Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Ποιοί διοικούν τον πλανήτη; Αποκαλύπτει ο πρώην υπουργός άμυνας του Καναδά Paul Hellyer -



Ο τέως υπουργός άμυνας του Καναδά Paul Hellyer αποκαλύπτει τεκμηριωμένα ποιος ελέγχει και διοικεί τον κόσμο, ειδικά από το 1940 ως τώρα, τον ρόλο των επιτελείων του διεθνούς καπιταλισμού όπως της NSA, της Τριμερούς Επιτροπής, της Μπίλντερμπεργκ,των Ροκφέλερ με έδρα τις ΗΠΑ και Ρότσιλντ με έδρα στην Ευρώπη, τον ρόλο Ισραήλ, CIA Mosad...

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

Χριστιανισμός και Ελληνισμός ...

Σεβόμενος την πίστη του καθενός θα πω τα εξής. Προσπάθησα μάταια τις προηγούμενες ημέρες μάταια βα βρώ αρχαιολογικά και ιστορικά στοιχεία που να αποδεικνύουν οτι ο Χριστός ηταν πραγματικό πρόσωπο. Βρήκα τούτο (μεταξύ άλλων ( Είναι γραπτή δήλωση του Αγίου Αυγουστίνου "ο Χριστός υπήρχε πολύ πριν εμφανιστεί ο χριστιανισμός και θα υπάρχει και μετά την μετονομασία του σε άλλη θρησκεία". Ας καταλάβουμε λοιπόν οτι ο Θεός εξελίσσεται μαζί μας, σύμφωνα με την εξέλιξη της συνείδησής μας κι οτι ο Χριστός είναι μέσα σε ένθεους και άθεους κι ουδείς αναμάρτητος." Συμπέρασμα. Ο Χριστός ειναι μυθικό πρόσωπο. Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος που εγώ δεν ειμαι χριστιανός αλλά το γεγονός οτι ο χριστιανισμός συστηματικά διέπραξε Γενοκτονία ενάντια στον ελληνισμό. Μεταξύ άλλων αναφέρω κάποια ιστορικά γεγονότα. Την σφαγή των Ελλήνων στην Αλεξάνδρεια, την θανάτωση της Υπατίας, το κάψιμο της βιβλιοθήκης εκει (που ηταν στην ουσία ο σκληρός δίσκος της ανθρωπότητας με όλες τις επιστημονικές και ιστορικές ανακαλύψεις) , το γκρέμισμα του Μαυσωλείου του Μέγα Αλέξανδρου (και του τάφου του?) ,το γκρέμισμα χιλιάδων ελληνικών ναών και μνημείων και κτίσιμο εκκλησιών στην θέση των !!!! (πράξη ίδια νε την καταστροφή της Παλμυρας απο τους τζιχαντιστες αλλά στο πολλαπλάσιο) , την για αιώνες, και με τα όπλα, επιβολή του χριστιανισμού όπου υπήρχαν Έλληνες με εκατομμύρια νεκρούς και κυρίως με την Γενοκτονία των Κρητών απο τον Νικηφόρο Φωκά #κατι_δικα_μου
(Κ.Ντ: Από το φατσοβιβλίο... και παρακάτω το σχόλιό μου)
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Σχόλια
  • Κώστας Ντουντουλάκης Τεκμηριωμένα, επιγραμματικά και σωστά! Σαν να λέμε, "λακωνικά" δηλαδή...Απόδειξη πως η ρίζα θάβεται μα 😉😆δεν εξαφανίζεται.

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Η ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

του Κώστα Ντουντουλάκη
1.Υπήρξε  σφαγή νηπίων από τον Ηρώδη όταν γεννιόταν ο Ιησούς και "άστρο της Βηθλεέμ";
Το περί αστεριού που ...στάθηκε πάνω από την Βηθλεέμ (λες κι ήταν διαστημόπλοιο και σε χαμηλό ύψος ...αιωρούμενο πάνω από το χωριό εκείνο...)  είναι ολοφάνερο για όποιον σκέπεται λογικά κι ελεύθερα πως είναι, όπως συνηθίζεται πάντα για λόγους εντυπωσιασμού σε όλες τις θρησκείες, θαυματολογικός συμβολισμός εκείνων που έγραψαν τα πολλά και διάφορα Ευαγγέλια μεταξύ αυτών τα 4 επίσημα (ως γνωστό, γύρω στο 150 μετά Χριστόν...). Συμβολισμός που καμιά σχέση δεν έχει με αστρονομικά φαινόμενα και πραγματικότητα.
2. "Σφαγή νηπίων από τον Ηρώδη": Όποιαν εγκυκλοπαίδεια κι αν ανοίξει κανείς στην λέξη Ηρώδης, όσο κι αν ψάξει στο διαδίκτυο επίσης, θα δει πως ο Ηρώδης εκείνων των χρόνων (γιατί υπήρξαν κι άλλοι) πέθανε το έτος που εμείς σήμερα αποκαλούμε 4 προ Χριστού (βλ σημείωση 1) Τότε μετρούσαν από πρώτης Ολυμπιάδας οι Έλληνες, από κτίσεως Ρώμης οι Ρωμαίοι κλπ. (βλ.σημ.2)
Άρα απόλυτα μύθος τα περί ...σφαγής από τον Ηρώδη, που ο ίδιος είχε πεθάνει πριν 4 χρόνια!!!!
Εξάλλου κανείς απολύτως ιστορικός εκείνης της εποχής δεν αναφέρει περί (δήθεν) σφαγής νηπίων από κανέναν βασιλιά ή ηγεμόνα τότε! Αν είχε γίνει πράγματι τέτοια απάνθρωπη σφαγή,όλοι οι ιστορικοί θα την είχαν καταγράψει ως ασύγκριτα πιο σημαντικό γεγονός από ένα σωρό ανιαρές συχνά, ιστορικές λεπτομέρειες που κατέγραψαν. (βλ σημ. 3)
-Άλλο μυθοπλασία (4) λοιπόν άλλο ΟΥΣΙΑ της τόσο διαστρεβλωμένης από παλιούς αυτοκράτορες και σύγχρονες εξουσίες χριστιανικής διδασκαλίας! Μας πλασσάρουν τον μύθο και την θαυματολογία παγανιστικού τύπου με "χριστιανικό" μανδύα οι σύγχρονοι φαρισαίοι και γραμματείς (ακόμα και πολλοί ασυνείδητοι καρριερίστες ψευτοεπιστήμονες) για να ξεχνάνε όσοι θαρρούν πως είναι Χριστιανοί πως ΟΥΣΙΑ (του γνήσιου πρώτου) ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ:
* "Ο έχων δυο ιμάτια, να δίδει το ένα στους πτωχούς"! *
* "Ευκολώτερον είναι να μπει καμηλόσκοινο από τρύπα βελόνας παρά πλούσιος εις την βασιλεία των ουρανών!!!..."
* "Εάν κανείς σε χτυπήσει στο ένα μάγουλο, στρέψε του και το άλλο"!...
-Οι θεομπαίχτες που ευλογούν πάμπλουτους, οι πάμπλουτοι και οι υποκινητές, οι ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί πολέμων και φόνων χιλιάδων ανθρώπων που το παίζουν ...χριστιανοί, οι εκμεταλλευτές του ανθρώπινου μόχθου που πλουτίζουν φτωχοποιώντας τους συναθρώπους τους, οι ηγεμόνες που εξαθλιώνουν έθνη και λαούς, πουλάνε παραμυθάκια ισχυριζόμενοι πως είναι ..."χριστιανοί" ενώ είναι αιμοσταγείς και γλοιώδεις σύγχρονοι υποκριτές φαρισαίοι.
ΧΡΥΣ-ΙΑΝΟΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤ-ΙΑΝΟΙ είναι, αφού πράττουν αδίστακτα και συνεχώς τα άκρως αντίθετα από τα παραπάνω θεμελιώδη παραγγέλματα του Ιησού των Ευαγγελίων...
Σημειώσεις
1. Βικιπαίδεια: "O Ηρώδης Α΄, επονομαζόμενος και Μέγας, ήταν βασιλιάς της Ιουδαίας από το 37 π.Χ. μέχρι το έτος 4 π.Χ.
Γέννηση: 73 π.Χ., Εδώμ
Απεβίωσε: 4 π.Χ., Ιεριχώ
Τόπος ταφής: Ιουδαία"

2. Το έτος 0 κατά το εβραϊκό ημερολόγιο, υπολογίζεται σύμφωνα με την παλιά διαθήκη που γράφει πως η δημιουργία του κόσμου έλαβε χώρα μόλις στο καθ΄ημάς έτος ...3760 π.Χ!!!
.(Βέβαια είναι επιστημονικά εξακριβωμένο πως ως τώρα γνωστό σύμπαν έχει σχεδόν ενάμισι εκατομμύριο φορές μεγαλύτερη ηλικία (4.500 εκατομμύρια έτη) αλλά ...ο Γιαχβέ και οι πιστοί του, άλλα λένε! 
Έτσι, το εβραϊκό ημερολόγιο θεωρεί ότι το 2008 είναι το έτος 5769 μΧ...

3. https://www.mixanitouxronou.gr/giati-istoriki-amfisvitoun-…/


4 .Κάποιοι λένε  σχετικά με το αστέρι της Βηθλεέμ πως υπήρξε τότε κάποια υπερκαινοφανής έκρηξη κλπ...
Μάλλον μπουρδοσαχλοφανής έκρηξη!!! Πόσο  αυτογελοιοποιούνται αφού, ως και παιδιά του δημοτικού ξέρουν πως ένα οποιοδήποτε, οσοδήποτε λαμπρό ή μη άστρο, ακόμα κι αν, λέμε...αν... είχε συνέβη όντως τότε (πότε;... ο Ηρώδης είχε πεθάνει το 4πΧ!!!...) το άστρο στην περιοχή της γης που φαίνεται σαν κάθετο, φαίνεται έτσι όχι μόνο ως προς ένα μικρό χωριουδάκι σαν την Βηθλεέμ, στην οποία μάλλον ...αεροπορικώς θα πήγαν οι "μάγοι" για να προφτάσουν από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά...  αλλά σε εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες) χωριά και πόλεις μιας τεράστιας γήινης έκτασης!    
Κώστας Σ. Ντουντουλάκης
 συντ/χος δάσκαλος, πτυχ. πολιτ. επιστημών, ιστορικός μελετητής 

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Η αποκαλυφθείσα το 1997 από Λιάνα Κανέλη δήλωση Κίσιγκερ, τα πετρέλαια, οι διασυνδέσεις του αγωγού και όσα γίνονται σε Ελλάδα,Σκόπια, Κύπρο,Λιβύη, Συρία

1.Η ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣΑ ΤΟ 1997 ΑΠΌ ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ ΚΑΙ (ΦΥΣΙΚΑ...) ΔΙΑΨΕΥΔΟΜΕΝΗ ΑΠΌ ΚΙΣΙΓΚΕΡ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΈΣ ΤΟΥ, ΔΗΛΩΣΗ ΚΙΣΙΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΌ:
 (Αναδημοσίευση από την "ουδετεροφανώς" επιδιώκουσα αμφισβήτηση της δήλωσης, κάθε άλλο παρά επικριτική των ΗΠΑ/Ισραήλ,  Βικιπαίδεια) :
"...Το 1997, στο περιοδικο Νέμεσις της Λιάνας Κανέλλη δημοσιεύτηκε μια υποτιθέμενη δήλωση που ο Κίσινγκερ (*Σημ.Αντίλογου: βλ. για Κίσιγκερ στο τέλος του σχολίου)  έκανε το 1994 σε μια συνάντηση υψηλά ισταμένων σε ένα ξενοδοχείο της Ουάσινγκτον. Η πηγή της ήταν άρθρο της Turkish Daily News.[8] Η διαβόητη υποτιθέμενη δήλωση ήταν:
«Ο λαός των Ελλήνων είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθεί. 
Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. 
Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας».
Το απόσπασμα αυτό αναδημοσιεύτηκε, εκτός από το Νέμεσις, στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και στην Αυριανή, υποτίθεται ως γνήσιο. Ο Γιάννης Μαρίνος του Οικονομικού Ταχυδρόμουεπικοινώνησε με τον Κίσσινγκερ, ο οποίος έστειλε επιστολή διάψευσης στο περιοδικό καθώς και στην Turkish Daily News. Η διάψευση του Κίσινγκερ δημοσιεύθηκε στα Πολιτικά Θέματα[9][10].
Από τότε, η δήλωση έχει πάρει λίγο πολύ τη θέση αστικού μύθου[11] και εξακολουθεί να επαναδημοσιεύεται και να κυκλοφορεί, ειδικά στο διαδίκτυο, σε forum και ιστολόγια, προκειμένου να υποστηριχτούν διάφορες θέσεις ή θεωρίες συνωμοσίας [10]. Στις αναδημοσιεύσεις ενίοτε αναφέρεται ότι η υποτιθέμενη δήλωση έγινε το 1974, και όχι το 1994."

* Χένρυ Άλφρεντ Κίσινγκερ:    Αμερικανός πολιτικός. Κυριάρχησε στο σχεδιασμό και την εκτέλεση της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ από το 1969 ως το 1977, επί προεδρίας Ρίτσαρντ Νίξον (1969-1974) και Τζέραλντ Φορντ (1974-1977), ως σύμβουλος εθνικής ασφάλειας (National Security Advisor) στην υπερκυβέρνηση των ΗΠΑ NSA (βλ.λέξη)  και υπουργός Εξωτερικών.Μετά το 1969, ο Κίσινγκερ ήταν υπεύθυνος για το «άνοιγμα» των διπλωματικών σχέσεων των ΗΠΑ με την κομμουνιστική Κίνα του Μάο Τσε Τουνγκ  Ως αποτέλεσμα των επαφών του με τον Κινέζο πρωθυπουργό Τσου Ενλάι, συμφωνήθηκε μία ενιαία αμερικανοκινεζική αντισοβιετική στρατηγική στα πλαίσια κοινών κρατικών συμφερόντων. Ο Κίσινγκερ υποστήριξε ότι αυτή η συμφωνία αποτελεί απόδειξη της υπεροχής των συμφερόντων έναντι της ιδεολογίας στην χάραξη διεθνούς πολιτικής. Λόγω δε της συμβολής του στην κατάπαυση του πυρός και την απόσυρση των ΗΠΑ από το Βιετνάμ, του απονεμήθηκε το Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης 1973 αν και η κατάπαυση πυρός δεν είχε τελικά διάρκεια. Ταυτόχρονα, όμως, υπό την καθοδήγησή του η αμερικανική κυβέρνηση επέβαλε και στήριξε αποφασιστικά διάφορα στρατιωτικά πραξικοπήματα και δικτατορίες, μεταξύ των οποίων η ελληνική Χούντα των Συνταγματαρχών και η χούντα του στρατηγού Αουγούστο Πινοσέτ στη Χιλή.
Πολυγραφότατος, ο Κίσινγκερ είναι από τους πιο γνωστούς υποστηρικτές της σχολής του ρεαλισμού στις διεθνείς σχέσεις, η οποία υποστηρίζει ότι η εξωτερική πολιτική ενός κράτους πρέπει να χαράσσεται με αποκλειστικό γνώμονα το εθνικό συμφέρον, αγνοώντας παράγοντες όπως οι ηθικο-φιλοσοφικές πεποιθήσεις της εκάστοτε κυβέρνησης ή τα ανθρώπινα δικαιώματα. Έτσι, έχει γίνει στόχος έντονης κριτικής από αριστερούς λόγω της υποστήριξής του προς δικτατορικά καθεστώτα εφόσον αυτά εξυπηρετούν τα συμφέροντα των ΗΠΑ, αλλά και από νεοσυντηρητικούς, τις προσπάθειες των οποίων για «ανθρώπινα δικαιώματα» και «παγκόσμια εξάπλωση της δημοκρατίας» ο Κίσινγκερ αντιμετωπίζει ως επικίνδυνες αφέλειες που φανερώνουν άγνοια για το πως λειτουργεί ο κόσμος.
Έντονες επικρίσεις κατά της πολιτικής του Κίσσινγκερ έχει εκφράσει μεταξύ άλλων ο Αμερικανός δημοσιογράφος Κρίστοφερ Χίτσενς στο βιβλίο του «Η Δίκη του Χένρυ Κίσσινγκερ [3], όπου διακηρύσσει ότι θα έπρεπε να δικαστεί για «εγκλήματα πολέμου, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας» και άλλα. Ο συγγραφέας δίνει στοιχεία για την εγκληματική, κατά τον ίδιο, ανάμειξή του στα πολεμικά και δικτατορικά δρώμενα στην Ινδονησία, το Μπαγκλαντές, τη Χιλή, την Κύπρο και το Ανατολικό Τιμόρ.


2. Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ  ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΙΣΡΑΗΛ/ΗΠΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΏΝ  ΤΟΥ, ΕΞΗΓΕΙ -ΟΛΑ- ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ 1967-74 ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΥΠΡΟ, ΛΙΒΥΗ,  ΣΥΡΙΑ, ΣΚΟΠΙΑ,  ΚΑΙ ΤΟ made by  MOSAD-CIA "ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΙΚΟ" ΚΡΗΤΗΣ...

Αποτέλεσμα εικόνας για Ισραήλ Κύπρος Κρήτη  ζονενφελντ

Η εικόνα του αγωγού που εξηγεί όσα έγιναν και γίνονται από το 1967-74 ως τώρα από Ελλάδα ως Ισραήλ-Συρία, Κύπρο,Αίγυπτο, Λιβύη ...

Αποτέλεσμα εικόνας για Ισραήλ Κύπρος Κρήτη  ζονενφελντ

Η εικόνα του αγωγού που εξηγεί όσα έγιναν και γίνονται από Ελλάδα ως Ισραήλ-Συρία, Κύπρο,Αίγυπτο, Λιβύη

Αποτέλεσμα εικόνας για Ισραήλ Κύπρος Κρήτη  ζονενφελντ

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

"Φαρενάιτ 451": ο συγγραφέας είχε προβλέψει την τυραννία της "πολιτικής ορθότητας"!


Απίστευτο! Κυκλοφόρησαν «πολιτικά ορθή» μεταφορά του δυστοπικού “Fahrenheit 451”, στο οποίο ο συγγραφέας είχε προβλέψει την τυραννία της πολιτικής ορθότητας!

Το “Fahrenheit 451” («Φαρενάιτ 451») είναι ένα συγκλονιστικό δυστοπικό μυθιστόρημα του Αμερικάνου συγγραφέα Ray Bradbury (Ρέι Μπράντμπερι 1920 – 2012), ο οποίος στο έργο του αυτό περιγράφει ένα ζοφερό μέλλον, όπου όλα τα βιβλία έχουν απαγορευτεί, διότι εμποδίζουν την «ισότητα» και την «ευτυχία» όλων. Υπάρχουν ομάδες "πυροσβεστών" (ο όρος χρησιμοποιείται κατ’ ευφημισμό) που ύστερα από καταγγελίες γειτόνων, μπαίνουν σε σπίτια όπου υπάρχουν βιβλία και τα καίνε (καμιά φορά καίνε μαζί τους και τον «παραβάτη»...). Η κυβέρνηση έχει επιβάλλει ένα αυταρχικό καθεστώς, η επιβίωση του οποίου επιτυγχάνεται με την αποβλάκωση των μαζών, την αποθέωση της "ευχαρίστησης", την υπεροχή των μειονοτήτων, την επιβολή της "ισότητας", τον πόλεμο στην γνώση και την αλλαγή της ιστορίας.... Σας θυμίζει κάτι;   


Ο τίτλος του βιβλίου αναφέρεται στην θερμοκρασία (της κλίμακας Φαρενάιτ) αυτανάφλεξης του χαρτιού. Το «Φαρενάιτ 451» έχει εκδοθεί στα ελληνικά, καθώς και σε μορφή κόμικς (εκδόσεις Μεταίχμιο), από όπου και κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες πουσας παραθέτω στο τέλος. Σας το συνιστώ!   
  
Βασικός ήρωας του βιβλίου είναι ο Guy Montag, ένας πυροσβέστης που είναι παντρεμένος με μια εντελώς συμβιβασμένη και αφελή νοικοκυρά που ζει χωρίς κανένα νόημα στην ζωή της, χαπακώνεται και περνάει όλο της το χρόνο βλέποντας σαπουνόπερες που προβάλλονται σχεδόν σε όλους τους τοίχους του σπιτιού που έχουν μετατραπεί σε τεράστιες τηλεοπτικές οθόνες. Η κυβέρνηση με το να απαγορεύει την ανάγνωση βιβλίων και να προβάλλει σαπουνόπερες (που είναι «ζωντανές» αφού μπορεί να συμμετάσχει και ο τηλεθεατής) και αθλητικά, στοχεύει στην πλήρη αποβλάκωση του κόσμου, κάτι το οποίο φαίνεται να έχει καταφέρει. Οι άνθρωποι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους και κανείς πια δεν βγαίνει να κάνει μία βόλτα στο δρόμο ή να παρατηρήσει απλά καθημερινά πράγματα όπως τα σύννεφα, τα πουλιά, τους άλλους ανθρώπους κλπ. Εδώ είναι μια πρώτη «προφητεία» του έργου. Η εικόνα των αποβλακωμένων ανθρώπων που χάνονται μπροστά σε μία οθόνη δεν ανήκει πλέον στο μέλλον, αλλά την ζούμε σήμερα, όχι μόνο με τις τηλεοράσεις (και τις γιγαντιαίες οθόνες που είναι πραγματικότητα), αλλά με τα κινητά! Είναι συνηθισμένη πλέον η εικόνα να βλέπεις παρέες παιδιών και εφήβων στις πλατείες να κοιτάνε τα κινητά τους, να βλέπεις ζευγάρια που βγήκαν υποτίθεται για ένα καφέ, να κοιτάνε τα κινητά τους ή και ανθρώπους που ταξιδεύουν (μετρό, λεωφορεία) κολλημένους όλη την ώρα στα κινητά και αδιαφορώντας για το τι υπάρχει γύρω τους.

Ο προϊστάμενος του Guy, ο λοχαγός Beatty, τον διδάσκει ότι η καύση των βιβλίων γίνεται «όχι με κυβερνητική εντολή», αλλά επειδή τα βιβλία εκτοπίστηκαν από την δύναμη της εικόνας, αλλά και δέχτηκαν επίθεση από τις ομάδες μειονοτήτων που λογόκριναν ό,τι ήταν αντίθετο στις πεποιθήσεις τους. Στην ουσία, το κράτος «υπάκουσε στις μειονότητες». Εδώ άλλη μια τρομακτική «προφητεία» του βιβλίου που επιμελώς την έχουν κρύψει ή υποβαθμίσει.

Ο Guy δείχνει να κρύβει μέσα του σπέρματα αμφισβήτησης της δουλειάς του και της ζωής του εν γένει και όταν συναντά στον δρόμο μια νεαρή γειτόνισσά του, την 17χρονη Clarisse McClellan, την οποία αρχίζει να συμπαθεί και η οποία θα τον κάνει να ενδιαφερθεί για την ανάγνωση και τα βιβλία, η αμφισβήτηση μέσα του θα φουντώσει. Αλλά μοιάζει απελπιστικά μόνος του. Κάποια στιγμή ο Guy μαθαίνει ότι η Clarisse «σκοτώθηκε σε τροχαίο».  

Μετά από την γνωριμία του με τον άλλοτε καθηγητή λογοτεχνίας Φάμπερ και μια ομάδα «αντιδραστικών» που αποστηθίζουν τα βιβλία για να μην ξεχαστούν ποτέ, αντιλαμβάνεται τη σημασία των βιβλίων και στρέφεται κατά των συνεργατών του. Αποφασίζει να πάει "κόντρα στο ρεύμα"...

Το βιβλίο εκδόθηκε το 1953. Πολλοί θεωρούν ότι επηρεάστηκε από το κλίμα του μακαρθισμού, του αντικομουνισμού και της λογοκρισίας και άλλοι θυμήθηκαν τους ναζί που έκαιγαν βιβλία. Συνεπώς, οι απανταχού liberal/αριστεροί έσπευσαν να θεωρήσουν ότι ο συγγραφέας και το έργο του ανήκουν στον δικό τους κόσμο και ότι καταγγέλλει «φασιστικές» πρακτικές κλπ. Είναι γνωστή η μέθοδος αυτή όλων των «προοδευτικών»/αριστερών που στο θέμα του πολιτισμού, της τέχνης και του πνεύματος, παίζοντας χωρίς αντίπαλο, χρησιμοποιούν το οποιοδήποτε έργο, διαστρέφοντάς το, ώστε να διαιωνισθεί ο μύθος ότι είναι «θύματα καταπίεσης», ότι υπάρχει ο κίνδυνος του «φασισμού» και να εξυπηρετηθεί γενικότερα η ατζέντα τους. Κορυφαίο παράδειγμα το «1984» του Όργουελ, που ελάχιστοι ξέρουν ότι το κράτος του Μεγάλου Αδελφού που περιγράφει ο Άγγλος συγγραφέας και οι αναφορές του περί «εγκλημάτων σκέψης» και «αστυνομίας της σκέψης» είναι εμπνευσμένες από το σταλινικό μοντέλο.
 (Σημ.Αντίλογου: Αλλά τελικά αποδείχτηκε απόλυτο μπούμεραγκ, αφού περιγράφει ακριβώς την σημερινή καπιταλιστική νέα τάξη και το  δόγμα του "πολιτικά ορθού"!)

Ο Bradbury από πολιτικής πλευράς όχι μόνο δεν ήταν liberal, αλλά ήταν σαφώς «συντηρητικών» απόψεων. Θαύμαζε τον Ρήγκαν και απεχθανόταν τον Κλίντον, επαινούσε τον Charlton Heston, πρόεδρο της NRA, μιλούσε την γλώσσα των ανθρώπων του TeaParty όταν καλούσε για μία «νέα αμερικανική επανάσταση» και ήθελε τον Mel Gibson για πρωταγωνιστή στην κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του, αλλά εκείνος τότε είχε μπλεξίματα με την Oksana...
«Στο μυθιστόρημά του υπάρχει η big government, οι άνθρωποι παίρνουν με μεγάλη ευκολία χάπια, φτάνοντας και στην αυτοκτονία, οι γυναίκες ψηφίζουν με βάση το ποιος είναι όμορφος και παραιτούνται από τις ευθύνες της μητρότητας πετώντας τα παιδιά τους μπροστά στις τηλεοράσεις. Η κουλτούρα της εύκολης και υπερβολικής χρήσης φαρμάκων, της αυτοκτονίας, της άμβλωσης, της παραμέλησης των παιδιών και της παθητικότητας. Σας θυμίζει κάτι;» ρωτάει με νόημα το The American Conservative.

Λέει ο διοικητής Beatty:

"Αν δεν θέλετε έναν άνθρωπο δυστυχισμένο πολιτικά, μην του δώσετε δύο πλευρές σε μια ερώτηση. Γιατί να να τον ανησυχείτε; Δώστε του μια. Καλύτερα όμως να μην του δώσετε καμία. Αφήστε τον να ξεχάσει ότι υπάρχει ένα πράγμα που λέγεται πόλεμος. Αν η κυβέρνηση είναι αναποτελεσματική, επικίνδυνη και επιδίδεται σε φορο-καταιγίδες, καλύτερα όλα αυτά από το να ανησυχούν οι άνθρωποι για αυτό. Ηρέμησε, Montag. Δώστε στους ανθρώπους διαγωνισμούς που κερδίζουν, αν θυμηθούν τα λόγια δημοφιλών τραγουδιών ή τα ονόματα των πρωτευουσών ή πόσο καλαμπόκι είχε η Iowa πέρυσι. Κρατήστε τους γεμάτους από δεδομένα που δεν θα τους εξάπτουν, ταΐστε τους έως σκασμού με «γεγονότα» ώστε να αισθάνονται «σκασμένοι» μεν, αλλά σίγουροι ότι "γνωρίζουν" πολλά. Τότε θα νιώσουν ότι σκέφτονται, θα έχουν μια αίσθηση κίνησης χωρίς κίνηση. Και θα είναι ευτυχισμένοι, γιατί τέτοια γεγονότα είναι πάντα ίδια, δεν αλλάζουν”.


Το «Φαρενάιτ 451» μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Φρανσουά Τριφό το 1966 με τους Τζούλι Κρίστι, Όσκαρ Βέρνερ (στον ρόλο του Montag) και Σίριλ Κιούζακ (από αυτήν την ταινία προέρχονται και οι εικόνες).

Ο Bradbury γεννήθηκε στις 22 Αυγούστου 1920, στο Waukegan του Illinois. Ο πατέρας του αγγλικής καταγωγής και η μητέρα του σουηδικής. Οι γονείς του ήταν Χριστιανοί Βαπτιστές που πήγαιναν αραιά στην εκκλησία και ο ίδιος θεωρούσε τον εαυτό του θρησκευόμενο που όμως δεν ταύτιζε τις πεποιθήσεις του σε κάποια εκκλησία, αλλά που έπαιρνε καθοδήγηση και από την Ανατολική και τη Δυτική παράδοση. Θεωρούσε δε ότι η καριέρα του ήταν "κάτι που δόθηκε από το Θεό και είμαι τόσο ευγνώμων, τόσο πολύ ευγνώμων.

Μεταξύ 1947 και 1948, ο Bradbury έγραψε τη σύντομη ιστορία «Bright Phoenix» (που δημοσιεύτηκε πολλά χρόνια αργότερα, στο τεύχος Μαΐου του 1963 του περιοδικού Fantasy & Science Fiction) για έναν βιβλιοθηκάριο που είναι αντιμέτωπος με έναν υπεύθυνο λογοκρισίας – καύσης βιβλίων, με το όνομα Jonathan Barnes.
Στα τέλη του 1949, ο Bradbury ενώ περπατούσε αργά τη νύχτα στον δρόμο, τον σταμάτησε ένας αστυνομικός και άρχισε να του κάνει ερωτήσεις. Όταν ρωτήθηκε "Τι κάνεις;", ο Bradbury απάντησε, "Βάζω το ένα πόδι μπροστά από το άλλο..." . Αυτό το περιστατικό τον ενέπνευσε να γράψει τη σύντομη ιστορία του 1951 "The Pedestrian" ("Ο Πεζοπόρος"). Σε αυτό, ο Leonard Meadπαρενοχλείται και κρατείται από τον αστυνομικό που περιπολεί την πόλη (υπάρχει μόνο ένας) επειδή έκανε βόλτες κατά τη διάρκεια της νύχτας, κάτι που έχει γίνει εξαιρετικά σπάνιο σε αυτό το μελλοντικό περιβάλλον: όλοι μένουν μέσα στα διαμερίσματά τους και παρακολουθούν τηλεόραση σε τεράστιες οθόνες. Μόνος και χωρίς κάποιο άλλοθι, ο Mead μεταφέρεται στο «Ψυχιατρικό Κέντρο για την Έρευνα για τις Ρυθμιζόμενες Τάσεις» για την περίεργη συνήθειά του. Το Fahrenheit 451 αργότερα θα αντικατοπτρίζει αυτό το θέμα μιας αυταρχικής κοινωνίας που κρατά τους ανθρώπους κοιμισμένους χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης.

Ο Bradbury έγραψε πολλά σύντομα δοκίμια για την κουλτούρα και τις τέχνες, προσελκύοντας την προσοχή των κριτικών στον τομέα αυτό, αλλά χρησιμοποίησε τη μυθιστοριογραφία για να διερευνήσει και να επικρίνει την κουλτούρα και την κοινωνία του. Ο Bradbury παρατήρησε, για παράδειγμα, ότι το Fahrenheit 451 αγγίζει το θέμα της αλλοτρίωσης των ανθρώπων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης:

Λέει ο ίδιος: Γράφοντας το σύντομο μυθιστόρημα Fahrenheit 451 σκέφτηκα ότι περιγράφω έναν κόσμο που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε τέσσερις ή πέντε δεκαετίες από τώρα. Αλλά μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, στο Beverly Hills μια νύχτα, πέρασαν από δίπλα μου ένας άντρας και η γυναίκα του μαζί με τον σκύλο τους. Στάθηκα και τους κοίταζα έκπληκτος. Η γυναίκα κρατούσε στο ένα χέρι ένα μικροσκοπικό ραδιοφωνάκι, με την κεραία να τρέμει. Από αυτό ξεπηδούσαν μικροσκοπικά καλώδια που έφταναν σε ένα κομψό κώνο που ήταν συνδεδεμένος στο δεξί της αυτί. Να’ την λοιπόν, χωρίς να δίνει σημασία στον άντρα της και το σκύλο, να ακούει ανέμους και ψίθυρους και κραυγές από σαπουνόπερες, περπατώντας κοιμισμένη, κρατώντας έναν σύζυγο που ίσως ούτε αυτός ήταν εκεί. Αυτό δεν ήταν μυθοπλασία».

Σε ένα δοκίμιο του 1982, έγραψε: "Οι άνθρωποι μου ζητούν να προβλέψω το μέλλον, όταν το μόνο που θέλω να κάνω είναι να το αποφύγω".

Από την άποψη της τεχνολογίας, ο Sam Weller σημειώνει ότι ο Bradbury "προέβλεψε τα πάντα, από τις τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης έως τα ακουστικά και τις τραπεζικές μηχανές 24 ωρών".

Αυτό που έχει μεγάλη σημασία και που ουδείς τόλμησε να τονίσει από το έργο του Bradbury, είναι ότι ο ίδιος είχε δηλώσει ότι το μυθιστόρημα λειτουργεί ως κριτική της ανάπτυξης της πολιτικής ορθότητας που τότε είχε δειλά - δειλά κάνει την εμφάνισή της:

Σε ερώτηση που του έγινε το 1994, για το «πώς αντέχει η ιστορία του Fahrenheit 451 το 1994» απάντησε ως εξής:

«Σήμερα έχει μεγαλύτερη δύναμη επειδή τώρα έχουμε πολιτική ορθότητα. Η πολιτική ορθότητα είναι ο πραγματικός εχθρός σήμερα. Οι ομάδες των μαύρων θέλουν να ελέγξουν τη σκέψη μας και απαγορεύεται να πείτε ορισμένα πράγματα. Οι ομάδες των ομοφυλόφιλων δεν θέλουν να τους επικρίνετε. Εδώ έχουμε έλεγχο σκέψης και έλεγχο της ελευθερίας τουλόγου» (The black groups want to control our thinking and you can’t say certain things. The homosexual groups don’t want you to criticize them. It’s thought control and freedom of speech control”).

Εκπληκτική μοιάζει η «προφητεία» του αυτή σήμερα. Περιττό κάθε άλλο σχόλιο.

Και τώρα το απίστευτο.

Το κανάλι HBO ξεκίνησε στις 19 Μαΐου 2018 να προβάλει την επανέκδοση του Fahrenheit 451, σε σκηνοθεσία του ιρανικής καταγωγής Ramin Bahrani. Ακολουθώντας τις επιταγές και τις νόρμες της πολιτικής ορθότητας που απαιτεί μαύρους ηθοποιούς να υποδύονται ρόλους λευκών (blackwashing), ο ρόλος του πρωταγωνιστή Guy Montag δόθηκε στον μαύρο ηθοποιό Michael B.Jordan. Α, ο «κακός» ο λοχαγός Beatty παραμένει λευκός (Michael Shannon).

Αυτά τα οποία πρόβλεψε και προειδοποίησε ο συγγραφέας πήραν σάρκα και οστά. Και η πολιτική ορθότητα πήρε την εκδίκησή της. Τόσο αθόρυβα και τόσο κυνικά.

Από: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ     

Τετάρτης 26 Σεπτεμβρίου 2018