Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024

 

Rockefeller: η βάση του σημερινού παγκόσμιου συστήματος υγείας


Ποιες ήταν άραγε οι μέθοδοι θεραπείας 100, 500 ή και 1000 χρόνια πριν; 

Υπέφεραν τόσο άραγε και τότε οι άνθρωποι από καρκίνους, καρδιοπάθειες, αρθρίτιδες και αυτοάνοσα; 

Πώς εξηγείται η ολοένα φθίνουσα πορεία της υγείας του ανθρώπινου είδους; 

Θα πει κανείς – και πολύ σωστά – ότι έχουν αλλάξει οι συνθήκες διαβίωσης. Το άγχος, τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία κ.τ.λ. όλα πιθανόν να συμβάλλουν.

Δεν μπορούμε όμως να μην παρατηρήσουμε και άλλη μια αλλαγή: έχει ριζικά αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης και θεραπείας των ασθενειών.

Κάποτε το ενδιαφέρον του θεραπευτή ήταν ο ασθενής. Τώρα το ενδιαφέρον του γιατρού είναι η ασθένεια.

Η υγεία ανήκει πια στη βαριά βιομηχανία του πλανήτη. Συστηματοποιήθηκε και λειτουργεί με βάση τα νούμερα.

Το 1910 δημοσιεύθηκε μια «έρευνα» του Abraham Flexner, ενός «ερευνητή»  (ο οποίος καμία σχέση δεν είχε με τον τομέα της θεραπείας), σύμφωνα με την οποία η ιατρική κατάρτιση έPicture_of_Abraham_Flexnerπρεπε να γίνεται με πολύ συγκεκριμένο τρόπο (γερμανικών προτύπων). 

Οι πρακτικές θεραπείες αιώνων θεωρήθηκαν τσαρλατανισμός. Η εμπειρία αντικαταστάθηκε από την θεωρία. Οι παλιές σχολές έκλεισαν και άνοιξαν νέες. Τα βότανα, η ομοιοπαθητική και οι άλλες εμπειρικές μέθοδοι αντικαταστάθηκαν από τρεις εξαιρετικά βάρβαρες μεθόδους: την αφαίμαξη, τις εγχειρίσεις (πριν από την χρήση αναισθητικών και την σωστή πρόληψη λοιμώξεων) και την χορήγηση γενναίων ποσοτήτων τοξικών όπως ο υδράργυρος και o μόλυβδος. Ολόκληρες καμπάνιες στήθηκαν ανακηρύσσοντας τους εμπειρικούς «τσαρλατάνους», θεοποιώντας τη νέα γενιά γιατρών. Βέβαια τα φάρμακα των τσαρλατάνων ήταν πάμφθηνα, ενώ των γιατρών…

Η «έρευνα» αυτή χρηματοδοτήθηκε από τον πολύ γνωστό πολυεκατομμυριούχο Rockefeller, ανοίγοντας το δρόμο για την δημιουργία της φαρμακοβιομηχανίας του.

Ο ίδιος κινούνταν τότε στον τομέα των πετρελαίων και τα νέα φάρμακα που κυκλοφόρησε στην αγορά είχαν ως βάση παραπροϊόντα πετροχημικών. Δεjoh-d-rockefellerν έφτανε όμως το προϊόν καθαυτό, έπρεπε και να αλλάξει ο τρόπος που σκέφτεται η κοινωνία προκειμένου να το καταναλώσει. 

Έτσι ο καλός Rockefeller στα πλαίσια της φιλανθρωπικής του δράσης, χρηματοδότησε με υπέρογκα ποσά νοσοκομεία και πανεπιστήμια. Σε κάθε ίδρυμα το οποίο χρηματοδοτήθηκε, έβαλε δικούς του ανθρώπους με την πρόφαση του οικονομικού ελέγχου (για να διασφαλίσουν τη σωστή χρήση των πόρων), διαφθείροντας στη ρίζα της την ουσία της ιατρικής γνώσης. Οι γιατροί από αυτή τη στιγμή της ιστορίας και μετά, δεν θα διδάσκονταν θεραπεία, αλλά το πως να πουλήσουν την υγεία ως νέο προϊόν. 

Η φαρμακοβιομηχανία άλλαξε την ουσία της ιατρικής εκ των έσω.  

Επιπλέον, το ίδρυμα Rockefeller από κοινού με το κράτος εγκαθίδρυσε το σημερινό σύστημα υποχρεωτικής παιδείας όπως το γνωρίζουμε. Το παιδί απομακρύνεται πια από την επιρροή του οικογενειακού περιβάλλοντος όσον αφορά τη μάθηση. Αλήθειες αιώνων και καθημερινές πρακτικές παύουν να μεταλαμπαδεύονται, αφήνοντας τους νεαρούς μαθητές να αντλούν γνώση από μια κοινή -και προφανώς ελεγχόμενη- πηγή.

Την δεκαετία του 1930 το ίδρυμα Rockefeller αποτέλεσε το βασικό χρηματοδότη κι άλλων «ερευνών», αυτή τη φορά σχετικά με την ευγονική του τρίτου Ράιχ. Το ’60 χρηματοδότησε εμβόλιο ενάντια στη γυναικεία γονιμότητα, στοιχεία του οποίου βρέθηκαν τρεις δεκαετίες μετά μέσα σε άλλα εμβόλια που χορηγούνταν σε τρίτες χώρες και που προξένησαν ακούσιες αποβολές. 

Ο ίδιος ο David Rockefeller αναφερόταν πολύ συχνά στο πρόβλημα του υπερπληθυσμού του πλανήτη σε πολλέςRockefeller University Hospital Celebrates 100 Years Of Medical Breakthroughs από τις δημόσιες ομιλίες του. 

Προβληματισμένος έλεγε ότι από τη μία η εξέλιξη της ιατρικής βοηθάει στο να παρατείνει τις ζωές των ανθρώπων, ενώ από την άλλη δημιουργεί το τεράστιο πρόβλημα του υπερπληθυσμού (ο ίδιος έφυγε φέτος, βαραίνοντας τον πλανήτη για 101 χρόνια. Πολύ πάνω από το μέσο όρο). Το ίδρυμα διατίθεται να πληρώσει προγράμματα ενημέρωσης του πληθυσμού σχετικά με το «πρόβλημα» και αναφέρεται σε «μαζική χρήση παράγοντα ελέγχου της γονιμότητας από την κυβέρνηση, προκειμένου να ρυθμιστούν οι γεννήσεις σε ένα αποδεκτό επίπεδο». (Studies in Family Planing, The population council, 1969)

Το ίδρυμα Rockefeller, ελέγχοντας τον όμιλο Associated Press, απαγόρευσε τη δημοσίευση άρθρων τα οποία δεν ήταν εγκεκριμένα από τον «ειδικό» της φαρμακευτικής τους. Ο «ειδικός» φυσικά ποτέ δεν θα δημοσίευε άρθρο που θα χτυπούσε τις πωλήσεις των φαρμάκων. 

Αν αυτό συνέβαινε τη δεκαετία του ’50, δεν θέλουμε να φανταστούμε το τι μπορεί να συμβαίνει σήμερα. Δική τους η παιδεία, δικά τους τα νοσοκομεία, δικά τους τindexα φάρμακα. Τα στελέχη του Οργανισμού Υγείας (FDA) και τροφίμων έπρεπε πρώτα να περάσουν από το ίδρυμα Rockefeller, ενώ ο Ιατρικός Σύλλογος (AMA) καθώς και όλες οι μεγάλες φαρμακευτικές ελέγχονται πλήρως. Το ίδρυμα πιά χρηματοδοτεί και έρευνες στον τομέα της γενετικής με προοπτική την υγεία αλλά και την αγροτική παραγωγή (μεταλλαγμένα).

Μερικές δεκαετίες μετά την εγκαθίδρυση αυτού του συστήματος υγείας -ενός συστήματος πλήρως εναποτιθέμενου στα χέρια εμπόρων- παρατηρούμε την άνοδο «μη ιάσιμων» ασθενειών και εκτενών διαμονών στα νοσοκομεία. Νέοι ιοί συνεχώς ανακαλύπτονται (ή απλά μετονομάζονται για όσους γνωρίζουν βασική παθολογία), παιδιά γεννιούνται άρρωστα και εμβολιάζονται δεκάδες φορές. 

Ο Ιατρικός Σύλλογος στην Αμερική πρακτικά απαγορεύει την ίαση, υπαγορεύοντας την δια βίου χορήγηση φαρμάκων στους ασθενείς. 

Εννοείται πως η εξάπλωση αυτής της αρρώστιας δεν έμεινε μόνο στην Αμερική. 

Το ίδρυμα Rockefeller είχε το θράσος να κάνει κάτι αντίστοιχο και στην Κίνα, διαγράφοντας αιώνες επιτυχημένης θεραπείας με μεθόδους όπως τα βότανα, η ρεφλεξολογία, το σιάτσου και ο βελονισμός.

Για τις ευρωπαϊκές χώρες – όπως και η δική μας- δεν χρειάστηκε και μεγάλη προσπάθεια, αφού ο Ιπποκράτης μας είναι πια τελείως άγνωστος και καταναλώνουμε άμεσα και με προθυμία ό,τι μαλακία μας σερβίρεται από τη Δύση. Σήμερα ο μέσος γιατρός πρέπει να είναι αρκετά έξυπνος, να έχει μια καλή παιδεία, να ξέρει τα πάντα σε σχέση με τα φάρμακα και τίποτα σχετικά με τη διατροφή. Από το 1910 έως σήμερα, το κόστος της περίθαλψης πολλαπλασιάστηκε τόσο που ο πολίτης δεν μπορούσε να το καλύψει. Η απάντηση ήταν τα -επίσης διεφθαρμένα- ασφαλιστικά ταμεία.

Αυτή είναι η βάση του παρόντος ιατρικού συστήματος. 

Πίσω από κάθε συμβουλή γιατρού και πίσω από κάθε συνταγή βρίσκεται αυτή η βιομηχανία άγνοιας και κέρδους.

Ανακοίνωση του Τουρκικού Κομμουνιστικού Κόμματος (TKP) για τον βρώμικο ρόλο των ηγεσιών Τουρκίας-Ισραήλ-ΗΠΑ σε Συρία, Λίβανο και Παλαιστίνη

 Θέλει τεράστια γενναιότητα το να δρουν εντός Τουρκίας ως κομμουνιστικό κόμμα και να τολμούν να λένε αυτά για τον ρόλο της κυβέρνησης Ερντογάν και της εξίσου με αυτόν ιμπεριαλιστικής "αντιπολίτευσης" στην Τουρκία!!!!

Θυμίζω και την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της ηγεσίας τους (με κίνδυνο της ζωής τους μέσα στους βομβαρδισμούς) στην Βηρυτό για να σταθούν δίπλα στους Λιβανέζους κομμουνιστές, αλλά και τις συναντήσεις χωρίς ίχνος αποκλεισμού με όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις της λιβανέζικης αντίστασης (οι οποίες είναι αποκλεισμένες κι εδώ, όπως κάθε μη αρεστή σε ΝΑΤΟ φωνή αλήθειας, από το νατοϊκό τόξο ΝΔ/ΣΥΡΙΖΑ/ΠΑΣΟΚ και τσοντών τους...)
-Έτσι το ΚΚΤουρκίας-ΤΚΡ έχει σχηματίσει γνώμη για το τι παίζεται στην Παλαιστίνη όσο και στην Συρία, από πρώτο χέρι...
Ανακοίνωση του Τουρκικού Κομμουνιστικού Κόμματος (TKP) που πραγματικά τιμά την έννοια της μαχόμενης πολιτικής πρωτοπορίας!
-----------------------------------------------------
"ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Το σχέδιο που τέθηκε σε εφαρμογή πριν από περίπου 15 χρόνια από τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό και τον περιφερειακό αντιδραστήριο για τη διάλυση της Συρίας ήταν επιτυχές από χθες. Τζιχαντιστικές δυνάμεις που κινητοποιήθηκαν από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, την Αγγλία και την κυβέρνηση του AKP(Ερντογάν) ανέτρεψαν τη συριακή κυβέρνηση σε σύντομο χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας.
Η ειρήνη και η σταθερότητα δεν θα έρθουν στη Συρία όπως υποστηρίζεται. Αντίθετα, στη Συρία, όπου εδώ και χρόνια γίνονται σφαγές, καταλήψεις, λεηλασίες και λεηλασίες και ατελείωτες συγκρούσεις, θα ξεκινήσει μια περίοδος βαρβαρότητας καθώς το τελευταίο σημείο κράτησης που τα συγκρατούσε όλα αυτά, έστω και λίγο, έχει εξαφανιστεί.
Νικητής σ΄ αυτή την εικόνα που διαμορφώνεται. είναι προς το παρόν το Ισραήλ. Αποδείχθηκε για άλλη μια φορά ότι το ζήτημα του Ισραήλ δεν είναι θρησκευτικό ζήτημα. Τζιχαντιστικές ομάδες και το Ισραήλ εργάστηκαν σε μεγάλη αρμονία για να καταλάβουν τη Συρία. Η κυβέρνηση του AKP στην Τουρκία είναι ο παράγοντας που διασφαλίζει αυτή την αρμονία.
Η νίκη του Ισραήλ είναι η νίκη του ιμπεριαλισμού των ΗΠΑ.
Σήμερα, όλοι οι «νικητές» στη Συρία είναι σύμμαχοι των ΗΠΑ και του Ισραήλ. Ίσως υπάρξουν αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ των «νικητών», ίσως η «αρμονία» που παρατηρείται εδώ και μια εβδομάδα στο γήπεδο να εδραιωθεί από τις ΗΠΑ.
Ωστόσο, η αμερικανική «ειρήνη» είναι πάντα αιματηρή και πάντα έγκυος σε νέες συγκρούσεις. Η ηρεμία, η σταθερότητα και η ειρήνη στη Συρία μπορούν να εδραιωθούν μόνο όταν νικηθούν ο ιμπεριαλισμός και οι τζιχαντιστές.
Σίγουρα θα υπάρξει αντίσταση κατά του ιμπεριαλισμού και του σιωνισμού στη Συρία. Το γεγονός ότι αυτή η αντίσταση δρα με επαναστατική προοπτική και υπερασπίζεται την ανεξιθρησκεία, χωρίς να στηρίζεται σε άλλες διεθνείς δυνάμεις, και ότι είναι ενωτική εξαρτάται εν μέρει από τις εξελίξεις στην Τουρκία.
Στη Συρία, το Ισραήλ και οι Ηνωμένες Πολιτείες κέρδισαν μια προσωρινή νίκη χρησιμοποιώντας τζιχαντιστές.
Το Ισραήλ, οι ΗΠΑ και ο τζιχαντισμός πρέπει να ηττηθούν στην Τουρκία.
Καλούμε όλους τους πολίτες μας. Αυτό δεν είναι παιχνίδι. Αν νοιαζόμαστε για τη χώρα μας και το μέλλον μας, πρέπει να σταθούμε όρθιοι, να μιλήσουμε για το πώς θα απαλλαγούμε από αυτή τη βαρβαρότητα και να κάνουμε ό,τι χρειάζεται.
Αυτό που συνέβη στη Συρία είναι απόδειξη του τι θα οδηγήσει ο σεχταρισμός, ο θρησκευτικός, ο εθνικισμός και η στήριξη σε ξένες δυνάμεις.
Αν πρόκειται να συνεχίσει να υπάρχει η Τουρκία, πρέπει να αλλάξει. Δεν υπάρχει ενότητα σε μια χώρα όπου η εκμετάλλευση, η ανισότητα και η αδικία είναι ανεξέλεγκτη.
Επιβάλλεται να συγκρατηθεί η χαρά που βιώνουν οι νεο-οθωμανικοί κύκλοι που ονειρεύονται «επέκταση» μετά τις εξελίξεις στη Συρία. Αυτή η προσέγγιση δεν σημαίνει μόνο προσπάθεια συγκάλυψης της εκμετάλλευσης, της ανισότητας και της αδικίας με κατακτήσεις, αλλά προκαλεί επίσης την εφαρμογή ενός σχεδίου που θα οδηγήσει στη διάλυση της Τουρκίας.
Η χώρα μας και οι πολίτες μας βρίσκονται μπροστά σε μια μεγάλη δοκιμασία.
Ή θα νικήσουμε την εκμεταλλευτική, θρησκευτική, φιλοαμερικανική νοοτροπία που έφερε αυτή τη χώρα στο χείλος της αβύσσου, ή θα πέσουμε σε αυτή την άβυσσο.
Εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας, τους ανθρώπους μας και την ανθρωπότητα.
Η χαρά των Ισραηλινών θα κοπεί!"

«Το Ισραήλ καταστρέφει αλλά δεν θα νικήσει»- Χασάν Κούντσι

Χριστουγεννιάτικο, από βάθους καρδιάς, αφιέρωμα συνειδησιακής αφύπνισης και πραγματικής αγάπης για τους πάσχοντες συνανθρώπους.

1ο: Προς όσους σύγχρονους φαρισαίους κόπτονται επιλεκτικά για "ανθρώπινα δικαιώματα".
 2. Προς όλους όσοι κι όσες, αδιαφορώντας για την δίπλα τους πρωτοφανή γενοκτονία και εξαθλίωση εκατομμυρίων αμάχων, φορώντας υποκριτικά τα "χριστιανικής αγάπης" χαμόγελα ευτυχίας των, μιλάνε  για "σωτήριο πνεύμα" και "μήνυμα αγάπης των Χριστουγέννων"...

Κ.Ντ.


Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024

Ο Τραμπ τα αλλάζει όλα στη Μέση Ανατολή

Ο Καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας και Γεωπολιτικής Θεωρίας στο ΕΚΠΑ Ιωάννης Μάζης, μιλάει στον 98.4 με αφορμή τις εξελίξεις στη Συρία, για την ανάγκη οι αναλύσεις να μπουν στο πως τοποθετείται γεωστρατηγικά το υπερσύστημα .
Ταυτόχρονα σημειώνει με έμφαση πως η εικόνα γεωπολιτικά θα αλλάξει άρδην με την έλευση Τράμπ στον Λευκό Οίκο , γεγονός που κατά την γνώμη του ερμηνεύει την σπουδή του συστήματος των Δημοκρατικών να εμφανίσει κάποιες "νίκες" πριν απέλθει του Λευκού Οίκου στη διεθνή σκακιέρα, συμμαχώντας ακόμη και με ακραίες ισλαμιστικές οργανώσεις, επιχειρώντας να ναρκοθετήσει άμεσες πρωτοβουλίες του Τράμπ . Εκτιμά πως η έλευση Τραμπ θα αναβιώσει το εγχείρημα των ενεργειακών και εφοδιαστικών αλυσίδων από Ινδία - Περσικό και μέσω Κουρδικών και όχι ελεγχόμενων από την Τουρκία εδαφών, προς Κύπρο - Κρήτη , ηπειρωτική Ελλάδα και Ευρώπη . Κατά αυτή την έννοια , μια προσέγγιση ΗΠΑ-Ρωσίας για ανακωχή στη Ουκρανία, θα αποφορτίσει τους δυο παίκτες ισχύος από την αναγκαιότητα, για διαφορετικούς λόγους, της Τουρκίας. Μια Τουρκία, η οποία μπορεί να εμφανίζεται σε πρώτο χρόνο κερδισμένη, αλλά πολύ γρήγορα θα βρεθεί εγκλωβισμένη όπως εκτιμά , από τους σημαντικότερους παίκτες ισχύος με την δημιουργία Κουρδικής οντότητας , ως γεωστρατηγική αναγκαιότητα, ιδίως για τις ΗΠΑ.

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2024

KK Kίνας: Οι Έξι Κατευθυντήριες Αρχές των Συνολικών Μεταρρυθμίσεων



4.jpg

Xi JinpingLi QiangZhao LejiWang HuningCai QiDing Xuexiang, and Li Xi sit on the platform during the Second Plenary Session of the 20th CPC Central Committee, held in Beijing from February 26 to 28, 2023











         (Επίσημη διεθνής εφημερίδα του ΚΚΚίνας, ηλεκτρονική μετάφραση από τα αγγλικά)                                 

Τήρηση των Έξι Κατευθυντήριων Αρχών για Περαιτέρω Εμβάθυνση Συνολικών Μεταρρυθμίσεων

Από Tian Peiyan Πηγή: Αγγλική έκδοση του περιοδικού Qiushi Ενημερώθηκε: 2024-11-12

Το ψήφισμα της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας σχετικά με την περαιτέρω εμβάθυνση της μεταρρύθμισης για την προώθηση του κινεζικού εκσυγχρονισμού (εφεξής «Ψήφισμα») εγκρίθηκε στην τρίτη σύνοδο ολομέλειας της 20ης Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας ( CPC). Το ψήφισμα παρέχει μια εις βάθος σύνοψη της πολύτιμης εμπειρίας που αποκτήσαμε όσον αφορά την πλήρη εμβάθυνση των μεταρρυθμίσεων από την έναρξη της μεταρρύθμισης και το άνοιγμα το 1978 και ιδιαίτερα στη νέα εποχή που ξεκίνησε το 2012. Σε αυτή τη βάση, θέτει έξι κατευθυντήριες αρχές που θα χρησιμεύσει ως σημαντικές κατευθυντήριες γραμμές για την περαιτέρω εμβάθυνση των μεταρρυθμίσεων συνολικά.

Πρώτον, η υποστήριξη της συνολικής ηγεσίας του CPC. Πρέπει να υποστηρίξουμε σταθερά την εξουσία της Κεντρικής Επιτροπής και την κεντρική, ενοποιημένη ηγεσία της και να διασφαλίσουμε ότι το Κόμμα εκπληρώνει τον βασικό του ρόλο να ασκεί τη συνολική ηγεσία και να συντονίζει τις προσπάθειες όλων των πλευρών. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η ηγεσία του Κόμματος ασκείται σε κάθε πτυχή και σε όλη τη διαδικασία της μεταρρύθμισης για να διασφαλίσουμε ότι η μεταρρύθμιση προχωρά πάντα προς τη σωστή πολιτική κατεύθυνση.

