Κυριακή 28 Μαΐου 2023

Εναρκτήρια εμπορική πτήση του κινέζικου επιβατικού αεροπλάνου C919

Το κινεζικό επιβατικό αεροπλάνο C919 ολοκληρώνει την εναρκτήρια εμπορική πτήση, δείχνοντας τις προσπάθειες της Κίνας για αυτο-καινοτομία στη βιομηχανία κατασκευής υψηλών προδιαγραφών
Δημοσίευση: 28 Μαΐου 2023 22:09

Αυτή η φωτογραφία που τραβήχτηκε στις 28 Μαΐου 2023 δείχνει ένα C919, το αυτοαναπτυγμένο μεγάλο επιβατικό αεροσκάφος της Κίνας, να ετοιμάζεται για την πρώτη του εμπορική πτήση στη Σαγκάη της ανατολικής Κίνας. Το C919 ξεκίνησε την πρώτη του εμπορική πτήση από τη Σαγκάη στο Πεκίνο την Κυριακή, σηματοδοτώντας την επίσημη είσοδο του στην αγορά της πολιτικής αεροπορίας. (Xinhua)



Το C919, το αυτοαναπτυγμένο μεγάλο επιβατικό αεροσκάφος της Κίνας, ολοκλήρωσε την εναρκτήρια εμπορική του πτήση από τη Σαγκάη στο Πεκίνο την Κυριακή, δημιουργώντας ένα ορόσημο στην αεροπορική βιομηχανία της Κίνας, η οποία στοχεύει να ανταγωνιστεί παγκόσμιους παίκτες όπως η Boeing. 

Αναπτύχθηκε από την Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC), το αεροσκάφος C919, το πρώτο αυτοαναπτυγμένο μεγάλο αεροσκάφος αεριωθουμένων της Κίνας, είναι σημαντική απόδειξη της δύναμης της Κίνας στην αυτο-καινοτομία στον κατασκευαστικό κλάδο υψηλών προδιαγραφών και η σταθερή του απόδοση στην αγορά θα ενισχύσει περαιτέρω εμπιστοσύνη στις μελλοντικές παραγγελίες και μεταξύ των πελατών, είπαν Κινέζοι ειδικοί. 

Η εναρκτήρια πτήση του C919 αναχώρησε στις 10:32 π.μ. από το διεθνές αεροδρόμιο Shanghai Hongqiao και προσγειώθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο Beijing Capital στις 12:31 μ.μ.

Η πολυαναμενόμενη πτήση, με την κωδική ονομασία MU9191 που πετούσε από τη Σαγκάη στο Πεκίνο, πετάχτηκε από την China Eastern Airlines και μετέφερε περίπου 130 επιβάτες.

"Πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, άκουσα πολλούς ανθρώπους στον τομέα της αεροπορίας να μιλούν για το όνειρό τους να φτιάξουν ένα μεγάλο αεροπλάνο. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που είμαι ένας από τους πρώτους επιβάτες που πέταξαν στο C919", είπε ο επιβάτης Shi Ding. Global Times την Κυριακή.

Ο Σι είπε ότι έφτασε στο αεροδρόμιο της Σαγκάης στις 7:40 το πρωί και υπήρχαν περίπου 500 άτομα που παρευρέθηκαν στην τελετή των εγκαινίων. "Παρακολουθώ στενά την ανάπτυξη του C919 εδώ και χρόνια. Ως λάτρης της αεροπορίας, είμαι τόσο περήφανος που η Κίνα έχει τώρα μια τόσο προηγμένη βιομηχανία κατασκευής αεροσκαφών."

Τα βίντεο κλιπ που έστειλε στους Global Times έδειχναν επιβάτες να κυματίζουν εθνικές σημαίες και η καμπίνα να γεμίζει με μια ατμόσφαιρα ευφορίας, με ενθουσιασμένους επιβάτες να βγάζουν φωτογραφίες και να τραβούν βίντεο. Ο αερομεταφορέας ετοίμασε ακόμη και γεύματα επιλεγμένα από δημοσκόπηση από τους επιβάτες. 

Τόσο η business όσο και η οικονομική θέση στο C919 χρησιμοποιούν μια νέα γενιά καθισμάτων καμπίνας που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εγχώρια. Μεταξύ αυτών, οκτώ καθίσματα business class χρησιμοποιούν δομή πλαισίου από κράμα αλουμινίου με σχέδιο βάσης και πλάτη που μπορεί να φτάσει τις 120 μοίρες. Η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων υπερβαίνει το 1 μέτρο. 

Η καμπίνα C919 έχει πλάτος 2,25 μέτρα και το μεσαίο κάθισμα στην τριπλή θέση οικονομικής θέσης είναι 1,5 εκατοστό φαρδύτερο από τα δύο καθίσματα στο άκρο, προσφέροντας στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση.

Το C919 ξεκίνησε το 2007 και ολοκλήρωσε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση το 2017. Στις 29 Σεπτεμβρίου 2022, έλαβε το Πιστοποιητικό Τύπου από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας, τη ρυθμιστική αρχή του τομέα της αεροπορίας της χώρας. 

Με 158 έως 168 θέσεις και εύρος πτήσης από 4.075 έως 5.555 χιλιόμετρα, το C919 έχει σχεδιαστεί για να έχει το ίδιο επίπεδο προδιαγραφών με τα δημοφιλή Airbus 320 και Boeing 737. 
Σύμφωνα με το σχέδιο της China Eastern Airlines, το πρώτο αεροπλάνο C919
θα αρχικά θα εκτελούνται μεταξύ Σαγκάης και Τσενγκντού, πρωτεύουσας της επαρχίας Σιτσουάν της Νοτιοδυτικής Κίνας, προτού πετάξουν περισσότερα δρομολόγια. 
Η China Eastern έχει επίσης δημιουργήσει ειδικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών καμπίνας για να διασφαλίσει την ασφάλεια και τις υπηρεσίες εγγύησης.

Νέα αφετηρία

«Με βάση τις προηγούμενες πλήρεις προετοιμασίες, η παρθενική πτήση είναι ένα νέο σημείο εκκίνησης για την China Eastern», δήλωσε ο Λι Γιανγκμίν, αντιπρόεδρος της China Eastern Airlines Corp με έδρα τη Σαγκάη, στην τελετή έναρξης που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη την Κυριακή.

Ο Λι είπε ότι η αεροπορική εταιρεία θα εκμεταλλευτεί αυτή την εμπορική λειτουργία ως ευκαιρία και θα προσπαθήσει να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς με προσφορά υψηλής ποιότητας, επιτρέποντας στους ανθρώπους στην Κίνα και ακόμη και σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. 

Πριν από την πτήση, άλλες κινεζικές αεροπορικές εταιρείες εξέφρασαν επίσης ενδιαφέρον για το αεροπλάνο. Την Πέμπτη, ο Ma Chongxian, πρόεδρος της Air China Ltd, δήλωσε ότι το 2010 η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία αγοράς με την COMAC για 20 αεροσκάφη C919 και συνέχισε να δίνει προσοχή στην πρόοδο του C919.

 Ο αντιπρόεδρος της China Southern Airlines, Han Wensheng, δήλωσε στην ίδια δήλωση ότι η εταιρεία του δίνει μεγάλη προσοχή στο αεροσκάφος C919 και διατηρεί στενή επικοινωνία με την COMAC.

Η COMAC δήλωσε τον Ιανουάριο ότι η εταιρεία αναμένει να φτάσει σε ετήσια παραγωγική ικανότητα 150 αεροπλάνων C919 μέσα σε πέντε χρόνια και έχει ήδη λάβει περισσότερες από 1.200 παραγγελίες, σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης.

Κινέζοι ειδικοί είπαν ότι ο εμπορικός αγώνας έχει μεγάλη σημασία για τη βιομηχανία κατασκευής εξοπλισμού της Κίνας, καθώς η βιομηχανία κατασκευής πολιτικών αεροσκαφών είναι σύμβολο της τεχνολογικής και βιομηχανικής ισχύος μιας χώρας.

Για την αεροπορική βιομηχανία της Κίνας, η εμπορική αεροπορία της Κίνας πρέπει να έχει τη δική της θέση στον κόσμο, όσον αφορά όχι μόνο το μέγεθος της αγοράς και τις δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά και την κατασκευή εξοπλισμού, είπε ο Wang Ya'nan, αρχισυντάκτης του περιοδικού Aerospace Knowledge με έδρα το Πεκίνο. τους Global Times. «Πρέπει να έχουμε τις δικές μας κατασκευαστικές δυνατότητες για περιφερειακά αεροσκάφη και μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη», σημείωσε.

