Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Απάντηση του μαρξιστή διανοούμενου Φώτη Τερζάκη στον Γρηγόρη Γεροτζιάφα (και Άρη Χατζηστεφάνου) της νεοταξίτικης "αριστεράς" του κορωνοφασισμού

Αν και μπορούμε να είμαστε σχεδόν βέβαιοι πως κανένας επιστήμονας δεν θα τολμούσε να μεταχειριστεί έναν άνθρωπο σήμερα όπως μεταχειρίζεται τα κουνέλια, παραμένει μολαταύτα ο φόβος πως οι επιστήμονες ως σώμα μπορεί, αν τους επιτραπεί να το κάνουν, να υποβάλουν ζωντανούς ανθρώπους σε επιστημονικά πειράματα, σίγουρα λιγότερο σκληρά αλλά όχι λιγότερα ολέθρια για τ’ ανθρώπινα θύματά τους. Αν ωστόσο οι επιστήμονες δεν μπορούν να κάνουν πειράματα πάνω στα σώματα των ατόμων, είναι πρόθυμοι να κάνουν τέτοια πάνω στο συλλογικό σώμα, και σε αυτό ακριβώς πρέπει να εμποδιστούν ασυζητητί …

       Μια αριστοκρατία της διάνοιας και της μάθησης! Από πρακτική σκοπιά, θα ήταν η πιο αδιάλλακτη και, από κοινωνική σκοπιά, η πιο επηρμένη και αηδιαστική αριστοκρατία. Και τέτοια θα ήταν η δύναμη που θα εδραιωνόταν εν ονόματι της επιστήμης. Ένα τέτοιο καθεστώς θα ήταν ικανό να παραλύσει όλη τη ζωή και την κίνηση στην κοινωνία.

ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ

 

Του Φώτη Τερζάκη*

Είπαμε ν’ αποφεύγουμε ad hominem επιχειρηματολογίες και ιμπρεσιονιστικές αναφορές προς φτηνό εντυπωσιασμό· ο κύριος Γεροτζιάφας όμως δεν φαίνεται να το άκουσε. Στο πρόσφατο άρθρο-ανάρτησή του στο INFOWAR —εκεί που δημοσιεύθηκε πρότινος το άρθρο τού Άρη Χατζηστεφάνου «Εμβολιάσου ρε, τί σου ζητάμε;» στο οποίο απάντησα κάπως αιχμηρά, και κάτι σαν ανταπάντηση μου φαίνεται τούτο τώρα— με τίτλο «Περί υποχρεωτικού εμβολιασμού, φασιστών και μικροαστών φιλοτομαριστών»1 προσπαθεί πάλι να μας συγκινήσει με μια δραματική περιγραφή ασθενούς του, της οποίας η θέση στη συγγραφική του σκηνοθεσία (ακριβώς στην αρχή) έχει προφανή πρόθεση να κλονίσει κάθε ψύχραιμη κρίση ώστε να δεχθούμε σαν «φυσικό» το ανήκουστο συμπέρασμά του: 

 

Εάν τον ρωτούσαμε (ως κράτος και ως γιατροί) τον Φλεβάρη «μήπως θέλετε να κάνετε το εμβόλιο;» και «πείτε μας πιο προτιμάτε (Astra ή Pfizer ή Moderna)» θα ήμασταν απλώς εγκληματικά ηλίθιοι. Εάν ερχόταν και έλεγε «όχι δεν κάνω το εμβόλιο γιατί άκουσα ότι…» και δεχόμασταν την «ελεύθερη βούληση» (αυτό είναι η προαιρετικότητα του εμβολιασμού) θα ήμασταν απλά εγκληματίες και υποκριτές. Εάν λέγαμε «πρέπει να κάνεις το εμβόλιο γιατί εάν δεν το κάνεις θα τιμωρηθείς» (και για τα λαϊκά στρώματα δεν είναι τιμωρία ο αποκλεισμός από μπαρ και τα ταξίδι) θα ήμασταν φασίζοντες υποκριτές. Στην πραγματική ζωή λοιπόν το θέμα τίθεται με απλό και σαφή τρόπο: «Κύριε θα κάνετε το εμβόλιο —αυτό που έχουν αποφασίσει αυτοί που ξέρουν— γιατί θα σας προφυλάξει από μια αρρώστια που μπορεί να σας σκοτώσει […] και δεν έχει μα και μου» (υπογραμμίσεις δικές μου). 

 

Παγώνει κανείς και μόνο διαβάζοντάς το. Αλλοίμονο αν δεχθούμε την «ελεύθερη βούληση» όποιου πιστεύει ότι έχει δικαίωμα στο σώμα του, ότι έχει δικαίωμα ν’ αποφασίζει για τη ζωή και τον θάνατό του! Όχι κύριε, η υγεία και η ζωή σου δεν είναι δικαίωμα, είναι υποχρέωση, ανήκεις εξ ολοκλήρου στο κράτος (που εύγλωττα συμπαρατάσσεται εδώ με τους γιατρούς) είτε στη φυλή ή στον σύγχρονο στρατό εργασίας και μην έχεις αυταπάτες ελευθερίας και αυτοκυριότητας, για σένα αποφασίζουν εκείνοι που ξέρουν!

Πώς τολμάει ένας άνθρωπος σε υπεύθυνη θέση σήμερα να ξεστομίζει δημόσια τέτοια λόγια και να μη λυντσάρεται; Και πώς μπορεί να δίνει στον εαυτό του το δικαίωμα χρήσης μιας τέτοιας γκαιμπελικής ρητορικής χωρίς αυτό να ταράζει διόλου την «αριστερή» του αυτοσυνειδησία; Ή θα πρέπει να είναι σχιζοφρενής, ή κάτι άλλο συμβαίνει εδώ… Θα μου κάποιος, βέβαια, έχει και μια ορισμένη «αριστερά» στα ντουλάπια της σκελετούς – τα σταλινικά στρατόπεδα αναμόρφωσης και την ψυχιατρική μεταχείριση των αντιφρονούντων, αίφνης… Όμως πίστευα ότι έχουμε συμφωνήσει πλέον, όσοι τουλάχιστον δεν ψάχνουμε άλλοθι για τον αντικομμουνισμό, πως ο τίτλος «αριστερά» πρέπει να αφαιρεθεί από τέτοιες στρατογραφειοκρατίες του εικοστού αιώνα.

