Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Από την κεντρική ιστοσελίδα του ΕΠΑΜ:


Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών Μίκης Θεοδωράκης. Από την εθνική ανεξαρτησία στην εθνική μειοδοσία…
Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών Μίκης Θεοδωράκης
Από την εθνική ανεξαρτησία στην εθνική μειοδοσία…


Στις 26/9 στο επίσημο ιστολόγιο της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών Μίκης Θεοδωράκης δημοσιεύτηκε ένα άρθρο απολογητικής υπέρ του ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το άρθρο από μόνο του δεν έχει κανένα ενδιαφέρον μιας και επαναλαμβάνει όλα τα σικέ επιχειρήματα της επίσημης νεοκατοχικής προπαγάνδας. Το άρθρο είναι κάποιου Τσιφτσιάν, που αν δημοσιευόταν οπουδήποτε αλλού, απλά θα το αγνοούσαμε. Ο κύριος αυτός ανήκει στο γνωστό επιδοτούμενο συρφετό του λεβαντινοραγιαδισμού, που θέλει να μας πείσει ότι οι Έλληνες εκπολιτίστηκαν με την ένταξή τους στο ευρώ. Πριν από αυτό ο ελληνικός λαός κατοικούσε σε σπηλιές και δέντρα, φορούσε δέρματα, ζεσταινόταν με κοπριές και τρεφόταν με κουκουνάρια. Κι όλα αυτά γιατί πριν μας έρθει το ευρώ, δεν μπορούσαμε να εισάγουμε τίποτε γιατί είχαμε μια ξεφτιλισμένη δραχμή που δεν την δεχόταν κανείς. Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρις ότου ο χοντρός Εμίλ με το πούρο από το Βερολίνο, ο λιμοκοντόρος Τομά με την υποψία μύστακος από το Παρίσι κι ένας ολόκληρος συρφετός ευρωπαίων γραφειοκρατών που ζουν σε βάρος των λαών της Ευρώπης, ήρθαν για να μας φέρουν τα φώτα του πολιτισμού.

Πώς να πάμε λοιπόν πίσω σε εθνικό νόμισμα; Θέλετε να γυρίσουμε πίσω στη λίθινη εποχή; Εκεί δηλαδή όπου βρισκόμασταν πριν το ευρώ. Θέλετε να μην μπορούμε να εισάγουμε πετρέλαιο και τρόφιμα γιατί κανένας δεν θα δέχεται το υποτιμημένο νόμισμά μας; Όπως ακριβώς συνέβαινε και πριν το ευρώ. Θέλετε να έρθουν να μας αγοράσουν όλους μπιρ παρά; Όπως ακριβώς κάνουν και τώρα με το ευρώ. Να γιατί τα υποπόδια της Μέρκελ και του Σαρκοζί φωνάζουν: για το καλό μας! Τώρα αν όλα αυτά τα παθαίνετε με το ευρώ, αν η ζωή σας έχει γίνει μαρτύριο με το ευρώ, αν η νέα γενιά οδηγείται στην μετανάστευση με το ευρώ και ο υπόλοιπος λαός σε ανοιχτή δουλοπαροικία, όλα αυτά δεν είναι παρά ευθύνη δικιά μας. Τι φταίει ο χοντρός Εμίλ, ο λιμοκοντόρος Τομά και ο συρφετός των γραφειοκρατών αν εμείς δεν γίναμε Ευρωπαίοι; Δηλαδή να μας βιάζουν απανωτά και εμείς να λέμε «κι άλλο, μ’ αρέσει»! Δεν βλέπουμε τα χάλια μας, μια ζωή οι ξένοι μας φταίνε, αντί να κάτσουμε στ’ αυγά μας και να τους αφήσουμε να μας ανασκολοπίσουν ήσυχα και ωραία.

Το ότι τα λέει ένα ακόμη παπαγαλάκι της απολογητικής του 4ου Ράιχ, δεν μας ξαφνιάζει. Αλλού είναι το ερώτημα: αυτή είναι η κατάληξη της γνωστής κίνησης του κ. Μίκη Θεοδωράκη; Από κίνημα για την εθνική ανεξαρτησία σε βήμα προπαγάνδας της εθνικής μειοδοσίας;

Μπορεί να μας εξηγήσει ο κ. Θεοδωράκης πώς συμβιβάζεται η εθνική ανεξαρτησία και η πάλη γι’ αυτήν με το ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση; Την εποχή μάλιστα που ο ίδιος έχει μιλήσει για 4ο Ράιχ. Ή μήπως οι ευαισθησίες για την εθνική ανεξαρτησία εξαντλούνται αποκλειστικά και μόνο απέναντι στον Νταβούτογλου και τον Ερντογκάν; Πώς κατάντησε μια κίνηση που ο κ. Θεοδωράκης υποτίθεται ότι ξεκίνησε για την εθνική αναγέννηση και ανεξαρτησία του ελληνικού λαού, να παπαγαλίζει την επίσημη κατοχική προπαγάνδα; Πώς θα γίνει η εθνική αναγέννηση; Με το ευρώ και υπό καθεστώς Μέρκελ;

Η γενιά του κ. Θεοδωράκη ήταν αληθινή δρακογενιά. Γέννησε αδάμαστους αγωνιστές που δεν λιγοψύχησαν μπροστά στον καταχτητή και τον ντόπιο δοσίλογο, ότι στολή ή φορεσιά κι αν φορούσε. Για φανταστείτε το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, που έντιμα υπηρέτησε κι ο ίδιος ο Μίκης, να έλεγε ότι παλεύει ενάντια στην κατοχή, αλλά όχι ενάντια στο ράιχσμαρκ, που αποτελούσε το ευρώ της κατεχόμενης Ευρώπης. Θα μπορούσε να μας πει ο κ. Θεοδωράκης αν θα υπήρχε έστω ΕΑΜ-ΕΛΑΣ αν έλεγε κάτι τέτοιο; Θα μπορούσε να μας πει τι έκανε το κίνημα αντίστασης σε όσους έλεγαν τέτοια πράγματα;

Ή για φανταστείτε όταν οι Βρετανοί καταχτητές που διαδέχτηκαν τους ναζί επέβαλαν με την συμφωνία του Λονδίνου (1944) στους απελευθερωμένους Έλληνες ως νόμισμα κυκλοφορίας την δική τους χρυσή λίρα με «καπάκι» τον ελληνικό χρυσό που έκλεψε λίγο πριν πέσει το μέτωπο ο βασιλιάς Γεώργιος, να έβγαινε το ΕΑΜικό κίνημα και να το δεχόταν. Τότε οι εκπρόσωποι των δωσίλογων της κατοχής, που έτρεξαν αμέσως να αλλάξουν στρατόπεδο, αλλά και οι επίορκοι της Μέσης Ανατολής, έλεγαν στον ελληνικό λαό ότι χωρίς ισχυρό ξένο νόμισμα, σαν την χρυσή λύρα, δεν μπορεί να γίνει ανασυγκρότηση της Ελλάδας. Ότι μας λένε σήμερα και τα παπαγαλάκια του ευρώ.

Πώς λοιπόν σήμερα μπορεί να υπάρξει αντιστασιακό κίνημα που να ευλογεί το ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση; Πώς είναι δυνατόν να μιλά κανείς για λαϊκή κυριαρχία και εθνική ανεξαρτησία και να αποδέχεται την αποικιοκρατία του ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Είναι αδύνατον. Όσο κι αν θέλουν οι ποικίλοιignoramus idiotus που στρατολογεί το καθεστώς κατοχής για να το κρύψουν πίσω από επιστημονικοφανείς διατυπώσεις για να εντυπωσιάσουν αδαείς και ανόητους.

Οι παλιοί συναγωνιστές του κ. Θεοδωράκη έλεγαν και ξαναέλεγαν ότι τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Με άλλα λόγια, όσο ήρωας κι αν υπήρξες, η προδοσία που διαπράττεις στα στερνά σου είναι που θα μείνει στην ιστορική μνήμη. Πώς θέλει να τον θυμούνται στα στερνά του τον κ. Θεοδωράκη; Σαν τον άξιο μαχητή που νίκησε στα νιάτα του το 3ο Ράιχ για να μεταβληθεί σε απολογητή του 4ου Ράιχ στα στερνά του; Βόηθησε να πετάξουν με τις κλοτσιές τους κατακτητές από την πόρτα όταν ήταν νέος, για να βοηθήσει στα στερνά του να εγκατασταθούν πάλι οι ίδιοι κατακτητές από το παράθυρο; Έτσι θέλει να τον θυμούνται;

Πάντως ένα είναι σίγουρο ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, ούτε περιμένει αυτόκλητους Οδηγητές (γερμανιστί Φύρερ) και επίδοξους σωτήρες. Ειδικά όταν εμφανίζονται σαν απολογητές του σύγχρονου καθεστώτος κατοχής του οποίου ένα από τα βασικά εργαλεία είναι το ευρώ.


Δήμος Τερλέγκας


ΥΓ: Ακόμη περιμένουμε επίσημη διάψευση από τον κ. Θεοδωράκη των φημών που διακινεί η ΝΔ στις εφημερίδες ότι βρίσκεται σε συζητήσεις μαζί του για το ψηφοδέλτιο της επικρατείας. Μήπως η αρθρογραφία των νεόκοπων Αγκαμπεκιάν έρχεται να προετοιμάσει μια ακόμη θεαματική πολιτική κολοτούμπα; Από τέτοιες άλλωστε μας έχει συνηθίσει ο γνωστός μουσικοσυνθέτης σ’ ολόκληρο τον πολιτικό του βίο.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ/ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟΥ,ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΩΣ "ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ"


Η ΑΝΤΙΜΑΧΙΑ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

 
Παρατηρείται στις μέρες μας μια συνεχώς εντεινόμενη αντιπαλότητα μεταξύ δωδεκαθεϊστών και υπερασπιστών της αρχαίας Ελλάδος εν γένει, και των ορθοδόξων χριστιανών. Η διαπάλη αυτή , αρχαίου και χριστιανικού κόσμου δεν σταμάτησε ποτέ στην μακραίωνη ιστορία μας. Ουδέποτε η συμμαχία χριστιανικής θρησκείας και πολιτικής εξουσίας μπόρεσε να αφανίσει την αρχαία ψυχή που κρατούσε μέσα της αναμμένη τη φλόγα της αρχαίας Ελλάδος, είτε με την μορφή της ελεύθερης φιλοσοφίας , δηλαδή της φιλοσοφίας εκείνης που δεν είναι θεραπαινίδα (σριλανκέζα στη σύγχρονη γλώσσα) της θεολογίας , είτε με την μορφή της μνήμης των θεών. Από το γεγονός αυτό , η αρχαία πεποίθηση δικαιούται τον χαρακτηρισμό της ΖΩΣΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Ως εκ τούτου είναι ανεπίτρεπτο να καθυβρίζεται και να περιθωριοποιείται και να στιγματίζεται και να λοιδορείται από οποιαδήποτε άλλη θρησκεία , πόσο μάλλον όταν αυτή η θρησκεία είναι φορέας αλλότριων στοιχείων και συγκεκριμένα εβραϊκών .
Η χριστιανική θρησκεία επεβλήθη στον ελληνισμό με βίαια μέσα. Αυτό είναι μια αλήθεια που δεν αμφισβητείται επιστημονικά. Η άλλη αλήθεια είναι πως η ορθοδοξία αλλοίωσε και παρερμήνευσε την  φιλοσοφία των αρχαίων ελλήνων και κυρίως του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε πως η αληθινή ερμηνεία και προσέγγιση του Πλατωνισμού που επεχείρησε ο νεοπλατωνισμός ήταν κάθετα αντίθετη στην χριστιανική αντίληψη. Ο Αριστοτέλης επίσης απετέλεσε τη βάση της αναγέννησης στη Δύση.
Ανεξαρτήτως όμως του τρόπου που επεβλήθη ο χριστιανισμός ,  έτυχε στη συνέχεια μιας ψυχικής προσαρμογήςαπό τον ελληνισμό,  κυρίως σε λαϊκό επίπεδο με αποτέλεσμα να αποτελεί μέρος της παράδοσης του σύγχρονου ελληνισμού.
Είτε το θέλουμε είτε όχι είμαστε ένα έθνος δίθρησκο , χωρίς να αποκλείσουμε και την ύπαρξη άλλων θρησκειών σε περιορισμένη έκταση. Το γεγονός αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για την πολιτική σκέψη . Στόχος είναι να διατηρήσουμε την εθνική ενότητα και να αποφύγουμε την σύγκρουση που καλλιεργεί ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία.
Η πολιτική κοινωνία οφείλει να επιβληθεί δια του νόμου. Αυτή είναι η άμυνα της κατά του φανατισμού που συσκοτίζει το μυαλό των ανθρώπων. Ο δε νόμος πρέπει να υποστηρίξει την ανεξαρτησία της πολιτικής κοινωνίας από θρησκευτικά δόγματα και πεποιθήσεις (τούτη είναι η ουσία του κοσμικού κράτους). Αν το θεμέλιο της πολιτικής κοινωνίας είναι η ελευθερία του πνεύματος , τότε το κράτος δεν νοείται να ταυτίζεται με οποιαδήποτε θρησκεία, παρά μόνο με την ελευθερία. Για αυτό το κράτος έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση ως υπερασπιστής της ελευθερίας , να επιβάλει την ανεξιθρησκία στους νόμιμους πολίτες του και τη τήρηση ίσων αποστάσεων προς όλες τις θρησκευτικές πεποιθήσεις υπό τον όρο ότι δεν θα τις συντηρεί από τους φόρους του λαού.
Κάποιοι θα ισχυριστούν ότι με την ανεξιθρησκία επιτρέπουμε στο Ισλάμ να δυναμώσει στην Ελλάδα. Αυτό είναι λάθος και υποκρισία . Το Ισλάμ θα δυναμώσει με την αυξανόμενη είσοδο λαθρομεταναστών μουσουλμάνων που η ίδια η κοινωνία τους στηρίζει για να απολαμβάνει τα φτηνά μεροκάματα και την ανασφάλιστη εργασία.
Όταν το κράτος θα σταματήσει να πληρώνει τις θρησκευτικές οργανώσεις και να εξαρτά την παιδεία των πολιτών του από τα δόγματα και τα νομιζόμενα τους , τότε ο έλληνας θα επανέβρει την αληθινή ταυτότητα του. Θα ξαναγίνει πάλι ο στοχαστής του σύμπαντος , ο εφευρέτης και ο ποιητής.
Έτσι το κοσμικό εθνικοκοινωνικό κράτος θα επαναφέρει στο πνεύμα του γένους την ιερότητα της ζωής , την ιερότητα της ελευθερίας και της λαϊκής εργασίας.
Λουκάς Σταύρου.
                            ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ:
Συμφωνώ κατά βάσιν και ειδικά στο μέγα ζήτημα σύγκρουσης των δυο αλληλοαποκλειόμενων κοσμοαντιλήψεων:Της Ελληνικής,δηλαδή της διαμόρφωσης ελεύθερων Πολιτών μέσω της σφαιρικής παιδείας-φυσικής και πνευματικής καλλιέργειας,ελευθεροφροσύνης, κριτικής σκέψης, αγάπης για τη ζωή, την ομορφιά μορφής και περιεχομένου, διαλεκτική σκέψη κλπ, που πολεμήθηκε αγριότατα από την εξουσιαστική-αποβλακωτική (γιαυτό βίαια επιβληθείσα από αιμοσταγείς αυτοκράτορες,φεουδάρχες και τσάρους εβραιοχριστιανική αποχαύνωση:"Πίστευε και μη ερεύνα" ...ει μη μόνο τας...γραφάς...)"προπατορικό αμάρτημα" το ότι ο άνθρωπος,αφού όπως οι Έλληνες είπαν, "φύσει ορέγεται του ειδέναι"/...τόλμησε να γευτεί τον απαγορευμένο!!! καρπό της γνώσεως,"δούλος του Θεού", άρα...και των επίγειων "εκπροσώπων" του,διαπλεκόμενων αρχόντων ψυχών τε και σωμάτων... ψοφοδεής χειραγωγημένος ανθρωπάκος έτσι, υπάκουος υπήκοος,αρνητής των εγκοσμίων χάριν της..."μέλουσας ζωής", φανατικό πιόνι (και στις τρεις μορφές αυτής της αντίληψης,εβραϊκή,χριστιανική,μουσουλμανική,σε οποιαδήποτε σχέδια εγκληματιών αρχισφαγέων εξουσιαστών,από την εποχή των "προφητών" και των Δαβίδ και Μωυσή, ως του "αγίου" πολέμαρχου Κωνσταντίνου, του καταστροφέα του Ελληνισμού Θεοδόσιου,των σταυροφοριών,του άθλιου μεσαίωνα και της "ιεράς εξέτασης",του χιτλερομουσολινικού Βατικανού,ως των σύγχρονων θρησκευτικών ηγεσιών-σφογγοκωλάριων των ηθικών και υλικών αυτουργών όλων των πολέμων και αδικιών των ισχυρών της οικονομίας. Όμως η διέξοδος δεν είναι κάποια "επιστροφή στο δωδεκάθεο" ούτε σε κάποια φαντασιακή "τελειότητα" των αρχαίων Ελλήνων.Ο γίγας πχ της φιλοσοφικής σκέψης Ηράκλειτος,μα και οι πλείστοι των Ελλήνων φιλοσόφων (Αναξαγόρας,Αναξίμανδρος,Αναξιμένης,Δημόκριτος,Θαλής,Επίκουρος κλπκλπ...)απέρριπταν εντελώς την πλατωνική και θεοκρατική αντίληψη της "πρωταρχικότητας των ιδεών έναντι της ύλης"...Οι Αθηναίοι είχαν "άμεση δημοκρατία"μα... μόνο υπέρ των δημαγωγών συνήθως λειτουργούσε,σκότωσαν ή εξόρισαν τους καλύτερους Αθηναίους,κατέσφαξαν,έκαψαν,λεηλάτησαν,πούλησαν ως δούλους τους "συμμάχους" των Λέσβιους και Μήλιους όταν απλά θέλησαν να φύγουν από το ...ΝΑΤΟ της εποχής τους,την "Αθηναϊκή Συμμαχία"... Οι κορυφαίοι φιλόσοφοι Αριστοτέλης και (Αθηναίος...)Πλάτων,ο επίσης Αθηναίος Ξενοφών των "Μυρίων" και αμέτρητοι άλλοι,προπαντός οι φτωχότεροι των ελευθέρων πολιτών (όλοι βάρβαρα αποσιωπούμενοι σ΄αυτό από την δούλη των νυν εξουσιαστών ακαδημαϊκή τηβενοφόρο αγυρτεία)ήταν θαυμαστές της "Σπαρτιατικής Ευνομίας". Της πλήρους δηλαδή,δια του Λυκούργειου (και Μινωικού πιθανότατα)νόμου ισότητας κλήρων γης των "Ομοίων" ελεύθερων Σπαρτιατών. Που υπήρξαν φορείς θαυμαζόμενου από όλους τους Έλληνες πολιτισμού,παρά την ισοπέδωση της (δωδεκαθεϊστικής ακόμα τότε,παρά τους διωγμούς...)Σπάρτης τον 10ο αιώνα από τον μισθοφόρο-εντολοδόχο του χριστιανού αυτοκράτορα,Αλάριχο και τον "...όσιο Νίκωνα τον μετανοείτε". Παρά,επίσης, τον οχετό ιμπεριαλιστικής αθηναϊκής και νεότερης προπαγάνδας.(Βλ. ατράνταχτες αποσιωπούμενες αποδείξεις:"Η αρχαία Σπάρτη",Διαμ.Κούτουλα,εκδ.Δίον).Τυχαίο το ότι πχ ο ίδιος ο Παρθενώνας είναι Δωρικού ρυθμού;...Ότι ακόμα και οι Αθηναίοι έλεγαν: "το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν";...
-Τι θέλω να πώ με όλα τα προαναφερθέντα; Δημοκρατία/Ευνομία/Δικαιοσύνη δεν υπάρχει(όπως μας διαμηνούν και οι Λυκούργος-Αριστοτέλης-Πλάτων) χωρίς οικονομική ισότητα (ισότητα αφετηρίας,αμοιβή ανάλογα με την εργασία)όλων των πολιτών ενός κράτους.Τότε,δυστυχώς,πολίτες δεν ήταν η πλειοψηφία των κοινωνιών τους,οι δούλοι.Σήμερα που υποτίθεται ότι όλοι είμαστε (τυπικά, ναι...)ελεύθεροι, ας πάψουμε ν΄ανεχόμαστε να μας θεωρούν σαν δούλους της νέας παγκοσμιοποιημένης θρησκείας των "αγορών" και της βίαια επιβαλλόμενης και εξαγόμενης "δημοκρατίας" τους. Ας πάρουμε ό,τι καλύτερο δημιούργησε η (καθόλου ενιαία) αρχαιοελληνική (μα και άλλων λαών) σκέψη και πολιτική,ας απορρίψουμε τα αρνητικά στοιχεία της (μινωικής,αθηναϊκής, σπαρτιατικής,μακεδονικής κλπ,είτε εισαγόμενης,άλλων λαών)και να προχωρήσουμε στην αναγκαία-ελπιδοφόρα διαλεκτική ανασύνθεση, για μιαν Ελλάδα των ευγενέστερων ιδανικών και ονείρων μας... 


Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: Φωτογραφίες και βίντεο από το Δημοτικό Συμβούλιο Π...

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: Φωτογραφίες και βίντεο από το Δημοτικό Συμβούλιο Π...: Μερικές φωτογραφίες από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Έναρξη διαδικασίας και εισήγηση από τον αντιδήμαρχο κ.Λύκο Ομιλία από μέλ...

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: Μ.Κ.Ο Made in Π.Α.Σ.Ο Κ.

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: Μ.Κ.Ο Made in Π.Α.Σ.Ο Κ.: Στην προηγούμενη ανάρτηση μας με τίτλο «Μ.Κ.Ο και κυβερνήτες δουλέμποροι της δυστυχίας των ανέργων» ,κάναμε τοποθέτηση για τον επαίσχυντο σχ...

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: ΟΙ «ΑΓΝΩΣΤΟΙ» ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ...

Πρωτοβουλία Ανέργων Περιστερίου: ΟΙ «ΑΓΝΩΣΤΟΙ» ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ...: Τα πλούτη τους = η φτώχεια μας Οι λιγοστές μέρες ανάπαυλας και αναψυχής - για όσους είχαν τη δυνατότητα - από το ...

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Βαρυσήμαντη επιστολή ΕΛΛΗΝΩΝ Ακαδημαϊκών προς τον Κάρολο Παπούλια και τους Πολιτικούς Αρχηγούς, για Μνημόνιο και Εθνικά θέματα



Προς την Α. Ε. τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κύριο Κάρολο Παπούλια
Κοινοποίηση προς:
- Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος και Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Κύριο Γεώργιο Παπανδρέου
- Τον Αρχηγό της Αξιωμ/ικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρο της ΝΔ, Κύριο Αντώνιο Σαμαρά
- Τη Γενική Γραμματέα του ΚΚΕ, Κυρία Αλέκα Παππαρήγα
- Τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ,  Κύριο Γεώργιο Καρατζαφέρη,
- Τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Κύριο Αλέξη Τσίπρα,
- Τα Μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου
- Τα Μέλη της Βουλής των Ελλήνων
Εξοχότατε Κύριε Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας,
Με περισσή αγωνία για την τύχη της πατρίδας μας, αλλά και με αίσθημα εθνικής ευθύνης,  σας απευθύνουμε  την παρούσα επιστολή, με συγκεκριμένες προτάσεις  οι οποίες, με τον κατάλληλο χειρισμό και εφαρμογή θα οδηγήσουν στην έξοδο από την κρίση.
Η αδυναμία του Μνημονίου να επιτύχει τους στόχους του είναι πλέον δεδομένη. Συνέχιση  της ίδιας πολιτικής, με την οικονομική ύφεση και την …
περαιτέρω αύξηση του δημοσίου χρέους που προκαλεί,  θα οδηγήσει στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας (ίδε Αποκρατικοποιήσεις και Αξιοποίηση Δημόσιας Περιουσίας  στο προταθέν Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο), μεγαλύτερη εξαθλίωση του λαού λόγω περαιτέρω αύξησης του ποσοστού ανεργίας, ενώ οι Ελληνικές πόλεις θα καταστούν αβίωτες εξ αιτίας της αναπότρεπτης κοινωνικής έκρηξης.
Αν καταλήξουμε σε αναδιαπραγμάτευση/αναδιάρθρωση του χρέους μας υπό παρόμοιες συνθήκες, θα πρόκειται  για ελεγχόμενη πτώχευση υπό δυσμενέστατους όρους, υπαγορευμένους από άλλους. Για να προληφθούν αυτές οι δυσμενείς εξελίξεις, η Κυβέρνηση πρέπει χωρίς καθυστέρηση να πάρει την πρωτοβουλία και με αποφασιστικότητα να χαράξει ένα νέο δρόμο για την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, Κύριε Πρόεδρε, προτείνουμε:
· Να καταγγελθεί πάραυτα  το Μνημόνιο, προβάλλοντας νομικούς όρους και  ατέλειες κατά την υπογραφή του, την αντισυνταγματικότητα όρων του, και την απουσία αλληλεγγύης των πλουσίων/ανεπτυγμένων χωρών της ΕΕ προς την Ελλάδα.
· Επικαλούμενη το επαχθές-απεχθές  βάρος του χρέους για τον Ελληνικό λαό, η Κυβέρνηση να προχωρήσει σε προσδιορισμό των όρων της Ελλάδος γιά μία αναδιάρθρωσή του, η οποία απαραίτητα να περιλαμβάνει και ένα «κούρεμα» ύψους 30-40%,  επιδιώκοντας τη σύμφωνη γνώμη των εταίρων μας στην ΕΕ. Το  εναπομένον ποσό του χρέους πρέπει να εξυπηρετείται από τον κρατικό προϋπολογισμό, χωρίς τη δημιουργία νέων ελλειμμάτων.
· Να κηρυχθεί στάση εξωτερικών πληρωμών μέχρι να υπάρξει συμφωνία με τους δανειστές μας και την ΕΕ για τους ανωτέρω όρους της αναδιάρθρωσης.
· Η Κυβέρνηση να νομοθετήσει άμεσα την εσαεί λειτουργία του κράτους υπό καθεστώς μηδενικού ελλείμματος. Επί πλέον, εκφράζοντας τη γενικευμένη λαϊκή απαίτηση, να λάβει τα ακόλουθα μέτρα χρηστής και δίκαιης διακυβέρνησης: δίκαιη φορολόγηση εισοδημάτων και περιουσίας – συμπεριλαμβανομένων των καταθέσεων στο εξωτερικό, δήμευση της περιουσίας καταχραστών δημόσιας περιουσίας, δήμευση περιουσίας που δεν δικαιολογείται από δήλωση πόθεν έσχες του ιδιοκτήτη, και δραστική περιστολή των δαπανών, αρχίζοντας με περικοπή σε βαθμό τουλάχιστον 50% των δαπανών προς όφελος των εκλεγμένων αντιπροσώπων του λαού, βουλευτών, δημάρχων, αντιδημάρχων, κλπ.
· Η Κυβέρνηση να απαιτήσει άμεσα από την Γερμανική Κυβέρνηση την πληρωμή του κατοχικού δανείου και των πολεμικών επανορθώσεων που η Γερμανία οφείλει στην Ελλάδα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η οποία πληρωμή θα κάλυπτε ένα πολύ υψηλό ποσοστό του Ελληνικού χρέους.
Κύριε Πρόεδρε, δεν παραβλέπουμε τον κίνδυνο η αναδιάρθρωση-επαναδιαπραγμάτευση,  με πρωτοβουλία της Ελλάδος, από κοινού με το «κούρεμα» και με την προσωρινή στάση πληρωμών, να μας θέσει εκτός της Ευρωζώνης.
Η πιθανότητα μιας τέτοιας εξέλιξης εκτιμάται πολύ μικρή, πρώτον διότι δεν πιστεύουμε ότι προβλέπεται αποβολή μέλους από την Ευρωζώνη, αλλά κυρίως γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε σημαντικά προβλήματα για το ευρώ και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της ΕΕ, ενώ θα αύξανε και το ρίσκο των δανειστών μας να απωλέσουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό των κεφαλαίων τους.
Ωστόσο, τίποτε δεν μπορεί να αποκλειστεί. Μια έξοδος, λοιπόν,  από την  Ευρωζώνη, αν και δεν έχει προηγούμενο,  μπορεί να μας επιβληθεί και να έχει  δυσάρεστες συνέπειες.  Υπάρχει σοβαρός  κίνδυνος να προκληθεί πανικός στις τράπεζες και προσωρινή απομόνωσή μας από τις αγορές.
Όμως, όλες οι αρνητικές συνέπειες μπορούν να ελεγχθούν σε ικανοποιητικό βαθμό και βαθμηδόν να εξουδετερωθούν, χάρη στις  δυνατότητες αντίδρασης  που εξασφαλίζει  ένα εθνικό νόμισμα ελεγχόμενο 100% από την Ελληνική Κυβέρνηση.
Τέλος, θα υπενθυμίσουμε την ανάγκη επαγρύπνησης στα εθνικά μας θέματα, των οποίων πολυάριθμες εξελίξεις μας  ανησυχούν στο έπακρον, καθώς  είναι αδύνατον να αντιμετωπισθούν μέσα στο καθεστώς  οικονομικής εξαθλίωσης που οδηγείται η χώρα από το Μνημόνιο.
Συνεπώς, κι αν ακόμη υπήρχαν κυρίαρχοι παράγοντες που θα μας επέβαλλαν παραμονή υπό το καθεστώς του Μνημονίου, αυτό θα έπρεπε να αποκλεισθεί με κάθε τρόπο και κάθε θυσία,  από τη στιγμή που  θέτει σε σοβαρό κίνδυνο την εθνική μας υπόσταση και κυριαρχία. Οι Έλληνες αυτή τη στιγμή αισθάνονται ταπεινωμένοι και ανίσχυροι.
Η έξοδος από την πολιτική των Μνημονίων θα ανυψώσει το ηθικό του λαού, απαραίτητη προϋπόθεση γιά την επαναφορά της χώρας σε τροχιά ανάπτυξης και για την περιφρούρηση των εθνικών μας συμφερόντων.
Εξοχότατε Κύριε Πρόεδρε, μαζί με την αποδοχή και άμεση εφαρμογή των ανωτέρω προτάσεων, κορυφαίο ζητούμενο γιά τη σωτηρία της χώρας είναι η ένωση των πολιτικών δυνάμεων, οι οποίες παρά τις πανθομολογούμενες ευθύνες τους συνεχίζουν να τραβούν το σχοινί της αδιαλλαξίας και να δρούν σύμφωνα με τα ιδιαίτερα  πολιτικά τους συμφέροντα.
Με το προσωπικό σας κύρος και την ηθική δύναμη της θέσης σας, προχωρήσετε άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες γιά την επιτυχία αυτών των στόχων, ώστε η Ελλάδα να ξαναγίνει κυρίαρχος του οίκου της και ο λαός μας να αποκτήσει πάλι αυτοπεποίθηση  για το μέλλον του.
Οι Υπογράφοντες ειναι ακαδημαϊκοί και επιστήμονες, η πλειοψηφία των οποίων είναι μέλη του Hellenic Electronic Center/Professors’ and Ph.D.s’ forum.
1.
 ΑΑθανασάκης Απόστολος, PhD, Professor of Classics, Argyropoulos Chair in Hellenic Studies, University of California, Santa Barbara, USA.
2. Αναγνωστόπουλος Σταύρος Α., PhD, Καθηγητής Πολιτικών Μηχανικών, Διευθυντής Τομέα Κατασκευών, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
3. Αναστασοπούλου Ιωάννα, PhD, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΕΛΛΑΣ.
4. Ανδρεάτος Αντώνιος, PhD, Καθηγητής, Τομέας Πληροφορικής και Υπολογιστών, Σχολή Ικάρων, ΕΛΛΑΣ.
5. Antikas Theodore, G., PhD, Visiting Prof., Department of History, State University of Washington, Skagit Valley College, Science Dept., ΕΛΛΑΣ.
6. Αποστολόπουλος Χάρης, PhD, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
7. Αρβανίτης Κώστας, Dr., PhD, Επ. Καθηγητής, Dep of Natural Resources Management and Agricultural Engineering, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.
8. Αρβανιτογιάννης Ιωάννης Σ., Dr, PhD, Associate Professor, School of Agricultural Sciences, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΕΛΛΑΣ.
9. Αρωνιάδου-Anderjaska Βασιλική, PhD, Διδάκτωρ Νευροεπιστημών, Dept. of Anatomy, Physiology, and Genetics, and Dept. of Psychiatry, USUHS, Bethesda, MD 20814, USA.
10. Ασημακόπουλος Βύρων, PhD, Επ. Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
11. Βαρδουλάκης Αντώνης Ι.Γ., PhD, Καθηγητής, Τμήμα Μαθηματικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ.
12. Βελγάκης Μιχαήλ, PhD, Καθηγητής, Engineering Science Department, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
13. Βερναδάκης Νικόλαος, PhD, Λέκτορας, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
14. Burriel Angeliki R., PhD, Assistant Prof of Vet Microbiology, Department of Microbiology and Parasitology, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΕΛΛΑΣ.
15. Γερογιαννάκη–Χριστοπούλου Mαρία, PhD, Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.
16. Δημητρακόπουλος Γεώργιος, PhD, Λέκτορας, Department of Informatics and Telematics, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.
17. Δασκαλοπούλου Στέλλα, MD, MSc, DIC, PhD, Assistant Professor in Medicine, Department of Medicine, McGill University, Montreal General Hospital, CANADA.
18. Eleftheriades George Savva, PhD, OAM, GCSCG, CETr, JP.  – ExarchOSETrAu, New South Wales, AUSTRALIA.
19. Ευαγγελίου Χρήστος K., PhD, Καθηγητής Ελληνικής Φιλοσοφίας, Επίτιμος Πρόεδρος της ΔΕΕΦ, ΕΛΛΑΣ.
20. Ζαφειροπούλου Μαρία, BScPhD, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΕΛΛΑΣ.
21. Hatgil Paul Peter, PhD, Professor Emeritus, University of Texas, 2203 Onion Creek Pkwy#7, Austin, TX78747, USA.
22. Θραμπουλίδης Κλεάνθης, PhD, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
23. Ioannidis Paul, PhD, Director, Analytical Services / International Programs, RJ Lee Group, Inc., USA.
24. Καζαντζή Βάνια, PhD, Οικονομολόγος, Λόφου 16, 14671 Πολιτεία, Αθήνα, ΕΛΛΑΣ.
25. Κακούλη-Duarte Θωμαΐς, MSc, PhD, Καθηγήτρια Μοριακής Γενετικής, Department of Science and Health, Carlow Institute of Technology, και π. Πρόεδρος Ελληνικής Κοινότητας Ιρλανδίας, IRELAND.
26. Καλαματιανός Δημήτριος, PhD, Καθηγητής, Dept of Electronic Engineering, National University of Ireland Maynooth, IRELAND.
27. Καλογερόπουλος Νικόλαος, Δρ., International Official (retired), BSc (Εcon) ASOEE (Athens), London School of Economics, BSc (Philosophy), PhD, Geneva Univ., President The European League of Geneva (Think Tank), Geneva, SWITZERLAND.
28. Καραγιάννη Δέσποινα, Δρ., PhD, Επ. Καθηγήτρια Marketing, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
29. Καραγιάννης Αναστάσιος, PhD, Καθηγητής, Department of Applied Human Sciences, Concordia University, Montreal, CANADA.
30. Καραφωτιάς Παναγιώτης, PhD, Καθηγητής και Πρόεδρος του Τομέα Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Ινδιανάπολης στην Αθήνα, π. Διευθύνων Σύμβουλος του Γραφείου του ΟΗΕ για Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ, ΕΛΛΑΣ.
31. Κατσέτος Χρήστος Δ., MD, PhD, FRCPath, Καθηγητής Παθολογικής Ανατομικής, Drexel University College of Medicine and St. Christopher’s Hospital for Children, Philadelphia, Pennsylvania, USA.
32. Κατσιαδάκη Ιωάννα, PhD, MRCVS, MRSM, OVS, Science Leader Aquatic Health and Hygiene, Cefas Weymouth Laboratory, UK.
33. Κατσιφαράκης Κωνσταντίνος, PhD, Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ.
34. Κατσίφης Σπύρος, PhD, FACFE, Καθηγητής και Διευθυντής Τμήματος, Department of Biology, University of Bridgeport, CT, USA.
35. Κελεσίδης Βασίλειος Χ., PhD, Αν. Καθ. Τμ. Μηχανικών Ορυκτών Πόρων, Πολυτεχνείο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ.
36. Κοκολάκης Γ., MSc, DIC, PhD, Καθηγητής Σχολής ΕΜΦΕ, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΕΛΛΑΣ.
37. Κοσματόπουλος Η., Αναπλ. Καθηγητής, Τμήμα ΗΜΜΥ, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
38. Kostas Demosthenes, Dr, PhD, MSc MBA, Greenwich CT, USA.
39. Κουρούμαλης Ηλίας, PhD, Καθηγητής Γαστρεντερολογίας Ιατρικού Τμήματος, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Διευθυντής Γαστρεντερολογικής Κλινικής ΠΑΓΝΗ, ΕΛΛΑΣ.
40. Κουρτίδης Κωνσταντίνος, PhD, Αναπλ. Καθ. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
41. Κουτίτας Χριστόφορος, PhD, Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ.
42. Κυριακού Γεώργιος A., PhD, Καθηγητής, Department of Electrical and Computer Engineering, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
43. Lazaridis Anastas, Sc.D. Professor Emeritus, Widener University, Chester, PA, USA.
44. Liritzis Ioannis PhD (Edin.), Professor of Archaeometry, Dept. of Mediterranean Studies, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΛΛΑΣ.
45. Μανώλης Σωτήρης Κ., Δρ., PhD, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.
46. Μέρμηγκας Λευτέρης, PhD, Καθηγητής, The State University of New York at Buffalo, USA.
47. Metallinos-Katsaras Elizabeth, PhD RD, Associate Professor, Department of Nutrition, Simmons College, Boston, USA.
48. Μητρονίκας Επαμεινώνδας, PhD, Λέκτορας, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
49. Μοσχοβάκης Αντώνης, MD, PhD, Καθηγητής Τμήματος Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ.
50. Μπατρακούλης Θεόδωρος, PhD, Δικηγόρος, Αγαθίου 10-12, 11472, Αθήνα, ΕΛΛΑΣ.
51. Belbas Stavros A., PhD, Professor, Mathematics Dept., Tiscaloosa, AL. 35487-0350. USA.
52. Μπέσκος Δημήτριος, PhD, Καθηγητης, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
53. Blytas George C., PhD, Physical Chemistry/ Chemical Engineering, Corporate R and D, Royal Dutch Shell (retired) and President, GCB Separations Consulting, (retired),   Houston, TX, 77079-6622, USA.
54. Μπότσας Ελευθέριος, PhD, Professor Emeritus, Economics Department, Oakland University, Rochester, Michigan, USA.
55. Μπουγάς Ιωάννης , PhD, Statistics Lecturer, Dept. of Math & Statistics, Concordia Univ. Montreal, QC, Dir. of Statistical Consulting, Bell Canada (Ret.), CANADA.
56. Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Μαρία, PhD, πρ. Πρύτανης και Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ΕΛΛΑΣ.
57. Ντόκος Σωκράτης, PhD, Graduate School of Biomedical Engineering University of New South Wales, AUSTRALIA.
58. Πανοσκάλτσης Βασίλειος, MS, MA, PhD, Αναπλ. Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
59. Πανταζοπούλου Σ. Ι., PhD, Καθηγήτρια, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
60. Παπακωνσταντίνου Βασίλειος, PhD, Ἐπ. Καθηγητής Μαθηματικῶν, Πανεπιστημίου Πατρῶν, ΕΛΛΑΣ.
61. Παπαμαρινόπουλος Σταύρος, Π., PhD, Καθηγητής, Τμήμα Γεωλογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
62. Παρίσης Ιωάννης, PhD, Διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης, Υποστράτηγος ε.α., Αθήνα, ΕΛΛΑΣ.
63. Πολυχρονιάδης Ε. Κ., PhD, Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΕΛΛΑΣ.
64. Ρήγα Αικατερίνη, PhD, Director, Nematology Laboratory, Senior Research Scientist, 821 S. Chestnut, PO Box 3453, Pasco, WA 99301, USA.
65. Ρήγας Αλέξανδρος, PhD, Αν.Καθηγητής, Διευθυντής Τομέα Τηλεπικοινωνιών και Διαστημικής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
66. Ρούσσος Πέτρος, PhD, Επ. Καθηγητής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.
67. Σαμοθράκης Περίανδρος, PhD, PE, Senior Hydraulic Engineer, Frederick, Maryland, USA.
68. Σανδαλτζόπουλος Ραφαήλ, PhD, MBA, Αν. Καθηγητής, Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
69. Στυλιανός Σκιάς, PhD, Επικ. Καθηγητής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
70. Σταμπολιάδης Ηλίας, PhD, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ.
71. Τζωρτζακάκης E., Δρ., PhD, Ερευνητής Β’, Εργαστήριο Νηματωδολογίας, Ινστιτούτο Προστασίας Φυτών, ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε., Ηράκλειο Κρήτης, ΕΛΛΑΣ.
72. Τσαουσίδης Βασίλης, PhD, Καθηγητής, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
73. Τσουτσουλοπούλου Αναστασία Μαρία, Δρ., PhD, English Language and Literature, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΕΛΛΑΣ.
74. Χαμζάς Χριστόδουλος, PhD, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ΕΛΛΑΣ.
75. Χατζόπουλος Ιωάννης N., PhD, Καθηγητής, Τμήμα Περιβάλλοντος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΛΛΑΣ.
76. Ψαράς, Γεώργιος Κ., PhD, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΕΛΛΑΣ.
77. Ψυχουντάκη Μαρία, PhD, Επικ. Καθηγήτρια Ψυχολογίας – Αθλητικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΛΛΑΣ.

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ-GR: Γεννήθηκε η "Κίνηση 136" για να εξαγοράσουν οι ίδι...

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ-GR: Γεννήθηκε η "Κίνηση 136" για να εξαγοράσουν οι ίδι...: Με
την καταβολή 136 ευρώ η κάθε οικογένεια της Θεσσαλονίκης μπορεί να
συμμετέχει στην εξαγορά της ΕΥΑΘ και η διαχείριση του νερο...

Γάλλος δημοσιογράφος: «Ποιοι αντάρτες; Αυτοί ήταν εξαφανισμένοι. Το ΝΑΤΟ κατέλαβε την Τρίπολη»!


Από το defencenet

Καταπέλτης ήταν σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ο Γάλλος δημοσιογράφος Thierry Meyssan ο οποίος βρισκόταν στην Τρίπολη της Λιβύης την νύχτα που καταλήφθηκε από τις δυνάμεις όχι των «ανταρτών» αλλά του ΝΑΤΟ. Ο Γάλλος δημοσιογράφος εξηγεί ότι το όνομα της επιχείρησης κατάληψης της Τρίπολης ήταν «Σειρήνα» και αυτό από τα μεγάφωνα που χρησιμοποιούνται στα Τζαμιά.
Έτσι την πρώτη ημέρα, εξηγεί ο Meyssan από τα μεγάφωνα ορισμένων τζαμιών τα οποία ήταν υπό τον έλεγχο φανατικών μουσουλμάνων άρχισαν να μεταδίδονται κωδικοποιημένα μηνύματα προς ομάδες είτε των αντικαθεστωτικών είτε άλλων –χωρίς να διευκρινίζει ποιο μπορεί να ήταν αυτοί- και αμέσως άρχισαν να διατρέχουν όλη την Τρίπολη χωρίς όμως κάποιο φαινομενικό αντικειμενικό σκοπό αλλά μόνο πυροβολώντας στον αέρα.
Ο πραγματικός τους στόχος όμως ήταν να προκαλέσουν γενική σύγχυση ότι τάχα η Τρίπολη είχε καταληφθεί από τους αντικαθεστωτικούς μεταβατιστές αλλά δεν πραγματοποίησαν καμία κατάληψη κτιρίου ή κάποιων κυβερνητικών θέσεων. Ταυτόχρονα αεροσκάφη του ΝΑΤΟ βομβάρδισαν όλες τις κύριες οδικές αρτηρίες και συγκεντρώσεις κυβερνητικών δυνάμεων.
Το πρώτο βράδυ υπήρξαν 350 νεκροί συνολικά και χιλιάδες τραυματίες. Την επόμενη ημέρα οι αρχές αποκατέστησαν πλήρως τον έλεγχο της πόλης παρά τους ισχυρισμούς των μεταβατιστών – ισχυρισμοί οι οποίοι αναπαράχθηκαν διεθνώς από όλα τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ όπως και στην Ελλάδα- ότι υπήρχε ανταρσία στους κόλπους των κυβερνητικών στρατευμάτων και ότι ο έλεγχος του αεροδρομίου είχε χαθεί. Την επόμενη ημέρα το ΝΑΤΟ εντατικοποίησε τους βομβαρδισμούς του –φυσικά πάντα για να «προστατέψει» τον άμαχο πληθυσμό ο οποίος σκοτωνόταν από τα λιβυκά στρατεύματα! – χτυπώντας στόχους που είχε ήδη καταστρέψει τους προηγούμενους έξι μήνες, ενώ ταυτόχρονα επιθετικά ελικόπτερα πετούσαν πάνω από την Τρίπολη πυροβολώντας πρακτικά οτιδήποτε κινείτο.
Η επόμενη φάση ήταν να εισέλθουν στην πόλη στρατεύματα του Κατάρ (!) και όχι φυσικά οι ένοπλοι πληρωμένοι αντικαθεστωτικοί. Τα στρατεύματα του Κατάρ όπως αναφέρει ο Γάλλος δημοσιογράφος υπέστησαν μεγάλες απώλειες από τα στρατεύματα της Λιβύης αλλά τελικά το ΝΑΤΟ πήρε τον έλεγχο της πόλης.
Ήταν μόνο τότε που αυτοί που είναι γνωστοί ως αντάρτες εισήλθαν στην πόλη όχι για να δώσουν μάχη αλλά απλά για να καταλάβουν θέσεις που οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ είχαν καταλάβει πρώτα. Ο ίδιος είπε ακόμη ότι δυνάμεις από τις ΗΠΑ, τη Βρετανία, την Ιταλία και τη Γαλλία ήταν επίσης μέσα στη Λιβύη όλο αυτό το διάστημα. Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του ο Meyssan δήλωσε πως το ΝΑΤΟ στόχευε ηγετικά στελέχη της λιβυκής κυβέρνησης μέσω της δολοφονίας των οικογενειών τους κτυπώντας τα σπίτια τους, ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός νεκρών αμάχων - αν όχι όλος-  προήλθε από τους ΝΑΤΟικούς βομβαρδισμούς,