Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

Η ιστορία του Θοδωρομανώλη

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΜΑΝΩΛΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗ ΣΤΕΛΛΙΑΝΗ ΣΧΟΙΝΟΠΛΟΚΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟ ΚΙΣΣΑΜΟΥ το 2011

"Η αξια του εγγειται στο γεγονος για μενα (προσωπικη μου γνωμη) ειναι οτι
Α. ειναι η αυθεντικη η τουλαχιστον η πιο κοντινοτερη γιατι σε βαζει μεσα στα γεγονοτα και με καταπληκτικες λεπτομεριες οσο καμμια αλλη παραλλαγη της ριμας αυτης.
Β..Διεσωθη στομα με στομα απο τους προγονους της
Γ.Στους στιχους του συγκεκριμενου τραγουδιου υπαρχουν πολλες λεξεις τουρκικης προελευσης που λεγοντουσαν τη συγκεκριμενη περιοδο (1818) στην τοτε ντοπιολαλια της υπαιθρου που στις παραλλαγες δεν υπαρχουν."
Ζιμπούλι, ζιμπουλάκι μου κατάμπλαβο ζιμπούλι,
αφουγκραστείτε να σας πω λυπητερό τραγούδι.
Τραγούδι να το μάθετε, τραγούδι να το λέτε
κι όσοι κι αν είστε χρισιανοί να κάθεστε να κλαίτε.
Για το Μανώλη θα σας πω, το Θοδωρομανώλη
που σκότωσε το Βέργερη μέσα στ` Απανηχώρι.
Σα θέλετε να μάθετε τσι πράξεις του Βεργέρη
ήτονε σκύλος και φονιάς κι άλλον δεν είχε ταίρι.
Μέρα και νύχτα τσι Ρωμιούς, ούλους εζύγωνέν τσι
κι έπιανε και τσι χρισιανές κι εξεμασκάρωνέν τσι.
Έκανε κι άλλα πράματα πολύ κακά μεγάλα
τα σέρνανε οι χρισιανοί ήταν μεγάλο πράμα.
Έβανε κι αγγαρεύγαν τσοι χειμώνα καλοκαίρι
κι εσπέρναν και θερίζαν του, του σκύλου του Βεργέρη.
Κι αν ήθελε να δει ποθές κιανέναν αντρειωμένο
έπιανε κι έσφαζέ τονε άδικα τον καημένο.
Εκάλεσε το λυρατζή το Θοδωρομανώλη
να πάνε να γλεντίσουνε στου Κομπιτσομανώλη.
-«Σώπασε δα Εμίν Αγά με τα παράξενά σου
για θα βρωμέσει ο γλεντζές που κάνει η αφεδιά σου».
-«Έλα Μανώλη σα σου πω, και ας βρωμέσει κιόλας
μα `μείς θα τη γλεντήσουμε ετούτηνέ την ώρα.
Έλα Μανώλη, ομπανέ* και βάστα και τη λύρα
σέρνε και τσοι ξαδέρφες σου και σέρνε και τη χήρα».
Και πάει στα Μαραγκιανά και λέει το τση θειας του,
«ώφου καημένη, κερά θεια και κλαίγε τα παιδιά σου
και πάρε τα ογλήγορις κι άμε τ` εις το Φαράγγι
κι εκειά τσι τρύπες χώσε τα να μην τα βρει η ανάγκη.
Γιατί θα σου τα πάρουνε απόψ` οι Γιανιτσάροι.
Μουϊδέ στα μωροπαίδια σου, δεν κάνουνε μια χάρη».
Και ως τα συναπόβγαλε γεμίζει το ντουφέκι,
επήρε κι άλλα μονετσιά* κι εις το «Ζουρίδω» στέκει.
Μ` απόφαση εδιάλεξε κι εις το Ζουρίδω πηαίνει
να δείξει `ς τον Εμίν Αγά πώς πράσσου οι γι αντρειωμένοι.
Εις τον οξιώστη* το `θεκε κι απόκεις μπαίνει μέσα
κι είδε και κάναν πράματα π`αθρώπου, δεν αρέσα.
Είχανε ρόβι και ψαρές στρωμένα εις τσοι τάβλες
κι απάνω και χορεύγανε οι κοπελιές κι οι γράδες.
Με τ`άγγριγιο του μίλησε ο σκύλος ο Βεργέρης.
-Ίντα `καμες τσι κοπελιές, μωρέ και δεν τσι σέρνεις;
Εσύ μου τσ` ετσαρσίτεψες* κι ό,τ` είχε τώνε κάμω,
θα κάμω το χειρότερο εις το κορμί σ` απάνω.
Και του Μανώλη εδώκανε κρασί με το μπαρούτι,
μα η γ΄ έγνοια του `ς το Βέργερη μην ξαναϊδεί μεβλούτι.
Απήτσιμος και το `μαθε πως ήθελε να γκάψει*
έβαλε στο τουφέκι του φωθιά να τονε κάψει.
Επήρε το τουφέκι του κι εις τη συκιά ανεβαίνει
να δείξει εις τον Εμίν αγά πώς πράσσου οι γι αντρειωμένοι.
Ο Τούρκος εκατέβαινε δεξιά `ς την κάτω σκάλα
μια μαντινάδα ήλεγε κι εφώνιαζε μεγάλα
«εφάγαμε και ήπιαμε κι εκάμαμε και ζεύκι*
ως τόσονά τονε γραφτό κι ήτον και κισιμέτι».
Τη μαντινάδα ήλεγε κι έφαε και τη μπάλα
ύπνο τον αποκοίμισε λόγια δεν είπεν άλλα.
Επήδηξ` από τη συκιά και του `πεσε το φέσι
κι εις τη Μαδάρα έσυρε κι ο τόπος δεν τ`αρέσει.
Και πρίχου πα` `ς τον Ομαλό παίρνει τη ρίνα ρίνα
`ς το σπίτι του με μια πατέ έσπασε την κατίνα*.
Γροικά τονε η γυναίκα ν-του μαζί με τα παιδιά ν-του,
κακό και κακό το `παθαν τα κακορίζικάν του.
«Γυναίκα κακορίζικη κι ήντα `μελλε να γίνεις
το Βέργερη εσκότωσα, και που θα `ν απομείνεις».
-Ανίσως και την έκαμες, σφάξε και τα παιδιά σου
σφάξε και τη γυναίκα σου και άμε `ς τη δουλειά σου.
Σκύφτει γλυκοφιλεί τηνε φιλεί και τα παιδιάν του
και τονε λέει «έχετε γεια» και πάει εις τη δουλειάν του.
-Άμε Μανώλη στο καλό, κι ανίσως και σε πιάσου
μη καταδώσεις χρισιανό κι ας τσοι να σε κρεμάσου.
Και παίρνει το στρατί στρατί `ς τον Ομαλό και πάει
και πάνε και τον έπιασαν σαράντα Γιεννιτσάροι.
Στον Ομαλό τον έπιασαν το Θοδωρομανώλη
δεμένο τονε σύρανε μέσα `ς τ` Απανηχώρι.
Κι απόκεις τονε παίρνουνε και πα τονε `ς τη Χώρα
να τονε καταλύσουνε εκείνηνά την ώρα.
Εις του Πασά τον πήγανε και μέσα τονε βάνουν
ρωτούν κι αναρωτούν τονε την ώρα δεν τη χάνου.
-Πε γιάηντα τονε σκότωσες κι ήντα τονε η γι αφορμή σου
πριχού σε θανατώσουνε και χάσεις τη ζωή σου;
-Αφέντη και δεν τσι `μαθες τσι πράξεις του Βεργέρη
και θέλεις να μ`αναρωτάς, δε σου `φεραν χαμπέρι;
Το ίρτζι* μου εζήτηξε για να μ`αναπατήσει*
για κείνο τονε σκότωσα κι ως θέλεις κάμε κρίση.
-Μωρέ Μανώλη αρνήσου το και πε` μιαν άλλη αιτία
γιατί θα σε σκοτώσουνε, δε μου `χουνε τη χρεία.
Και ο πασάς εφώνιαξε με μια φωνή μεγάλη
ως γράφει το κιτάπι μας θε να γενεί ένα χάλι.
-Κι ως θέλετε να κάμετε κι ως γράφει το κιτάπι,
να τον κρεμάσω θέλετε ή να γενεί κεμπάπι;
-Αφέντη το κιτάπι μας, γλήγορις να διαβάσεις
και γλήγορις να μας ε πεις η ώρα μην περάσει.
-Και το κιτάπι, γράφει μας να μην τονε φουρκίσω
γράφει δεν είναι νομικό να τονε καταλύσω.
Οι Τούρκοι ως τ`ακούσανε επιάσα τα κανόνια
και βόλια των εβάλανε να κάψουνε τη Χώρα.
Και πάλι τσι ξαναρωτά, γιάηντα `χουν τόσο *οφφίκιο
«το ίρτζι του τον έκαμε, κι είχε μεγάλο δίκιο».
Οι Τούρκοι εφωνιάξανε οι Γιεννιτσαραγάδες
να τονε καταλύσουνε οι γι άτιμοι μπουρμάδες*.
Και ο Πασάς εδιάταξε «Μανώλη έβγ` απάνω
`ς τη σκάλα αν είναι μπορετό να μην αναθιβάνω».
Και πάλι εξαναδιάταξε και λέει του Τζελάτη
με μια σπαθιά την κεφαλή πέρα να του πετάξει.
Σαν τονε καταλύσανε οι σκύλοι τον αρπάξαν
και σαν λιοντάρια άγγριγια τον εσακοτινάξαν.
Τρεις μέρες τον εσέρνανε εις τω Χανιώ τσι στράτες
εις την ουρά ΄νιούς μπεγιριού* κι εκλαίγαν οι διαβάτες.
Στην πόρτα κι εις το πλάτανο τον είχανε πετάξει
δεν τονε δούδανε κιανιούς να πα` να τονε θάψει.
Ύστερις παν` οι χρισιανοί απάνου εις το Δεσπότη
ετσά τονε και τση τιμής ετσά τση Χρισιανότης.
-Αφέντη και ζητούμε κάμε κι εμάς μια χάρη
να θάψουμε το Μανωλιό απού ΄τον παλικάρι.
Δώ` μας τον κακορίζικο, χώμα να τον κουκλώσω
με μιαν ευκή κι ένα κερί να τονε σαβανώσω.
Παίρνουνε το κορμάκιν του κι ένα παπά σιμά του.
Σε μνήμα του Άι-Λουκά, εκειά `ν τα κόκαλάν του.

Λεξιλόγιο (επιμέλεια Κώστα Ντουντουλάκη)
*τα μονετσιά (βενετική): τα μπαρουτάσκαγα, πυρομαχικά, φυσίγγια
*ομπανέ (τουρκ): το βράδυ, αποβραδίς
*η κατίνα (βενετ.) : η σπονδυλ. στήλη
*ο οξιώστης (ελλην) ο εξώστης
*ετσαρσίτεψες (από το τουρκ, τσαρσί,αγορά) έκανες γνωστές
*μεβλούτι (τουρκ) η μουσουλμ. πίστη
να γκάψει: να αναχωρήσει (ελλην. από το αρχ. κάμπτω, επανακάμπτω)
*ζεύκι (τουρκ.): ολονύχτιο ξεφάντωμα, γλέντι
* ίρτζι (τουρκ.): η προσωπική τιμή και υπόληψη
* να μ΄αναπατήξει (ελλην.): να με αναπατήσει, να με τσαλαπατήσει
*φουρκίζω (από λατιν, furka): απαγχονίζω
*το οφφίκιο ή φίτσιο (βενετ.) : αλαζονική συμπεριφορά
*να τονε καταλύσουνε (αρχ. ελλην. καταλύω): να τον σκοτώσουν
*ο μπουρμάς (από το τουρκ burma που σημαίνει ευνουχισμένος...): ο πρώην χριστιανός που εθελοντικά έγινε μουσουλμάνος
*μπεγίρι (τουρκ.): το άλογο
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, κάθεται, εξωτερικοί χώροι και δέντρο
Εσείς, Γιαννης Μαρτσακης, Οπτικά Μανούσακας και 39 ακόμη
38 σχόλια
2 κοινοποιήσεις
Τέλειο!
Τέλειο!
Σχόλιο
Κοινοποίηση


Επιστημονική απάντηση στην αντιεπιστημονική κορωνοτρομοκρατία

 

  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ…"ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ"
     Αλέξανδρος Παναγιώτου, ιατρός κυτταρολόγος




    Κάποια πράγματα δεν γίνεται να μην λέγονται… έστω κι αν είναι αυτονόητα ακόμα και για τριτοετείς φοιτητές Ιατρικής (στο τρίτο έτος διδασκόμαστε την Μικροβιολογία)…

    1. Όλοι οι ιοί εξασθενούν όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, ειδικά το καλοκαίρι μας απασχολούν ελάχιστα έως καθόλου.

    2. Όλοι οι ιοί καταλείπουν (αφήνουν πίσω τους) ανοσία μετά την αποδρομή τους έστω και ολιγόμηνη, κάποιοι ακόμα και ισόβια όπως η ιλαρά, η ανεμοβλογιά, η λοιμώδης μονοπυρήνωση κλπ.

    3. Όλοι οι ιοί έχουν την ιδιότητα να μεταλλάσσονται πολύ εύκολα (ειδικά οι ιοί RNA όπως ο κορωναϊός), κάτι που συμβαίνει άλλωστε αιώνες τώρα με τη γρίπη, αυτό όμως δεν τους αλλάζει ως δια μαγείας από μη παθογόνους για τον άνθρωπο σε μαζικά θανατηφόρους (όπως προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι).

    4. Όλοι οι ιοί είναι ουσιαστικά εντελώς ανενεργοί έξω από τον ξενιστή τους (το ανθρώπινο κύτταρο πχ.) και επομένως δεν μπορούν να "αιωρούνται" για ώρες ως παθογόνοι στον αέρα όπως ειπώθηκε (και το χειρότερο όλων, έγινε πιστευτό).

    5. Όλοι οι ιοί απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν ως ζωντανοί οργανισμοί (όπως είναι πχ. τα βακτήρια) και γι αυτό ο όποιος πολλαπλασιασμός τους δεν μπορεί να γίνει έξω από ένα ζωντανό κύτταρο (στο οποίο όπως είπα, δρουν μόνο ως ξενιστές).

    6. Όλοι οι ιοί μεταδίδονται με σωματικά υγρά ασθενούς (πχ. αίμα όπως στο AIDS, σάλιο και εκκρίσεις όπως στον κορωναϊό αλλά και την γρίπη) εφόσον έλθουν σε ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ με κάποια "πόρτα εισόδου" στον οργανισμό (πχ. ανοιχτή πληγή στο AIDS, στοματική κοιλότητα, βλεννογόνος μύτης ή ματιών σε γρίπη και κοραναϊό).

    Επομένως, μόνο αν κάποιος βήξει ή φτερνιστεί πάνω μας μπορούμε να κολλήσουμε και στην περίπτωση φυσικά που με άπλυτα χέρια αγγίξουμε το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια μας.

     Τα περί 8 και 18 μέτρων προσωπικά θα με έκαναν να γελάσω αν δεν έκρυβαν πίσω υστερόβουλες σκέψεις όσων τα λένε.

    Αυτά αφορούν βασικότατες γνώσεις για ένα τριτοετή φοιτητή Ιατρικής. Αν τώρα κάποιος ακόμα και με τον τίτλο του εκπροσώπου οποιουδήποτε φορέα υγείας, ελληνικού ή διεθνούς, βγει και πει άλλα, ας έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να μην μιλάει από μόνος του αλλά για συμφέροντα τρίτων.

    Το αφήνω εδώ, δεν μπορώ να γίνω πιο σαφής…

  • Πάμε τώρα και σε 2-3 ακόμα παραδοχές που θα μας ανοίξουν λίγο περισσότερο τα μάτια (ελπίζω)…

    1. Τεστ ταυτοποίησης του ιού με τη μέθοδο PCR δεν είναι ούτε ειδικό για τον κορωναϊό ούτε ενδεικτικό ενεργού λοίμωξης. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΩΝΑΪΟΣ μπορεί να δώσει θετικό το τεστ ακόμα κι αν είχε προσβάλλει τον οργανισμό ένα τρίμηνο και παραπάνω πριν (και φυσικά πλέον έχει αποδράμει). Μπορεί με λίγα λόγια να ανιχνευτούν υπολείμματα γενετικού υλικού (RNA) ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ (από τους οποίους προσβαλλόμαστε πολύ συχνά και τα θεωρούμε "γριπούλες") ακόμα κι αν έχουμε αναρρώσει πλήρως και δεν είμαστε πλέον φορείς!!! Για φαντάσου…

    2. Έχει γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι έχουν δηλωθεί αποβιώσαντες ως απώλειες κορωναϊού ακόμα και ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ενώ η αιτία θανάτου ήταν προφανέσταστη (εγκεφαλικό, ανακοπή κλπ.) Αυτό φυσικά δεν συνέβαινε ούτε με τη γρίπη ούτε με άλλα λοιμώδη νοσήματα. Αν συνδυάσουμε λοιπόν αυτό το γεγονός με τα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω σε σχέση με τα τεστ καταλαβαίνουμε ότι ως "νεκροί από κορωναϊό" μπορεί να θεωρηθούν και άνθρωποι που έπαθαν εγκεφαλικό στα 85 τους και είχε τύχει να μολυνθούν από οποιονδήποτε κορωναϊό ακόμα και πριν από τα Χριστούγεννα!!! Για φαντάσου...





    3. Έχει επίσης γίνει επισήμως παραδεκτό (και όχι μόνο στη χώρα μας) ότι τα πραγματικά κρούσματα του ιού είναι ίσως και 10 φορές περισσότερα (το λιγότερο). Και φυσικά, όταν κάποιος "ινστρούχτορας" το δηλώνει αυτό, κανείς δημοσιογράφος δεν του ρωτάει το απλό "Άρα, η θνησιμότητα του ιού είναι 10 φορές μικρότερη, άρα πολύ-πολύ μικρότερη από άλλες ιογενείς λοιμώξεις;"



    Είναι προφανές γιατί δεν το ρωτάει κανείς (προφανές φυσικά σε όσους θέλουν να βάζουν το μυαλό να σκέφτεται).

    Κλείνω με μια μικρή παραπομπή στον Ιπποκράτη (στο όνομα του οποίου ορκίζονται όλοι όσοι πρόκειται να γίνουν γιατροί)...
    Ο όρκος του Ιπποκράτη λοιπόν δηλώνει ευθαρσώς ότι κανείς γιατρός ή λειτουργός υγείας δεν έχει δικαίωμα να χορηγήσει δια της βίας οποιοδήποτε φάρμακο σε ασθενή ή υγιή εφόσον αυτός δεν θέλει να το πάρει και αρνείται κατηγορηματικά.

    Ας το έχουν αυτό υπ' όψιν όσοι ονειρεύονται μαζικούς εμβολιασμούς υποχρεωτικούς δια νόμου…”

    Αλέξανδρος Παναγιώτου
    Ιατρός κυτταρολόγος.

    Πηγή: «Χωρίς υπερβολές και τρομοκρατία» ΝΕΑ Καλλιθέα
    24 Απριλίου 2020



Σάββατο 10 Ιουλίου 2021

 


Ο Γάλλος ιολόγος Luc Montagnier βραβευμένος το 2008 με το Nobel Prize in Physiology or Medicine για την ανακάλυψή του ιού του AIDS λέει πως δεν πρέπει οι άνθρωποι να χρησιμοποιούνται ως πειραματόζωα και δεν γίνεται να κινδυνεύσουν να εξαφανιστούν οι μελλοντικές αλλά και οι σημερινές γενιές εξ αιτίας ενός εμβολίου!

Ο καθηγητής Luc Montagnier, κάτοχος βραβείου Νόμπελ ιατρικής, μιλάει για την παρανοϊκή κατάσταση που ζει η ανθρωπότητα σήμερα, για τον κορωνοϊό, την προέλευσή του, τα εμβόλια που ετοιμάζουν και κάποιες θανατηφόρες περιπτώσεις εμβολιασμών (π.χ. τους πολλούς νεκρούς στη Β. Ιταλία).

Σε περίπτωση που δεν "παίξει το παρακάτω VIDEO - δοκιμάστε τον σύνδεσμο:

https://www.facebook.com/100001394301168/videos/3592061110850330/

Πιερ Πάολο Παζολίνι. Ο μεγάλος κομμουνιστής διανοούμενος που είχε με σαφήνεια αναλύσει: "Νέος φασισμός... μόνον υπό τον όρο να ονομάζεται αντιφασισμός!"

 

Ο Pier Paolo Pasolini "χαστουκίζει" τον αντιφασισμό... απέναντι στο νεκρό φασισμό!

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας


«Η αντίθεση μεταξύ των λαών της επανάστασης
και των...
ιμπεριαλιστών υπό τις ΗΠΑ, είναι
η κύρια αντίθεση του σημερινού κόσμου»
Lin Biao



Στη μνήμη του μεγάλου διανοητή... Σαράντα τρία χρόνια από τη δολοφονία του Pier Paolo Pasolini κι ο "Poeta Vate", ο προφητικός οραματιστής κομμουνιστής διανοούμενος είναι επίκαιρος όσο ποτέ, με την πλούσια ιστορική του παρακαταθήκη.
Δολοφονήθηκε* γιατί με τα "κουρσάρικα" γραπτά του έθετε βόμβες στα θεμέλια του καπιταλισμού... κι ειδικότερα πλήρωσε την αγάπη του για την Ελλάδα και τη δημοκρατία (Pier Paolo Pasolini: Τι είναι αυτό το πραξικόπημα; Εγώ γνωρίζω!)
Ο Pier Paolo Pasolini είχε ήδη προεξοφλήσει ποια θα ήταν η διεστραμμένη προέλευση του σημερινού αφηγήματος της παγκοσμιοποίησης, ο αποκαλούμενος "αντιφασισμός": Δεν είμαι αντιφασίστας!
Ο Pier Paolo Pasolini από το 1975 είχε κατανοήσει το ρόλο των σημερινών "αντιφασιστών" στην υπηρεσία του υπερεθνικού κεφαλαίου:
«Οι ανάγκες που εισήγαγε ο παλιός καπιταλισμός ήταν ουσιαστικά πολύ παρόμοιες με τις βασικές ανάγκες. Όμως, οι  ανάγκες που μπορεί να εισάγει ο νέος καπιταλισμός, είναι εντελώς και απόλυτα άχρηστες και τεχνητές.
Να λοιπόν γιατί, μέσω αυτών, ο νέος καπιταλισμός δεν θα αρκούταν μόνο στο να αλλάξει ιστορικά, έναν τύπο ανθρώπου: αλλά θα συνέχιζε αλλάζοντας την ίδια την ανθρωπότητα.
Πρέπει να προστεθεί ότι ο καταναλωτισμός μπορεί να δημιουργήσει αμετάβλητες "κοινωνικές σχέσεις", τόσο με τη δημιουργία, στη χειρότερη περίπτωση, στη θέση του παλιού "κληρικού-φασισμού" ένα νέο "τεχνητό-φασισμό", που θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνον υπό τον όρο να ονομάζεται αντιφασισμός· όπως είναι πλέον περισσότερο πιθανό, δημιουργώντας μέσα στο πλαίσιο της ηδονιστικής του ιδεολογίας, ένα πλαίσιο ψευδούς ανεκτικότητας και ψευδούς λαϊκισμού: χρησιμοποιώντας μια αυταπάτη ψευδαίσθησης, δηλαδή τα ατομικά δικαιώματα.
Και στις δύο περιπτώσεις ο χώρος της πραγματικής επαναστατικής διαφορετικότητας θα περιορίζεται στην ουτοπία, ή στην ανάμνηση: περιορίζοντας συνεπώς τη δράση των μαρξιστικών κομμάτων σε μια σοσιαλδημοκρατική λειτουργία, αναφορικά με την ιστορική οπτική, παντελώς νέα...
Ως εκ τούτου, πρέπει να αγωνιστούμε για τη διατήρηση όλων των μορφών, των εναλλακτικών και υποδεέστερων του πολιτισμού...
Καθόσον, περισσότερο να είναι πεισμένος με φανατισμό ο προοδευτικός διανοούμενος για τα αγαθά της συνεισφοράς του στην κατάκτηση ατομικών δικαιωμάτων, ώστε ουσιαστικά αυτός να αποδέχεται τη σοσιαλδημοκρατική λειτουργία που επιβάλλει σ' αυτόν η εξουσία, με την ψευδή δημιουργία ατομικών δικαιωμάτων απέναντι στη διαφορετική πραγματικότητα.»
Pier Paolo Pasolini

Pier Paolo Pasolini με το βιβλίο του "Οι στάχτες του Γκράμσι"...
(Μπολόνια, 5 Μάρτη 1922 - Lido di Ostia - Ρώμη, 2 Νοέμβρη 1975)

Μνημειώδη κείμενα παρακαταθήκες που ματαίως προσπαθεί να εξαφανίσει η «Ριζοσπαστική αριστερά»... “Radical chic” στην υπηρεσία του ιμπεριαλισμού.
Κείμενα που προφητικά, ή σωστότερα με μαρξιστική ανάλυση από τον κομμουνιστή κι ομοφυλόφιλο Pasolini ("ο ομοφυλόφιλος δεν έχει ανάγκη 'ατομικών δικαιωμάτων' και κινήματος ομοφυλοφίλων, δεν επιθυμεί θεσμική κατοχύρωση από το κράτος για ότι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του"), μας δείχνουν πως η "ευρωπαϊκή αριστερά" είναι ο κύριος ταξικός αντίπαλος της εργατικής τάξης, των εργαζομένων και των λαών.
Είχε με σαφήνεια περιγράψει Νέος φασισμός... μόνον υπό τον όρο να ονομάζεται αντιφασισμός!

Γράφει ο Pier Paolo Pasolini πριν 45 ολόκληρα χρόνια:
«Αναρωτιέμαι, αγαπητέ Alberto, αν αυτός ο θυμωμένος αντιφασισμός που βρίσκει σήμερα, με τελειωμένο τον φασισμό, διέξοδο εκτόνωσης στις πλατείες, δεν είναι κατά βάθος ένα όπλο αποπροσανατολισμού που χρησιμοποιεί η άρχουσα τάξη σε βάρος των φοιτητών και των εργαζομένων για να περιορίσει την αμφισβήτηση. Για να ωθήσουν τις μάζες να πολεμήσουν έναν ανύπαρκτο εχθρό, ενώ ο σύγχρονος καταναλωτισμός έρπει ύπουλα, διεισδύει και διαφθείρει την ήδη ετοιμοθάνατη κοινωνία».
Επιστολή του Pier Paolo Pasolini στον Alberto Moravia,
"Incontro con..." [Συνάντηση με...],
Rubrica Rai 1973, Rai Storia

Στη φωτογραφία ο Pier Paolo Pasolini στο μνήμα του Antonio Gramsci (Να ζεις σημαίνει να είσαι Αντάρτης...)

Σχετικά:





Από το καλό κι έγκυρο "Δίκτυο Ιθάκη"... Pier Paolo Pasolini: Το 1975 ΕΒΛΕΠΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ "ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΩΝ"


*Ο Πιερ Πάολο Παζολίνι δολοφονήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 1975 στην παραλία της Όστια, κοντά στη Ρώμη Πατήθηκε αρκετές φορές με το δικό του αυτοκίνητο, και μέρος του σώματός του κάηκε με βενζίνη μετά το θάνατό του. Το έγκλημα για πολύ καιρό θεωρήθηκε σαν φόνος εκδίκησης τύπου Μαφίας, και είναι απίθανο ότι έγινε από ένα μόνο άτομο. Ο Giuseppe (Pino) Pelosi (1958–2017), τότε 17 ετών, συνελήφθη να οδηγεί το αυτοκίνητο του Παζολίνι και ομολόγησε τον φόνο. Καταδικάστηκε στο 1976. Το 2005, απέσυρε την ομολογία του, και υποστήριξε ότι άγνωστοι είχαν σκοτώσει τον Παζολίνι. Είπε ότι αναγκάστηκε να ομολογήσει γιατί υπήρχαν απειλές κατά του ίδιου και της οικογένειάς του. Η έρευνα σχετικά με τη δολοφονία Παζολίνι άρχισε εκ νέου μετά την αναίρεση του Πελόζι...Οι δικαστές έκριναν τελικά ότι οι νέες ενδείξεις δεν ήταν αρκετές για να ξανανοίξουν την υπόθεση κι έτσι αυτή θάφτηκε οριστικά...