Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

Πτήση-υπερθέαμα της πρωταθλήτριας πιλότου ακροβατικών Σβετλάνας Καπάνινα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αεροπορικών Αγώνων Ρεντ Μπουλ

Svetlana Kapanina-Red Bull Air Race World Championship*




Μετάφραση  google από τα ρωσικά των τεσσάρων πρώτων σχολίων που φαίνονται κάτω απ΄το βίντεο στο you tube:

Μπράβο Σβετλάνα! Πρακτικά δεν έχω πετάξει ποτέ στη ζωή μου αεροπλάνο, αλλά δεν θα φοβόμουν να είμαι στο πιλοτήριο μαζί σου.
Γεια σας από την Τσεχία. 🌹🌹🌹🌹🌹


Δεν παύω να εκπλήσσομαι από αυτή τη θαρραλέα γυναίκα! Υγεία σε εσάς και τους αγαπημένους σας!

Δεν ξέρω κανέναν καλύτερο! Βλέποντας πώς αυτή η απίστευτη γυναίκα πιλοτάρει αυτή τη φρενήρη μηχανή με ευκολία, σχεδόν κανείς δεν καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι! Κάποτε είχα την ευκαιρία να καβαλήσω περίπου το ίδιο πράγμα... Ένας αθλητής ακροβατικού με οδήγησε σε ένα δίδυμο Yak-54 ...
Αν ήξερα !!! Ανάθεμα, μετά από είκοσι λεπτά από αυτές τις θηλιές, τα βαρέλια, τις τσουλήθρες, τα τιρμπουσόν και διάφορα άλλα, ΣΧΕΔΟΝ ΠΕΘΑΝA από υπερφορτώσεις !!! Εγώ, ένας υγιής άντρας, μετά βίας σύρθηκα από την καμπίνα και κάθισα στο γρασίδι για μισή ώρα, δεν μπορούσα να σηκωθώ ... Και αυτή! Αυτό είναι πραγματικά - Ρωσίδα Βαλκυρία !!!

Μπράβο!!!!! Είναι πραγματικά μαγευτικό.... Και το πρόσωπο της πιλότου είναι ήρεμο.... η εντύπωση είναι ότι καβαλάει ένα τρόλεϊ και κοιτάζει τους δρόμους, στο σπίτι....


*Η Σβετλάνα Βλαντιμίροβνα Καπανίνα (ρωσικά: Светлана Владимировна Капанина ) είναι Ρωσίδα αεροβικός πιλότος. [1]

Βιογραφικό Επεξεργασία ]

Ο Kapanina γεννήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου 1968 στο Shchuchinsk , Καζακστάν ΣΣΔ , Σοβιετική Ένωση (τώρα Καζακστάν ). Αφιερώθηκε σε πολλές αθλητικές μορφές στο σχολείο και πάντα της άρεσαν οι μοτοσυκλέτες και άλλα μηχανοκίνητα οχήματα. Γράφτηκε στην ιατρική σχολή στο Tselinograd (τώρα Astana ), όπου αποφοίτησε από τις φαρμακευτικές επιστήμες. Ξεκίνησε να πετάει σε ηλικία 19 ετών, το 1988, με ένα Sukhoi Su-26 M3, ενώ εργαζόταν ως τεχνικός στον αθλητικό σύλλογο αεροπορίας Kurgan της DOSAAF . Το 1991 ήταν ήδη εκπαιδευτής πιλότος στο Ιρκούτσκ της DOSAAFκλαμπ και μετά πίσω στο Kurgan. Επίσης το 1991 έγινε μέλος της Ρωσικής εθνικής ομάδας ακροβατικών. Το 1995 αποφοίτησε από την αεροναυτική σχολή της Καλούγκα . [2]

Ζει στη Μόσχα με τον σύζυγό της και τα δύο της παιδιά. [1]

Επιτεύγματα στα ακροβατικά επεξεργασία ]

Η Καπανίνα ήταν παγκόσμια πρωταθλήτρια ακροβατικών στην κατηγορία γυναικών το 1996, το 1998, το 2001, το 2003, το 2005, το 2007 και το 2011 [2] και έχει κερδίσει τον τίτλο περισσότερες φορές από οποιονδήποτε άλλο πιλότο στην κατηγορία. [3] Επιπλέον, ήταν γενική Πρωταθλήτρια Παγκοσμίων Αεροπορικών Αγώνων το 1997 και το 2001. [2]

Μαζί με τον Mikhail Mamistov και τον Oleg Spolyansky, κέρδισε το ομαδικό χρυσό μετάλλιο στο 16ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Aerobatic της FAI 2008 στο Hradec Králové (Τσεχία). Κατέλαβε την τέταρτη γενική και ήταν η καλύτερη γυναίκα συμμετέχουσα. [4]



Ο Πούτιν απονέμει στη Σβετλάνα το παράσημο θάρρους


Βραβεία επεξεργασία ]

Το 1997, έλαβε το Δίπλωμα Paul Tissandier από την Fédération Aéronautique Internationale (FAI). [2] Το 2005 της απονεμήθηκε το μετάλλιο Sabiha Gökçen [2] και το Μετάλλιο Centenary από την FAI. [5] Της απονεμήθηκε το Τάγμα Θάρρους της Ρωσίας από τον Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν στις 22 Δεκεμβρίου 2014 [6]

Το World Championship Air Race είναι μια σειρά αεροπορικών αγώνων που εγκρίνονται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αεραθλημάτων (FAI). Αρχικά ιδρύθηκε το 2003 ως Red Bull Air Race , και δημιουργήθηκε από την Red Bull GmbH , η διοργάνωση περιλαμβάνει αγωνιζόμενους που πλοηγούνται σε μια δύσκολη διαδρομή με εμπόδια στον ταχύτερο χρόνο. Οι πιλότοι πετούν μεμονωμένα αντίθετα με το ρολόι και πρέπει να ολοκληρώσουν σφιχτές στροφές μέσω μιας διαδρομής σλάλομ που αποτελείται από πυλώνες, γνωστές ως «Πύλες αέρα».

Οι αγώνες διεξάγονται κυρίως πάνω από το νερό κοντά σε πόλεις, αλλά γίνονται και σε αεροδρόμια ή θαύματα της φύσης. Συνοδεύονται από υποστηρικτικό πρόγραμμα πτήσεων επίδειξης. Οι αγώνες διεξάγονται συνήθως τα Σαββατοκύριακα με την πρώτη μέρα για την πρόκριση και μετά τους τελικούς νοκ άουτ την επόμενη μέρα. Οι εκδηλώσεις προσελκύουν μεγάλο πλήθος και μεταδίδονται, τόσο ζωντανά όσο και μαγνητοσκοπημένα, σε πολλά έθνη.

Σε κάθε χώρο, οι οκτώ πρώτες θέσεις κερδίζουν βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο αεροδρομέας με τους περισσότερους πόντους στο τέλος του Πρωταθλήματος γίνεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής Red Bull Air Race.

Μετά από ένα διάλειμμα τριών ετών για βελτιώσεις ασφάλειας και αναδιοργάνωση, ο Αεροπορικός Αγώνας ξεκίνησε ξανά το 2014. [1] [2]

Τον Μάιο του 2019 η Red Bull ανακοίνωσε την ακύρωση του Red Bull Air Race μετά το 2019 και τη συντόμευση του ημερολογίου αγώνων του 2019 σε τέσσερις αγώνες.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η FAI ανακοίνωσε ότι ένας νέος διοργανωτής θα αναβιώσει τη σειρά αεροπορικών αγώνων που έχει εγκριθεί από την FAI το 2022, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αεροπορικών Αγώνων. Το World Championship Air Race σκοπεύει να αλλάξει τα αγωνιστικά αεροσκάφη με βιώσιμα καύσιμα, ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης και ηλεκτρικά αεροπλάνα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) από το 2024 (η τρίτη σεζόν). Το συμβόλαιο είναι για δεκαπέντε χρόνια. [3]

Εναλλακτικές εκδηλώσεις αγώνων ελαφρύτερων αεροσκαφών που περιλαμβάνουν αεροσκάφη με μαλακές πτέρυγες, όπως το Parabatix Sky Racers, ακολουθούν τα βήματα του αεροπορικού αγώνα Red Bull, ενώ παράλληλα ανοίγουν μια νέα κατεύθυνση για ένα διαφορετικό είδος αεροπορικού αγώνα με μεγαλύτερη έμφαση στις πτήσεις ακριβείας και εκτός εδάφους. αλληλεπίδραση πιλότου στο πιλοτήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: