Η ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ" ( ποιανού Δήμου; ), ΈΝΑΣ ΓΙΓΑΝΤΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
Του Γ. Θ Χατζηθεοδώρου,Υφηγητή Πολυτεχνείου Άαχεν
Το Νεοελληνικό Κράτος μετά την Επανασταση του 1821 και γύρω στο 1880 υπέστη μια οξύμωρη και ανιστόρητη πολιτισμική και ιστορική ζεύξη, της Πολιτείας που ειναι έρμαιο και όμηρος της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας. Από τότε η θεοκρατία αυτή επιβιώνει και ευνοεί την εγκαθίδρυση πολιτικών καθεστωτων απόλυτης και αμετακίνητης πολιτισμικής στασιμότητας και διαιωνίζει την διανοητική καθυστέρηση των Ρωμιών.
Η αναζήτηση των παραμέτρων, που θα επιδρούσαν στην σύνθεση μιας συγχρονης ελληνικής εθνικής υπόστασης και φυσιογνωμίας , άρχισε να εκδηλώνεται μετά τα μέσα του 18ου αιώνα και πήρε τη μορφή ευθείας σύγκρουσης με την Ορθόδοξη "Εκκλησία".
Τα γνωστότερα αλλά όχι και τα μόνο κείμενα πολεμικής από την πλευρά του ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ είναι:
Η "Αδελφική Διδασκαλία" του Αδαμάντιου Κοραή-απάντηση στο κήρυγμα ραγιαδισμού-υποταγής στον Σουλτάνο, της "Πατρικής Διδασκαλίας" του πατριάρχη,
οι "Κρίστωνος Στοχασμοί" ,
ο "Ρωσσοαγγλογάλλος"
και η περίφημη "Ελληνική Νομαρχία" του Ανωνύμου του Έλληνος.
Ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ επιμελήθηκε στο Παρίσι την επανέκδοση των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων με τα θρυλικά "Προλεγόμενά" του .
Έτσι επανακαθιερώθηκε από τον Διαφωτισμό και μετά από περίπου 1.700 χρόνια απαξίωσής της η ΕΘΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΕΛΛΗΝ" αντί του ΡΩΜΙΟΥ , που προπαρασκεύασε πνευματικά την έκρηξη της Επαναστάσεως του 1821.
Με τον τερματισμό του ενόπλου αγώνα το 1828 οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες μαζί με τους βυζαντινοαναθρεμμένους φαναριώτες της ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας έκαναν τα πάντα, για να επικρατήσουν στην κρισιμώτερη μάχη επί ελληνικού εδάφους κατά του Διαφωτισμού , δηλαδή κατα μιας σύγχρονης ευνομούμενης κοινωνίας που θα έβαζε φραγμό στην επαναφορά της νεοβυζαντινού τύπου θεοκρατίας.
Ιδού ένα χρονικό των κυριώτερων φάσεων της μετατροπής της νεολληνικής πολιτικής σε εξάρτημα της Ορθοδοξίας.
1832 : Το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως Απαγορεύει την ανάγνωση των έργων του Αδαμαντίου Κοραή.
1833 : Ρυθμίζεται νομοθετικά το αυτοκέφαλο της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας στο κρατίδιο και πεθαίνει ο Αδαμάντιος Κοραής.
1834: Επανέρχοναι οι γονυκλισίες και οι νηστείες.
1838 : Θεσμοθετείται η εθνική εορτή της 21ης Μαρτίου 1821(τότε ξεκίνησε η επανάσταση στον Μωριά, με κατάληψη της Καλαμάτας) να γίνεται την 25η Μαρτίου, δηλαδή την ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Με την παραχάραξη αυτής της αληθειας δεν υποβαθμίστηκε μόνο σκόπιμα η Επανάσταση κατά των Τούρκων, αλλά και υποχρεώθηκαν οι Ρωμιοί να προσκυνούν τους εχθρούς της.
1839 : Αποκαλύπτεται η συνωμοσία της περιβόητης " Φιλορθοδόξου Εταιρείας" τα μέλη της οποίας μισθοδοτούντο από την Ρωσσία και εξυπηρετούσαν τους στόχους αυτής στη Θεσσαλονίκη. Ηπειρο και Μακεδονία και την μετατροπή της Ελλάδος σε κράτος δορυφόρο της.
Παρά την αποκάλυψη του ρόλου της "Φιλορθοδόξου Εταιρείας" αυτή συνεχίζει τη δράση της , και το παρακράτος αυτό αποκτά την δική του δυναμική με είσοδο των μελών της σε πολλά καίρια σημεία του κρατικού μηχανισμού . Τον ίδιο χρόνο αρχίζουν οι πρώτες διώξεις από το ορθόδοξο χριστιανικό παρακράτος κατά των δασκάλων του Διαφωτισμού.
1845 : Επινοείται το σχιζοφρενές ιδεολόγημα του
"Ελληνοχριστιανισμού" από τον Επτανήσιο λόγιο Σπυρίδωνα Ζαμπέλλιο,
και το 1850 αναγνωριζεται επίσημα η ρύθμιση του εκκλησιαστικού ζητήματος με ειδικό νόμο , που αναγορεύει την Συνοδο της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας "θεματοφύλακα" της πνευματκής και εθνικής ενότητας.
1853 : Πεθαίνει στις φυλακές της Σύρου αφορισμένος και κατατρεγμένος ο δάσκαλος του Γένους Θεόφιλος Καϊρης. 1856 : Αφορίζεται ο Ανδρέας Λασκαράτος ο συγγραφέας των " Μυστηρίων της Κεφαλλονιάς".
1859 : Καταδικάζεται ο ποιητής Παναγιωτης Συνοδινός για προσβολή της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας.
1874 : Εισάγεται στη Βουλή νομοσχέδιο, βάσει του οποίου οι "ιερείς" εγίνοντο και δημοδιδάσκαλοι.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1870 το παρακράτος της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας, στην μακρόχρονη αναμέτρησή του με τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό βγήκε νικητής.
Το παρακράτος αυτό φέρει την ολική ευθύνη για την εξάλειψη του "Ελληνισμού των Δύο ηπείρων και των Πέντε θαλασσών" με την υιοθέτηση της πολιτικής για την αναβίωση του ψευδεπίγραφου "Βυζαντίου" ( Μεγάλη Ιδέα) , της οποίας κατάληξη ήταν η τεράστια συρρίκνωση του Ελλληνισμού,κάτι που δεν είχε πετύχει κανένας κατακτητής !
Το παρακράτος αυτό της χριστιανικής θεοκρατίας με το σφιχαγκάλιασμα της Πολιτείας εισέδυσε στις θεμελιώδεις υπηρεσιακές και επιχειρηματικές λειτουργίες του κρατιδίου της ρωμιοσύνης και κατόρθωσε την οπισθοδρόμηση σε μια νεοβυζαντινού τύπου θεοκρατία με ορισμένα επιφανειακά χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου κράτους.
Η πολιτική του κρατιδίου της Ρωμιοσύνης με τις διαπλοκές της , η Διανόηση , η Δικαιοσύνη , μεγάλα κομμάτια της Οικονομίας κλπ εχουν την σφραγίδα της συμμετοχής του παρακράτους της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας και της παρέμβασης αυτής κρυφά ή φανερά.
Προωθεί στην πολιτειακή εξουσία εύκολα χειραγωγήσιμους πολιτικούς, ημετέρους σε θέσεις κλειδια , για να στραγγαλίζουν κάθε δημιουργική δύναμη ήδη εν τη αναδύσει της και για να ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΕΝΤΕΧΝΑ παντοειδή προσκόμματα στην μόρφωση των ρωμιών με γνήσια Ελληνική Παιδεία.
Γ. Θ Χατζηθεοδώρου
Υφηγητής Πολυτεχνείου Άαχεν
Του Γ. Θ Χατζηθεοδώρου,Υφηγητή Πολυτεχνείου Άαχεν
Το Νεοελληνικό Κράτος μετά την Επανασταση του 1821 και γύρω στο 1880 υπέστη μια οξύμωρη και ανιστόρητη πολιτισμική και ιστορική ζεύξη, της Πολιτείας που ειναι έρμαιο και όμηρος της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας. Από τότε η θεοκρατία αυτή επιβιώνει και ευνοεί την εγκαθίδρυση πολιτικών καθεστωτων απόλυτης και αμετακίνητης πολιτισμικής στασιμότητας και διαιωνίζει την διανοητική καθυστέρηση των Ρωμιών.
Η αναζήτηση των παραμέτρων, που θα επιδρούσαν στην σύνθεση μιας συγχρονης ελληνικής εθνικής υπόστασης και φυσιογνωμίας , άρχισε να εκδηλώνεται μετά τα μέσα του 18ου αιώνα και πήρε τη μορφή ευθείας σύγκρουσης με την Ορθόδοξη "Εκκλησία".
Τα γνωστότερα αλλά όχι και τα μόνο κείμενα πολεμικής από την πλευρά του ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ είναι:
Η "Αδελφική Διδασκαλία" του Αδαμάντιου Κοραή-απάντηση στο κήρυγμα ραγιαδισμού-υποταγής στον Σουλτάνο, της "Πατρικής Διδασκαλίας" του πατριάρχη,
οι "Κρίστωνος Στοχασμοί" ,
ο "Ρωσσοαγγλογάλλος"
και η περίφημη "Ελληνική Νομαρχία" του Ανωνύμου του Έλληνος.
Ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ επιμελήθηκε στο Παρίσι την επανέκδοση των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων με τα θρυλικά "Προλεγόμενά" του .
Έτσι επανακαθιερώθηκε από τον Διαφωτισμό και μετά από περίπου 1.700 χρόνια απαξίωσής της η ΕΘΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΕΛΛΗΝ" αντί του ΡΩΜΙΟΥ , που προπαρασκεύασε πνευματικά την έκρηξη της Επαναστάσεως του 1821.
Με τον τερματισμό του ενόπλου αγώνα το 1828 οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες μαζί με τους βυζαντινοαναθρεμμένους φαναριώτες της ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας έκαναν τα πάντα, για να επικρατήσουν στην κρισιμώτερη μάχη επί ελληνικού εδάφους κατά του Διαφωτισμού , δηλαδή κατα μιας σύγχρονης ευνομούμενης κοινωνίας που θα έβαζε φραγμό στην επαναφορά της νεοβυζαντινού τύπου θεοκρατίας.
Ιδού ένα χρονικό των κυριώτερων φάσεων της μετατροπής της νεολληνικής πολιτικής σε εξάρτημα της Ορθοδοξίας.
1832 : Το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως Απαγορεύει την ανάγνωση των έργων του Αδαμαντίου Κοραή.
1833 : Ρυθμίζεται νομοθετικά το αυτοκέφαλο της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας στο κρατίδιο και πεθαίνει ο Αδαμάντιος Κοραής.
1834: Επανέρχοναι οι γονυκλισίες και οι νηστείες.
1838 : Θεσμοθετείται η εθνική εορτή της 21ης Μαρτίου 1821(τότε ξεκίνησε η επανάσταση στον Μωριά, με κατάληψη της Καλαμάτας) να γίνεται την 25η Μαρτίου, δηλαδή την ημέρα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Με την παραχάραξη αυτής της αληθειας δεν υποβαθμίστηκε μόνο σκόπιμα η Επανάσταση κατά των Τούρκων, αλλά και υποχρεώθηκαν οι Ρωμιοί να προσκυνούν τους εχθρούς της.
1839 : Αποκαλύπτεται η συνωμοσία της περιβόητης " Φιλορθοδόξου Εταιρείας" τα μέλη της οποίας μισθοδοτούντο από την Ρωσσία και εξυπηρετούσαν τους στόχους αυτής στη Θεσσαλονίκη. Ηπειρο και Μακεδονία και την μετατροπή της Ελλάδος σε κράτος δορυφόρο της.
Παρά την αποκάλυψη του ρόλου της "Φιλορθοδόξου Εταιρείας" αυτή συνεχίζει τη δράση της , και το παρακράτος αυτό αποκτά την δική του δυναμική με είσοδο των μελών της σε πολλά καίρια σημεία του κρατικού μηχανισμού . Τον ίδιο χρόνο αρχίζουν οι πρώτες διώξεις από το ορθόδοξο χριστιανικό παρακράτος κατά των δασκάλων του Διαφωτισμού.
1845 : Επινοείται το σχιζοφρενές ιδεολόγημα του
"Ελληνοχριστιανισμού" από τον Επτανήσιο λόγιο Σπυρίδωνα Ζαμπέλλιο,
και το 1850 αναγνωριζεται επίσημα η ρύθμιση του εκκλησιαστικού ζητήματος με ειδικό νόμο , που αναγορεύει την Συνοδο της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας "θεματοφύλακα" της πνευματκής και εθνικής ενότητας.
1853 : Πεθαίνει στις φυλακές της Σύρου αφορισμένος και κατατρεγμένος ο δάσκαλος του Γένους Θεόφιλος Καϊρης. 1856 : Αφορίζεται ο Ανδρέας Λασκαράτος ο συγγραφέας των " Μυστηρίων της Κεφαλλονιάς".
1859 : Καταδικάζεται ο ποιητής Παναγιωτης Συνοδινός για προσβολή της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας.
1874 : Εισάγεται στη Βουλή νομοσχέδιο, βάσει του οποίου οι "ιερείς" εγίνοντο και δημοδιδάσκαλοι.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1870 το παρακράτος της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας, στην μακρόχρονη αναμέτρησή του με τον Νεοελληνικό Διαφωτισμό βγήκε νικητής.
Το παρακράτος αυτό φέρει την ολική ευθύνη για την εξάλειψη του "Ελληνισμού των Δύο ηπείρων και των Πέντε θαλασσών" με την υιοθέτηση της πολιτικής για την αναβίωση του ψευδεπίγραφου "Βυζαντίου" ( Μεγάλη Ιδέα) , της οποίας κατάληξη ήταν η τεράστια συρρίκνωση του Ελλληνισμού,κάτι που δεν είχε πετύχει κανένας κατακτητής !
Το παρακράτος αυτό της χριστιανικής θεοκρατίας με το σφιχαγκάλιασμα της Πολιτείας εισέδυσε στις θεμελιώδεις υπηρεσιακές και επιχειρηματικές λειτουργίες του κρατιδίου της ρωμιοσύνης και κατόρθωσε την οπισθοδρόμηση σε μια νεοβυζαντινού τύπου θεοκρατία με ορισμένα επιφανειακά χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου κράτους.
Η πολιτική του κρατιδίου της Ρωμιοσύνης με τις διαπλοκές της , η Διανόηση , η Δικαιοσύνη , μεγάλα κομμάτια της Οικονομίας κλπ εχουν την σφραγίδα της συμμετοχής του παρακράτους της Ορθοδόξου χριστιανικής θεοκρατίας και της παρέμβασης αυτής κρυφά ή φανερά.
Προωθεί στην πολιτειακή εξουσία εύκολα χειραγωγήσιμους πολιτικούς, ημετέρους σε θέσεις κλειδια , για να στραγγαλίζουν κάθε δημιουργική δύναμη ήδη εν τη αναδύσει της και για να ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΕΝΤΕΧΝΑ παντοειδή προσκόμματα στην μόρφωση των ρωμιών με γνήσια Ελληνική Παιδεία.
Γ. Θ Χατζηθεοδώρου
Υφηγητής Πολυτεχνείου Άαχεν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου