Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

Η σύνδεση οξειδίου του γραφενίου που βρίσκεται στα "εμβόλια Covid", ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, θρόμβων αίματος και σοβαρών συμπτωμάτων "Covid" - Πώς να αφαιρέσετε το οξείδιο του γραφενίου από το σώμα

 On the Connection Between Graphene Oxide Found in "Covid Vaccines", Electromagnetic Fields, Blood Clots & Severe "Covid" Symptoms  | How to Remove Graphene Oxide From the Body

Μετάφραση Google:
Σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ του οξειδίου του γραφενίου που βρέθηκε στα "εμβόλια Covid", τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τους θρόμβους αίματος και τα σοβαρά συμπτώματα "Covid"
Πώς να αφαιρέσετε το οξείδιο του γραφενίου από το σώμα

 

 

Μάθετε πώς η La Quinta Columna ανακάλυψε τη σύνδεση μεταξύ οξειδίου του γραφενίου και ηλεκτρομαγνητικών πεδίων 

από Orwellito , Orwell City
, 5 Ιουλίου 2021

 

Πολλοί γνωρίζουν ήδη το έργο που έχει κάνει η ομάδα των Ισπανών ερευνητών που απαρτίζουν τη  La Quinta Columna  .

Είναι αυτοί που είχαν το θάρρος να πάρουν ένα φιαλίδιο εμβολιασμού και να το στείλουν για ανάλυση σε ένα διάσημο ισπανικό πανεπιστήμιο μέσω του καθηγητή Δρ. Pablo Campra Madrid, ο οποίος συγκεντρώνει και επισημοποιεί τα αποτελέσματα σε μια έκθεση που υπόσχεται να είναι πιο πειστική από την προκαταρκτική που ετοίμασε για το ευρύ κοινό στις αρχές της περασμένης εβδομάδας.


Ωστόσο, υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα δεν γνωρίζουν για το La Quinta Columna. Εάν είστε ένας από αυτούς, τότε το παρακάτω βίντεο είναι ειδικά για εσάς. Η Orwell City έχει μεταγράψει, μεταφράσει, υποτιτλίσει και επεξεργάστηκε το βίντεο για να συνεχίσει το μήνυμά του να κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο.

Ο Ricardo Delgado, ιδρυτής και διευθυντής της La Quinta Columna συμμετείχε με τον ερευνητικό του συνεργάτη, Δρ. José Luis Sevillano, στην XXVIII Ανθρωπιστική Διάσκεψη που διοργανώθηκε από τον Παγκόσμιο Συνασπισμό για την Υγεία και τη Ζωή ( COMUSAV ) ​​και το Συμβούλιο των Ηνωμένων Εθνών για τη Ζωή και την Αλήθεια ( CONUVIVE ).

Διατίθεται βίντεο στα κανάλια Orwellito Rumble και BitChute .

Αντίγραφο:

«Το La Quinta Columna θέλει να καταστήσει σαφές από την αρχή ότι έχουμε την υποχρέωση, έχουμε την υποχρέωση να είμαστε ενωμένοι γιατί είμαστε στην ίδια μάχη για να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, γιατί αυτό που διακυβεύεται είναι ακριβώς το μέλλον όλων είδος. Ανάλογα με τη δύναμη και την ορμή που θα βάλουμε σε αυτό το έργο θα εξαρτηθεί από το μέλλον όλης της ανθρωπότητας. Βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή στο σημείο καμπής από το οποίο τα πράγματα μπορούν να αρχίσουν να αλλάζουν, και με αυτή την έννοια η La Quinta Columna πρόκειται να συνοψίσει το αποτέλεσμα της έρευνάς της κατά τη διάρκεια αυτού του ενάμιση έτους, αλλά πάνω από όλα και ειδικά κατά τη διάρκεια του τελευταίου δύο μήνες. Και γιατί τους τελευταίους δύο μήνες; Θυμάμαι πάντα τα λόγια του Δρ. Χοσέ Λουίς Σεβιλιάνο μιας και οι δυο μας δουλεύουμε ως διώνυμο και με συνοδεύει στη La Quinta Columna.

Στη συνέχεια συνειδητοποιήσαμε ότι υπήρχε ένα νέο φαινόμενο που για λίγο προσπαθούσαμε να αρνηθούμε, αν και σήμερα είναι εμφανές λόγω των εκατομμυρίων βίντεο στα social media, και μπορέσαμε να το μετρήσουμε ακόμη και με συσκευές: τηλεμετρητές, μαγνητόμετρα κ.λπ. Αναφέρομαι στο μαγνητικό ή ψευδομαγνητικό φαινόμενο που αποκτούν οι άνθρωποι μετά τον εμβολιασμό. Ένα μαγνητικό φαινόμενο από τη μια, αλλά και ένα που μετατρέπει τους εμβολιασμένους ανθρώπους σε υπεραγωγούς και επίσης αποθηκεύει ενέργεια που μπορεί να μετρηθεί με ένα πολύμετρο σε ορισμένα σημεία, όπως το μέτωπο, για παράδειγμα.


Από εκεί λοιπόν αρχίσαμε να ψάχνουμε τι είδους υλικά ή, καλύτερα λέγοντας, νανοϋλικά μπορούν να προκαλέσουν τέτοιου είδους ιδιότητες μέσα στο σώμα και καταλήξαμε σε μερικούς από τους υποψήφιους. Ένα από αυτά αρχικά ήταν το γραφένιο. Το γραφένιο μέσα στο σώμα αποκτά μαγνητικές ιδιότητες και είναι υπεραγωγός. Χρησιμεύει για αποθήκευση ενέργειας και συμπύκνωση και ήταν ισχυρός υποψήφιος. Χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη τι υπήρχε μέσα στο φιαλίδιο, συνειδητοποιήσαμε ότι η βιομηχανία ή μάλλον το χρηματιστήριο της βιομηχανίας γραφενίου είχε υψηλές ανοδικές τάσεις, ακριβώς τη στιγμή που ξεκινούσε η εκστρατεία εμβολιασμού για τον COVID-19 στις αρχές του έτους, τέλη Δεκεμβρίου και αρχές Ιανουαρίου. Αλλά επίσης, αρκετά περίεργο, κατά τη διάρκεια της εκστρατείας αντιγριπικού εμβολιασμού.

Όταν είδαμε τις δυνατότητες που έχει το γραφένιο, ή μάλλον, που έχουν τα νανοσωματίδια οξειδίου του γραφενίου μέσα στο σώμα όσον αφορά τη νευροδιαμόρφωση και όταν πρόκειται για τη λήψη νευρωνικών ηλεκτροφυσιολογικών επιδράσεων για τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου, συνειδητοποιήσαμε την πιθανότητα έγχυσης γραφενίου . Μπορεί να γίνει έγχυση γραφενίου; Ναί. Μπορεί να γίνει ένεση γραφενίου. Και, μάλιστα, ορισμένες επιστημονικές εργασίες έχουν ήδη εγείρει την πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί ως νανοενισχυτικό σε εμβόλια. Με αυτήν την υπόθεση της υποψίας, κάναμε ό,τι θα μπορούσε να έχει κάνει ο καθένας και αυτό που επίσης συνιστώ να μπορείτε να κάνετε εάν έχετε πρόσβαση σε ένα φιαλίδιο.


Είχαμε πρόσβαση σε ένα σφραγισμένο φιαλίδιο από την Pfizer και μέσω αιτήματος για υπηρεσίες σε ένα πανεπιστήμιο, συγκεκριμένα στο όνομά μου, εστάλη για ανάλυση του φιαλιδίου, όπου αναζητούσαμε το εν λόγω υλικό: το γραφένιο. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα έρευνας από τον  Δρ. Pablo Campra Madrid , Διδάκτωρ Χημικών Επιστημών, Πτυχίο Βιολογικών Επιστημών και μέλος του Πανεπιστημίου της Αλμερία, λάβαμε αυτήν την προκαταρκτική αναφορά όπου μας λένε ότι υπάρχουν πράγματι ισχυρές ενδείξεις οξειδίου του γραφενίου στο δείγμα και ότι είναι επίσης το κύριο συστατικό αυτού που κακώς αποκαλούσαν εμβόλιο.

Από εδώ και με αυτά τα στέρεα στοιχεία, τα οποία θα συμπληρωθούν περαιτέρω με άλλες τεχνικές φασματοσκοπίας που μπορούν να γίνουν. Αυτά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι το ηλεκτρονικό μικροσκόπιο μετάδοσης. Τεχνικές EMF, επίσης, οπτική μικροσκοπία. και φασματοσκοπία υπεριώδους ακτινοβολίας, που συμπίπτουν με το μέγιστο μήκος κύματος του οξειδίου του γραφενίου. Από εδώ αρχίσαμε να μελετάμε την τοξικότητα ή την κυτταροτοξικότητα που έχει το οξείδιο του γραφενίου στο σώμα.


Προσοχή σε αυτό το εύρημα:  Το οξείδιο του γραφενίου μέσα στο σώμα προκαλεί θρομβογένεση, θρόμβους. Το οξείδιο του γραφενίου μέσα στο σώμα προκαλεί πήξη του αίματος. Το οξείδιο του γραφενίου μέσα στο σώμα προκαλεί μεταφλεγμονώδες σύνδρομο ή συστηματικές ή πολυοργανικές φλεγμονές. Το οξείδιο του γραφενίου μέσα στο σώμα όταν είναι πάνω από τα επίπεδα γλουταθειόνης —που είναι το φυσικό απόθεμα αντιοξειδωτικών του σώματος—, προκαλεί αλλοίωση του ανοσοποιητικού συστήματος, κατάρρευση του ανοσοποιητικού συστήματος και καταιγίδα κυτοκινών. Το εισπνεόμενο οξείδιο του γραφενίου εξαπλώνεται ομοιόμορφα σε όλη την κυψελιδική οδό και προκαλεί αμφοτερόπλευρες πνευμονίες. Το εισπνεόμενο οξείδιο του γραφενίου προκαλεί φλεγμονή των βλεννογόνων και συνεπώς απώλεια γεύσης και όσφρησης, πιθανή απώλεια γεύσης και όσφρησης: ανοσμία .

Εν ολίγοις, το οξείδιο του γραφενίου συμπεριφέρεται ακριβώς όπως ο υποτιθέμενος SARS-CoV-2 της επίσημης έκδοσης, δημιουργώντας την ίδια συμπτωματολογία του σοβαρού COVID-19. Όταν εγκαθίσταται σε νευρωνικό επίπεδο, προκαλεί νευροεκφυλισμό ή, με άλλα λόγια, νευρολογικό COVID-19.

Έτσι, από εδώ αρχίσαμε να βλέπουμε ποιες πιθανές ενώσεις, φάρμακα και θεραπείες θα μπορούσαν να αποικοδομήσουν το οξείδιο του γραφενίου. Και δείτε τι βρήκαμε:  η Ν-ακετυλοκυστεΐνη ή η γλουταθειόνη  που χορηγείται την υποβαθμίζουν. Επειδή αυτό που κάνει η γλουταθειόνη είναι να εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες και τα οξειδωτικά, όλες τις τοξίνες που μπορούν να εισέλθουν στο σώμα.

Και ανακαλύψαμε ότι υπήρχαν περίπου 300 κλινικές μελέτες όπου ορισμένα νοσοκομεία και ορισμένα πανεπιστήμια χρησιμοποιούσαν Ν-ακετυλοκυστεΐνη με απίστευτα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, 100 ασθενείς με επίπεδα κορεσμού κάτω του 50% πρακτικά πέθαναν -με ωμά μιλώντας-, με αμφοτερόπλευρες πνευμονίες, μέσα σε μια ώρα από την ενδοφλέβια χορήγηση γλουταθειόνης ή Ν-ακετυλοκυστεΐνης το κατάφεραν. Τους έβγαλαν αναπνευστήρες και τα πάντα.

Τώρα καταλαβαίνουμε πλήρως γιατί λειτούργησαν αυτές οι θεραπείες: επειδή αντιμετώπισαν όλα τα συμπτώματα της νόσου που υποτίθεται ότι προκαλείται από τον SARS-CoV-2. Δεδομένου ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία για πραγματική αλληλουχία και απομόνωση του SARS-CoV-2, υποπτευόμαστε με πολλές αξιόπιστες ενδείξεις ότι η νόσος COVID-19 είναι στην πραγματικότητα η παρενέργεια της εισαγωγής οξειδίου του γραφενίου στο σώμα με διαφορετικούς τρόπους .


Και λέω «διαφορετικούς τρόπους» γιατί, αν και είχαν αποσυρθεί εκείνη την εποχή, μάσκες που περιέχουν νανοσωματίδια οξειδίου του γραφενίου έχουν εισαχθεί και εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην αγορά. Αυτές οι μάσκες έχουν εισαχθεί και εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην αγορά από εταιρείες όπως η Nanografi, επομένως έχουμε μάσκες με οξείδιο γραφενίου, αλλά και νανοσωματίδια οξειδίου του γραφενίου που εισάγονται σε δοκιμές PCR. Το οξείδιο του γραφενίου υπάρχει επίσης σε δοκιμές αντιγόνου. Οι υδρογέλες περιέχουν επίσης νανοσωματίδια οξειδίου του γραφενίου. ενδορινικά εμβόλια επίσης, καθώς το οξείδιο του γραφενίου στα αερολύματα είναι πιο ισχυρό, όπως και ο υποτιθέμενος SARS-CoV-2. Τα ενδορινικά εμβόλια παρασκευάζονται επίσης, για παράδειγμα, από την Τουρκία. Κατασκευάζονται από την Nanografi για COVID-19 και γρίπη.

Γνωρίζουμε ότι, φυσικά, το οξείδιο του γραφενίου αποβάλλεται από τα επίπεδα γλουταθειόνης στο σώμα, και γι' αυτό υποπτευόμαστε ότι προτείνουν μια δεύτερη, τρίτη και ακόμη και τέταρτη δόση κάθε τόσο: έτσι ώστε να έχετε τη σημαντική δόση οξειδίου του γραφενίου. . Εν ολίγοις, μιλάμε για την ταυτόχρονη και σταδιακή μαζική δηλητηρίαση όλου του παγκόσμιου πληθυσμού.

Σκεφτείτε, εάν η προκαταρκτική έκθεση ενός καθηγητή ενός δημόσιου πανεπιστημίου στην Αλμερία —και ξέρω ότι η ίδια μελέτη γίνεται σε άλλα ευρωπαϊκά και μερικά πανεπιστήμια της Λατινικής Αμερικής—, αν προσδιορίσει ότι υπάρχει οξείδιο γραφενίου στα φιαλίδια, πώς είναι είναι δυνατόν να εγχυθεί οξείδιο του γραφενίου εάν αφαιρέθηκαν οι μάσκες επειδή προκάλεσε πνευμονικές παθήσεις εξαιτίας αυτού του νανοσωματιδίου; Μιλάμε για έγκλημα κατά της ανθρωπότητας με τη συνενοχή των κυβερνήσεων ή τουλάχιστον τη συμμετοχή τους.

Όταν μελετάμε τη γλουταθειόνη, συνειδητοποιούμε ότι αρχίζει να πέφτει από την ηλικία των 30 ετών και μετά, αλλά κυρίως πέφτει αρκετά από τα 65 και μετά. Στην πραγματικότητα, ο COVID-19 επιβαρύνει περισσότερο τους ηλικιωμένους, εκτός από εκείνους που είναι ανοσοκατεσταλμένοι και έχουν άλλες παθολογίες. Όταν μελετάμε τη γλουταθειόνη, συνειδητοποιούμε ότι τα παιδιά έχουν υψηλά αποθέματα γλουταθειόνης λόγω της νεότητάς τους και η ίδια η νόσος COVID-19 δεν έχει σχεδόν καμία επίδραση στα παιδιά. Ομοίως, η γλουταθειόνη είναι ιδιαίτερα χαμηλή στον παχύσαρκο πληθυσμό και συνειδητοποιούμε ότι είναι ακριβώς οι παχύσαρκοι που επηρεάζονται περισσότερο από τον COVID-19. Αντιλαμβανόμαστε ότι η γλουταθειόνη σχετίζεται με τη βιταμίνη D. Τα χαμηλά επίπεδα γλουταθειόνης είναι χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D και είναι ακριβώς οι ασθενείς με COVID-19 που έχουν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D. Αντιλαμβανόμαστε ότι οι αθλητές έχουν υψηλά επίπεδα γλουταθειόνης ενδογενώς,


Όλα όσα μελετήσαμε στη συνέχεια απλώς αυξάνουν περαιτέρω και επιβεβαιώνουν την υπόθεση ότι ο υποτιθέμενος SARS-CoV-2 της επίσημης έκδοσης είναι ακριβώς το οξείδιο του γραφενίου. Και ότι όλα τα στοιχεία προστασίας, υποτιθέμενης προστασίας, που μας έχουν δοθεί: μάσκες, δοκιμές PCR, επιχρίσματα, τεστ αντιγόνου και εμβόλιο —το λανθασμένα αποκαλούμενο εμβόλιο— είναι ακριβώς όλα εκείνα τα στοιχεία που δυνητικά θα προκαλέσουν την ανάπτυξη της νόσου στο μελλοντικός.


Και γιατί λέω «στο μέλλον»; Όταν μελετήσαμε το ηλεκτρομαγνητικό φαινόμενο, συνειδητοποιήσαμε ότι το οξείδιο του γραφενίου έχει αυτό που ονομάζεται «ηλεκτρονική ζώνη απορρόφησης». Η ηλεκτρονική διέγερση, ο μαγνητικός συντονισμός της βρίσκεται ακριβώς στο τρίτο εύρος ζώνης της τεχνολογίας 5G, αυτό που προσφέρεται αυτή τη στιγμή και που, θυμηθείτε, ήταν μαζί μας σε όλη την πανδημία.

Καθώς ξεκίνησαν όλα, είχαμε τρία «δίκτυα»: Το πρώτο είναι η επίγεια κεραία 5G που δεν σταμάτησε ποτέ να τοποθετείται —γιατί μόνο οι χειριστές της κεραίας δούλευαν— και ότι περιέργως 8 στις 10 από αυτές τις κεραίες τοποθετούνται κοντά σε γηριατρικά και γηροκομεία. στην άμεση γειτνίασή τους, που ήταν ακριβώς ο πληθυσμός που έχει πληγεί περισσότερο. Ένα άλλο εσωτερικό δίχτυ: ακριβώς από γραφένιο, σύμφωνα με την προκαταρκτική αναφορά του φιαλιδίου αυτού του πανεπιστημίου. Και ένα εξωτερικό δίκτυο, το οποίο είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι διαστημικοί δορυφόροι για να παρέχουν υποτιθέμενα κάλυψη 5G.

Απίστευτα, αφηγούμαστε μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά πιστέψτε με, σήμερα η νανοεπιστήμη, η νευροεπιστήμη και η βιοτεχνολογία έχουν προχωρήσει τρομερά. Κάναμε μόνο μια προσέγγιση στον τομέα της επιστήμης και πίσω από την πλάτη της κοινωνίας των πολιτών. Μπορεί ένα άτομο να ελέγχεται ή να νευροελεγχθεί εξ αποστάσεως ασύρματα; Ναι, μπορεί να γίνει και πιθανότατα γίνεται με συγκαλυμμένο τρόπο, και αυτό μπορεί να εξηγήσει κάποια από την ανώμαλη συμπεριφορική συμπεριφορά του πληθυσμού, ειδικά εκείνων που έχουν εμβολιαστεί ή που έχουν λάβει δόσεις οξειδίου του γραφενίου με διαφορετικούς τρόπους. Όπως λέω, ξέρω ότι ζωγραφίζω μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά στα ύψη που βρισκόμαστε μπορεί να είναι δύσκολο να πιστέψουμε πραγματικά σε κάτι. Με αυτή την έννοια λέμε ότι το COVID-19 είναι μόνο το παράπλευρο αποτέλεσμα της εισαγωγής αυτού του νανοσύνθετου υλικού με διαφορετικούς τρόπους,

Όπως έλεγα, το οξείδιο του γραφενίου έχει μια ζώνη απορρόφησης από την οποία οξειδώνεται πολύ πιο γρήγορα όταν ένα μικρό κουμπί είναι ενεργοποιημένο για να παρέχει κάλυψη 5G ή για να πραγματοποιήσει μια τεχνολογική δοκιμή. Πιστεύετε ότι είναι σύμπτωση το γεγονός ότι η Γουχάν -από όπου προήλθε ο παγκολίνος και η σούπα από νυχτερίδες ως στοιχεία απόσπασης της προσοχής- είναι η πρώτη πόλη στον κόσμο με τη δοκιμή τεχνολογίας 5G στα τέλη Νοεμβρίου 2019 και ότι όλος ο προηγούμενος εμβολιασμός κατά της γρίπης πιθανώς με οξείδιο γραφενίου ξεκίνησε από εκεί; Όταν διεγείρεται, το οξείδιο του γραφενίου πολλαπλασιάζει τις συχνότητες. Με ελάχιστο σήμα, οξειδώνεται πολύ πιο γρήγορα και σπάει την ισορροπία μεταξύ των επιπέδων γλουταθειόνης και της τοξικότητας του οργανισμού, δημιουργώντας αμφίπλευρη πνευμονία, αλλοιώνοντας τη συμπεριφορά του ανοσοποιητικού συστήματος, το οποίο δεν μπορεί να αντεπεξέλθει μόλις τα ουδετερόφιλα προσπαθούν να το φαγοκυτταρώσουν σαν να ήταν παθογόνο, σαν να ήταν SARS-CoV-2.


Μοιραστήκαμε ένα άρθρο σήμερα _, αν μπορώ να κάνω κοινή χρήση οθόνης, θα προσπαθήσω να το κάνω, μπορείτε να με ενημερώσετε εάν το βλέπετε στην οθόνη; Λοιπόν, ας δούμε: «Το οξείδιο του γραφενίου ανιχνεύεται στο σώμα από εξειδικευμένα κύτταρα (ουδετερόφιλα) του ανοσοποιητικού συστήματος». Σαν να ήταν παθογόνο. Το σώμα, το ανοσοποιητικό σύστημα, δεν νοιάζεται αν υπάρχει βιολογικός παράγοντας γιατί ποτέ δεν συμπεριφέρθηκε σαν βιολογικός παράγοντας. Υπάρχουν περίοδοι επώασης εάν είναι βιολογικές. Δεν είναι δυνατόν σε κατοικίες στη χώρα μας στην Ισπανία, όπως το Matacaz στη Βαρκελώνη, να πέθανε η μισή κατοικία σε 4 ώρες. Εάν πρόκειται για βιολογικό παράγοντα, δεν προκαλεί αμφοτερόπλευρη πνευμονία, αλλά μάλλον ασύμμετρη πνευμονία: συνήθως εισέρχονται από τον δεξιό πνεύμονα λόγω συμμετρίας. Αλλά το ήμισυ μιας κατοικίας που είχε προηγουμένως εμβολιαστεί κατά της γρίπης δεν μπορούσε να πεθάνει.

Πηγή: Graphene Info

Παρατηρήσαμε ότι όσο υψηλότερος ήταν ο αντιγριπικός εμβολιασμός, τόσο μεγαλύτερη ήταν η θνησιμότητα του COVID-19 και λογικά είδαμε μια σχέση. Η άλλη σχέση ήταν με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία. Αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι ότι υπήρχε μια σήμανση σε καθένα από αυτά τα άτομα για να γίνει πληθυσμός στόχος για την ηλεκτρομαγνητική εστίαση. Ένα φονικό όπλο που κάνει τους ανθρώπους πλέον μαγνητικούς και λογικά θα καταλάβετε ότι αν αλληλεπιδράσουν με αυτές τις πηγές ακτινοβολίας σε συγκεκριμένη συχνότητα και ποιότητα, προκαλούν οξείδωση, σπάνε την οξειδοαναγωγική ισορροπία των οξειδωτικών βιοδεικτών του οργανισμού, προκαλώντας τον COVID- 19 ασθένεια.

Το ξέρουμε αυτό ξεκάθαρα και έχουμε όλα τα επιστημονικά άρθρα που το αποδεικνύουν. Ένα από αυτά είναι αυτό:


 «Ερευνητές στο Karolinska Institutet, το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Chalmers έχουν δείξει ότι το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα χειρίζεται το οξείδιο του γραφενίου με τρόπο παρόμοιο με τα παθογόνα, οδηγώντας πιθανώς σε ασφαλέστερες βιοϊατρικές εφαρμογές στο μέλλον».

Αυτό που βλέπετε εδώ είναι το οξείδιο του γραφενίου να δέχεται επίθεση από ουδετερόφιλα που είναι, ας πούμε, κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος που προσπαθούν να το φαγοκυτταρώσουν, προσπαθούν να το καταβροχθίσουν: να το πήξουν. Γι' αυτό το οξείδιο του γραφενίου δημιουργεί θρόμβους και θρόμβους.

 «Το οξείδιο του γραφενίου μελετάται επί του παρόντος για χρήση σε διάφορες μεθόδους χορήγησης φαρμάκων και άλλες ιατρικές και μη ιατρικές εφαρμογές. Ωστόσο, είναι κρίσιμης σημασίας να κατανοήσουμε πώς αυτά τα υλικά αλληλεπιδρούν με το σώμα. Η μελέτη δείχνει ότι τα ουδετερόφιλα, ο πιο κοινός τύπος λευκών αιμοσφαιρίων που ειδικεύονται στην καταπολέμηση λοιμώξεων, -όπως ακριβώς ένα παθογόνο- απελευθερώνουν τις λεγόμενες εξωκυτταρικές παγίδες ουδετερόφιλων (NETs, ​​ο πιο κοινός τύπος λευκών αιμοσφαιρίων) όταν αντιμετωπίζουν GO (οξείδιο γραφενίου). ). Τα NET αποτελούνται από έναν «ιστό αράχνης» DNA διακοσμημένου με πρωτεΐνες που βοηθούν τα ουδετερόφιλα να καταστρέψουν μικροοργανισμούς όπως βακτήρια και μύκητες. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το GO προκαλεί συγκεκριμένες αλλαγές στη λιπιδική σύνθεση της κυτταρικής μεμβράνης των ουδετερόφιλων που οδηγούν στην απελευθέρωση NETs.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι θεραπείες με γλουταθειόνη έχουν αποδώσει και γι' αυτό οι θεραπείες με Ν-ακετυλοκυστεΐνη, η οποία είναι πρόδρομος της γλουταθειόνης. Επειδή εργάζονται παρέχοντας στον στρατό αποθέματα αντιοξειδωτικών για να αντιμετωπίσει μια τοξική ουσία, μια δηλητηρίαση, που έχει εισαχθεί στο σώμα με διαφορετικούς τρόπους .

«Σε μια συνοδευτική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Nanoscale, αποδείχθηκε ότι το GO αποικοδομείται στα NETs, ​​όπως τα βακτήρια και άλλα παθογόνα.

Συνολικά, αυτές οι μελέτες δείχνουν ότι το GO μπορεί να παγιδευτεί και να υποβαθμιστεί σε NETs ακριβώς όπως τα παθογόνα. Θέλω να σας πω ότι έχουμε δημοσιεύσει στον ιστότοπό μας τουλάχιστον 70 μελέτες που αντικατοπτρίζουν όλα όσα λέμε και εκδηλώνουμε εδώ.

Από την άλλη, με έχουν ρωτήσει για την αποτελεσματικότητα του διοξειδίου του χλωρίου. Αυτό πάει αλλιώς. Αυτό που κάνει είναι να οξυγονώνει το κύτταρο, το προετοιμάζει ώστε να μην καταστρέφεται εύκολα από αυτό το τοξικό. Αυτό που θα έκανε η γλουταθειόνη είναι να παράσχει στον στρατό περισσότερους αριθμούς στρατιωτών όσον αφορά τη γλουταθειόνη για την αντιμετώπιση των τοξινών. Αυτό που βρήκαμε, όπως λέω, είναι ότι οι περισσότερες από τις θεραπείες που έγιναν με Ν-ακετυλοκυστεΐνη ή γλουταθειόνη και ακόμη και με άλλα αντιοξειδωτικά όπως η ασταξανθίνη, η οποία είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, ήταν πολύ ευνοϊκές θεραπείες για τους ασθενείς .

Και επίσης, περιέργως και ύποπτα, διαπίστωσε ότι αυτά τα ιδρύματα υγείας διέπονται κυριολεκτικά από το κακό. είναι μια ψυχοπάθεια χωρίς προηγούμενο ιστορικό: δεν είχαμε δει ποτέ την ιστορία μιας τέτοιας ψυχοπάθειας.

Έως τις 17 Ιουνίου, ο FDA προσπάθησε να σταματήσει την κυκλοφορία της Ν-ακετυλοκυστεΐνης αφού είχε χρησιμοποιηθεί για 57 χρόνια ως κανονικό και συνηθισμένο μοκοκκολυτικό. Ήταν πολύ ύποπτο πράγμα, έτσι δεν είναι; Οπότε αυτή είναι βασικά η έκθεσή μου. Οποιεσδήποτε αμφιβολίες μπορεί να έχετε σχετικά με τις μελέτες που πραγματοποιήσαμε στο La Quinta Columna, λοιπόν, υπάρχει απλώς κάτι που είναι πολύ πειστικό, και αυτό είναι η προκαταρκτική έκθεση ενός διάσημου καθηγητή ενός δημόσιου πανεπιστημίου εδώ στην Ισπανία. Είμαστε πολύ κοντά στην παροχή συμπληρωματικών αποδεικτικών στοιχείων για να δώσουμε περισσότερη δύναμη σε αυτήν την έκθεση στην οποία μας λένε ήδη ότι υπάρχουν στέρεες και αποδεδειγμένες ενδείξεις ότι υπάρχει οξείδιο του γραφενίου στο δείγμα που στείλαμε.

Απλά, για τον συνταγματάρχη Tamayo και τον δικαστή Giorgianni: ανεξάρτητα από το γεγονός ότι προφανώς πιστεύουμε ότι το SARS-CoV-2 είναι ακριβώς οξείδιο γραφενίου —και μπορούμε να το αποδείξουμε— ή τουλάχιστον συμπεριφέρεται ακριβώς και εξαντλητικά το ίδιο,  πώς είναι δυνατόν αυτό Το οξείδιο του γραφενίου εγχέεται μέσω των φιαλιδίων; Πώς είναι δυνατόν να αποσύρθηκαν όντως οι μάσκες επειδή προκάλεσαν πνευμονικές ενοχλήσεις λόγω τοξικότητας;  Τι λέμε κύριοι;

Εδώ προσπάθησα να κάνω την έκθεση όσο το δυνατόν πιο συνθετική, ώστε κάθε αμφιβολία που μπορεί να δημιουργηθεί από την εκδήλωση που έδωσα εδώ να μπορεί να διευκρινιστεί καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου που μας απομένει».

—Ρικάρντο Ντελγκάδο.

Αν θέλετε να υποστηρίξετε το La Quinta Columna, μπορείτε να ανατρέξετε στον επίσημο ιστότοπο τους και να τους ακολουθήσετε στα επίσημα κανάλια τους στο  Telegram ,  το Instagram ,  το Youtube  και  το Twitch . Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε απευθείας, στείλτε τους ένα μήνυμα στη διεύθυνση:  tutoronline@hotmail.es . Μην ανησυχείτε για το γλωσσικό εμπόδιο, καταλαβαίνουν αγγλικά και γαλλικά.

 

Συνδεθείτε με το Orwell City

Print Friendly, PDF & Email

 Η ταινία «Avatar» ως εισαγωγή στον μετανθρωπισμό

Τι μας διδάσκει ο κινηματογράφος  Konstantinos Vathiotis Nov 24

Γράφει η Σωτηρία Ορφανίδου

Τα τελευταία χρόνια γίνεται ιδιαίτερος λόγος για τον μετανθρωπισμό, ο οποίος παρουσιάζεται πλέον στο ευρύ κοινό μέσω πολλών δημοσιευμάτων και βιβλίων. Όμως, πώς θα σας φαινόταν αν σας έλεγε κάποιος ότι η πολυβραβευμένη ταινία «Avatar» του 2009 μέσα από την παραμυθένια εικόνα και ιστορία της προσέφερε μια αρκετά καλή, παρότι έμμεση, παρουσίαση του μετανθρωπισμού, των τεχνικών μέσων και των στόχων του;


Ίσως κατά την πρώτη προβολή της ταινίας η ιδέα του μετανθρωπισμού δεν ήταν ευρέως γνωστή, όμως σήμερα πια που διανύουμε την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, τα μέσα ενημέρωσης, φορείς και τεχνοουτοπιστές μάς ενημερώνουν επισταμένως για τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα και το όραμα του διανθρωπισμού (transhumanism) και του μετανθρωπισμού (posthumanism). Έτσι, όσο είμαστε σε αναμονή για το σίκουελ «Avatar 2» τον Δεκέμβριο 2022, αξίζει να παρακολουθήσουμε προσεκτικά ξανά την πρώτη ταινία με τα μάτια και τις γνώσεις του σήμερα, προκειμένου να ανακαλύψουμε και να αποκωδικοποιήσουμε τα μηνύματά της.

Η ταινία, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Τζέιμς Κάμερον, γνώρισε μεγάλη επιτυχία για το σενάριό της, αλλά κυρίως για τα εντυπωσιακά και πρωτοεμφανιζόμενα τότε οπτικά εφέ και ψηφιακά γραφικά της. Χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά ψηφιακές τεχνικές καταγραφής κίνησης των ηθοποιών με χρήση ειδικών αισθητήρων, ώστε οι κινήσεις και οι εκφράσεις τους να ενσωματωθούν στο εικονικό περιβάλλον, ενώ υπολογίζεται ότι η ταινία αποτελείται κατά 60% από γραφικά υπολογιστών και κατά 40% από γυρίσματα με ηθοποιούς.

Η υπόθεση εξελίσσεται γύρω από τον χαρακτήρα του Τζέικ Σκάλι, ενός νεαρού, πρώην πεζοναύτη που έχει μείνει παραπληγικός και βρίσκεται καθηλωμένος σε αναπηρικό καρότσι. Απογοητευμένος και με πολλή οργή μέσα του, ζει μια ζωή χωρίς νόημα, ως την ημέρα που καλείται από τον αμερικανικό στρατό*  να αντικαταστήσει τον δίδυμο αδελφό του έπειτα από τον αιφνίδιο θάνατό του σε μια ιδιαίτερη αποστολή στο διάστημα, καθώς έχει όμοια γονίδια με εκείνον.

*Σημ. "Αντίλογου Χανίων": σημειολογικά μελετημένο,  καθόλου τυχαίο στο σενάριο, ένας πρώην πεζοναύτης, ...καλείται από τον πλανηταρχικό στρατό...και τελικά, διαβάστε παρακάτω, η ταινία πλασάρει το μήνυμα ότι η "μαγική" δύναμη της τεχνολογίας του μετανθρωπισμού, θα φέρει την ειρήνη και ευτυχία στους ανθρώπους, όπως με άλλον πιο σοβαροφανή τρόπο και πιο πεζά, προσπαθεί να παρουσιάσει ο Κλάους Σβαμπ την απάνθρωπα τεχνο-ολιγαρχική "Μεγάλη Επανεκκίνηση" για την 4η Βιομηχανική Επανάσταση... 


Ο αμερικανικός στρατός έχει εισβάλει στον μακρινό και αφιλόξενο πλανήτη «Πανδώρα» το έτος 2154 και στόχος του είναι να εκδιώξει τους ιθαγενείς του πλανήτη, ώστε οι Αμερικανοί να προχωρήσουν σε έργα εξόρυξης ενός εξαιρετικά πολύτιμου κοιτάσματος που βρίσκεται στον χώρο που ζουν οι ιθαγενείς. Έτσι, η ιστορία εξόντωσης των Ινδιάνων της Αμερικής από τους «πολιτισμένους» Ευρωπαίους επαναλαμβάνεται μέσα σε ένα σύγχρονο σκηνικό επιστημονικής φαντασίας.

 Οι ιθαγενείς κάτοικοι του πλανήτη «Πανδώρα» ανήκουν στη φυλή των Νάβι· 

είναι μπλε ανθρωποειδή πλάσματα ύψους τριών μέτρων με μεγάλη μυϊκή δύναμη, ουρά, δική τους γλώσσα, ιδιαίτερες ικανότητες και πρωτόγονο πολιτισμό.

Καθώς ο στρατός δυσκολεύεται στις μάχες με τους ιθαγενείς, επιλέγει μια λύση «Δούρειου Ίππου» για να φτάσει στον σκοπό του, εξαπατώντας τους Νάβι. Έτσι, έχει χρηματοδοτήσει ένα επιστημονικό πρόγραμμα προκειμένου να δημιουργηθούν σώματα Άβαταρ, δηλ. υβρίδια ανθρώπου και Νάβι συγχωνεύοντας ανθρώπινο DNA με DNA των Νάβι μέσω μιας ιδιαίτερα εξελιγμένης τεχνολογίας.

Κάθε σώμα Άβαταρ αντιστοιχεί στον άνθρωπο από τον οποίο λήφθηκε το DNA και αυτός είναι ο μόνος που μπορεί να «καθοδηγήσει» το Άβατάρ του από απόσταση μέσω του αμοιβαίου συντονισμού των νευρικών συστημάτων τους, ενώ το ανθρώπινο σώμα του παραμένει σε ένα κουβούκλιο σε κατάσταση ύπνωσης με καλώδια στην περιοχή του εγκεφάλου του. Μέσω της τεχνολογίας, η συνείδηση ή αλλιώς το πνεύμα του ανθρώπου μεταφέρεται για ένα χρονικό διάστημα στο σώμα του Άβαταρ και ο άνθρωπος ζει, αισθάνεται, κινείται και ενεργεί μέσα από αυτό.

Παρουσιαζόμενοι ως δήθεν Νάβι μια ομάδα Αμερικανών, μεταξύ των οποίων ο Τζέικ, μπαίνουν στην κοινότητα των Νάβι, με σκοπό να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους και να προωθήσουν τα συμφέροντα των εισβολέων. Όμως, όταν ο Τζέικ γνωρίζει τους ιθαγενείς από κοντά, εντυπωσιάζεται από τον τρόπο ζωής και τις αξίες τους, γίνεται πραγματικός φίλος τους και αναπτύσσει ρομαντική σχέση με τη Νεϊτίρι, την κόρη του αρχηγού και της μάγισσας της φυλής. Γοητεύεται από το μαγευτικό περιβάλλον τους, την πρωτόγονη αγνότητά τους, τους ισχυρούς δεσμούς που έχουν μεταξύ τους και με τη φύση, από τις μυστικιστικές δυνάμεις τους και, φυσικά, από το γεγονός ότι μαζί με τις άλλες ικανότητες των Νάβι έχει αποκτήσει ένα ζευγάρι λειτουργικά πόδια που του επιτρέπουν να τρέχει ξανά. Σταδιακά ο Τζέικ βλέπει τη ζωή του να αποκτά νόημα, ζει τον έρωτα και αποφασίζει να υποστηρίξει τους αμυνόμενους Νάβι από την κατακτητικότητα και την απληστία των Αμερικανών εισβολέων αλλάζοντας στρατόπεδο. Στο φινάλε της ταινίας, επιλέγει να μεταφέρει για πάντα τη συνείδησή του στο Άβαταρ και να ζήσει μέσα από αυτό την υπόλοιπη ζωή του μαζί με τους Νάβι, ενώ το ανθρώπινο σώμα του πεθαίνει.


Το εντυπωσιακό είναι ότι η μόνιμη μεταφορά της συνείδησής του δεν γίνεται αυτή τη φορά μέσα από την τεχνολογία και το κουβούκλιο του εργαστηρίου, αλλά από μια ομαδική πνευματιστική τελετή στην οποία παίρνουν μέρος όλοι οι Νάβι, που προσεύχονται εκστατικοί στη θεότητα Έιγουα με την παρότρυνση της μάγισσας της φυλής, αφού έχουν διασυνδεθεί και αλληλεπιδρούν ενεργειακά με υπερφυσικό τρόπο μέσω της πλεξούδας των μαλλιών τους, τόσο μεταξύ τους όσο και με τις ρίζες του «Δέντρου των Ψυχών», ενός τεράστιου δέντρου με μαγικές ιδιότητες.

Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς βλέποντας τους σπινθήρες και τα φωτεινά σήματα που μεταδίδονται κατά την τελετή, ότι

η πλεξούδα των Νάβι ομοιάζει με δέσμη καλωδίων και η διασύνδεση όλων των Νάβι μεταξύ τους και με το «Δέντρο των Ψυχών» θυμίζει τη διασύνδεση υπολογιστών, συσκευών και ανθρώπων μέσα από το «Διαδίκτυο των Ανθρώπων» και το «Διαδίκτυο των Πάντων» που ευαγγελίζεται η 4η Βιομηχανική Επανάσταση, με το σύνθημα που συχνά συνοψίζεται στη φράση «μένουμε συνδεδεμένοι». Μέσα από την καλλιτεχνική αυτή παρουσίαση, η διασύνδεση των πάντων −συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων− λανσάρεται ως ισχυρό μέσο δύναμης και ισχύος, ικανής να κάνει θαύματα.

Ωστόσο, το κομβικό στοιχείο της ταινίας είναι η προαγωγή της «μεταφόρτωσης του νου» μέσα από την βιοτεχνολογία και την βιοεπιστήμη, όπως έχει διατυπωθεί από τον μετανθρωπισμό. 

Οι μετανθρωπιστές, μεταξύ άλλων, έχουν διατυπώσει την πρόταση για τη μεταφόρτωση του νου –ή αλλιώς της συνείδησης– με τη μορφή δεδομένων σε έναν υπολογιστή, ρομπότ, σε ένα τεχνητό σώμα ή σε έναν οργανισμό που αποτελεί υβρίδιο ανθρώπου και μηχανής, δηλαδή σε έναν κυβερνοοργανισμό (cyborg), ως μέσο μιας ψηφιακής αθανασίας.

Πράγματι, η εταιρεία Neuralink, που ιδρύθηκε το 2016, αναπτύσσει τεχνολογίες διεπαφής ανθρώπινου εγκεφάλου και υπολογιστή και, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της Elon Musk, στο μέλλον θα δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να αποθηκεύουν και να ανακτούν τις αναμνήσεις τους. Έτσι, θα δημιουργείται ένα «αντίγραφο» του εγκεφάλου τους, το οποίο θα μπορεί είτε να ανακτηθεί είτε να μεταφορτωθεί σε έναν νέο οργανισμό. 

Ο ίδιος ο Mask φέρεται να δήλωσε στις 19 Ιουλίου 2022 μέσω του λογαριασμού του στο twitter ότι έχει ήδη μεταφορτώσει τον εγκέφαλό του σε ένα υπολογιστικό νέφος (cloud).

Ο παραλληλισμός του Άβαταρ με τον ψηφιακό δίδυμο (digital twin), τον ψηφιακό πολίτη ή τον ψηφιακό εαυτό του ανθρώπου είναι αναπόφευκτος, 

άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι απεικονίσεις άβαταρ χρησιμοποιούνται ευρέως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε πλατφόρμες ψυχαγωγίας. Οι εναλλαγές κατά τη μεταφορά συνείδησης του Τζέικ από το ανθρώπινο σώμα του στο Άβαταρ και ξανά πίσω στο σώμα του, έως ότου τελικά επιλέξει να μην ξαναγυρίσει σε αυτό, θυμίζουν τη ζωή που ζούμε στον ψηφιακό κόσμο όταν βυθιζόμαστε στο smartphone, στον υπολογιστή μας, όταν επικοινωνούμε ηλεκτρονικά με τους άλλους, διασκεδάζουμε με διαδικτυακά παιχνίδια, παίζουμε ή συνομιλούμε με άλλους ψηφιακούς χρήστες ή υπολογιστές (bots)...

Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς ότι, 

σαν τον Τζέικ, ο άνθρωπος με αφετηρία τη φυσική ζωή του αρχικά (θα) μπαινοβγαίνει στον ψηφιακό κόσμο εναλλάσσοντας μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού εαυτού του, έπειτα θα ζει κυρίως σε μια επαυξημένη και μικτή πραγματικότητα, και τελικά θα καταλήξει −ή θα επιλέξει− να έχει υπόσταση μόνο στην ψηφιακή διάσταση στο πλαίσιο της ψηφιακής ευζωίας και της ψηφιακής διαιώνισής του.

Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή μιας «άλλης ζωής» παρουσιάζεται στην ταινία ως εξαιρετικά ιδανική και δελεαστική, πόσο μάλλον για έναν παραπληγικό ήρωα με αδιάφορη ζωή, καθώς του προσφέρει όλα όσα δεν έχει στην κανονική ζωή του. Η «άλλη ζωή» ξεχειλίζει από ομορφιά, αξίες και ιδανικά που στην κανονική ζωή έχουν εκλείψει, αποκαθιστά κάθε πρόβλημα υγείας, προσφέρει δύναμη, αυθεντικές σχέσεις, αλληλεγγύη και δυνατό έρωτα. 

Όμως, η ψηφιακή ζωή του ανθρώπου του 21ου αιώνα δεν σημαίνει πως είναι το ίδιο υπέροχη και πλήρης για τον άνθρωπο· αντίθετα αποτελεί περισσότερο μια ψευδαίσθηση που τελικά οδηγεί στην αποκοπή του ανθρώπου από τους άλλους, τη φύση και κυρίως από τον ίδιο του τον εαυτό.

Τα μετανθρωπιστικά μηνύματα της ταινίας γίνονται αποδεκτά με αβίαστο τρόπο από τον θεατή −ή έστω το υποσυνείδητό του− γοητεύοντάς τον με το τρισδιάστατο μπλε εξωτικό περιβάλλον του πλανήτη «Πανδώρα», ενώ διόλου τυχαία οι δημιουργοί έχουν φροντίσει ώστε ο θεατής να νιώσει έντονη νοσταλγική οικειότητα, καθώς το «Avatar» θυμίζει αγαπημένες ταινίες του παρελθόντος, όπως «Χορεύοντας με τους Λύκους», «Ο Τελευταίος Σαμουράι», «Ποκαχόντας», κ.ά. 

Το χολιγουντιανό happy end, η νίκη των γενναίων αμυνόμενων έναντι των άπληστων κατακτητών, η επικράτηση ιδεαλιστικών αξιών, η αποκατάσταση της υγείας του ήρωα, η νοηματοδότηση της ζωής του και η ιστορία αγάπης εγγυώνται την ηδονικά ευχάριστη επίγευση της ταινίας. 

Το εξελιγμένο μέσω της τεχνολογίας υβριδικό βιολογικό είδος παρουσιάζεται εντελώς παραπλανητικά ως το ιδανικό μέσο για την ανθρώπινη δύναμη και ευτυχία και ως εγγύηση για την επιστροφή στις θεμελιώδεις αξίες και στην αγάπη για τη φύση.

Τα λόγια που ψιθυρίζει ο Τζέικ αφού ξυπνήσει στο κουβούκλιό του έπειτα από μία ακόμη μεταφορά συνείδησης, αναπολώντας τον Άβαταρ εαυτό του και τη ζωή με τους Νάβι –πριν ακόμη η συνείδησή του μεταφερθεί στο Άβατάρ του για πάντα– 

αποτυπώνουν τον σύγχρονο προβληματισμό σχετικά με τη διάκριση πραγματικότητας και εικονικότητας, όπως και το μελλοντικό ενδεχόμενο η ψηφιακή ζωή να γίνει κυρίαρχο υπαρξιακό ζητούμενο και ο χώρος που θα θελήσει ο άνθρωπος να ζει:

«Όλα πλέον είναι ανάποδα. Εκεί έξω είναι η πραγματική ζωή. Εδώ πέρα είναι το όνειρο»...


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το ανωτέρω κείμενο δημοσιεύθηκε στις Σελίδες Πολιτισμού της εφημερίδας ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 20.22.2022, σελ. 07β/23.

Βλ. για τα Avatar 2, 3, 4, 5 στο https://screenrant.com/avatar-2-sequels-story-standalone-movies-plan-good/

Επίσης : https://en.wikipedia.org/wiki/Avatar:_The_Way_of_Water

 Τα τρία στάδια της ζωής*

Ο Νίτσε και ο Γιουνγκ για τις τρεις μεταμορφώσεις του πνεύματος.

Υπάρχει ένα απόσπασμα στο «Έτσι μίλησε ο Ζαρατούστρα» στο οποίο ο Φρίντριχ Νίτσε περιγράφει την πνευματική εξέλιξη του ανθρώπου από την παιδική ηλικία μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Ξεκινά το απόσπασμα δείχνοντας πώς ένα παιδί περνά τα πρώτα του χρόνια ως συλλέκτης καθηκόντων, τραυμάτων και της λέξης «Όχι», και πώς μοιάζει με αυτό μιας καμήλας, ενός θηρίου που πρέπει να κουβαλάει ό,τι πετιέται στην πλάτη του.

Το παιδί γίνεται καμήλα από τον δράκο της κοινωνίας, που ακούει στο όνομα «θα πρέπει» και σε κάθε ζυγαριά του δράκου υπάρχουν νόμοι και οδηγίες που δηλώνουν τι δεν πρέπει να κάνεις.

Τελικά, ωστόσο, το μικρό παιδί θα αρχίσει να αμφισβητεί την εξουσία της κοινωνίας του. 

Θα ρωτήσει γιατί κουβαλάει ένα τόσο βαρύ φορτίο και, αν προσέχει το περιβάλλον του, θα του δημιουργηθεί ένα αίσθημα απογοήτευσης, γιατί βλέπει το βάρος του κόσμου για τον οποίο έχει εξαρτηθεί, βλέπει τις συνέπειες του τα χρόνια της υποχώρησης του στον δράκο και αισθάνεται ότι έχει προδοθεί με κάποιο τρόπο, ότι αυτό που του υποσχέθηκε η κοινωνία δεν έχει παραδοθεί.

Τότε θα παρατηρήσει την προετοιμασία του, όλα τα όρια και τις προσδοκίες που τον φυλακίζουν, και τελικά θα υποχωρήσει και θα πέσει στα γόνατά του, ρίχνοντας το φορτίο από την πλάτη του και στην έρημο από κάτω του.

Αυτό είναι το πρώτο σημάδι ωριμότητας, που αναφέρεται από τον Τζόζεφ Κάμπελ ως το «κάλεσμα για περιπέτεια» και είναι το στάδιο της ζωής όταν το αγόρι ξεκινά μόνο του στην έρημο και βαδίζει προς τον μεγάλο δράκο του «θα πρέπει». .

Αυτή τη στιγμή, η νεαρή καμήλα αντιμετωπίζει δύο επιλογές: 

Ή θα συνεχίσει να υπάρχει ως θηρίο και θα επιτρέψει στον δράκο να κυβερνήσει τη ζωή του 

ή, όπως ο Άγιος Γεώργιος και ο Απόλλωνας, θα σκοτώσει τον δράκο και θα γίνει λιοντάρι, ο μονάρχης του. δικό του βασίλειο:'

Εδώ «το πνεύμα», γράφει ο Φρίντριχ Νίτσε, «γίνεται ένα λιοντάρι που θα κατακτήσει την ελευθερία του και θα γίνει κύριος»…


...Τώρα, σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφερθώ στο τελικό κατώφλι της ζωής — δηλαδή την εποχή της εξιλέωσης και του ηλικιωμένου σοφού.

    Carl Gustav Jung

 

Στις πρωτόγονες φυλές, γράφει ο Carl Jungοι ηλικιωμένοι ήταν πάντα οι ιεροί θεματοφύλακες του κοινού δικαίου και το καθοδηγητικό φως για τις νεότερες γενιές.

 ...Δεν υπάρχει ευτυχία να πολεμάς με δράκους όλη σου τη ζωή. δεν μπορεί κανείς να ζήσει το βράδυ όπως ζούσε το πρωί.

 [Τα γηρατειά] γράφει ο Γιουνγκ, θα έπρεπε να είναι μια γιορτή αυτού που έχει γίνει μια ευκαιρία για αιώνια δημιουργικότητα, επειδή ο γέρος δεν συμμετέχει πλέον στην επίτευξη της ζωής — γιατί έχει ήδη πετύχει τη ζωή του. 

Θα πρέπει να αφήσει τα πράγματα αυτού του κόσμου και όλα όσα έχει καταφέρει στην προηγούμενη ζωή του και θα πρέπει να επιτρέψει στον εαυτό του να μειώσει την ενέργειά του, να κατέβει μέσα του και να αφήσει το παιχνίδι της ζωής σε αυτούς που δεν έχουν ακόμη αποδείξει τον εαυτό τους.

 Και καθώς αφήνεται, μεταμορφώνεται για άλλη μια φορά και επιστρέφει στον κόσμο ως παιδί, 

αλλά αυτή τη φορά είναι ένα παιδί με την εμπειρία της καμήλας και τη σοφία του λιονταριούικανό να μεταδώσει τη σοφία σε όσους βρίσκονται στο αρχή του ταξιδιού τους...

 


*Μετάφραση Google από το: 

"The Three Stages Of Life

Nietzsche and Jung on the three metamorphoses of the spirit" 

https://medium.com/@harrystead17/the-three-stages-of-life-2ddbabca8a50 

του Harry J. Stead



Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022

Η Άλγεβρα των αρχαίων Ελλήνων

 

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

 

«Μινωική Ραψωδία»: Μια «ποιητική μετάφραση» του Δίσκου της Φαιστού

«Μινωική Ραψωδία»: Μια «ποιητική μετάφραση» του Δίσκου της Φαιστού
Ο Δίσκος της Φαιστού περιλαμβάνει εξήντα μία λέξεις σε δεκαοκτώ στίχους με ομοιοκαταληξία και στις δύο πλευρές του, την Α πλευρά και τη Β πλευρά

ww.teicrete.gr/daidalika)

Ο βασικός στόχος που είχε θέσει ο Γκάρεθ Όουενς ήταν ότι δεν θα επιχειρούσε ποτέ μια δημόσια «ανάγνωση» του Δίσκου της Φαιστού, αν δεν πίστευε πραγματικά ότι θα καταλάβαινε πάνω από το μισό του μινωικού κειμένου, που «γράφτηκε» πριν από 37 αιώνες

Είναι η πρώτη φορά που ο Γκάρεθ Όουενς* επιχειρεί να προσφέρει μια «ποιητική μετάφραση» του Δίσκου της Φαιστού. Ό,τι δηλαδή ο Σεφέρης αποκαλούσε ως μεταγραφή και ο Ελύτης ως δεύτερη γραφή.

Πέρσι, στο ΕΚΕ/ΕΚΤ, μετά από μια δεκαετία μελέτης, προσπάθησε να δώσει μια «εξήγηση» για το τι μπορεί να σημαίνουν περισσότερες από τις μισές λέξεις του Δίσκου της Φαιστού.

Ο βασικός στόχος που είχε θέσει ήταν ότι δεν θα επιχειρούσε ποτέ μια δημόσια «ανάγνωση» του Δίσκου της Φαιστού, αν δεν πίστευε πραγματικά ότι θα καταλάβαινε πάνω από το μισό του μινωικού κειμένου, που «γράφτηκε» πριν από 37 αιώνες.

Έπειτα από την όμορφη «φωνητική» απόδοση του Δίσκου της Φαιστού από τη Δέσποινα Χιωτίδου και την ενθάρρυνση ειδικών και μη, αποφάσισε να προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω, συναισθανόμενος το τεράστιο βάρος ευθύνης που συνεπάγεται η προσπάθεια μετάφρασης του Δίσκου της Φαιστού.

Ο Γκάρεθ Όουενς ήρθε στην Κρήτη για έξι μήνες πριν από 30 χρόνια, με υποτροφία από το ΙΚΥ και την Ελληνική Πρεσβεία στο Λονδίνο.

Επηρεάστηκε βαθύτατα από τη ρήση του μεγάλου Νίκου Καζαντζάκη ότι «είναι μεγάλη ευθύνη να είσαι Κρητικός».

Ο ίδιος μεταφράζει την «κρητική ευθύνη» με δύο αγαπημένες του λέξεις: ότι πρέπει να είσαι «φιλότιμος» (δηλαδή «σωστός») και «φιλόξενος».

Οι έξι μήνες, όμως, έγιναν 30 χρόνια. Μέσα σε αυτά τα 30 χρόνια φιλοξενίας στη Μεγαλόνησο έδωσε και πήρε πολλά πράγματα: οικογένεια, υγεία, καριέρα στη διεθνή εκπαίδευση με το ERASMUS+ στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης (σήμερα Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο), ακαδημαϊκή έρευνα για τη Μινωική Αρχαιολογία, την Επιγραφική και τη Γλωσσολογία.

Αυτή η «ποιητική μετάφραση» του Δίσκου της Φαιστού είναι ένα μικρό «ευχαριστώ», ένα αντίδωρο προς την Κρήτη και την Ελλάδα για ό,τι έχει λάβει.

Ο Δίσκος της Φαιστού περιλαμβάνει εξήντα μία λέξεις σε δεκαοκτώ στίχους με ομοιοκαταληξία και στις δύο πλευρές του, την Α πλευρά και τη Β πλευρά.

Έξι εκ των λέξεων αναφέρονται στο Φως, ενώ άλλες έξι αναφέρονται στη Δύση του Φωτός. Τρεις λέξεις αναφέρονται στην Κυοφορούσα Θεά και άλλες δέκα κάνουν λόγο για τη Θεά με διαφορετικά επίθετα. Μία πρόταση αναφέρεται στην Αφαία (Δίκτυννα), τη Θεά του Τοκετού.

Η Α πλευρά του Δίσκου κάνει λόγο για την Κυοφορούσα Θεά που λάμπει και η Β πλευρά περιλαμβάνει μία πρόταση με στίχους, δίστιχα με ομοιοκαταληξία και σονέτα με ποιητική παρήχηση, που αναφέρονται στη Θεά που δύει.

Προφανώς, γίνεται αναφορά στη Δύση της Αστάρτης, Αφροδίτης, Αφαίας και Δίκτυννας στην Πάφο, Φαιστό και Φαλάσαρνα. Εξ ου και Αφροδίτη, Άστρο της Αυγής και Αποσπερίτης.

Ο Δίσκος της Φαιστού είναι ένας Μινωικός Λυρικός Ύμνος προς  τη Θεά και φέρει ένα σπουδαίο μήνυμα από την Εποχή του Χαλκού, 37 αιώνες πριν. Μια προσπάθεια «ποιητικής μετάφρασης» του κειμένου είναι η εξής:

         Ω Φωτεινή Θεά
2          Εσύ που Δύεις
3          Θεά που Δύεις
4          Κυρία Μας, Ροδιού Θεά, Παντάνασσα Θεά
5          – [ … ] –
6          Κυοφορούσα Θεά
         Θεά, Κυοφορούσα Θεά
8          – [ .. ] –
         Κυοφορούσα Θεά
10        Θεά, Κυρία Μας, Φωτεινή Θεά
11        Σπονδές στην Φωτεινή Θεά, Σπονδές στην Δυόμενη Θεά
12        – [ … ] –
13        Φωτεινή, Ω Φωτεινή – [ …….. ] – Αφαία
14        Εσύ που Δύεις
15        – [ . ] –
16        Ιφινάμα, Σιρυτέ, Εσύ που Δύεις
17        Εσύ που Δέχεσαι Ικεσίες
18        Ιφινάμα Εσύ που Δύεις

*Ο ελληνοβρετανός Γκάρεθ Άλουν Όουενς (Gareth Alun Owens) είναι αυτή την περίοδο αναπληρωτής προϊστάμενος του τμήματος Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, συντονιστής του Ιδρύματος για το Πρόγραμμα «ΕΡΑΣΜΟΣ». Είναι γνωστός για τη συμβολή του στη σπουδή της Γραμμικής Β και για τις προσπάθειές του να συντονίσει επιστήμονες που εργάζονται στην αποκρυπτογράφηση της Γραμμικής Α.

(Πηγή πληροφοριών: www.teicrete.gr/daidalika)

Αναδημοσίευση: in.gr 15 Ιουλίου 2019, 13:55