Η ηγεσία του ΚΚΚ είναι το καθοριστικό χαρακτηριστικό και η μεγαλύτερη δύναμη του σοσιαλισμού με κινεζικά χαρακτηριστικά. Η συνολική ηγεσία της υπήρξε η θεμελιώδης εγγύηση για την επιτυχή πρόοδο της μεταρρύθμισης και του ανοίγματος της Κίνας. Καθώς συνεχίζουμε τις μεταρρυθμίσεις, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τρομερές προκλήσεις δεδομένου του ευρέος φάσματος τομέων και βαθιά ριζωμένων συμφερόντων. Πρέπει συνεχώς να εμβαθύνουμε την κατανόησή μας για τους νόμους που διέπουν τη μεταρρύθμιση, να καθοδηγούμε τις πρακτικές με νέες θεωρίες και να αποκαλύπτουμε πιο υγιή, πιο μακροπρόθεσμα, πιο προληπτικά και πιο καινοτόμα μεταρρυθμιστικά μέτρα. Πρέπει να αξιολογούμε με ακρίβεια τις καταστάσεις προκειμένου να κατανοήσουμε το χρονοδιάγραμμα, τις τάσεις, τους κινδύνους, τις ευκαιρίες, τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε κατά τη μεταρρύθμιση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι θα δημιουργήσουμε μια υγιή βάση για αποφάσεις που σχετίζονται με τις μεταρρυθμίσεις. Πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες απαιτήσεις για ανάπτυξη και στις νέες προσδοκίες των πολιτών θέτοντας μια σαφή κατεύθυνση, αναπτύσσοντας καλά σχεδιασμένα σχέδια και ορίζοντας τους στόχους, τα καθήκοντα, τις προτεραιότητες, τα χρονοδιαγράμματα και τους οδικούς χάρτες για μεταρρυθμίσεις. Επιπλέον, πρέπει να έχουμε το απέραντο πολιτικό θάρρος και την ακλόνητη αποφασιστικότητα που απαιτείται για να ξεριζώσουμε βαθιά ριζωμένα προβλήματα, να σπάσουμε τα εμπόδια που έχουν δημιουργηθεί από κεκτημένα συμφέροντα και να εξαλείψουμε αποφασιστικά τα εμπόδια στη σκέψη και τους θεσμούς μας που εμποδίζουν την πρόοδο του κινεζικού εκσυγχρονισμού. Τέλος, πρέπει να συγκεντρώσουμε τη δύναμη και τη βούληση του λαού και να καλλιεργήσουμε μια ατμόσφαιρα κοινής γνώμης, πολιτική οικολογία και εξωτερικό περιβάλλον που ευνοούν τη μεταρρύθμιση. Κάθε ένα από αυτά τα καθήκοντα εξαρτάται από την ισχυρή ηγεσία του Κόμματός μας.

内文24.5_页面_31_图像_0001.jpg

Ένα μέλος του προσωπικού εξυπηρετεί έναν ντόπιο κάτοικο στην αίθουσα ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο Γραφείο Κυβερνητικών Υπηρεσιών του Αστικού Υποκέντρου του Πεκίνου στην κομητεία Xianghe, επαρχία Χεμπέι, 30 Απριλίου 2024. Η Κίνα έχει εργαστεί με συνέπεια τα τελευταία χρόνια για να μεταμορφώσει τις κυβερνητικές λειτουργίες και να προωθήσει την εξορθολογισμός και ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ XINHUA WANG XIAO


Από το 18ο Εθνικό Συνέδριο του CPC το 2012, η ​​μεταρρύθμιση έχει εξελιχθεί από μια ποικιλία δοκιμών και ανακαλύψεων που περιορίζονται σε συγκεκριμένους τομείς σε μια ολοκληρωμένη προσπάθεια που προωθείται σε όλους τους τομείς. Θεμελιώδη θεσμικά πλαίσια έχουν θεσπιστεί βασικά σε όλους τους τομείς και έχουν επιτευχθεί ιστορικοί, συστημικοί και ολιστικοί μετασχηματισμοί σε πολλούς τομείς. Σε θεμελιώδες επίπεδο, αυτά τα επιτεύγματα είναι το αποτέλεσμα του προέδρου Xi Jinping που ανέλαβε το τιμόνι και χάραξε την πορεία μας και την ορθή καθοδήγηση του Xi Jinping Thought on Socialism with Chinese Characteristics for a New Era.

Καθώς συνεχίζουμε με τη συνολική μεταρρύθμιση, πρέπει να εμμείνουμε στην κεντρική, ενοποιημένη ηγεσία της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΚ, διασφαλίζοντας ότι ο γενικός σχεδιασμός, ο συντονισμός και η συνολική πρόοδος της μεταρρύθμισης θα προχωρήσουν υπό τις διαταγές και την καθοδήγησή της. Οι κομματικές επιτροπές και οι ηγετικές ομάδες του Κόμματος σε όλα τα επίπεδα πρέπει να εκπληρώσουν τις ηγετικές τους ευθύνες. Με βάση τις τοπικές συνθήκες, πρέπει να σχεδιάσουν και να προωθήσουν αποτελεσματικά τις μεταρρυθμίσεις στις αντίστοιχες περιφέρειες και υπηρεσίες τους και να οργανώσουν την εφαρμογή μεγάλων μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών. Οι αξιωματούχοι με πρωταρχική ευθύνη θα πρέπει να αναλάβουν προσωπικά τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες. Πρέπει να ηγούνται και να συμμετέχουν ενεργά στη μεταρρύθμιση, να παρακολουθούν προσωπικά τον σχεδιασμό σημαντικών μεταρρυθμίσεων, να επιβλέπουν μεγάλα έργα, να συντονίζουν τις εργασίες σε βασικούς κρίκους και να επιβλέπουν την εφαρμογή. Η εφαρμογή μεγάλων μεταρρυθμιστικών μέτρων πρέπει επίσης να υπόκειται σε επίβλεψη και επιθεώρηση για να διασφαλιστεί ότι θα τεθούν σε ισχύ και θα αποδώσουν καρπούς.

Τηρώντας τόσο το πνεύμα της μεταρρύθμισης όσο και τα αυστηρά πρότυπα στη διεξαγωγή της αυτοδιοίκησης του Κόμματος, πρέπει να εμβαθύνουμε τις θεσμικές μεταρρυθμίσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη του Κόμματος. Είναι σημαντικό να εφαρμοστούν οι «τρεις διακρίσεις», δηλαδή αυτές μεταξύ σφαλμάτων που προκαλούνται από έλλειψη εμπειρίας σε πιλοτικές μεταρρυθμίσεις και εσκεμμένων παραβιάσεων της πειθαρχίας και του νόμου. μεταξύ σφαλμάτων που έγιναν κατά τη διεξαγωγή πειραμάτων που δεν περιορίζονται ρητά από αρχές ανώτερου επιπέδου και αυθαίρετων παραβιάσεων της πειθαρχίας και του νόμου ενόψει της ρητής απαγόρευσης των αρχών ανώτερου επιπέδου· και μεταξύ άθελων λαθών που έγιναν κατά την επιδίωξη ανάπτυξης και παραβιάσεων της πειθαρχίας και του νόμου για προσωπικό όφελος. Σε αυτή τη βάση, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των υπαλλήλων που ενεργούν αυθαίρετα ή δεν έχουν την προθυμία, το θάρρος ή την ικανότητα να προσφέρουν. Πρέπει να ενθαρρύνουμε όλους τους αξιωματούχους να παίξουν πλήρως τον ρόλο τους, πυροδοτώντας τον ενθουσιασμό, την πρωτοβουλία και τη δημιουργικότητα ολόκληρου του Κόμματος για την προώθηση των μεταρρυθμίσεων και της ανάπτυξης. Με αυτόν τον τρόπο, θα βελτιώσουμε σταθερά την ηγεσία του Κόμματος καθώς εμβαθύνουμε τις μεταρρυθμίσεις και προάγουμε τον κινεζικό εκσυγχρονισμό.

Δεύτερον, η τήρηση μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης. Πρέπει να σεβαστούμε την κύρια θέση και το πρωτοποριακό πνεύμα του λαού και να κάνουμε τα μεταρρυθμιστικά μας μέτρα να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στο κάλεσμα του λαού, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η μεταρρύθμιση είναι για τον λαό και το λαό και ότι οι καρποί της θα μοιράζονται μεταξύ τους.

Οι άνθρωποι είναι οι κύριοι παράγοντες όχι μόνο στην κοινωνική ανάπτυξη αλλά και στη μεταρρύθμιση. Η μεταρρύθμιση γίνεται για τους ανθρώπους, προωθείται από αυτούς και η αποτελεσματικότητά της πρέπει επίσης να κριθεί από αυτούς. Εστιάζοντας στον θεμελιώδη στόχο της κάλυψης των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών των ανθρώπων για μια καλύτερη ζωή και κάνοντας ουσιαστική πρόοδο στην προώθηση της ολοκληρωμένης ανάπτυξης των ανθρώπων και της κοινής ευημερίας για όλους, η μεταρρύθμιση μπορεί να γίνει έργο ύψιστης ακεραιότητας και να κερδίσει την ολόψυχη διάθεση του κοινού υποστήριξη. Παίζοντας στο ρόλο του λαού στη διοίκηση της χώρας, εξορύσσοντας την ανεξάντλητη σοφία του κινεζικού λαού και απελευθερώνοντας τη δημιουργική ζωτικότητα ολόκληρης της κοινωνίας μας, μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ευρύτερη, βαθύτερη και πιο διαρκή δύναμη για την προώθηση των μεταρρυθμίσεων. Όταν επιτρέπουμε στους ανθρώπους να είναι οι κριτές της μεταρρύθμισης, οι προσπάθειές μας μπορούν να γίνουν πολύ πιο στοχευμένες και τα αποτελέσματα πιο έντονα.

Από το 18ο Εθνικό Συνέδριο του ΚΚΚ, η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΚ με τον Σι Τζινπίνγκ στον πυρήνα της παρέμεινε προσηλωμένη στην αρχή ότι η μεταρρύθμιση είναι για τον λαό και το λαό και ότι οι καρποί της πρέπει να μοιράζονται στους λαούς. Βασίστηκε στενά στο λαό για να προωθήσει τις μεταρρυθμίσεις, καθορίζοντας την ατζέντα με βάση τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες τους. Εντόπισε σημεία εισόδου και έκανε καινοτομίες στις μεταρρυθμίσεις εστιάζοντας στα θέματα ύψιστου ενδιαφέροντος του κοινού και βρήκε εμπνευσμένες μεταρρυθμιστικές ιδέες και καινοτόμες λύσεις στις απόψεις και τις προτάσεις του λαού. Αυτό έχει μετατρέψει τη συνολική εμβάθυνση της μεταρρύθμισης σε μια διαδικασία που απολαμβάνει ευρείας δημόσιας συμμετοχής και δημιουργεί οφέλη για όλους.

Για την προώθηση της μεταρρύθμισης, πρέπει να επιδιώξουμε μεγαλύτερη κοινωνική δικαιοσύνη και δικαιοσύνη και μεγαλύτερη ευημερία των ανθρώπων ως απώτερους στόχους μας. Σε όλη αυτή τη διαδικασία, πρέπει να τηρούμε τη θεμελιώδη στάση και τις αξίες της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης. Κατά τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με τις μεταρρυθμίσεις, θα πρέπει να προσεγγίζουμε τους ανθρώπους για να ζητήσουμε τη γνώμη τους και να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους. Πρέπει να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δημοκρατικές αρχές για να αξιοποιήσουμε τη συλλογική σοφία του λαού μας, διασφαλίζοντας προσεκτικό ακρόαση της φωνής τους και αναλαμβάνοντας γρήγορη δράση όταν προκύπτουν δημόσιες ανησυχίες. Τα μεταρρυθμιστικά μέτρα πρέπει να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στο κάλεσμα του λαού, ώστε να ευθυγραμμίζονται όχι μόνο με τις πραγματικές συνθήκες αλλά και με τις προσδοκίες των ανθρώπων.

Πρέπει να εργαστούμε σκληρότερα για να δημιουργήσουμε μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν πραγματικά τις ζωές των ανθρώπων, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας σχολαστικά μέτρα που αντικατοπτρίζουν τις πιεστικές ανησυχίες και τις ειλικρινείς φιλοδοξίες του κοινού. Η εστίασή μας πρέπει να είναι στην επίλυση των πιο πιεστικών δυσκολιών που προκαλούν τη μεγαλύτερη ανησυχία, όπως αυτές που σχετίζονται με τις ευκαιρίες απασχόλησης, την αύξηση του εισοδήματος, την πρόσβαση στην εκπαίδευση και την υγειονομική περίθαλψη, την οικονομικά προσιτή στέγαση, τη φροντίδα παιδιών και ηλικιωμένων και την οικολογική προστασία. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι αντλούν μια γνήσια αίσθηση ολοκλήρωσης από τη μεταρρύθμιση. Θα πρέπει επίσης να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους να συμμετέχουν ενεργά στις μεταρρυθμίσεις, προσπαθώντας να καλλιεργήσουμε ένα ζωντανό περιβάλλον όπου όλοι είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν, είναι ενωμένοι στην υποστήριξή τους και εργάζονται με ένα μυαλό για να σημειώσουν πρόοδο. Πρέπει να σεβαστούμε το πρωτοποριακό πνεύμα των οργανισμών σε επίπεδο κοινότητας και του ευρύτερου κοινού. Θα πρέπει να ενθαρρύνουμε τις προσπάθειες για τη δημιουργία νέων μονοπατιών και τη χρήση νέων ιδεών και προσεγγίσεων για την επίλυση αναδυόμενων ζητημάτων σε νέα πεδία προσπάθειας, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουμε νέες εμπειρίες που μπορούν να εφαρμοστούν αλλού.

Τρίτον, η τήρηση των θεμελιωδών αρχών και η δημιουργία νέων πεδίων. Παραμένοντας προσηλωμένοι στον κινεζικό σοσιαλισμό, πρέπει να συμβαδίζουμε με την εποχή, να προσαρμοστούμε στην εξέλιξη της πρακτικής και να υιοθετήσουμε μια προσέγγιση προσανατολισμένη στα προβλήματα, ώστε από μια νέα αφετηρία να προωθήσουμε καινοτομίες στη θεωρία και την πράξη, στους θεσμούς μας και πολιτισμού και σε όλες τις άλλες πτυχές.

Η ιστορία εξελίσσεται με βάση τους δικούς της εσωτερικούς νόμους. η πορεία του δεν υπόκειται στην ανθρώπινη βούληση. Όσο πιο διεξοδικά μπορούν οι άνθρωποι να κατανοήσουν τους νόμους της ιστορίας, τόσο πιο ξεκάθαρη και σταθερή θα γίνει η κατεύθυνση της προόδου τους και τόσο ισχυρότερη και πιο διαρκής θα είναι η αίσθηση της πρωτοβουλίας τους για τη σφυρηλάτηση του μέλλοντος. Η τήρηση των θεμελιωδών αρχών σημαίνει σταθερή προσκόλληση σε ένα μονοπάτι που ευθυγραμμίζεται με τους νόμους της ιστορικής εξέλιξης, χωρίς να επιτρέπουμε ποτέ να κλονιστούμε από τον κίνδυνο ή να παρασυρθούμε από παρεμβάσεις. Το να ανοίξουμε νέο έδαφος σημαίνει να έχουμε το ακλόνητο θάρρος και την αποφασιστικότητα να αναδιαμορφώσουμε την πραγματικότητα καταργώντας τα εμπόδια, επιτρέποντάς μας έτσι να προχωρήσουμε σε αρμονία με τη λογική της ιστορίας και τις αναπτυξιακές τάσεις των καιρών.

Το Κόμμα μας ένωσε και οδήγησε τον λαό μέσα από δεκαετίες εξερευνήσεων για να χαράξει με επιτυχία το μονοπάτι του κινεζικού εκσυγχρονισμού, που προσφέρει έναν σίγουρο τρόπο για να χτίσουμε μια μεγάλη χώρα και να αναζωογονήσουμε το έθνος. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, οι βασικές απαιτήσεις και οι κύριες αρχές του κινεζικού εκσυγχρονισμού αντικατοπτρίζουν τη βαθιά κατανόηση του Κόμματός μας των νόμων που διέπουν αυτή τη διαδικασία. Καθώς προωθούμε τη μεταρρύθμιση, δεν έχουμε την πολυτέλεια να παραμελήσουμε κανένα από αυτά τα στοιχεία. Όλα αυτά πρέπει να τηρούνται με συνέπεια και να εφαρμόζονται ανά πάσα στιγμή. Ταυτόχρονα, όμως, ο κινεζικός εκσυγχρονισμός είναι μια πρωτοποριακή προσπάθεια χωρίς προηγούμενο. Το μονοπάτι που ακολουθεί θα είναι αναπόφευκτα γεμάτο με κακουχίες, άγνωστα και τρομακτικές προκλήσεις. Πρέπει να πλοηγηθούμε με τόλμη σε αυτά τα νερά, εξαλείφοντας τα παλιά για να ανοίξουμε δρόμο για νέες καινοτομίες που θα μας πάνε μπροστά. Πρέπει να εργαστούμε για να προσαρμόσουμε καλύτερα τις σχέσεις παραγωγής στις παραγωγικές δυνάμεις, το εποικοδόμημα στην οικονομική βάση και την εθνική διακυβέρνηση στην κοινωνική ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, θα ενισχύσουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κινεζικού εκσυγχρονισμού, θα ενισχύσουμε τα δυνατά του σημεία και θα ανοίξουμε το δρόμο προς ένα ακόμη πιο λαμπρό μέλλον.

内文24.5_页面_35_图像_0001.jpg

Το περίπτερο για την πιλοτική ζώνη ελεύθερων συναλλαγών της Κίνας (Xinjiang) στην όγδοη έκθεση China-Eurasia Expo στις 25 Ιουνίου 2024. Την τελευταία δεκαετία ή περισσότερο, οι πιλοτικές ζώνες ελεύθερων συναλλαγών της Κίνας επιδιώκουν σταθερά ολοκληρωμένες θεσμικές καινοτομίες, συμβάλλοντας στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων και της ανάπτυξης μέσω του ανοίγματος. 

Για την προώθηση ολοκληρωμένων μεταρρυθμίσεων, είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουμε πιστοί στην πορεία μας και να μην αμφιταλαντευόμαστε ποτέ στη δέσμευσή μας. Δεν πρέπει ούτε να υποχωρήσουμε στην απομόνωση και την ακαμψία του παρελθόντος ούτε να απομακρυνθούμε από την πορεία μας αλλάζοντας τη φύση μας ή εγκαταλείποντας το σύστημά μας. Πρέπει να υποστηρίξουμε σταθερά τις Τέσσερις Βασικές Αρχές ως θεμέλιο του έθνους μας και να παραμείνουμε αποφασιστικά προσηλωμένοι στον κινεζικό εκσυγχρονισμό. Θα πρέπει να επιδιώξουμε τους γενικούς μας στόχους για τη βελτίωση και την ανάπτυξη του συστήματος του κινεζικού σοσιαλισμού και τον εκσυγχρονισμό του συστήματος και της ικανότητάς μας για διακυβέρνηση με αδυσώπητη ορμή, και να παραμείνουμε στην πορεία προώθησης των μεταρρυθμίσεων για την ανάπτυξη της σοσιαλιστικής οικονομίας της αγοράς. Πρέπει πάντα να διατηρήσουμε τη δυναμική των μεταρρυθμίσεων ακολουθώντας μια προσέγγιση προσανατολισμένη στα προβλήματα. Η εστίασή μας πρέπει να είναι σε εξέχοντα ζητήματα σε κάθε τομέα, από την οικονομία μέχρι την πολιτική, τον πολιτισμό, την κοινωνία, την οικολογική προστασία, την εθνική ασφάλεια και την ανάπτυξη του κόμματος. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτό το νέο σημείο εκκίνησης για να πιέσουμε για θεωρητικές, πρακτικές, θεσμικές και πολιτιστικές καινοτομίες. Όπου οι αλλαγές είναι απαραίτητες και εφικτές, πρέπει να πραγματοποιήσουμε μεταρρυθμίσεις αποφασιστικά - χωρίς παρακάμψεις, χωρίς καθυστερήσεις και υπεκφυγές. Με αυτόν τον τρόπο, θα απελευθερώσουμε και θα αναπτύξουμε περαιτέρω τις παραγωγικές δυνάμεις και θα αξιοποιήσουμε και θα ενισχύσουμε τη ζωτικότητα της κοινωνίας μας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι ο κινεζικός εκσυγχρονισμός θα διατηρήσει πάντα την τεράστια ζωτικότητα του.

Τέταρτον, η ενίσχυση της θεσμικής οικοδόμησης ως κύριο καθήκον μας. Πρέπει να ενισχύσουμε τη σχεδίαση ανώτατου επιπέδου και τον συνολικό προγραμματισμό, καθιερώνοντας πάντα νέα συστήματα πριν καταργήσουμε τα παλιά, ενώ αποδίδουμε την ίδια σημασία στις προσπάθειες και από τις δύο απόψεις. Πρέπει να εδραιώσουμε θεμελιώδη συστήματα, να βελτιώσουμε τα βασικά συστήματα και να καινοτομήσουμε σημαντικά συστήματα.

Η μεγαλύτερη δύναμη μιας χώρας βρίσκεται στο σύστημά της και η πιο θεμελιώδης μορφή ανταγωνισμού μεταξύ των εθνών βασίζεται στα αντίστοιχα συστήματα τους. Όταν τα συστήματα είναι σταθερά και εύρωστα, οι χώρες μπορούν να μείνουν σταθερές και να γίνουν ισχυρές. Το σύστημα του σοσιαλισμού με κινεζικά χαρακτηριστικά είναι μια απόσταξη των μεγάλων επιτευγμάτων και των ιστορικών εμπειριών που δημιούργησε ο λαός μας υπό την ηγεσία του Κόμματος. Περιλαμβάνει τα πολιτικά ιδανικά, τους στόχους και το πρόγραμμα του Κόμματός μας, καθώς και τις στρατηγικές και τακτικές προσεγγίσεις του, και αντανακλά τα βασικά χαρακτηριστικά του κινεζικού σοσιαλισμού. Είναι ένα προηγμένο σύστημα που ορίζεται από μοναδικά κινεζικά χαρακτηριστικά, σαφείς θεσμικές δυνάμεις και μια τεράστια ικανότητα αυτοβελτίωσης. Αυτό το προηγμένο σύστημα δεν ήταν πλήρως διαμορφωμένο ή άψογο κατά τη στιγμή της δημιουργίας του. Αντίθετα, απαιτήθηκαν συνεχείς μεταρρυθμίσεις για να παγιωθεί, να εκλεπτυνθεί και να αναπτυχθεί. Από το 18ο Εθνικό Συνέδριο του ΚΚΚ, το Κόμμα μας έχει δώσει έμφαση στη δημιουργία θεσμών ως το κύριο καθήκον της συνολικής εμβάθυνσης των μεταρρυθμίσεων. Σε αυτή τη βάση, έχουμε εργαστεί για να επιταχύνουμε την αυτοβελτίωση και την ανάπτυξη του σοσιαλιστικού μας συστήματος, προκειμένου να αναδείξουμε περαιτέρω τα δυνατά του σημεία και την αποτελεσματικότητα της εθνικής μας διακυβέρνησης.

Για την προώθηση της συνολικής μεταρρύθμισης, πρέπει να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία θεσμών ως κύριο καθήκον μας, να εργαζόμαστε για να ενισχύσουμε τα θεμέλια, να αξιοποιήσουμε τα δυνατά σημεία και να βελτιώσουμε τους τομείς αδυναμίας. Πρέπει να λάβουμε μέτρα για την εδραίωση θεμελιωδών συστημάτων, τη βελτίωση των βασικών συστημάτων και την καινοτομία σημαντικών συστημάτων. Τα θεμελιώδη συστήματα που πρέπει να υποστηρίξουμε και να εδραιώσουμε είναι το σύστημα ηγεσίας του Κόμματος, το σύστημα των λαϊκών συνεδρίων, το σύστημα για τη διασφάλιση του καθοδηγητικού ρόλου του μαρξισμού στον ιδεολογικό τομέα και το σύστημα για τη διασφάλιση της απόλυτης ηγεσίας του Κόμματος στις λαϊκές ένοπλες δυνάμεις. Τα βασικά συστήματα που πρέπει να τελειοποιήσουμε και να αναπτύξουμε σύμφωνα με την εποχή είναι το σύστημα πολυκομματικής συνεργασίας και πολιτικής διαβούλευσης υπό το CPC, το σύστημα περιφερειακής εθνικής αυτονομίας, το σύστημα αυτοδιοίκησης σε επίπεδο κοινότητας και τα βασικά συστήματα της σοσιαλιστική οικονομία. Πρέπει επίσης να εντείνουμε τις προσπάθειες για να καινοτομήσουμε σημαντικά συστήματα για την κάλυψη των πιεστικών αναγκών στην εθνική διακυβέρνηση και των νέων προσδοκιών των πολιτών για μια καλύτερη ζωή.

Όλες αυτές οι προσπάθειες πρέπει να τηρούν τους αντικειμενικούς νόμους που διέπουν τη δημιουργία θεσμών. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα θεσμικά όργανα είναι ταυτόχρονα ολοκληρωμένα και καλά ενσωματωμένα στη φύση τους και πρακτικά στην εφαρμογή τους. Συνδυάζοντας τις απαιτήσεις των κεντρικών αρχών και τις προσδοκίες των ανθρώπων με πρακτικές ανάγκες και νέες εμπειρίες, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο να κάνουμε τα ιδρύματα διδακτικά, στοχευμένα και λειτουργικά. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι έχουν γερές βάσεις, θα λειτουργούν ομαλά και θα είναι πραγματικά αποτελεσματικά. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε ένα πλήρες σύνολο θεσμών που να είναι καλά σχεδιασμένοι, να βασίζονται σε διαδικασίες και να λειτουργούν αποτελεσματικά. Πρέπει επίσης να ενισχύσουμε την επιβολή των θεσμών και να διατηρήσουμε την εξουσία τους. Αυτό σημαίνει ενίσχυση των δεσμευτικών περιορισμών για να διασφαλιστεί ότι όλοι αντιμετωπίζονται ίση με τους θεσμούς μας, χωρίς προνόμια ή εξαιρέσεις ανεκτές στη συμμόρφωση και την επιβολή. Με αυτόν τον τρόπο, θα διασφαλίσουμε ότι τα θεσμικά μας όργανα διατηρούν την εξουσία τους και λειτουργούν αποτελεσματικά ανά πάσα στιγμή και σε όλες τις καταστάσεις.

Πέμπτον, να παραμείνουμε προσηλωμένοι στη διακυβέρνηση βάσει νόμου σε όλα τα μέτωπα. Πρέπει να εμβαθύνουμε τις μεταρρυθμίσεις και να προωθήσουμε τον κινεζικό εκσυγχρονισμό στο πλαίσιο του κράτους δικαίου και να προωθήσουμε την ενότητα μεταξύ της μεταρρύθμισης και του κράτους δικαίου, διασφαλίζοντας ότι όλες οι σημαντικές μεταρρυθμίσεις έχουν μια σταθερή νομική βάση και ότι τα επιτεύγματα των μεταρρυθμίσεων αναδεικνύονται έγκαιρα σε νόμο.

Το κράτος δικαίου είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της υγιούς και αποτελεσματικής εθνικής διακυβέρνησης. Διαδραματίζει αναντικατάστατο ρόλο στον συντονισμό των συμφερόντων, στην εκτόνωση των κοινωνικών εντάσεων, στη ρύθμιση της κοινωνικής συμπεριφοράς, στη διατήρηση της κοινωνικής σταθερότητας, στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και δικαιοσύνης και στη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης ειρήνης και σταθερότητας της χώρας. Η μεταρρύθμιση είναι ουσιαστικά μια διαδικασία δημιουργίας νέας ζωτικότητας, προσθήκης κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης και ενθάρρυνσης της συνέργειας απορρίπτοντας το ξεπερασμένο υπέρ του νέου. Όταν πραγματοποιούμε μεταρρυθμίσεις, πρέπει να βασιζόμαστε στο κράτος δικαίου για να οικοδομήσουμε συναίνεση, να ξεπεράσουμε τα εμπόδια, να εδραιώσουμε τα επιτεύγματα και να διασφαλίσουμε την ομαλή πρόοδο. Από το 18ο Εθνικό Συνέδριο του ΚΚΚ, το Κόμμα μας έχει προωθήσει τη νομοθετική διακυβέρνηση στο πλαίσιο της Συνολικής Στρατηγικής των Τετραπλών. Αυτό κατέστησε δυνατή την προώθηση της μεταρρύθμισης στο πλαίσιο του κράτους δικαίου και την εφαρμογή του κράτους δικαίου κατά την εφαρμογή της μεταρρύθμισης. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση έχει δει τη νομοθετική διακυβέρνηση και τη μεταρρύθμιση να προχωρούν σταδιακά, με το καθένα να ενισχύει το άλλο. Δίνοντας έμφαση στην ανάγκη χρήσης νομοθετικής σκέψης και δράσεων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της μεταρρύθμισης, χρησιμοποιήσαμε το κράτος δικαίου για να καθοδηγήσουμε, να προωθήσουμε, να ρυθμίσουμε και να εγγυηθούμε τις μεταρρυθμιστικές μας προσπάθειες. Ως αποτέλεσμα, η εντυπωσιακή πρόοδος που σημειώσαμε στην προώθηση του κράτους δικαίου συνέβαλε στην εμβάθυνση της μεταρρύθμισης σε γενικές γραμμές.

Πρέπει να προχωρήσουμε τις μεταρρυθμίσεις στο πλαίσιο του κράτους δικαίου και να δημιουργήσουμε μια υγιή νομική βάση για όλες τις σημαντικές μεταρρυθμίσεις. Πρέπει να διασφαλίσουμε τον συντονισμό και την ευθυγράμμιση των μεταρρυθμιστικών και νομοθετικών αποφάσεων. Κατά τη μελέτη πιθανών μεταρρυθμιστικών σχεδίων και μέτρων, πρέπει να εξετάσουμε εάν υπάρχει νομική βάση για αυτά. Όταν είναι απαραίτητοι νέοι νόμοι, πρέπει να ενεργούμε γρήγορα για να υποβάλουμε τα νομοθετικά μας αιτήματα και προτάσεις για να προωθήσουμε τη διαμόρφωση των σχετικών νόμων. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για βασικούς τομείς, αναδυόμενους τομείς και τομείς που σχετίζονται με το εξωτερικό όπου η νομοθεσία πρέπει να επιταχυνθεί. Σε περιπτώσεις όπου οι συνθήκες δεν είναι αρκετά ώριμες για πλήρη εφαρμογή και απαιτούνται πιλοτικά προγράμματα, η εξουσιοδότηση θα πρέπει να εξασφαλιστεί μέσω των κατάλληλων νομικών διαύλων πριν προχωρήσετε. Πρέπει επίσης να ενεργήσουμε γρήγορα για να αναθεωρήσουμε ή να καταργήσουμε υφιστάμενους νόμους και κανονισμούς που δεν συμβιβάζονται με τη μεταρρύθμιση. Δεν πρέπει να επιτραπεί στις παρωχημένες νομικές διατάξεις να αποτελέσουν εμπόδιο για τη μεταρρύθμιση.

Θα πρέπει να επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση της ισχύος του νόμου για τη στερέωση και τη διεύρυνση των μεταρρυθμιστικών μας επιτευγμάτων. Όταν οι εμπειρίες ή οι πρακτικές αποδεικνύονται αποτελεσματικές, θα πρέπει να τις κωδικοποιούμε σε νόμο έγκαιρα για να τις μετατρέψουμε σε καθολικά δεσμευτικούς κανόνες. Πρέπει επίσης να προχωρήσουμε στη μεταρρύθμιση όσον αφορά το ίδιο το κράτος δικαίου. Θα πρέπει να συντονίσουμε την πρόοδο σε όλους τους δεσμούς από τη νομοθεσία και την επιβολή του νόμου έως την απονομή δικαιοσύνης και την τήρηση του νόμου και να βελτιώσουμε τους μηχανισμούς για να διασφαλίσουμε ότι όλοι είναι ίσοι ενώπιον του νόμου για να προασπίσουμε το ήθος του σοσιαλιστικού κράτους δικαίου. Πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση κάθε μέλους της κοινωνίας σχετικά με το κράτος δικαίου, με ιδιαίτερη έμφαση στους κορυφαίους αξιωματούχους σε κάθε επίπεδο. Όλες οι πτυχές της μεταρρύθμισης πρέπει να αντικατοπτρίζουν την πίστη μας στο κράτος δικαίου καθώς και στην εξουσία και την αποτελεσματικότητα του κράτους δικαίου.

Έκτον, εφαρμογή της συστημικής σκέψης. Πρέπει να χειριστούμε σωστά τις κύριες σχέσεις μεταξύ οικονομίας και κοινωνίας, μεταξύ κυβέρνησης και αγοράς, μεταξύ αποτελεσματικότητας και δικαιοσύνης, μεταξύ ζωτικότητας και τάξης και μεταξύ ανάπτυξης και ασφάλειας, επιδιώκοντας έτσι τη μεταρρύθμιση με πιο συστηματικό, ολιστικό και συντονισμένο τρόπο.

Ο κόσμος είναι ένα αλληλένδετο σύνολο, ένα σύστημα αλληλεπιδρώντων στοιχείων. Η μαρξιστική σκέψη υιοθετεί την ορθή προσέγγιση της κατανόησης του κόσμου και της ανάλυσης και επίλυσης των προβλημάτων του από μια συνολική, συστηματική και εξελισσόμενη προοπτική που βασίζεται στην καθολική σύνδεση όλων των πραγμάτων. Επί του παρόντος, γινόμαστε μάρτυρες μιας βαθιάς αλληλεπίδρασης μεταξύ της εθνικής στρατηγικής ανανέωσης της Κίνας και των αλλαγών που συμβαίνουν μια φορά τον αιώνα στον κόσμο. Όλες οι πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης έχουν ενσωματωθεί ολοένα και περισσότερο και διάφορα κοινωνικά ζητήματα έχουν γίνει περίπλοκα αλληλένδετα. Τώρα περισσότερο από ποτέ, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μια συστηματική προοπτική για να παρατηρήσουμε, να κατανοήσουμε και να καθοδηγήσουμε τα ρεύματα της εποχής, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την πρόοδο του σκοπού μας.

Η περαιτέρω συνολική μεταρρύθμιση είναι ένα σύνθετο και συστημικό έργο. Δεδομένου του υψηλού βαθμού διασύνδεσης και συνέργειας μεταξύ των διαφόρων τμημάτων, πολλές μεταρρυθμίσεις θα έχουν εκτεταμένο αντίκτυπο μόλις τεθούν σε ισχύ. Επομένως, δεν μπορούμε ούτε να βασιστούμε σε μεμονωμένες προσπάθειες ούτε να πιέσουμε για επιτεύγματα σε ένα μόνο μέτωπο. Ταυτόχρονα, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις εργασίες με την ίδια σημασία και να προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα ταυτόχρονα. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε επιδέξια συστηματική σκέψη και μεθόδους για να κατανοήσουμε τι είναι πρωταρχικής και δευτερεύουσας σημασίας και να κατανοήσουμε τα κύρια ζητήματα και τις κύριες πτυχές τους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να σχεδιάσουμε και να προωθήσουμε τη μεταρρύθμιση με πιο συστηματικό, ολιστικό και συντονισμένο τρόπο, διασφαλίζοντας ότι όλες οι μεταρρυθμίσεις ευθυγραμμίζονται ως προς τον προσανατολισμό της πολιτικής, αλληλοενισχύονται κατά την εφαρμογή και συνεργαζόμαστε για να παράγουμε συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Ως σχεδιασμός ανώτατου επιπέδου και ολοκληρωμένο σχέδιο, το ψήφισμα ενσωματώνει με συνέπεια τη συστημική σκέψη. Επομένως, για να εφαρμόσουμε τα σχέδια της ολομέλειας, πρέπει επίσης να τηρήσουμε και να εφαρμόσουμε αυτή τη συστηματική προσέγγιση. Ο σωστός χειρισμός των κρίσιμων σχέσεων μεταξύ της οικονομίας και της κοινωνίας, της κυβέρνησης και της αγοράς, της αποτελεσματικότητας και της δικαιοσύνης, της ζωτικότητας και της τάξης και της ανάπτυξης και της ασφάλειας είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική στρατηγική του κινεζικού εκσυγχρονισμού. Αυτές οι σχέσεις αντιπροσωπεύουν ένα βασικό ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί στην περαιτέρω εμβάθυνση των μεταρρυθμίσεων. Θα πρέπει να προσδιορίσουμε τις κύριες προτεραιότητες και τα σημεία μόχλευσης για τη μεταρρύθμιση με βάση τη διαλεκτική ενότητα αυτών των σχέσεων, με στόχο να γίνουν πιο ισορροπημένες, συμπληρωματικές και αλληλοενισχυόμενες. Κατά τη διαμόρφωση κάθε μεταρρυθμιστικού μέτρου, πρέπει να υιοθετήσουμε μια συνολική και ολιστική προοπτική, λειτουργώντας συνειδητά στο συνολικό πλαίσιο. Θα πρέπει να διασφαλίσουμε την ευθυγράμμιση μεταξύ όλων των επιπέδων και τον συντονισμό σε όλους τους τομείς και τις υπηρεσίες για να αποφευχθεί η παραμέληση ενός έργου προς όφελος του άλλου ή η εργασία σε πολλαπλούς σκοπούς. Πρέπει να βαθμονομήσουμε σωστά το χρονοδιάγραμμα και τον ρυθμό των νέων μεταρρυθμιστικών μέτρων. Δεν πρέπει ούτε να ενεργούμε βιαστικά και να τρέχουμε μπροστά παρορμητικά, ούτε να παραμένουμε παθητικοί και να αφήνουμε καλές ευκαιρίες να μας περάσουν. Πρέπει να εξετάσουμε διεξοδικά τις πιθανές συνέπειες όλων των μέτρων και να εργαστούμε για να διασφαλίσουμε ότι κάθε μεταρρυθμιστική πρωτοβουλία έχει τον μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο.

 

(Αρχικά εμφανίστηκε στο Qiushi Journal, κινεζική έκδοση, Νο. 15, 2024)