ’ υψηλού να μας κουνούν το δάκτυλο, ή να μας δείχνουν τη ψεύτικη συμπάθεια και κατανόησή τους, στο ρόλο του «κακού», ή του «καλού» μπάτσου κατά περίπτωση….

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Ινφογνώμων Πολιτικά: Η μυρωδιά του μπαρουτιού

Ινφογνώμων Πολιτικά: Η μυρωδιά του μπαρουτιού

Αργοπεθαίνει όποιος...


  Αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές,
 όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του,
όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.
Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο “ι” αντί ενός συνόλου
συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.
Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.
Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.
Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.
Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.
                           Pablo Neruda