Ο κύριος Γεροτζιάφας πάντως δεν είναι σχιζοφρενής. Είναι ένας ευφυής επιστήμονας με όλα τα τυπικά διαπιστευτήρια, καθηγητής αιματολογίας στην Ιατρική Σχολή τής Σορβόννης και διευθυντής ενός ερευνητικού κέντρου που αναπτύσσει ερευνητικά κι εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από τις εταιρείες Sanofi, Pfizer, Leo και Stago. Αυτό φυσικά δεν είναι είδηση· είναι τρέχουσα πρακτική στον ιατρικό κλάδο και προβλέπεται μάλιστα τυπική της αναφορά στις παραγόμενες εργασίες υπό τον τίτλο «δήλωση σύγκρουσης συμφερόντων». Αρνείται όμως να το συνειδητοποιήσει, φοβάμαι, το ευρύ κοινό, εκείνο που εθελοτυφλεί πιστεύοντας στον ευεργετικό ρόλο τής ιατρικής, ή της τεχνοεπιστήμης γενικότερα, και κυρίως πιστεύει πως οι επιστήμονες ξέρουν. Ό,τι δηλαδή ο ίδιος ο κος Γεροτζιάφας προσπαθεί να εγγράψει στο μυαλό τού κόσμου με την υπερφίαλη δήλωσή του.

Ας γίνει επιτέλους συνείδηση όλων: εκείνο που ξέρουν με βεβαιότητα οι επιστήμονες είναι κυρίως το πού θα βρουν χρηματοδοτήσεις για τη δουλειά τους, και το τί δεν πρέπει να περιέχει αυτή η δουλειά εάν δεν θέλουν να βρεθούν με κλειστές όλες τις πόρτες· η πόζα τού ειδήμονα που παίρνουν απέναντι στους αδαείς είναι μια θλιβερή υπεραναπλήρωση της βαθιάς τους δουλοπρέπειας και της αυτοπεριφρόνησης που θα πρέπει νιώθουν επειδή ξέρουν —και αν δεν το ξέρουν είναι πραγματικά ηλίθιοι— ότι αποτελούν τον τελευταίο τροχό τής αμάξης. Η επιστήμη σήμερα, και κατεξοχήν η ιατρική, είναι κάτι ελάχιστα περισσότερο από πρακτορείο δημοσίων σχέσεων ενός ολιγοπωλιακού καρτέλ εταιρικών γιγάντων, και οι «επιστημονικές» αποφάνσεις της πρέπει να κρίνονται με τα ίδια κειμενικά κριτήρια που κρίνεται η φιλολογία τής διαφήμισης. 

Πολύ αφελέστερος ο κος Χατζηστεφάνου, δεν έχει πάψει να δίνει δείγματα αυτής της γονυκλισίας τού μαζικού κοινού μπροστά στην επιστημονικότητα και στην επιστήμη. Αμετακίνητος επανήλθε προσφάτως2 με την αποσβολωτική δήλωση «το ηθικό πλεονέκτημα σε αυτούς τους χώρους [εν. της αριστεράς] έγκειται πρωτίστως στο γεγονός ότι δεν εγκαταλείπουν […] την πίστη τους στην επιστήμη και τον ορθό λόγο» (!) Δεν θα διαφωνήσω βέβαια με τον όρο πίστη· είναι η πιο ακριβής λέξη που μπορούσε να βρει για να περιγράψει τη στάση τού μέσου ανθρώπου σήμερα απέναντι στην αυθεντία τής επιστήμης: άλλοι πιστεύουν στη μετενσάρκωση, άλλοι πιστεύουν στην ύπαρξη εξωγήινων και άλλοι πιστεύουν στην επιστημονική «αλήθεια»… Με τη διαφορά ότι το να πιστεύεις στην ύπαρξη κάποιου είδους μεταθανάτιας ζωής, για παράδειγμα, είναι ίσως απλοϊκό ή και γραφικό αλλά δεν βλάπτει σοβαρά κανέναν – αντίθετα, δίνει ενδεχομένως σε κάποιους ανθρώπους κουράγιο και αντοχή για να ζήσουν, όταν δεν μπορούν να τα ποριστούν από αλλού. Το να πιστεύεις όμως στον έγκυρο κι ευεργετικό ρόλο τής τεχνοεπιστήμης είναι τραγικό: χαλυβδώνει την πιο δεινή κοσμοεξουσία που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, η οποία στον φοβερό αιώνα που πέρασε μας έφερε μόλις ένα βήμα πριν από τον πυρηνικό όλεθρο, και σήμερα απειλεί τη γενετική ταυτότητα του είδους άνθρωπος ενώ δοκιμάζει σκληρά τα όρια αντοχής τού πλανήτη.

Εκείνο που είναι για να τραβάς τα μαλλιά σου στην παραπάνω φράση είναι το «ηθικό πλεονέκτημα [της αριστεράς]»… Ο κος Χατζηστεφάνου —και μαζί του, δυστυχώς, μεγάλο μέρος τής απολιθωμένης «αριστεράς» των ημερών μας— νομίζει ότι βρίσκεται ακόμα στον δέκατο όγδοο αιώνα, όταν η θρησκεία εκπροσωπούσε καθετί το οπισθοδρομικό και σκοταδιστικό και η επιστήμη συμβάδιζε με τη χειραφετησιακή υπόσχεση για τις ανερχόμενες τάξεις! Κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι από τότε, κε Χατζηστεφάνου μας, και ο καπιταλισμός που διαδέχθηκε τη φιλελεύθερη οικονομία τής αγοράς οργανώθηκε εξαρχής σαν ένα γιγαντιαίο τεχνοεπιστημονικό εγχείρημα για την απεριόριστη, ανελέητη κυριαρχία πάνω στα φυσικά και τ’ ανθρώπινα βιοσυστήματα·η επιστήμη και η τεχνική, αποσυνδεδεμένες από κάθε αξιακή κρίση και αναστοχασμό, είναι η ιδεολογία του. Και αυτό από μόνο του υποδεικνύει, νομίζω, ποιο είναι —ή ποιο θα έπρεπε να είναι— το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς: η ανυποχώρητη κριτική στην εργαλειακή ορθολογικότητα, δηλαδή την τεχνοεπιστήμη, από τη σκοπιά μιας αξιακής ή καθ’ ύλην ορθολογικότητας που προκρίνει διαλεκτικά (με την έννοια της πραξεολογικής διαμεσολάβησης του γνωσιοθεωρητικού στοιχείου) τούς ανθρώπινους σκοπούς: ένα πρόταγμα, δηλαδή, και όχι μια «γνώση».

Τα «εμβόλια» που προπαγανδίζουν σήμερα οι γιατροί-βαθμοφόροι τού κράτους —για να επιστρέψω σ’ αυτά— είναι στην πραγματικότητα πλατφόρμες γενετικής τεχνολογίας οι οποίες, ως τροποποιητές τής λειτουργίας των κυττάρων, το λιγότερο που μπορούν να προκαλέσουν είναι μόνιμη αλλοίωση στον μηχανισμό φυσικής αυτοανοσοποίησης με συνέπειες τις οποίες δεν μπορεί να προβλέψει κανέναςΔεν θα αναφερθώ εδώ στο διογκούμενο κύμα των παρενεργειών (περιλαμβανομένων θανάτων, φυσικά, αλλά και ραγδαία νόσηση από τον ίδιο τον ιό απ’ όπου υποτίθεται ότι θα ήταν προφύλαξη!) οι οποίες έχουν σημειωθεί και σημειώνονται κιόλας αυτούς τους λίγους μήνες τού μαζικού εμβολιασμού – τις οποίες παρεμπιπτόντως πασχίζουν με κάθε θεμιτό και αθέμιτο τρόπο να κρύψουν, και αυτό είναι ήδη έγκλημα κατά της ανθρωπότητας… Εκείνο που θέλω κυρίως να τονίσω είναι η δομική λογική που κατευθύνει την διεστραμμένη ιδέα τού υποχρεωτικού εμβολιασμού. Έχω ξαναπεί ότι ο θεμελιώδης εχθρός τού καπιταλισμού είναι η αυτονομία, που ενέχει την έννοια της αυτάρκειας σε οιοδήποτε επίπεδο. Κεντρική επιδίωξη είναι όλοι —άτομα, χώρες, γεωγραφικές περιοχές— να εξαρτώνται από μία κεντρική αγορά, μονοπωλιακά ή ολιγοπωλιακά ελεγχόμενη· και αυτό γίνεται με την ένταξη σε έναν διεθνή καταμερισμό εργασίας. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου συστήματος, είναι εκείνο που είδαμε να συμβαίνει με το τέλος τής αποικιοκρατίας: οι χώρες που απέκτησαν εθνική ανεξαρτησία ήταν ήδη κατεστραμμένες παραγωγικά από την πολιτική των μονοκαλλιεργειών που είχε επιβάλει το αποικιακό σύστημα, και για να σταθούν στα πόδια τους ήταν υποχρεωμένες να ενταχθούν στην παγκόσμια αγορά, πράγμα που έκαναν αναγκαστικά δανειζόμενες. Δανείζονταν ακριβώς από τους πρώην δυνάστες τους, με δυσμενείς τοκογλυφικούς όρους, πράγμα τις έκανε ακόμη πιο εξαρτημένες —τεχνολογικά, οικονομικά και πολιτικά— από το κεφαλαιοκρατικό κέντρο, οδηγώντας τες σε ένα σπιράλ καταβαράθρωσης. Σήμερα, βλέπουμε αυτή τη διαδικασία να προχωρεί αμείλικτα από την παγκόσμια περιφέρεια προς ολοένα κεντρικότερες ζώνες. Χαρακτηριστικό είναι αυτό που συμβαίνει στην ευρωπαϊκή περιφέρεια – πράγμα το οποίο εξηγεί επίσης τα δεινά που έζησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο η Ελλάδα μέσα στην τελευταία δεκαετία. Γύρω στο 1980 η Ελλάδα είχε ποσοστό παραγωγικής αυτάρκειας κάπου 60-70%. Αυτό κατέρρευσε μετά την ένταξή της στην ΕΕ και σήμερα εμφανίζει την εικόνα μιας χώρας κατεχόμενης από το διεθνές (και πρωτίστως ευρωπαϊκό) κεφάλαιο, εξειδικευμένη αποκλειστικά στην παροχή υπηρεσιών μέσα στον ευρωπαϊκό καταμερισμό εργασίας και στερημένη ακόμη και από τη στοιχειώδη αυτάρκεια στον πρωτογενή (αγροτικό) τομέα.

Για τον ίδιον ακριβώς λόγο, και με την ίδια λογική, επιχειρείται σε όλες σχεδόν τις χώρες να εμποδιστούν οι καλλιέργειες με φυσικούς σπόρους και, είτε μέσω απαγορεύσεων (με κλασικό πρόσχημα την «ασφάλεια των τροφίμων») είτε μέσω επιδοτήσεων, να επιβληθούν οι τεχνητοί σπόροι —σαν να λέμε, γενετικές «πατέντες»— των εταιρειών βιοτεχνολογίας. Οι πατέντες των αγροτικών προϊόντων ισοδυναμούν με υποκλοπή της τροφικής αυτάρκειας από τον παγκόσμιο πληθυσμό εκ μέρους ενός βιοτεχνολογικού τραστ (με πρώτη τη δυσώνυμη Monsanto)που στηρίζεται από τις ισχυρότερες κυβερνήσεις τού πλανήτη. Έτσι συνδυάζεται το οικονομικό όφελος με τη δυνατότητα στρατηγικού ελέγχου χωρών και πληθυσμών.

Αναλογικά, το ίδιο γίνεται τώρα με τις φαρμακοβιομηχανίες. Η πολιτική τού υποχρεωτικού εμβολιασμού ισοδυναμεί με «πατεντοποίηση» της υγείας, των ίδιων των βιολογικών αυτορρυθμιστικών μηχανισμών τού ανθρώπινου οργανισμού, και με υποκλοπή τής ανοσολογικής του αυτάρκειας από βιοτεχνολογικά εργαστήρια που ελέγχονται από λίγους φαρμακευτικούς εταιρικούς γίγαντες σε στρατηγική συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.3 Δια βίου εξαρτημένοι από τα προϊόντα τους, που στοχεύουν πλέον όχι σε μια περιορισμένη αγορά «ασθενών» αλλά στην απέραντη αγορά των υγιών, όχι μόνο θα είμαστε όλοι μια ανεξάντλητη πηγή κερδοφορίας αλλά κι ελεγχόμενα εξαρτημένοι μέχρι —κυριολεκτικά— τις παραμικρές μας κυτταρικές λειτουργίες.

Αλήθεια, δεν σας έχουν περάσει ποτέ από το μυαλό αυτά κε Γεροτζιάφα; Δεν ξέρετε μήπως ότι το «δήθεν ανασφαλές» εμβόλιο της AstraZeneca έχει απαγορευτεί πλέον στις περισσότερες χώρες (και στην Ελλάδα υπό όρους) και τώρα μόλις η ΕΜΑ εξέδωσε απαγόρευση επίσης για το σκεύασμα της Johnson&JohnsonΤί ποσοστό τού παγκόσμιου πληθυσμού πρέπει ακόμα να θυσιαστεί μέχρι να απαγορευτούν και τα υπόλοιπα βιοτεχνολογικά τέρατα που έχετε αναλάβει με σταυροφορικό πάθος να προωθείτε; Αν πραγματικά «αγωνίζεστε για να προστατέψετε και να θεραπεύσετε τους φτωχούς και τους οικονομικά αδύναμους, τα λαϊκά στρώματα σε όλες τις χώρες σε όλον τον πλανήτη», το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τους αφήσετε στην ησυχία τους: δεν χρειάζονται εσάς, ούτε τα εμβόλια, ούτε την ιατρική σας· αρκετά έχουν πληρώσει ώς τώρα την τεχνογνωσία σας και τις «προστατευτικές» σας προθέσεις. Κρατήστε για τον εαυτό σας και τους ομοίους σας τα δηλητηριώδη σας δώρα· αν η ανθρωπότητα επιβιώσει, δεν θα επιβιώσει με τη βοήθειά σας αλλά ενάντια στον «πολιτισμό» σας.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

 

1.https://info-war.gr/epitaktiki-i-anagki-gia-emvoliasmo-/?fbclid=IwAR2zXh8yRQTK-GnUa2Y6NvJiXPb69yTq2OSt5eC-cEblEp49fo_qxTGy728,όπου, εκτός των άλλων, προσφεύγει στο ιλιγγιώδες τέχνασμα να χρησιμοποιεί το παράδειγμα ενός βαρύτατα ασθενούς βορειοαφρικανού μετανάστη ως επιχείρημα για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό υγιώνΝωρίτερα, άλλωστε, στον ίδιον δικτυακό τόπο είχε (ανα)δημοσιευθεί άρθρο του με τίτλο «Επιτακτική ανάγκη για εμβολιασμό των εγκύων»: ο άνθρωπος είναι αληθινά αδίστακτος…!

 

2.https://info-war.gr/o-polakis-psareyei-psifoys-sti-dexameni/, όπου λοιδωρεί έναν πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ επειδή ένιωσε την ανάγκη να σπάσει την «ομερτά» τής συνενοχής στο εμβολιαστικό έγκλημα που στηρίζουν με τη σιωπή τους όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα. Κι εκτός αυτού, συνεχίζει αμετανόητα να χρησιμοποιεί την κακή λέξη: «ψεκασμένοι»…. Πιπέρι!

 

3. «Τείχος ανοσίας» το λένε αυτό στην υπηρεσιακή γλώσσα των υγειονομικών επιτελείων. Στην πραγματικότητα —όπως ήδη αποδεικνύεται, αλλά δεν ήταν δύσκολο να το μαντέψει κανείς— λειτουργεί μάλλον σαν «αγωγός νοσηρότητας»… Η μόνη αληθινή ανοσία που μπορεί να χτιστεί είναι μέσ’ από την ίδια τη νόσηση και κατοπινή ανάκαμψη – και προστατεύει αληθινά τους συνανθρώπους του μόνο εκείνος που διατίθεται, νοσώντας σχετικά ο ίδιος, να συμβάλει με τη φυσική του ανοσολογική αντίδραση στη βαθμιαία αποδυνάμωση του ιού. Όθεν και «φιλοτομαριστές μικροαστούς» πρέπει να λέμε όλους τους άλλους…

 

 

ΜΙΚΡΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ

ΤΩΝ κ.κ. ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΕΡΟΤΖΙΑΦΑ

 

AntonPanekkoekΟ Λένιν σαν φιλόσοφος, μετ. Ζαχαρίας Δεμαθάς, επιμ. Γ. Σιούνας (Ύψιλον,

            1981 [1938])

MHorkheimer / T.WAdornoΗ διαλεκτική τού διαφωτισμού, μετ. Λευτέρης Αναγνώστου,

επίμετρο: Κοσμάς Ψυχοπαίδης (Νήσος (Αθήνα 1996 [1947]).

HeideggerMartin, «Το ερώτημα για την τεχνική», στο Περί πολιτικής, περί αληθείας, περί

            τεχνικής, εισαγ.-μετ.-σχόλια: Δημήτρης Τζωρτζόπουλος (Ηριδανός 2011 [1954]).

MichelFoucaultΗ γέννηση της κλινικής. Μια αρχαιολογία τού ιατρικού βλέμματος, μετ. Κική

            Καψαμπέλη (Νήσος Αθήνα 2012 [1963).

GeorgesCanguilhemΤο κανονικό και το παθολογικό, πρόλ. MichelFoucault, μετ.-επίμετρο:

            Γιώργος Φουρτούνης (Νήσος: 2007 [1966]).

JürgenHabermas, «Tεχνική και επιστήμη ως ιδεολογία», στο Κείμενα γνωσιοθεωρίας και

            κοινωνικής κριτικής, εισαγ.-μετ. Λευτέρης Αναγνώστου (Πλέθρον, 1990 [1968]).

René DubosMan, Medicine, andEnvironment (Praeger: ΝέαΥόρκη 1968).

IvanIllich,Ιατρική νέμεση. Η απαλλοτρίωση της υγείας, μετ. Βασίλης Τομανάς (Νησίδες:

            Σκόπελος  2010 [1975]).

Harris L. Coulter, A History of the Schism in Medical Thoughtτόμ. I. The Patterns Emerge:

Hippocrates to Paracelsusτόμ. II. Progress and Regress: J.B. Van Helmont to

Claude Bernard (Wehawken Book Co.: Ουάσινγκτον 1975/1977).

Κορνήλιος Καστοριάδης, «Η κρίση τής νεωτερικής επιστήμης και ο επιστημονικός

προοδευτισμός», και «Το νόημα της τεχνικής», στο Τα σταυροδρόμια του λαβύρινθου,

μετ. Ζήσης Σαρίκας (Ύψιλον, 1991 [1977)

JacquesEllulΤο τεχνικό σύστημα, μετ.-πρόλ. Γιάννης Δ. Ιωαννίδης (Αλήστου Μνήμης, 2012

            [1980]).

MichaelFitzpatrickΗ τυραννία τής υγείας, μετ. Άσπα Γολέμη, επιμ. Βαγγ. Γεωργίου και

            Θαν. Παπαγεωργίου (Πολύτροπον: Αθήνα 2004 [2001]).

BrianGoodwinNaturesDueHealing of Fragmented Culture (Floris Books: Εδιμβούργο

            2007).

Φώτης Τερζάκης, Αντι-επιστημολογικά (Πανοπτικόν: Θεσσαλονίκη 2012)

Peter Gøtzsche, Φονικά φάρμακα και οργανωμένο έγκλημα. Πώς οι μεγάλες εταιρείες

            φαρμάκων έχουν διαβρώσει την υγεία, πρόλ. Richard Smith, Drummond Rennie, μετ.

Σωτηρία Ευθυμίου, επιμ. Χρήστος Πανοτόπουλος (Levantes: Αθήνα 2015 [2013]).

GiorgioAgamben,HomoSacer. Κυρίαρχη εξουσία και γυμνή ζωή, μετ. Παναγιώτης    Τσιαμούρας,

            επιμ. Γιάννης Σταυρακάκης (Scripta 2005 [1998]).

GiorgioAgamben,Πού βρισκόμαστε; Η επιδημία ως πολιτική, μετ. Παναγιώτης Καλαμαράς,

            Τάσος Θεοφιλογιαννάκος (Αλήστου Μνήμης: Αθήνα 2020).

DavidCayleyΠανδημικές αποκαλύψεις. Ερωτήματα για την τρέχουσα πανδημία υπό τη

θεώρηση του Ιβάν Ίλλιτς, μετ. Τ. Θεοφιλογιαννάκος, Γ. Πινακούλας και Β. Τζούνης,

εισαγ. Φ. Τερζάκης (Αλήστου Μνήμης: Αθήνα 20121).

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2021, 23:06


*Φώτης Τερζάκης:

49 ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ 0 ΣΧΟΛΙΑ

«Η ανάδυση της εικόνας του χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού» από τις εκδόσεις Α/συνέχεια



Βιογραφικό Συγγραφέα ΦΩΤΗ ΤΕΡΖΑΚΗ

Κατηγορία: Δοκίμιο - Κριτική, Μετάφραση

Έτος γέννησης: 1959

Τόπος γέννησης: Πάτρα

Σπουδές / Σταδιοδρομία:

Έχει εργαστεί πολλά χρόνια στον χώρο του βιβλίου (ως εκδότης, επιμελητής σειρών και μεταφραστής), και ερευνητικά, στο πλαίσιο σεμιναρίων, σε ποικίλους τομείς των Επιστημών του Ανθρώπου. Από το 1992 ως το 2001 συνδιοργάνωνε, με τον Μάριο Μπέγζο, το ανεξάρτητο Θρησκειολογικό Σεμινάριο που το 1997 οδήγησε στη δημιουργία της Εταιρείας Θρησκειολογικών Ερευνών (της οποίας χρημάτισε διαδοχικά γραμματέας και πρόεδρος), και ήταν από τους βασικούς συντάκτες του Θρησκειολογικού Λεξικού στα Ελληνικά Γράμματα.

Έχει δημοσιεύσει εκτεταμένο αριθμό δοκιμίων και κριτικών σε ποικίλα έντυπα (Σημειώσεις, Λεβιάθαν, Ήχος, Πλανόδιον, Πανοπτικόν, κ.ά.) και συνεργαστεί κατά περιόδους ως βιβλιοκριτικός με τις εφημερίδες Ελευθεροτυπία, Καθημερινή και Αυγή· έχει επίσης διδάξει μετάφραση φιλοσοφίας στο Αγγλικό Τμήμα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Μετάφρασης (ΕΚΕΜΕΛ). Από το 2005, έχει ιδρύσει ένα θεσμό εναλλακτικής επιμόρφωσης, το Κέντρο Διαπολιτισμικών Σπουδών (και, από το 2009, Εταιρεία Διαπολιτισμικών Σπουδών), στα πλαίσια του οποίου παραδίδει σειρές μαθημάτων στη φιλοσοφία, την αισθητική, τη συγκριτική θρησκειολογία και ανθρωπολογία/ ψυχανάλυση. Το δημοσιευμένο του έργο περιλαμβάνει ποίηση, ταξιδιωτική πρόζα, δοκίμια και μεταφράσεις.

Δρ. ΕΥΑ ΔΟΥΒΑΡΑ: "Αυτόν τον εφιαλτικό κόσμο ετοιμάζουν για εμάς και τα π...

Μια συγκλονιστική μαρτυρία -κατάθεση Ψυχής με αδιάσειστα ντοκουμέντα που γκρεμίζουν το σαθρό σάπιο παγκόσμιο οικοδόμημα της Παγκοσμιοποίησης και όσων κρύβονται πίσω από όσα ζούμε βιώνουμε και όσα ακόμα χειρότερα έρχονται. Όλα τα συγκλονιστικά ντοκουμέντα - public record - της εμπεριστατωμένης επιστημονικής έρευνας της Δρ. Έυα Δουβάρα θα αναρτηθούν στην σελίδα http://www.alexstefanopoulos.gr , ώστε αφενός να έχουν άμεση πρόσβαση χωρίς την διαμεσολάβιση της φιλοξενούσας πλατφόρμας της You Tube ( Google ) και έτσι με άνεση χρόνου να δοθούν ελεύθερα προς χρήση προς περαιτέρω έρευνα στον κάθε ένα χρήστη του διαδικτύου και ελεύθερα στον αναγνώστη του παγκόσμιου διαδικτύου με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά ως κατηγορηοποιημλενη μεθοδική θεματική έρευνα για να μπορούν ευκολότερα να είναι κτήμα του κάθε ενός που αναζητά διέξοδο στην αλήθεια μέσω και ανοιχτών πηγών. Ορισμένα ενδεικτικά μόνον links αναρτώνται - εκτίθενται παρακάτω. Εκ της συντακτικής ομάδας του καναλιού προσωπικού καναλιού στο You Tube του Δημοσιογράφου Αλέξανδρου Μ Στεφανόπουλου. ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΥΑΣ ΔΟΥΒΑΡΑ ΠΡΟΛΟΓΙΖΕΙ Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ (ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ ) https://attikanea.info/%CE%B5%CF%85%C... ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΑΠΟ 26 ΓΛΩΣΣΕΣ https://www.deepl.com/translator

O ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΥΣΤΙΝΟΣ ΚΡΟΥΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. Ο ΚΟΣΜΟ...

ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΒΑΤΕΡΛΩ! Στους δρόμους κατά της υποχρεωτικότητας – Βόμβα επι...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ο Dr. Sucharit Bhakdi - Δραματικό κάλεσμα στον κόσμο | Rantar

ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ ΤΑ ΤΙΝΑΞΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ... || ΑΝΑΤΡΕΠΤ...

ΕΚΤΑΚΤΟ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Ο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ... ΛΕΕΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ.

 

Όταν η τυραννία γίνεται νόμος, η αντίσταση είναι καθήκον!

 

Μετά από τα διαδοχικά και αλλοπρόσαλλα μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση ετσιθελικά για πάνω από ένα χρόνο, η χώρα μας βρίσκεται από τις 30/11/21 στον προθάλαμο της πιο σκοτεινής περιόδου της ιστορίας της. Διαβαίνει το κατώφλι της πιο αισχρής καταπάτησης θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων και συνταγματικών ελευθεριών από την ναζιστική κατοχή 1941-45 και την χούντα 1967-74.

Με την εξαγγελία του ο πρωθυπουργός κατάργησε το δικαίωμα άρνησης λήψης οποιουδήποτε ιατρικού σκευάσματος με πρόσχημα το κοινό καλό. Ένα κοινό καλό, το οποίο φαλκιδεύεται από την κυβέρνηση (αλλά δυστυχώς και την ανύπαρκτη αντιπολίτευση) ανάμεσα σε σκληρά λοκντάουν και πειραματικά εμβόλια, τα οποία ήδη έχουν αποδειχθεί αναποτελεσματικά και επικίνδυνα για να αντιμετωπίσουν την πανδημία.

 

Είναι ηλίου φαεινότερο πια ότι η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την δημόσια υγεία. Δεν έπραξε το παραμικρό για να ενισχύσει την δημόσια υγεία. Μείωσαν τον προϋπολογισμό της εν καιρώ μάχης όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται την ίδια ώρα που χρηματοδοτούσαν τα κανάλια για να λιβανίζουν την κυβέρνηση.

Έβαλαν σε αναστολή υγειονομικούς, που πέρυσι αποκαλούσαν ήρωες, επειδή απλά άσκησαν τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα τους.

 Δεν έφεραν τα υπάρχοντα αποτελεσματικά φάρμακα και θεραπείες που θα ανακούφιζαν την πίεση στα δημόσια νοσοκομεία. Δεν έκαναν απολύτως τίποτα για την πρωτοβάθμια υγεία.

Δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να αποσυμφορήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή τις σχολικές τάξεις.

Φρόντισαν να κλονίσουν οι ίδιοι την εμπιστοσύνη των πολιτών στα ενέσιμα σκευάσματα με το να μετατρέψουν τις επιτροπές φαρμακοεπαγρύπνησης και τις καταγραφές παρενεργειών ουσιαστικά κενές περιεχομένου.

 

Δυστυχώς σε αυτή την κατρακύλα ολοκληρωτισμού της κυβέρνησης, ανήθικοι και επίορκοι 'ακαταδίωκτοι' επιστήμονες επέλεξαν να γίνουν συνοδοιπόροι της. Αυτοί οι τελευταίοι όχι απλά δεν ενδιαφέρονται για την υγεία των πολιτών αλλά τελικά το μόνο που ενδιαφέρονται είναι η υπερκερδοφορία των πολυεθνικών φαρμακευτικών εταιρειών.

Οι συνεχόμενες μεταλλάξεις διασφαλίζουν και αυξανόμενα κέρδη και μέχρι να τελειώσει το ελληνικό αλφάβητο των μεταλλάξεων, τα εγγόνια και τα δισέγγονα των μεγαλομετόχων και των διευθύνοντων συμβούλων των φαρμακευτικών δεν θα ξέρουν τι να κάνουν με την υπερσυσσώρευση του πλούτου τους.

-Η πρόσφατη δήλωση του επιτρόπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Μαργαρίτη Σχοινά για την ύπαρξη τουλάχιστον οκτώ φαρμακευτικών σχημάτων που η ΕΕ δεν προωθεί λόγω δέσμευσης της για τα εμβολιαστικά προγράμματα τα λέει όλα.

-Κι έτσι, να τα αποτελέσματά τους: 4.838 οι κατά την κυβέρνηση "θάνατοι από κόβιντ" όλο το 2020 - με 0% εμβολιασμούς.

-Πάνω από 19.300 πριν τα μέσα Δεκεμβρίου 2021 με 63% πλήρεις εμβολιασμούς!

 

Η απόπειρα επιβολής της υποχρεωτικότητας στον εμβολιασμό για τους άνω των 60 ετών συμπολίτες μας, είναι απολύτως ενδεικτική των προθέσεων για όλους μας, μιας ολοένα και πιο αυταρχικής κυβέρνησης.

Την ίδια μάλιστα στιγμή που σε καθημερινή βάση αποδεικνύει την ενδοτικότητα και την υποταγή της στα άνομα σχέδια των ελίτ και των υπερεθνικών εξουσιών που τις υπηρετούν πιστά.

 

Η αντίσταση στην αδιανόητη λαίλαπα του παγκοσμιοποιημένου υγειονομικού ολοκληρωτισμού είναι μονόδρομος αν θέλουμε όχι απλά να επιβιώσουμε αλλά και να μην καταντήσουμε   μετανθρωπικά ανδράποδα στην υπηρεσία μιας απάνθρωπης και σάπιας ελίτ.

Αυτή η Αντίσταση είναι επιτακτικό άμεσο  χρέος όλων των ελεύθερα, ενωτικά, πέρα και πάνω από ιδεοληπτικά και οιουδήποτε είδους μικροπολιτικά στεγανά και περιχαρακώσεις, σκεπτόμενων πολιτών.

Όλων όσων θέλουν να παραμένουν  Άνθρωποι, είτε είναι εμβολιασμένοι λόγω τρομοκρατίας και απάνθρωπων εκβιασμών είτε όχι.

            ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΡΗΤΗΣ

*Ακολουθούν ονοματεπώνυμα όσων έχοντας το θάρρος της γνώμης τους δηλώνουν ότι συμφωνούν. Αρκει να  ενημερώνει σε σχόλιο ανάρτησης του παραπάνω συλλογικής εργασίας κειμένου στο φέισμπουκ ή κοινοποίησης σε βάιμπερ και μέσεντζερ ή email . Αυτή την εβδομάδα γίνεται πλατιά συλλογή συνυπογραφών και ως την επόμενη εβδομάδα κοινοποιούνται οι ως τότε συνυπογράφοντες, προτεινόμενες εκδηλώσεις και ενέργειες, σύσκεψη συνυπογραφόντων ανά νομό για οργάνωση δράσεων,  Συναυλία κρητικής και σύγχρονης μουσικής ως τα μέσα Ιανουαρίου σε ανοιχτό χώρο για εναντίωση στην δικτατορία και ενίσχυση-συμπαράσταση στους υπό αναστολή Υγειονομικούς.

 

Οι (κατ΄αλφαβητική σειρά) 122 ως τις 22/1/2022 συνυπογράφοντες :

Αγγελόπουλος Άκης, ιδιοκτ. επιχ. Εστίασης Χανιά

Αναγνωστάκης Δημήτρης, αρτοποιός, μουσικός, Έλος Κισσάμου-Χανιά

Αθιτάκης Γιάννης, ελ. επαγγ/τιας  Χανιά

Αλευράκη Στέλλα Εμανουέλα, συντ/χος ιδ. υπάλ.  Χανιά

Αναστασοπούλου Αθανασία, δημ. Υπάλληλος  Χανιά

Ανδρεανάκη Αναστασία, προώθ. οικολ. Προϊόντων  Χανιά

Ανδρονικάκη Πόπη, συντ.  δασκάλα, Χανιά

Αντωνάκη-Βακάκη Νίκη, Παλιά Ρούματα, Χανιά

Ασσαριώτης Παύλος συντ. δάσκαλο- από Μάλια Ηρακλείου

Ασσαριώτη Αθηνά, συντ. δασκάλα

Βαλαβάνη Τερέζα, κλινική ψυχολόγος, Ηράκλειο

Βαβουλές Γιώργος, πολ. μηχανικός  Χανιά

Βαϊγκούσης  Βαγγέλης, μουσικός  Χανιά

Βακάκης Δημήτρης, μουσικός, Παλιά Ρούματα,  Χανιά

Βαλαδάκη Σοφία, συντ/χος επιχ/τίας, Χανιά-Γερμανία

Βαρβαντάκη Ελεάννα, νηπ/γός Χανιά

Βερούλη Ελισσάβετ, μουσικός Χανιά

Βορεινάκη Ελένη, συντ. νηπ/γός, Χανιά

Βρουλάκη-Αγγελοπούλου Αγγελική, ιδιοκτ. επιχ. Εστίασης Χανιά

Γεωργιάδου Παναγιώτα, οικιακά Χανιά

Ζαχαράκη Μαρία, αγρότισσα, Ηράκλειο

Ζαχαράκης Εμμανουήλ, συντ/χος, Ηράκλειο

Ηλιάκη Παρασκευή, Χανιά

Θεοδωρουλάκης Βαγγέλης, γυμναστής, Ρέθυμνο

Καπαρουδάκη Κατερίνα, άνεργη, Χανιά

Καπαρουδάκης Παντελής επιχ/τίας, Αποκόρ- Χανιά

Καστρινάκης Νίκος, μουσικός, Κεφάλι-Χανιά

Κατσαμπά-Σταυριανουδάκη Λεμονιά, συντ. ελ. επαγγ/τίας, Χανιά

Κλωνιζάκης Χάρης, άνεργος, Χανιά

Κλωστράκης Νεκτάριος, μουσικός-Ηράκλειο

Κοκογιαννάκη Χριστίνα, ιδ. Υπάλληλος Χανιά

Κοπανάκης Ηλίας, χημ. μηχανικός, διδάσκων Πολυτεχνείο, Χανιά

Κουτσουράκη Βάλια, ιδ. υπάλ. Ρέθυμνο

Κουτσουράκη Μαρία-Σοφία, ζωγράφος ιστορ. αρχιτ/κών  Ρέθυμνο

Κουνδουράκης Αντώνης, ιδιωτ. υπάλληλος  Χανιά-Αθήνα

Κουρτάκη Χριστίνα, ελ.επαγγ/τίας Χανιά

Λιβανός Νεκτάριος, ιδιωτ. υπάλ. Χανιά

Μαλεκάκη μαρία, μουσικός, Κεφάλι Χανιά

Μάλμος Αντώνης, έμπορος ανταλ. μοτ/των

Μαμαλάκης Στέλιος, ελ. επαγγ/τίας Ρέθυμνο

Μαραγκουδάκης Κώστας, συντ/χος Χανιά-Αθήνα

Μανωλιούδης Γιώργος,  μουσικός-Ρέθυμνο

Μαρτσάκης Γιώργος, καλλιτ. πετροκατασκευές, Κίσσαμος- Χανιά

Μηλιά Ασπασία, συντ/χος, Χανιά.

Μονιάκη Σόσω/Χρυσούλα, νηπ/γός, Χανιά

Νικάκης Μιχάλης, συντ. δημ. υπάλ.  Χανιά

Ντάλας Μιχάλης, Αποκόρωνας Χανιά

Nτουντουλάκης Κώστας, συντ. δάσκαλος, Χανιά

Ξανθουδάκης Μιχάλης  Χανιά

Παπαδάκη Θάλεια, γυμνάστρια, Ρέθυμνο

Παπαδάκη Κατερίνα, Χανιά

Παπαδάκη-Γαρεφαλάκη Μαρία, άνεργη-Ηράκλειο.

Παπαδάκης Σταμάτης μουσικός, Χανιά

Παπανδρέου Κατερίνα, Χανιά

Παπαντωνίου Μιχάλης συντ. δημοσίου, Χανιά

Παπουτσάκη Χρυσή, βρεφονηπιοκόμος  Χανιά

Πατεράκης Γιάννης συντ. αξ/κός πολεμ, ναυτικού, Χανιά

Πατεράκης Μιχάλης, συντ/χος, Κουστογέρακο, Χανιά

Περράκης Γιάννης, έμπορος,  Χανιά

Πεντάρης Μανώλης, συντ/χος  Σέλινο Χανιά

Περράκη Αγλαϊα, Χανιά

Περιστέρη Βούλα, έμπορος, Χανιά

Πετράκης Στέλιος, ελ. επαγγ/τίας, Ρέθυμνο

Πηρουνάκης Σήφης το Γεωργίου, συντ. υπ. Παιδείας-Μεσαρά Ηράκλειο

Σαπουντζής Γιώργος, ελ. επαγγ/τίας Ρέθυμνο

Σαραντοπούλου Κατερίνα, οικιακά, Αποκόρ. Χανιά

Σαρρής Κώστας, τέως πρωταθλητής, επιχ/τίας Χανιά-Καναδάς

Σκουλάς Γιώργος, φωτογράφος  Χανιά

Σεκερτζής Ηλίας, εργ/νος Νοσοκ. Χανίων

Σπανομαρκίδου Μαρία, συντηρ. Έργων τέχνης, Χανιά

Σταυριανουδάκης Κυριάκος, μουσικός, Χανιά

Σταυριανουδάκης Μανούσος συντ. αστυνομικός, Χανιά

Στεργίου Ειρήνη υγειον/κός σε αναστολή

Τζαμαντάκη Ελένη, επιχ/τίας

Τζατζάνη Ελένη, νηπιαγωγός, Χανιά

Τζινευράκης Νίκος, συντ. ιδ. Υπάλλ, Χανιά

Τζιρτζιλάκης Νίκος,  πολιτ. μηχ/κός και ραδ. παρ/στής-Χανιά

Τζουγανάκης Περικλής μουσικός-Χανιά

Τζουγκαράκης Λευτέρης, βετεράνος πρωταθλητής, επιχ/τίας,  Χανιά-Αθήνα.

Τζωρτζινάκης Μάρκος, δημ. Υπάλληλος, Χανιά-Αθήνα.

Τσακιράκη Αιμιλία, πολιτ. μηχανικός, Χανιά.

Τσιριντάνη Κατερίνα επαγγελματίας, Χανιά

Τσιριντάνη Στέλλα - υγ/κός υπό αναστολή, Χανιά  

Τσουπάκης Γιώργος αγρότης-επιχ/τίας, Κσλλικράτης-Φραγκοκάστελο Χανίων

Τσουρής Γιάννης-Βαρδής, αρχιτέκτονας-μηχανικος, Χανιά

Χαραλαμπακης Μάνος, δημ. υπάλ.  Χανιά

Χατζηγρηγοράκης Σπύρος, εργολάβος οικοδ. Χανιά

Φαλαγγάρης Κώστας,  συντ υγειονομικός, Χανιά

Φασαράκης Γιώργος δάσκαλος, Χανιά

Φρονιμάκης Γιάννης, τουρ. επιχ/τίας, Αποκόρ-Χανιά

Χατζημανωλάκη Εύα αρχιτ. Μηχανικος, Χανιά

Χαραμαντά Σεβαστή, ιδιωτική υπάλληλος, Χανιά

Χαρτζουλάκης Βασίλης, αγρότης-μελισσοκόμος  Χανιά
Χαρτζουλάκης Γιάννης, μουσικός, Κίσσαμος-Χανιά

Χαρτζουλάκης Δημήτρης, υγειονομικός σε αναστολή, Χανιά

Χριστουλάκης Πέτρος-υγ/κός υπό αναστολή, Χανιά

Ψαράκης Μανώλης αγρότης-πτηνοτρόφος, Μεσαρά Ηράκλειο

Ψαρός Μπάμπης, ιδιοκτ. τουρ. επιχ/σης Καλλικράτης-Χανιά

Ψαρουδάκης Σταύρος,  μουσικός, Ασκύφου, Χανιά. (91)

            `          

 

 

 




Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

Από Aristea Tsoulou 9 Δεκεμβρίου 

 
Μπήκαμε στην χρονομηχανή και γυρίσαμε πίσω...
Έχω χρέος να σας ενημερώσω με βάση τα διδάγματα της Ιστορίας για το πώς θα μπορούσατε να ...μας ξεφορτωθείτε για να μη σας πιάνουμε τις κλίνες στις απανταχού εν Ελλάδι ΜΕΘ:

1) κάντε το αλά Χάινριχ Χίμλερ. Ανοίξτε τους φούρνους να ζεσταίνονται. Βάλτε μας όλους μέσα και ψήστε μας ...αφού, βεβαίως, επιταξετε όλα τα περιουσιακά μας στοιχεία.
Πλεονέκτημα: γρήγορη εξόντωση και υψηλά κέρδη λόγω του σφετερισμού των περιουσιών μας.+ Εξοικονόμηση κλινών ΜΕΘ.
Μειονέκτημα: η μπόχα των φούρνων... Αβάσταχτη!

2) Ανοίξτε τα ξερονήσια και στείλτε μας με καραβιές σε Αη Στράτη, Γυάρο και Μακρόνησο. Ευκαιρία να χαρούμε λίγο κι εμείς τον ήλιο και την θάλασσα! "Αθρώποι" είμαστε κι εμείς, δεν είμαστε ζώα! (ή μήπως μας θεωρείτε ως τέτοια;)
Πλεονέκτημα : δεν θα μας βλέπετε! Τα αντεράκια σας δεν θα γυρίζουν και δεν θα κινδυνεύετε από την πσέκα μας! Θα πεθαίνουμε και θα μας πετούν στη θάλασσα για να μας τρων τα ψάρια.+Εξοικονόμηση κλινών ΜΕΘ.
Μειονέκτημα: ε..όχι να πλερώνετε εσείς οι άριστοι για να κάνουμε εμείς οι λεχρίτες διακοπάρες! Γιατί τέτοιοι είμαστε. Είμαστε ικανοί να γουστάρουμε εκεί.

3) Κάντε το αλά Αυστραλία. Τα camps είναι εδώ. Ο σχετικός νόμος έχει ήδη ψηφιστεί. Βάλτε μας μέσα εκεί και ταΐστε μας και ποτίστε μας. Βάλτε και κάμερες να μας παρακολουθούν και δώστε μας έτσι και την πολύτιμη εμπειρία να πρωταγωνιστήσουμε σε ένα κακέκτυπο του αγαπημένου σας τηλεπαιχνιδιού...του big brother.
Πλεονέκτημα: βιωματική ενσάρκωση του "μεγάλου αδερφού". Ηδονή από την υιοθέτηση της ψυχολογίας του στρατόκαβλου ανθύπα που αρέσκεται να δίνει εντολές και να αναθέτει καψονια. +Εξοικονόμηση κλινών ΜΕΘ.
Μειονέκτημα: καλά σοβαρά τώρα; Θα έχουμε εμείς οι πσεκασμενοι κρεβάτι, έτοιμο φαγητό, τηλεόραση και ίντερνετ; Και όλα αυτά θα τα πληρώνει ο αψέκαστος, ο υπεύθυνος, ο τριπλοτετραπλοπενταπλοεξαπλοεμβολιασμένος άριστος; Ε...όχι!

4) Και αφού μπήκαμε που μπήκαμε στην χρονομηχανή...ας πάμε κι ακόμα παραπίσω στον 15ο αιώνα. Βάλτε μας σε άσυλα όπως έκαναν τότε. Δέστε μας και επιδείξτε μας στο υψηλό "ευγενικό" μισάνθρωπο κοινό... σαν ζώα ενός αλλόκοτου ζωολογικού κήπου. Ακριβώς όπως τότε!
Πλεονέκτημα: Επιτελους κάθαρσις! Αυτή είναι η θέση που αρμόζει σε εμάς τους... άγριους. Ηθική δικαιώσις.+ Εξοικονόμηση κλινών ΜΕΘ.
Extra tip! Μη ξεχάσετε να βάλετε εισιτήριο στην είσοδο και ένα scanner να ελέγχει την εγκυρότητα του QR code των επισκεπτών.
Μειονέκτημα: Δεν έχει.
Αυτά τα έγραψε η ιστορία και τα έκρινε ως...αποτελεσματικά.
Βέβαια, εσείς μπορείτε να ντριπλάρετε και να μας αφανίσετε (για να μη σας πιάνουμε τις ΜΕΘ).... ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ!!!
Παράδοξο ε;
Ναι, Ψεκασμενο ...δε λέω.
Δοκιμάστε το όμως!
(ή μήπως το έχετε ήδη;)

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, στέκεται και κείμενο που λέει "Αφίσα των Ναζί "Αυτό το κληρονομικά άρρωστο ατομο θα κοστίσει κατά την διάρκεια της ζωής του στην εθνική μας κοινότητα 60.000 μάρκα Πολίτη, αυτά είναι λεφτά σου!" 60000 RH koftet dieler Erbkranke die Volksgemeinfchaft auf Lebenszeit Volksgenoffe das ift auch Dein Geld Lefen Sie neues Vole TGr4 Die Monatshefte des Ralfenpolitifchen Cimtes der 1รงดp"