Πρέπει να επικεντρωθούμε σε βασικές τεχνολογίες σε βασικούς τομείς και να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί για την αντιμετώπιση προβλημάτων συμφόρησης, πρέπει να βάλουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία πρώτα και να εξαλείψουμε όλους τους πιθανούς κινδύνους και πρέπει να κάνουμε καλή δουλειά στον τομέα των μεγάλων αεροσκαφών, δήλωσε η κορυφαία ηγεσία της Κίνας στο στα τέλη Σεπτεμβρίου του περασμένου έτους, όταν στο επιβατικό αεροσκάφος C919 εκδόθηκε το πιστοποιητικό τύπου από τη ρυθμιστική αρχή της πολιτικής αεροπορίας της Κίνας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Η COMAC, ο κατασκευαστής του αεροπλάνου, εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια για την πτήση στον λογαριασμό της στο WeChat με μια γραμμή από ένα αρχαίο ποίημα που μεταφράζεται ως "Μέχρι τη μέρα που ο στραγγαλισμένος δράκος δονείται σε φρέσκια βροχόπτωση, σίγουρα θα βρυχάται στον ουρανό σαν ιπτάμενος γερανός».


Φωτογραφία: Ευγενική προσφορά της China Eastern Airlines

Φωτογραφία: Ευγενική προσφορά της China Eastern Airlines

Παγκόσμιος διαγωνισμός 

Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της εναρκτήριας εμπορικής πτήσης, παγκόσμιοι κατασκευαστές αεροπλάνων έστειλαν συγχαρητήρια μηνύματα. 

«Με την ευκαιρία της επιτυχημένης εμπορικής παρθενικής πτήσης του C919 σήμερα, θα θέλαμε να εκφράσουμε τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια στην China Eastern Airlines και την COMAC», δήλωσε η Boeing στον επίσημο λογαριασμό της στο WeChat, ενώ η Airbus έστειλε επίσης θερμά συγχαρητήρια στην China Eastern Airlines C919 ολοκληρώνει με επιτυχία την πρώτη εμπορική πτήση της.

Σε παλαιότερη συνέντευξη στους Global Times τον Απρίλιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Airbus, Guillaume Faury, είπε ότι η COMAC έφερε νέο ανταγωνισμό στην αγορά. «Έχουμε μεγάλο σεβασμό για κάθε ανταγωνιστή στην αγορά», είπε.

Η πρώτη εμπορική πτήση του C919 σημαίνει ότι οι εξαιρετικές αεροπορικές ικανότητες της Κίνας έχουν αρχίσει να αποδέχονται τις προκλήσεις της αγοράς, δήλωσε ο Qi Qi, ανεξάρτητος παρατηρητής της αγοράς, στους Global Times την Κυριακή. 

Με τη συσσώρευση των ωρών πτήσης, θα υπάρχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις πιθανές παραγγελίες και στους πελάτες, καθώς και μεγαλύτερη ανάπτυξη σε ολόκληρη την αλυσίδα της μεγάλης βιομηχανίας αεροσκαφών, παρατήρησε ο Qi.

Μια έκθεση πρόβλεψης αγοράς που δημοσιεύθηκε από την COMAC το 2021 προέβλεψε ότι η αγορά αερομεταφορών της Κίνας θα λάβει 9.084 επιβατικά αεροσκάφη με περισσότερες από 50 θέσεις τα επόμενα 20 χρόνια, αξίας περίπου 1,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Πιστεύεται ευρέως ότι μια αλυσίδα αεροσκαφών επιπέδου τρισεκατομμυρίων δολαρίων κερδίζει δυναμική με την εμπορευματοποίηση του C919.

Όσον αφορά τις μελλοντικές πτήσεις, ο Qi είπε ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για εξερεύνηση της διεθνούς αγοράς σε αυτό το στάδιο. 

Πριν από αυτό, είναι απαραίτητο να ληφθούν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τις αρχές πολιτικής αεροπορίας άλλων χωρών και η απόκτηση της πιστοποίησης τύπου από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας και την Υπηρεσία Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα είναι ένας σημαντικός δείκτης του τρόπου με τον οποίο το C919 θα εξερευνήσει τη διεθνή αγορά. είπε ο Qi. 

Έχει προβλεφθεί ότι το C919 θα εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες εν μέσω ενός μεταβαλλόμενου διεθνούς πολιτικού σκηνικού, και οι δυσκολίες μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερες από τις αναμενόμενες. Ως στρατηγικό έργο της εθνικής αεροπορικής βιομηχανίας της Κίνας, ο στόχος του C919 δεν θα αλλοιωθεί, είπε ο Wang. Η Κίνα θα κινητοποιήσει και θα συγκεντρώσει όλους τους επιστημονικούς και βιομηχανικούς πόρους της για να ωθήσει αυτό το έργο σε ένα επιτυχές τέλος.

«Για μια αναπτυσσόμενη χώρα όπως η Κίνα, η οποία βρίσκεται υπό τεράστια αναπτυξιακή πίεση, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες», σημείωσε ο Wang. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: